ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 жовтня 2009 року Справа № 2а-6008/09/1370
м. Львів, вул. Чоловс ького, 2, зал №9
Львівський окружний адмі ністративний суд у складі го ловуючого - судді Москаля Р.М., при секретарі Самборській Ю .М., за участю представника поз ивача Кріля А.С., розгляну в у відкритому судовому засі данні адміністративну справ у за позовом Прокурора Город оцього району Львівської обл асті в інтересах Головної де ржавної інспекції на автомоб ільному транспорті та її стр уктурного підрозділу в особі територіального управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті у Львівській області до пр иватного підприємства «ВІЗ» про стягнення фінансових са нкцій в сумі 340 грн.,
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Городоцького рай ону Львівської області зверн увся до Львівського окружног о адміністративного суду в і нтересах держави в особі Гол овної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі її структурного підро зділу - територіального упра вління Головної державної ін спекції на автомобільному тр анспорті у Львівській област і до приватного підприємства «ВІЗ». Позивач просить суд ст ягнути з відповідача в дохід державного бюджету фінансов і санкції в сумі 340,00 грн. Позовн і вимоги мотивовані наступни м. 14 квітня 2009 року начальник те риторіального управління Го ловної державної інспекції н а автомобільному транспорті у Львівській області виніс п останову № 030445 про накладення н а відповідача фінансових сан кцій в сумі 340 грн. за порушення , передбачене п. 11 ст. 60 Закону У країни «Про автомобільний тр анспорт», а саме - здійсненн я перевезень без розпізнавал ьних знаків державної реєстр ації. Провівши перевірку, про курор встановив, що постанов а від 14.04.2009 року відповідачем не оскаржувалася, а вказана сум а фінансових санкцій доброві льно до бюджету не сплачена, т ому і просить її стягнути у пр имусовому порядку.
Представник позивача у суд овому засіданні позовні вимо ги підтримав повністю, навів пояснення, аналогічні до вик ладеного у позовній заяві, пр осив позов задовольнити повн істю.
Відповідач у судове засіда ння не з' явився, хоча про час та дату його проведення був п овідомлений належним чином, свідченням чого є повідомлен ня про вручення поштового ві дправлення. Тому суд ухвалив розглянути справу без участ і відповідача на підставі на явних у матеріалах справи до казів.
Розглянув матеріали спра ви, заслухав пояснення предс тавника позивача та дослідив долучені до матеріалів спра ви письмові докази, суд вважа є, що позов слід задовольнити з огляду на наступне.
Засади організації та діял ьності автомобільного транс порту визначено Законом Укра їни «Про автомобільний транс порт». Відповідно до вимог ст . 5 цього Закону основним завда нням державного регулювання та контролю у сфері автомобі льного транспорту є створенн я умов безпечного, якісного й ефективного перевезення пас ажирів та вантажів, надання д одаткових транспортних посл уг. За порушення перевізника ми законодавства про автомоб ільний транспорт до них заст осовуються передбачені ст. 60 ц ього ж Закону санкції. Процед уру здійснення державного ко нтролю за додержанням суб'єк тами господарювання, які про вадять діяльність у сфері ав томобільного транспорту, вим ог законодавства про автомоб ільний транспорт, норм та ста ндартів щодо організації пер евезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів п ро міжнародне автомобільне с получення, наявністю відпові дних ліцензій і ліцензійних карток, виконанням ними ліце нзійних умов, а також процеду ру здійснення державного наг ляду за забезпеченням такими суб'єктами господарювання б езпеки автомобільних переве зень визначено Порядком здій снення державного контролю н а автомобільному транспорті (далі - Порядок), затверджени м Постановою Кабінету Мініст рів України від 08.11.2006 р.
Відповідно до пп. 2-4 Порядку, державному контролю підляга ють усі транспортні засоби в ітчизняних та іноземних суб' єктів господарювання, що зді йснюють автомобільні переве зення пасажирів та вантажів на території України. Органа ми державного контролю на ав томобільному транспорті є Го ловавтотрансінспекція, її те риторіальні управління в обл астях, Автономній Республіці Крим, мм. Києві та Севасто полі. Державний контроль на а втомобільному транспорті зд ійснюється посадовими особа ми органу державного контрол ю шляхом проведення планових , позапланових та рейдових пе ревірок. Відповідно до вимог пп. 27, 28, 29 Порядку, за наявності п ідстав керівник органу держа вного контролю або його заст упник виносить постанову про застосування фінансових сан кцій. Фінансова санкція пови нна бути перерахована суб'єк том господарювання на зазнач ений у постанові рахунок не п ізніше ніж протягом п'ятнадц яти днів після отримання ним копії постанови про застосу вання фінансових санкцій, пр о що повідомляється орган де ржавного контролю, посадовою особою якого винесено відпо відну постанову. Копія поста нови видається не пізніше ні ж протягом трьох днів після ї ї винесення уповноваженій ос обі суб'єкта господарювання під розписку чи надсилається рекомендованим листом із по відомленням. У разі оскаржен ня постанови про застосуванн я фінансових санкцій стягнен ня сплачується не пізніше ні ж протягом п'ятнадцяти днів п ісля отримання повідомлення про залишення скарги без зад оволення
Судом встановлено, що 14 квіт ня 2009 року начальник територі ального управління ГДІ на ав томобільному транспорті у Ль вівській області виніс поста нову №030445 про застосування до п риватного підприємства «ВІЗ » фінансових санкцій в сумі 340 грн. за допущення порушення законодавства про автомобіл ьний транспорт, відповідальн ість за яке передбачено п. 11 За кону України «Про автомобіль ний транспорт» (здійснення в одіями міжнародних перевезе нь без розпізнавальних знакі в державної реєстрації). Пост анова винесена на підставі а кту перевірки відповідача №0 16091 від 07.04.2009р., проведеної за його місцезнаходження. Перевірко ю встановлено відсутність ро зпізнавальних знаків держав ної реєстрації на належному відповідачу транспортному з асобі марки «МАН». На виконан ня вимог п. 29 Порядку, копію пос танови про застосування фіна нсових санкцій направлено ві дповідачу рекомендованим ли стом з повідомленням, яку він отримав 17.04.2009 року, про що свідч ить копія повідомлення про в ручення поштового відправле ння, яка є в матеріалах справи . Встановивши, що постанова ві д 14.04.2009 р. про застосування штра фних санкцій в сумі 340 грн. у вст ановлені законом строки прив атним підприємством «ВІЗ» не оскаржувалася, вказані кошт и на зазначений у постанові р ахунок добровільно ним також не перераховані, прокурор пр осить стягнути їх з відповід ача у примусовому порядку.
Таким чином, позовні вимоги Прокурора Городоцького райо ну, заявлені в інтересах держ ави в особі Головної дер жавної інспекції на автомобі льному транспорті та її стру ктурного підрозділу в особі територіального управління Головної державної інспекці ї на автомобільному транспор ті у Львівській області є обґ рунтованими та підлягають за доволенню в повному обсязі.
Щодо судових витрат, такі ві дповідно до вимог ч. 4 ст. 94 КАС У країни, з відповідача не стяг уються.
Керуючись ст.ст. 2, 3, 11, 50, 70, 71, 72, 86, 94, 98, 159-163 Кодексу адміністративно го судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов за довольнити повністю.
Стягнути з приватного підп риємства «ВІЗ» (Львівська об ласть, м. Городок, вул. Крип' я кевича, 4/3; ідентифікаційний к од юридичної особи: 19176670) в дохід державного бюджету України фінансові санкції за порушен ня Закону України «Про автом обільний транспорт» в сумі 340 (триста сорок ) гривень.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, встановленог о цим Кодексом, якщо таку заяв у не було подано. Якщо було под ано заяву про апеляційне оск арження, але апеляційна скар га не була подана у строк, вста новлений цим Кодексом, поста нова набирає законної сили п ісля закінчення цього строку . У разі подання апеляційної с карги судове рішення, якщо йо го не скасовано, набирає зако нної сили після закінчення а пеляційного розгляду справи . Якщо строк апеляційного оск арження буде поновлено, то вв ажається, що постанова суду н е набрала законної сили.
Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарже ння постанови суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння. Апеляційна скарга на пос танову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апел яційна скарга може бути пода на без попереднього подання заяви про апеляційне оскарже ння, якщо скарга подається у с трок, встановлений для подан ня заяви про апеляційне оска рження.
Суддя Моска ль Р.М.
Постанова вигото влена у повному обсязі 26 жовтн я 2009 року.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.10.2009 |
Оприлюднено | 22.10.2010 |
Номер документу | 6492264 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Москаль Ростислав Миколайович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні