Справа № 766/2589/17
н/п 2-а/766/1465/17
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14 лютого 2017 року Суддя Херсонського міського суду Херсонської області Прохоренко В.В. розглянувши матеріали адміністративного позову ІНФОРМАЦІЯ_1 до Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відділу надання адміністративних послуг Складовської міської ради про визнання дій протиправними та скасування реєстраційного запису,
встановив:
Позивач звернувся до суду з вказаним вище адміністративним позовом, в якому просить Визнати протиправними дії державного реєстратора щодо включення відомостей про юридичну особу - Скадовський районний військовий комісаріат (ідентифікаційний код НОМЕР_1 ) до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців як самостійну юридичну особу та зобов`язати Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців відділу надання адміністративних послуг Скадовської міської ради скасувати запис державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців відділу надання адміністративних послуг Скадовської міської ради № 1 496 176 0002 001071 від 14 квітня 2014 року про включення відомостей про юридичну особу - ІНФОРМАЦІЯ_2 (ідентифікаційний код - НОМЕР_1 ), що внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Як роз`яснено в п. 7.1 постанови Пленуму вищого адміністративного суду України № 8 від 20.05.2013 року «Про окремі питання юрисдикції адміністративних судів» відповідно до частини першої статті 4 Закону № 755-IVдержавна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - це засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. За визначенням, наведеним в абзаці четвертомустатті 1 Закону № 755-IV, державний реєстратор - це посадова особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Частиною першоюстатті 5 Закону № 755-IV визначено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - підприємця. Виходячи з повноважень державного реєстратора, визначених статтею 6 цього Закону, підлягають розгляду адміністративними судами спори з приводу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, змін до установчих документів юридичних осіб та зміни імені або місця проживання фізичних осіб - підприємців, припинення юридичних осіб та підприємницької діяльності фізичними особами - підприємцями, зміни мети установи у встановленому законом порядку тощо.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 18 КАС України окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін в яких є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська, Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ щодо їх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам.
Таким чином вищевказаний адміністративний позов повинен розглядатись відповідно до положень ч. 2 ст. 18 КАС України окружним адміністративним судом.
Згідно п.6 ч.2 ст.108 ЦПК України, суд повертає заяву позивачеві, якщо справа не підсудна цьому суду.
На підставі викладеного, керуючись ст. 108 КАС України,
ухвалив:
Позовну заяву ІНФОРМАЦІЯ_1 до Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відділу надання адміністративних послуг Складовської міської ради про визнання дій протиправними та скасування реєстраційного запису повернути позивачу.
Роз`яснити позивачу, що відповідно до ч.6 ст.108 КАС України повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Ухвала може бути оскаржена до апеляційного суду Херсонської області через Херсонський міський суд Херсонської області шляхом подання апеляційної скарги на протязі 5-ти днів з моменту отримання копії ухвали.
Суддя: В.В.Прохоренко
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 13.02.2017 |
Оприлюднено | 26.09.2022 |
Номер документу | 64798493 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський міський суд Херсонської області
Прохоренко В. В.
Адміністративне
Херсонський міський суд Херсонської області
Прохоренко В. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні