Ухвала
від 24.02.2017 по справі 820/553/17
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua, код 34390710

У Х В А Л А

про повернення позовної заяви

24 лютого 2017 р. № 820/553/17

Суддя Харківського окружного адміністративного суду Мельников Р.В., розглянувши адміністративний позов Головного Управління Держпраці у Харківській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Жилкомунбуд" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, -

В С Т А Н О В И В :

Головне Управління Держпраці у Харківській області звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до ТОВ "Жилкомунбуд" код ЄДРПОУ 32135680, розташованого за адресою: 61070, Харківська обл., м. Харків, вул. Академіка Проскури, б. 1, шляхом зупинення експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та виконання робіт, а саме: роботи з інструментами і пристроями; вантажно-розвантажувальних робіт; дриль ударний ДУ-13/780ЄР; електричних шліфувальних машинок GА 9020 МАКІТА 2200 Вт-2, GА 9020 МАКІТА 2200 Вт-1, GА 9020 МАКІТА 2200 Вт-3; кутової шліфмашини УШМ-125/900; кутової шліфувальної машини дворучної МАКІТА GА 9040 RF01; перфораторів ВOSCH, ВOSCH 2, ВOSCH 3; елекгроперфораторів ВOSCH GВN 2600 3, НR 2440 МАКІТА, НR 2450 МАКІТА; електромолотка НМ 0860 С; драбини алюмінієвої та трьохелементної розкладної драбини; відсторонити від роботи слюсарів-електриків по технічному обслуговуванню ескалаторів ОСОБА_1 та ОСОБА_2; талей ручних № б/н вантажопідіймальністю 5 тон - 4 одиниці; монорельси № б/н; лебідки № б/н вантажопідіймальністю 900 кг; електротельферів 500/1000 - 2 одиниці.

Ухвалою від 06.02.2017 в задоволенні клопотання позивача про звільнення від сплати судового збору - відмовлено; позовну заяву залишено без руху та надано позивачу термін - десять календарних днів з дня отримання копії цієї ухвали, для усунення недоліків позовної заяви, шляхом надання оригіналу платіжного документу про сплату судового збору в розмірі 1600,00 грн.

Копія ухвали вручена представнику позивача за довіреністю 10.02.2017, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення.

Проте, 14.02.2017 позивачем подано повторне клопотання про звільнення від сплати судового збору, в обґрунтування якого зазначено, що Головне Управління Держпраці у Харківській області входить до складу центрального органу виконавчої влади як територіальний орган Державної служби України з питань праці, та їй підпорядковується, а отже підлягає звільненню від сплати судового збору на підставі пункту 20 статті 5 Закону України Про судовий збір".

Відповідно до пункту 20 статті 5 Закону України Про судовий збір" від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняється центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, структурні підрозділи виконавчих органів міських рад міст обласного значення та об'єднаних територіальних громад, на які покладені функції із здійснення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення.

Відповідно до Положення "Про Державну службу України з питань праці", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96, Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов'язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Відповідно до Положення "Про Головне управління (Управління) Державної служби України з питань праці в області", затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 27.03.2015 № 340, позивач є територіальним органом Державної служби України з питань праці, що їй підпорядковується.

Суд зазначає, що пунктом 20 статті 5 Закону України "Про судовий збір" звільнено саме центральний орган, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, а отже Головне Управління Держпраці у Харківській області не відноситься до категорії осіб, які звільнені від сплати судового збору, відповідно до Закону України "Про судовий збір".

Враховуючи викладене, суд залишає клопотання позивача про звільнення від сплати судового збору без задоволення.

Такими чином, суд приходить до висновку, що у вказаний строк позивач недоліки позовної заяви не усунув, у зв'язку з чим, позовна заява не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Пунктом 1 частини 3 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що позовна заява повертається позивачеві, якщо позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху.

Враховуючи викладене, суд вважає, що дана позовна заява підлягає поверненню.

Керуючись статтями 108, 160, 165, 185, 254 КАС України,

У Х В А Л И В :

В задоволенні клопотання представника позивача про звільнення від сплати судового збору - відмовити.

Позовну заяву Головного Управління Держпраці у Харківській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Жилкомунбуд" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду - повернути позивачу.

Роз'яснити, що повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в п'ятиденний строк з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Р.В. Мельников

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.02.2017
Оприлюднено28.02.2017
Номер документу64975955
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/553/17

Ухвала від 24.02.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 06.02.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні