Справа № 2а/2570/454/2011
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 лютого 2011 р. м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого-судді - Д'якова В.І.,
при секретарі - Дурицькій К.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Чернігові справу за адміністративним позовом прокурора Срібнянського району в інтересах територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області до ОСОБА_1 про стягнення фінансової санкції,-
В С Т А Н О В И В :
26.01.2011 р. прокурор Срібнянського району звернувся до суду в інтересах територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області (далі - ТУ ГДІАТ в Чернігівській області) до ОСОБА_1 про стягнення фінансової санкції в сумі 1700 грн. Свої вимоги мотивує тим, що в результаті перевірки транспортного засобу, що належить відповідачу було зафіксовано, що при наданні послуг по перевезенню пасажирів по маршруту смт. Срібне - Київ в режимі нерегулярних пасажирських перевезень у водія відсутня ліцензійна картка, дорожній лист, договір з замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, що є порушенням ст. 39 Закону України Про автомобільний транспорт . За надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 Закону України Про автомобільний транспорт на автомобільного перевізника накладається штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а тому 11.08.2010 р. було винесено постанову № 101700 про застосування фінансових санкцій до ОСОБА_1 в сумі 1700 грн., яку відповідач в добровільному порядку не сплатив.
В судовому засіданні прокурор позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Представник ТУ ГДІАТ в Чернігівській області в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити в повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві.
Відповідач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про причини неявки не повідомив та заперечень на позов не подав.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши думку прокурора та пояснення представника позивача, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Основним завданням державного регулювання та контролю у сфері автомобільного транспорту, відповідно до статті 5 Закону України Про автомобільний транспорт від 05.04.2001 р. №2344-ІІІ (далі - Закон України №2344-ІІІ ), є створення умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пасажирів та вантажів, надання додаткових транспортних послуг.
Статтею 6 Закону України №2344-ІІІ передбачено, що державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок. Не частіше одного разу на квартал здійснюються рейдові перевірки дотримання автомобільними перевізниками вимог законодавчих і нормативно-правових актів щодо забезпечення безпеки пасажирських перевезень та безпеки дорожнього руху. При проведенні позапланових і рейдових перевірок автомобільний перевізник, що буде перевірятися, стосовно терміну проведення перевірки не інформується. Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті визначає Кабінет Міністрів України.
На виконання статті 6 Закону України №2344-ІІІ Постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2006 року N 1567 затверджено Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті (далі - Порядок N 1567), який визначає процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб'єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб'єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, наявністю відповідних ліцензій і ліцензійних карток, виконанням ними ліцензійних умов, а також процедуру здійснення державного нагляду за забезпеченням такими суб'єктами господарювання безпеки автомобільних перевезень.
В місці посадки та висадки пасажирів в м. Києві по вул. Попудренка, 90/2, в результаті перевірки транспортного засобу, що належить ОСОБА_1, державними інспекторами ТУ Головавтотрансінспекції у м. Києві ОСОБА_2 та ОСОБА_3 складено акт № 181013 від 18.06.2010 р., в якому зафіксовано, що при наданні послуг по перевезенню пасажирів по маршруту смт. Срібне - Київ в режимі нерегулярних пасажирських перевезень у водія відсутня ліцензійна картка, дорожній лист, договір з замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, що є порушенням ст. 39 Закону України Про автомобільний транспорт . Водій в поясненнях зазначив, що їхав в Київ по свої цілях .
Відповідно до ст. 30 Закону України №2344-ІІІ автомобільний перевізник зобов'язаний: забезпечувати дотримання персоналом вимог законодавства про автомобільний транспорт; забезпечувати контроль технічного та санітарного стану автобусів чи таксі перед початком роботи; забезпечувати проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів; забезпечувати водіїв необхідною документацією; утримувати транспортні засоби в належному технічному та санітарному стані, забезпечувати їх своєчасне подання для посадки пасажирів та відправлення; забезпечувати проїзд пасажирів до зупинки чи місця призначення за маршрутом без додаткових витрат у разі припинення поїздки через технічну несправність транспортного засобу.
Відповідно до ст. 39 Закону України №2344-ІІІ автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення. Документи для нерегулярних пасажирських перевезень: для автомобільного перевізника - ліцензія, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, договір із замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, інші документи, передбачені законодавством України.
Згідно пунктів 25-27 Порядку N 1567 справа про порушення розглядається посадовою особою органу державного контролю за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб'єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій.
Відповідно з п. 26 Порядку, рекомендованим листом відповідачу було надіслане повідомлення про розгляд справи про порушення в приміщенні ТУ Головавтотрансінспекції у Чернігівській області на 11.08.2010 року о 10:00 год. Згідно довідки Укрпошти відповідач відмовився від одержання листа.
Відповідно абз. 3. ч1. ст. 60 Закону України №2344-ІІІ за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону до автомобільних перевізників застосовуються санкції, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Постановою начальника ТУ Головтрансінспекції в Чернігівській області про застосування фінансових санкцій № 101700 від 11.08.2010 р. до ОСОБА_1 застосовано фінансові санкції в сумі 1700 гривень. Відповідач в добровільному порядку штраф не сплатив.
Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги прокурора Срібнянського району в інтересах територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області до ОСОБА_1 підлягають задоволенню, оскільки є законними та обґрунтованими, а фінансова санкція стягненню з відповідача.
Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позовні вимоги прокурора Срібнянського району в інтересах територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області до ОСОБА_1, задовольнити.
Стягнути з ОСОБА_1 ( 17300, смт. Срібне, Чернігівської обл., вул. Радянська, 22) до державного бюджету Срібнянського району на р/р 31114106700493, код ЄДРПОУ 21406858, УДК в Срібнянському районі, КБК 21081100, МФО 853592 фінансові санкції в сумі 1700 грн.
Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Д'яков В.І.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2011 |
Оприлюднено | 21.02.2017 |
Номер документу | 64770610 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Д'яков В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні