Постанова
від 24.02.2017 по справі 644/5158/16-а
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Суддя Бугера О. В.

Справа № 644/5158/16-а

Провадження № 2-а/644/61/17

24.02.2017

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 лютого 2017 року Орджонікідзевський районний суд м.Харкова у складі:

головуючого - судді Бугери О.В.,

при секретарі - Ілові А.В.,

за участю представника відповідача Іванової Н.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_2 до Виконавчої дирекції Харківського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності про скасування постанови про накладання адміністративного стягнення, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач 21.06.2016 року звернувся до суду з позовною заявою в порядку адміністративного провадження, в якій просить скасувати постанову про накладення адміністративного стягнення №45/обл/95/08-08юр від 07.06.2016 року, а справу про адміністративне правопорушення щодо нього закрити за відсутністю в діях такого правопорушення.

В обґрунтування позову ОСОБА_2 зазначав, що 07.06.2016 року ним поштою від Виконавчої дирекції Харківського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності було отримано примірник протоколу про адміністративне правопорушення №40 від 19.05.2016 року, в якому зазначено, що ним вчинено правопорушення, яке полягає у перешкоджанні уповноваженим особам Фонду у проведенні планової перевірки по коштах фонду "соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності за період з 01.07.2013р. по 31.03.2016р., що є порушенням п.2 ст.15 Закону України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 23.09.1999р. №1105, за що передбачена відповідальність за ст. 188-23 КУпАП. Але зазначений протокол не відповідає вимогам чинного законодавства та обставинам справи, а також є неякісно оформленим, оскільки в порушення ст.256 КУпАП ОСОБА_2 було позбавлено права на надання пояснень і зауважень щодо змісту протоколу, оскільки для ознайомлення та підписання протоколу його до Виконавчої дирекції ХОВ Фонду соціального страхування з тимчасової втрати непрацездатності, запрошено не було, жодних листів про запрошення для ознайомлення та підписання протоколу в його адресу не направлялось, в протоколі вчинено запис про його відмову від підписання та отримання протоколу, хоча від отримання та підписання протоколу він не відмовлявся та взагалі не знав про те, що відносно нього був складений зазначений протокол. Крім того, його права і обов'язки, передбачені статтею 268 КУпАП йому не роз'яснялись. Та, крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2014р. №408 Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами відповідач входить в переліку контролюючих органів, яким необхідно отримувати дозвіл КМУ для проведення перевірок підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік, а отже, для проведення перевірки ТОВ НВП Металокомплект виконавчій дирекції Харківського обласного відділення Фонду соціального страхування з питань тимчасової непрацездатності необхідно отримати дозвіл Кабінету Міністрів України. Заявку на проведення перевірки підприємство не надавало, дозвіл КМУ на проведення перевірки відсутній.

В судове засідання позивач не з'явився, але звернувся до суду з заявою в якій просив провести розгляд справи за його відсутності.

В судовому засіданні представник відповідача проти задоволення позову заперечувала, надала письмові заперечення проти позову, які були долучені до справи. Представник відповідача в запереченнях проти позову та своїх поясненнях, посилалась на те, що позивач був двічі повідомлений про проведення планової перевірки шляхом направлення керівнику ТОВ НВП Металокомплект повідомлень, які були отримані уповноваженою особою страхувальника, та фондом були отримані листи ТОВ НВП Металокомплект , у яких останній відреагував на отримане повідомлення про проведення перевірки наступним чином: ...Ваші підлеглі до проведення перевірки допущені не будуть, копії документів також надані не будуть. Більше того, в разі намагання провести перевірку мною буде здійснено звернення до органів прокуратури з заявою про перевищення повноважень Вашими підлеглими. Крім того, позивач в своїх листах до Фонду посилався на положення Закону України №71-VIII від 28.12.2014 року, зазначив, що у 2016 році діє мораторій на проведення перевірок та пропонував перенести строк проведення перевірки на 1 квартал 2017 року. Відповідач зазначав, що Позивач, як директор ТОВ НВП Металокомплект , не бажав та умисно уникав проведення планової перевірки, постійно надсилав до Фонду листи з одним й тим же обґрунтуванням своєї відмови у проведенні перевірки, незважаючи на те, що ВД ХОВ ФСС з ТВП у кожній відповіді було вичерпно обґрунтувало підстави проведення перевірки ТОВ НВП Металокомплект . У зв'язку з наведеним, відповідач просив відмовити позивачу в задоволенні адміністративного позову.

В судовому засіданні, заслухавши пояснення представника відповідача, дослідивши матеріали справи і подані сторонами докази, суд встановив наступне.

З 01.01.2015 року правові, фінансові та організаційні засади загальнообов'язкового державного соціального страхування визначає Закон України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування №1105-XIV від 23.09.1999 (далі за текстом - Закон №1105).

Пунктом 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону №1105 визначено, що до завершення заходів, пов'язаних з утворенням Фонду соціального страхування України та його робочих органів, виконання функцій та завдань, передбачених цим Законом, забезпечують у межах компетенції відповідні виконавчі дирекції та їх робочі органи Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Також, пунктами 8 і 9 вказаних положень визначено, що до приведення законодавства України у відповідність із цим Законом закони та інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону. Нормативно-правові та розпорядчі акти Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності діють до затвердження відповідних рішень Фондом.

Відповідно до п.7 ч.1, п.6 ч.2 ст.9 Закону №1105 Фонд та його робочі органи відповідно до покладених на них завдань здійснюють контроль за використанням коштів Фонду, веденням і достовірністю обліку та звітності щодо їх надходження та використання, застосовують в установленому законодавством порядку фінансові санкції та накладають адміністративні штрафи.

Пунктами 2, 3 ч.2 ст. 10 Закону №1105 на Фонд покладено обов'язок здійснювати контроль за дотриманням порядку використання страхувальником страхових коштів та контролювати правильність витрат за соціальним страхуванням, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань соціального страхування.

ОСОБА_2, є директором Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство Металокомплект , код ЄДРПОУ - 32135806, що не оспорюється сторонами та підтверджується постановою про накладення адміністративного стягнення № 45/обл/95/08-08 юр./а.с.81/

Наказом директора ВД ХОВ ФСС з ТВП від 18.03.2016 №19-ос Буланим O.A. було затверджено План перевірок страхувальників на 2 квартал 2016 року, згідно пункту 20 якого страхувальник - ТОВ НВП Металокомплект , код ЄДРПОУ - 32135806, підлягав плановій перевірці у квітні 2016 року за період з 01.07.2013 по 31.03.2016./а.с.57-59/

Повідомленням від 21.03.2016 за №171/крв страхувальника ТОВ НВП Металокомплект , було своєчасно та належним чином повідомлено про проведення планової перевірки, що підтверджується копією листа-повідомлення та зворотнім повідомленням про його отримання 24.03.2010 року уповноваженою особою позивача./а.с.60-61/

31.03.2016 року Фондом було отримано листа директора ТОВ НВП Металокомплект за №28 від 31.03.2016 року, з зазначенням, що працівники фонду до проведення перевірки допущені не будуть, копії документів також надані не будуть, оскільки питання правильності нарахування та своєчасності сплати єдиного соціального внеску відноситься до компетенції органів Державної фіскальної служби України, Пенсійного фонду України, а не Фонду соціального страхування, та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2014р. №408 Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами Фонд входить в переліку контролюючих органів, яким необхідно отримувати дозвіл КМУ для проведення перевірок підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік, та для проведення перевірки ТОВ НВП Металокомплект виконавча дирекція Харківського обласного відділення Фонду соціального страхування з питань тимчасової непрацездатності не отримувала дозвіл Кабінету Міністрів України,

заявку на проведення перевірки підприємство не надавало./а.с.62-63/

Листом Фонду №575-07-12 від 05.04.2016 року директору ТОВ НВП Металокомплект ОСОБА_2 було повідомлено правові підстави для проведення перевірки, та листом директора ТОВ НВП Металокомплект ОСОБА_2 №30 від 14.04.2016 року, фонду було відмовлено в наданні можливості проведення перевірки./64-67/

Листом від 15.04.2016 року за №664-07-12, отриманим згідно повідомлення про вручення поштового відправлення уповноваженою особою страхувальника 26.04.2016 року, Фонд повторно повідомив директора ТОВ НВП Металокомплект ОСОБА_2 про наявність правових підстав для проведення планової перевірки, наслідки недопуску уповноважених осіб Фонду до проведення перевірки, передбачені Законом №1105 та ст.188-23 Кодексу України про адміністративні правопорушення./а.с.68-70/

11.05.2016 року за № 35 ТОВ НВП Металокомплект до Фонду було направлено лист, в якому позивач посилався на положення Закону України №71-VIII від 28.12.2014, зазначив, що у 2016 році діє мораторій на проведення перевірок та пропонував перенести строк проведення перевірки на 1 квартал 2017 року./а.с.71/

Порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, порядок прийняття рішень за результатами перевірок та процедуру оскарження рішень за результатами перевірок встановлено Інструкцією про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедури оскарження, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 року №29 (далі за текстом - Інструкція №29).

Згідно п.2.1, п. 2.3 Розділу II Інструкції №29 перевірки здійснюються посадовими особами органів фонду за місцезнаходженням страхувальника або в приміщенні органу фонду за пропозицією страхувальника та за умови надання ним всіх необхідних документів для проведення перевірки. Органи Фонду здійснюють планові та позапланові перевірки.

Відповідно до п. 3.2., п.3.4, п.3.5 Розділу III Інструкції №29 планові перевірки проводяться згідно з планами-графіками органу Фонду.

Планова перевірка проводиться за умови письмового повідомлення страхувальника не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення такого заходу. Повідомлення надсилається страхувальнику рекомендованим листом чи телефонограмою або надається під розписку керівнику чи головному бухгалтеру (бухгалтеру) цього страхувальника або уповноваженій керівником особі із зазначенням:

дат початку та закінчення її проведення;

найменування страхувальника;

найменування органу Фонду, який проводить перевірку.

Відповідно до п.6 ч.2 ст.15 Закону №1105 роботодавець зобов'язаний безоплатно створювати всі необхідні умови для роботи на підприємстві представників Фонду.

Згідно з планом перевірок страхувальників на II квартал 2016 року та на підставі направлення від 19.05.2016 року №217 спеціалістами контрольно-ревізійного відділу ВД ХОВ ФСС з ТВП було здійснено вихід для проведення планової перевірки по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ТОВ НВП Металокомплект за період з 01.07.2013 року по 31.03.2016року. /а.с.58-59, 72/

Про проведення планової перевірки страхувальника було сповіщено повідомленням від 21.03.2016 №171/крв./а.с.60/

19.05.2016 року Фондом було складено акт про відмову від допуску до перевірки по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності ТОВ НВП Металокомплект , код ЄДРПОУ 32135806: 61030, м. Харків, вул. Греківська, 81-а./а.с.73-74/

Відповідно до службової записки начальника КРВ, службові спеціалісти КРВ були не допущені до проведення перевірки на територію ТОВ НВП Металокомплект охороною підприємства по розпорядженню керівництва, з посиланням на раніше надіслані листи про відмову в проведенні перевірки./а.с.80/

З наведеного вбачається, що директор ТОВ НВП Металокомплект , дійсно перешкоджав уповноваженим особам Фонду у проведенні перевірки.

У разі якщо страхувальник відмовляється від проведення планової або позапланової перевірки, посадовими особами органу Фонду складається акт про відмову від допуску до перевірки в довільній формі, який вручається керівнику чи головному бухгалтеру (бухгалтеру) або уповноваженій керівником особі під розписку або направляється рекомендованим листом.

Згідно ст. 254 Кодексу України про адміністративне правопорушення (далі за текстом - КУпАП) про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.

Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Згідно ст.244-10 КУпАП органи Фонду соціального страхування України розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності (стаття 165-4), про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності (стаття 165-5), а також перешкоджанням уповноваженим особам органів Фонду соціального страхування України у здійсненні перевірок (стаття 188-23).

Відповідно до ч.1 ст. 188-23 КУпАП, вчинення дій, що перешкоджають уповноваженим особам органів доходів і зборів у проведенні перевірок, пов'язаних з нарахуванням, обчисленням та сплатою єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, уповноваженим особам органів Пенсійного фонду України у проведенні перевірок, пов'язаних з порушеннями законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, поданням відомостей, що використовуються в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування, а також вчинення дій, що перешкоджають уповноваженим особам органів Пенсійного фонду України, Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального страхування України у проведенні перевірок щодо використання страхових коштів у випадках, передбачених законом, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від восьми до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

19.05.2016 року спеціалістом Фонду було складено протокол №40 про вчинення адміністративного правопорушення директором ТОВ НВП Металокомплект ОСОБА_2 за ст. 188-23 КУпАП, розгляд справи про адміністративне правопорушення було призначено на 11 год. 00 хв. 07 червня 2016 року в приміщенні Виконавчої дирекції Харківського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, про що було зазначено у протоколі про адміністративне правопорушення./а.с.75-76/

Акт про відмову від допуску до перевірки та протокол про адміністративне правопорушення разом з витягом із ст.268 КУпАП про права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, було направлено 23.05.2016 на адресу ТОВ НВП Металокомплект рекомендованим листом з повідомленням./75-77/

07.06.2016 року за результатами розгляду справи Фондом було винесено Постанову №45/обл/95/08-08юр про накладення на ОСОБА_2 адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255,00 гривень (двісті п'ятдесят п'ять грн. 00 коп.), та 07.06.2016 року постанову було направлено на адресу особи, яка притягнута до адміністративної відповідальності, яку згідно повідомлення про вручення поштового відправлення отримано 14.06.2016 року./а.с.81-82/

З наведеного вбачається, що постанову №45/обл/95/08-08юр про накладення на ОСОБА_2 адміністративного стягнення винесено без порушення норм діючого законодавства.

Крім того, Суд зазначає, що посадові особи Фонду ВД ХОВ ФСС з ТВП діяли на правових підставах у відповідності до діючого законодавця у зв'язку з наступним.

Статтею 9 Закону №1105 визначені основні завдання і функції Фонду соціального страхування України та його робочих органів, до яких, зокрема, відносяться:

- здійснення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам, у тому числі на підставі інформації з електронного реєстру листків непрацездатності (п.6 ч.1 ст.9 Закону №1105);

- здійснення контролю за використанням коштів Фонду, веденням і достовірністю обліку та звітності щодо їх надходження та використання, застосування в установленому законодавством порядку фінансових санкцій та накладання адміністративних штрафів (п.6 ч.2 ст.9 Закону №1105)

Відповідно до п.8, п.9 Прикінцевих та перехідних положень Закону №1105 робочі органи ФСС з ТВП на даний час повинні забезпечити виконання зазначених завдань та функцій до завершення заходів, пов'язаних з утворенням Фонду соціального страхування України, діючи в межах Закону №1105 та на підставі чинних нормативно-правових актів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Контроль фінансової діяльності страхувальника в частині дотримання вимог чинного законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності здійснюється у формі перевірок.

Затверджена постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Інструкція №29 на даний час діє (до затвердження відповідних рішень Фондом соціального страхування України).

Відповідно до п.2.3 Інструкції№29 органи Фонду здійснюють планові та позапланові перевірки.

З 2014 року по 30 червня 2015 року в Україні дійсно діяв мораторій на проведення перевірок підприємців контролюючими органами. Проведення перевірок підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців контролюючими органами (крім Державної фіскальної служби України та Державної фінансової інспекції України) дозволялося винятково за наявності дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду, або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.

Пунктом 8 Прикінцевих положень Закону України №76-VII від 28.12.2014 року "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" (далі - Закон №76) законодавцем було продовжено дію мораторію на проведення перевірок та визначено, що перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб- підприємців контролюючими органами (крім ДФС України та ДФІ України) здійснюються протягом січня - червня 2015 року виключно з дозволу Кабінету Міністрів України або за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки.

На даний час термін дії мораторію на проведення перевірок відповідно до вищезазначеної норми Закону №76 сплинув та не був законодавчо подовжений. Але, одночасно із Законом №76 Верховною Радою України було прийнято Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" №71 від 28.12.2014 року (далі - Закон №71), пунктом З Розділу II Прикінцевих положень якого встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 млн. гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабміну, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.

Державна регуляторна служба, яка має право у разі порушення мораторію на проведення перевірок притягувати до відповідальності посадових осіб контролюючих органів, на своєму офіційному сайті (http:www.dkrp.gov.ua) звернула увагу на те, що мораторій відповідно до ч.3 р II ЗУ від 28.12.2014 №71 стосується саме Державної фіскальної служби.

Відповідно до п.п.1.1. ст.1 Податкового кодексу України, яка визначає сферу його дії, Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу.

При цьому, відповідно до п.41.1 ст.41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику, державну політику у сфері державної митної справи, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску, його територіальні органи.

А отже, дія норми Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" №71 від 28.12.2014 року, якою встановлено мораторій на проведення перевірок у 2015 та 2016 роках, не розповсюджується на органи Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, оскільки, під контролюючими органами в п.З розділу II Прикінцевих положень Закону №71 законодавець має на увазі Державну фіскальну службу України та її територіальні органи. Законом №71 не обмежуються права і обов'язки органів Фонду на проведення перевірок правильності використання коштів Фонду відповідно до вимог Закону №1105. Така ж позиція викладена в листах Миністерства юстиції України від 04.12.2015 №2112/14157-0-4-15/8.1 та Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 05.04.2016. Крім того, частиною 2 статті 12 Закону №1105 чітко визначено, що на відносини у сфері здійснення контролю за своєчасністю подання та достовірністю поданих роботодавцем відомостей щодо отримання коштів Фонду та дотримання порядку їх використання не поширюється дія Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності".

Крім того, суд не бере до уваги доводи позивача, що зазначений протокол не відповідає вимогам чинного законодавства та обставинам справи, порушені строки розгляду справи, йому не роз'яснені його права, протокол є неякісно оформленим, оскільки зазначені обставини спростовуються матеріалами справи.У зв'язку з наведеним, суд відмовляє в задоволенні позову в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 188-23, 249, 251, 268, 277, 278, 283, 287-289 КУпАП, ст. ст. 6-14 , 19, 71 , 159-163 , 171-2 КАС України, Законом України Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування , суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_2 залишити без задоволення.

Повний текст постанови складений 24.02.2017 року.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду, через Орджонікідзевський районний суд м.Харкова.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова суду першої інстанції набирає чинності після закінчення строку на подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Головуючий: суддя О.В.Бугера

СудОрджонікідзевський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення24.02.2017
Оприлюднено26.02.2017
Номер документу64939051
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —644/5158/16-а

Постанова від 24.02.2017

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м.Харкова

Бугера О. В.

Постанова від 22.02.2017

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м.Харкова

Бугера О. В.

Ухвала від 12.12.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Ухвала від 01.12.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Ухвала від 01.12.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Донець Л.О.

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м.Харкова

Бугера О. В.

Ухвала від 28.09.2016

Адміністративне

Орджонікідзевський районний суд м.Харкова

Бугера О. В.

Ухвала від 06.09.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 22.08.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 22.08.2016

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні