Постанова
від 16.02.2011 по справі 2а/2570/432/2011
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/2570/432/2011

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 лютого 2011 р. м. Чернігів

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої - судді Соломко І.І.,

за участю секретаря Чеснокової Ю.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом прокурора Бобровицького району Чернігівської області в інтересах Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв'язку України до суб'єкта господарювання - фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій, -

В С Т А Н О В И В :

26.01.2011 року прокурор Бобровицького району Чернігівської області звернувся до суду з адміністративним позовом в інтересах Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв'язку України до суб'єкта господарювання - фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт в сумі 510,00грн.

Прокурор та представник позивача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, надали заяви про розгляд справи у їх відсутності. Позовні вимоги підтримують повністю.

Відповідач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, причини неявки суду не повідомив. Заперечення на позов не надав, правом участі в судовому засіданні не скористався. Таким чином, суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності сторін за наявними в ній матеріалами.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до Положення про Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2004 року № 1190 (далі - Положення №1190), Головна державна інспекція на автомобільному транспорті є урядовим органом державного управління, що діє у складі Міністерства транспорті та зв'язку України і йому підпорядковується.

Згідно з пунктами 4, 8 Положення № 1190 Головна державна інспекція на автомобільному транспорті відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль за додержанням суб'єктами господарювання, які проводять діяльність у сфері автомобільного транспорту загального користування, вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів, що регулюють організацію перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування. Для виконання покладених на неї завдань Головна державна інспекція на автомобільному транспорті може утворювати територіальні органи.

23.02.2006 року прийнято ОСОБА_2 України № 3492-ІV "Про внесення змін до Закону України "Про автомобільний транспорт", який набрав чинності 07.04.2006 року. ОСОБА_2 визначає засади організації та діяльності автомобільного транспорту.

Статтею 34 Закону України "Про автомобільний транспорт" визначено, що автомобільний перевізник повинен виконувати вимоги цього Закону та інших законодавчих і нормативно-правових актів України у сфері перевезення пасажирів та/чи вантажів; забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів.

Відповідно до статті 39 Закону України "Про автомобільний транспорт", автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.

Документи для фізичної особи, що здійснює перевезення пасажирів на таксі:

для автомобільного перевізника - ліцензія, інші документи, передбачені законодавством України;

для водія таксі - посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, ліцензійна картка, інші документи, передбачені законодавством України.

Стаття 60 зазначеного Закону встановлює відповідальність за порушення законодавства про автомобільний транспорт.

Абзацом 4 частини 1 статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" передбачено, що за експлуатацію легкового автомобіля, облаштованого як таксі, без наявності ліцензійної картки, - штраф у розмірі тридцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

10 червня 2010 року державними інспекторами територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області згідно завдання на перевірку № 060206 від 08.02.2010 року була проведена перевірка щодо додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, транспортного засобу Kia Cerato, державний номерний знак НОМЕР_1, власником та водієм якого під час перевезення, був ОСОБА_1.

За результатами перевірки складено акт № 004297 від 10.06.2010 року. В акті зафіксовано, що суб'єкт господарювання - фізична особа-підприємець ОСОБА_1 в порушення статті 39 Закону України "Про автомобільний транспорт" допустив експлуатацію автомобіля марки Kia Cerato, державний номерний знак НОМЕР_1, облаштованого як таксі, без наявності ліцензійної картки. З вказаними порушеннями відповідач погодився, що підтверджується його підписом в акті перевірки (а.с.6).

Територіальним управлінням Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області 21.07.2010 року було винесено постанову про застосування фінансових санкцій № 101476 до суб'єкта господарювання -фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 в розмірі 510,00 грн. Постанова про застосування фінансових санкцій в судовому або адміністративному порядку відповідачем не оскаржувалася.

На день розгляду справи відповідачем фінансова санкція в розмірі 510,00 грн. не сплачена.

За таких обставин суд вважає, що позовні вимоги прокурора Бобровицького району Чернігівської області в інтересах Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв'язку України до суб'єкта господарювання - фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) згідно ч. 4 ст. 94 КАС України стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позов прокурора Бобровицького району Чернігівської області в інтересах Головної державної інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв'язку України до суб'єкта господарювання - фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 про стягнення фінансових санкцій за порушення законодавства про автомобільний транспорт, - задовольнити повністю.

Стягнути з суб'єкта господарювання - фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_2) на користь Державного бюджету (р/р 31112106700031, код ЄДРПОУ 21401915, МФО 853592 УДК Бобровицького району Чернігівської області) фінансові санкції в розмірі 510 (п ятсот десять) грн. 00 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в порядку та строки, передбачені ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Соломко І.І.

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.02.2011
Оприлюднено21.02.2017
Номер документу64770609
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/2570/432/2011

Постанова від 16.02.2011

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Соломко І.І.

Ухвала від 27.01.2011

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Соломко І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні