Ухвала
від 16.02.2017 по справі 127/1703/17
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/1703/17

Провадження №1-кс/127/771/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 лютого 2017 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області

в складі:

слідчого судді Вишара І.Ю.,

при секретарі Козловій М.О.,

за участю слідчого Олійника П.М.,

розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС Слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області майора податкової міліції Олійника Павла Миколайовича про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ Малінад ,-

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий з ОВС Слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області майор податкової міліції Олійник Павло Миколайович звернувся до слідчого судді з клопотанням про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ Малінад (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій з ФОП ОСОБА_60 (ІПН - НОМЕР_1), ФОП ОСОБА_3 (ІПН - НОМЕР_2), ФОП ОСОБА_4 (ІПН - НОМЕР_3), ФОП ОСОБА_5 (ІПН - НОМЕР_4), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_5), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_6) за період з 01.07.2015 по 30.09.2016..

Згідно клопотання, Під час досудового розслідування по кримінальному провадженні встановлено, що в продовж 2015-2016 років група невстановлених осіб, діючи за попередньою змовою на території Вінницької області, з метою прикриття незаконної діяльності з заволодіння лісовими ресурсами для власного збагачення, організували злочинну схему придбання, зберігання, перевезення та реалізації цінних порід деревини та неодноразово, повторно підробили документи, які подаються для проведення державної реєстрації фізичних осіб-підприємців, а саме: ОСОБА_8: індивідуальний ідентифікаційний номер платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (далі ІПН) - НОМЕР_7; ОСОБА_9 ІПН - НОМЕР_8; ОСОБА_10 ІПН - НОМЕР_9; ОСОБА_11 ІПН - НОМЕР_10; ОСОБА_12 ІПН - НОМЕР_11; ОСОБА_13 ІПН - НОМЕР_12; ОСОБА_14 ІПН - НОМЕР_13; ОСОБА_15 ІПН - НОМЕР_14; ОСОБА_16 ІПН - НОМЕР_15; ОСОБА_17 ІПН - НОМЕР_16; ОСОБА_18 ІПН - НОМЕР_17; ОСОБА_19 ІПН - НОМЕР_18; ОСОБА_20 ІПН - НОМЕР_19; ОСОБА_21 ІПН - НОМЕР_20; ОСОБА_22 ІПН - НОМЕР_21; ОСОБА_6 ІПН - НОМЕР_5; ОСОБА_23 ІПН - НОМЕР_22; ОСОБА_3 ІПН - НОМЕР_2; ОСОБА_24 ІПН - НОМЕР_23; ОСОБА_25 ІПН - НОМЕР_24; ОСОБА_26 ІПН - НОМЕР_25; ОСОБА_27 ІПН - НОМЕР_57; ОСОБА_28 ІПН - НОМЕР_26; ОСОБА_29 ІПН - НОМЕР_27; ОСОБА_30 ІПН - НОМЕР_28; ОСОБА_31 ІПН - НОМЕР_29; ОСОБА_5 ІПН - НОМЕР_4; ОСОБА_32 ІПН - НОМЕР_30; ОСОБА_33 ІПН - НОМЕР_31; ОСОБА_34 ІПН - НОМЕР_32; ОСОБА_2 ОСОБА_35 ІПН - НОМЕР_33; ОСОБА_36 ІПН - НОМЕР_34; ОСОБА_37 ІПН - НОМЕР_35; ОСОБА_38 ІПН - НОМЕР_36; ОСОБА_39 ІПН - НОМЕР_37; ОСОБА_40 ІПН - НОМЕР_38; ОСОБА_41 ІПН - НОМЕР_39; ОСОБА_42 ІПН - НОМЕР_40; ОСОБА_43 ІПН - НОМЕР_41; ОСОБА_44 ІПН - НОМЕР_42; ОСОБА_4 ІПН - НОМЕР_3; ОСОБА_7 ІПН - НОМЕР_6; ОСОБА_45 ІПН - НОМЕР_43; ОСОБА_46 ІПН - НОМЕР_44; Волошин ОСОБА_47 ІПН - НОМЕР_45; ОСОБА_48 ІПН - НОМЕР_46; ОСОБА_60 ІПН - НОМЕР_1; ОСОБА_49 ІПН - НОМЕР_47; ОСОБА_50 ІПН НОМЕР_58; ОСОБА_51 ІПН - НОМЕР_48; ОСОБА_62 ІПН - НОМЕР_49; ОСОБА_61 ІПН - НОМЕР_50; ОСОБА_54 ІПН - НОМЕР_51; ОСОБА_55 ІПН - НОМЕР_52; ОСОБА_56 ІПН - НОМЕР_53; ОСОБА_57 ІПН - НОМЕР_54; ОСОБА_58 ІПН - НОМЕР_55; ОСОБА_59 ІПН - НОМЕР_56.

В подальшому група невстановлених осіб діючи за попередньою змовою, шляхом підшукування транспортних засобів, здійснювали реалізацію лісопродукції підприємствам лісопереробної галузі України.

При цьому, з метою приховування своєї протиправної діяльності отримували грошові кошти за доставлену ним продукцію на карткові рахунки, відкриті в банківських установах на ім'я вказаних вище суб'єктів підприємницької діяльності, які фактично такою діяльністю не займались.

Так, під час здійснення досудового розслідування встановлено, що ТОВ Малінад (код ЄДРПОУ - 37472446) здійснювало документальне проведення господарських операцій з придбання деревини (кругляк) від ФОП ОСОБА_60 (ІПН - НОМЕР_1), ФОП ОСОБА_3 (ІПН - НОМЕР_2), ФОП ОСОБА_4 (ІПН - НОМЕР_3), ФОП ОСОБА_5 (ІПН - НОМЕР_4), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_5), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_6) за період з 01.07.2015 по 30.09.2016.

Однак, допитані в якості свідків останні повідомили, що за одноразову грошову винагороду здійснили реєстрацію ФОП на своє ім'я без мети зайняття підприємницькою діяльністю, товарно-матеріальних цінностей на адресу ТОВ Малінад (код ЄДРПОУ - 37472446) не поставляли, жодного відношення до здійснення будь-яких фінансово-господарських операцій в якості ФОП не мають.

Враховуючи встановленні під час досудового розслідування факти, у слідства є підстави вважати, що ТОВ Малінад (код ЄДРПОУ - 37472446) при проведенні операцій з ФОП ОСОБА_60 (ІПН - НОМЕР_1), ФОП ОСОБА_3 (ІПН - НОМЕР_2), ФОП ОСОБА_4 (ІПН - НОМЕР_3), ФОП ОСОБА_5 (ІПН - НОМЕР_4), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_5), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_6), ухилилось від сплати податків.

Єдиним можливим способом дослідити дані питання у ході досудового розслідування та отримати докази вчинення злочину є проведення позапланової документальної перевірки ТОВ Малінад (код ЄДРПОУ - 37472446) за період з 01.07.2015 по 30.09.2016.

Тому, слідчий просив слідчого суддю призначити позапланову документальну перевірку ТОВ Малінад (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій з ФОП ОСОБА_60 (ІПН - НОМЕР_1), ФОП ОСОБА_3 (ІПН - НОМЕР_2), ФОП ОСОБА_4 (ІПН - НОМЕР_3), ФОП ОСОБА_5 (ІПН - НОМЕР_4), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_5), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_6) за період з 01.07.2015 по 30.09.2016.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав.

Слідчий суддя, вислухавши пояснення слідчого , дослідивши матеріали клопотання, прийшов до наступного висновку.

Відповідно до ч.2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання від органів державної влади актів перевірок.

Згідно з ч.2 ст.84 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п.4 ч.2 ст.99 КПК України віднесено і акти перевірок.

Разом із тим, на даний час з КПК України виключено п.6 ч.2 ст.36 та п.4 ч.2 ст.40, якими прокурору, та слідчому надавались повноваження призначити ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом, що обумовлює необхідність звернення до слідчого судді із даним клопотанням.

Постановою КМУ від 13.08.2014 року №408 Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами , встановлено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребують у разі, якщо такі перевірки проходять за рішенням суду та на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК України.

Приймаючи до уваги необхідність перевірки ТОВ Малінад (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій з ФОП ОСОБА_60 (ІПН - НОМЕР_1), ФОП ОСОБА_3 (ІПН - НОМЕР_2), ФОП ОСОБА_4 (ІПН - НОМЕР_3), ФОП ОСОБА_5 (ІПН - НОМЕР_4), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_5), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_6) за період з 01.07.2015 по 30.09.2016, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання задовольнити.

Відповідно до п.82.2 ст.82 Податкового Кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 п. 78.1 ст. 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлено у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємства 5 робочих днів, для фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому восьмому цього пункту, - 3 робочих дні, інших платників податків 10 робочих днів.

Керуючись ст.ст.71, 93, 110 КПК України, Постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 року №408 Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами , ст.78, 82 Податкового Кодексу України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС Слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Вінницькій області майора податкової міліції Олійника Павла Миколайовича про призначення позапланової документальної перевірки ТОВ Малінад - задовольнити.

Надати дозвіл на проведеня позапланової документальної перевірки ТОВ Малінад (код ЄДРПОУ - 37472446) з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства під час здійснення фінансово-господарських операцій з ФОП ОСОБА_60 (ІПН - НОМЕР_1), ФОП ОСОБА_3 (ІПН - НОМЕР_2), ФОП ОСОБА_4 (ІПН - НОМЕР_3), ФОП ОСОБА_5 (ІПН - НОМЕР_4), ФОП ОСОБА_6 (ІПН - НОМЕР_5), ФОП ОСОБА_7 (ІПН - НОМЕР_6) за період з 01.07.2015 по 30.09.2016.

Проведення даної перевірки доручити ревізорам ГУ ДФС у Вінницькій області (код ЄДРПОУ - 39402165).

Ухвала слідчого судді остаточна, оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення16.02.2017
Оприлюднено24.02.2017
Номер документу64863209
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —127/1703/17

Ухвала від 16.02.2017

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Вишар І. Ю.

Ухвала від 16.02.2017

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Вишар І. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні