РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
24 лютого 2017 року Р і в н е №817/304/17
Суддя Рівненського окружного адміністративного суду Гломб Ю.О., перевіривши виконання вимог статті 106 КАС України за позовною заявою
Головного управління ДФС у Рівненській області
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Захід-Транснафтатрейд"
щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг,
В С Т А Н О В И В:
Головне управління ДФС у Рівненській області звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Захід-Транснафтатрейд" щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг.
Згідно з п.3 ч.1 ст.107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
Перевіривши відповідність позовної заяви статті 106 КАС України, суддя встановив наступне.
Відповідно до ч.3 ст.106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Згідно з ч.1 ст.4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Прожитковий мінімум для працездатних осіб з 01.01.2017 становить 1600,00грн.
З матеріалів адміністративного позову встановлено, що позивач просить стягнути з відповідача податковий борг в сумі 2210,07грн. Отже, позовна заява містить вимогу майнового характеру на суму 2210,07грн.
Статтею 4 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що розмір судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб - 1600,00грн.
Отже, позивачу слід сплатити судовий збір в розмірі 1600,00грн.
Вказаний судовий збір слід перераховувати за наступними реквізитами: р/р 31211206784002; одержувач: УДКСУ у м. Рівному (м. Рівне) 22030101; банк одержувача: ГУ ДКСУ у Рівненській області; код ЄДРПОУ одержувача: 38012714; МФО: 833017.
Всупереч викладеному, позивачем не додано до адміністративного позову документа про сплату судового збору.
Разом з тим, позивач в позовній заяві заявив клопотання про відстрочення сплати судового збору до 15.03.2017.
Розглянувши клопотання позивача, дослідивши матеріали позовної заяви, суддя зазначає наступне.
Статтею 19 Конституції України зобов'язано органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст.8 Закону України "Про судовий збір" враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.
Згідно з ч.1 ст.88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про судовий збір" територіальні органи Державної фіскальної служби України не входять до переліку пільговиків по сплаті судового збору. Відтак, зобов'язані сплачувати судовий збір при зверненні до суду.
Лише у виняткових випадках суд може відстрочити особі сплату судового збору не порушуючи принципу юридичної рівноваги та враховуючи скрутне матеріальне становище викликане об'єктивними обставинами, що підтверджуються відповідними доказами. Попри це, Головне управління ДФС у Рівненській області не надало суду жодних доказів на підтвердження скрутного матеріального становища та неможливість сплати судового збору.
Крім того, суд зазначає, що обмежене фінансування бюджетної установи не є підставою для її звільнення від сплати судового збору, не є вказані аргументи і підставою для відстрочення його сплати.
За таких обставин клопотання про відстрочення сплати судового збору є безпідставним, а тому до задоволення не підлягає.
Відповідно до ч.1 ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
На підставі викладеного, суддя дійшов висновку, що позовна заява не відповідає вимогам статті 106 КАС України, а тому підлягає залишенню без руху. Позивачу недоліки позовної заяви слід усунути шляхом подання до суду оригіналу документа про сплату судового збору в розмірі 1600,00грн.
Для усунення недоліків судом встановлюється строк до 10 березня 2017 року.
Керуючись частиною 1 статті 108 КАС України, суддя, -
У Х В А Л И В:
В задоволенні клопотання Головного управління ДФС у Рівненській області про відстрочення сплати судового збору в справі №817/304/17, - відмовити.
Позовну заяву Головного управління ДФС у Рівненській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Захід-Транснафтатрейд" щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг - залишити без руху.
Встановити Головному управління ДФС у Рівненській області строк для усунення недоліків позовної заяви - до 10 березня 2017 року.
Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулась з позовом.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя Гломб Ю.О.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.02.2017 |
Оприлюднено | 02.03.2017 |
Номер документу | 64975799 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Гломб Ю.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні