Рішення
від 27.02.2017 по справі 910/23849/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27.02.2017Справа №910/23849/16 Господарський суд міста Києва у складі судді Чебикіної С.О. розглянувши справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГ-К" до Товариства з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" про стягнення 33 198,23 грн., за участю представників позивача - не з'явився, відповідача - не з'явився,

ВСТАНОВИВ:

В грудні 2016 року позивач звернувся до суду з позовом до відповідача про стягнення суми боргу 33 198,23 грн. заборгованості за договором №Б-8/1 (маркетингових послуг) від 01.08.2014 року та договором про відступлення права вимоги №14/12/16/1 від 14.12.2016 року.

Ухвалою господарського суду міста Києва від 27.12.2016 року порушено провадження у справі та призначено до розгляду на 30.01.2017 року.

Представники позивача та відповідача в судове засідання 20.02.2017 року не з'явилися, відповідач відзив на позов не надав, про час і місце проведення судового засідання були повідомлені належним чином.

Враховуючи те, що нез'явлення представників позивача та відповідача не перешкоджає розгляду справи по суті, а матеріали справи є достатніми для вирішення спору в даному судовому засіданні, суд вважає за можливе розглянути позов у відсутності представників позивача та відповідача.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні дані, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що 01.08.2014 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГ-К" (надалі - покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (надалі - постачальник) було укладено договір поставки №Б-8, за умовами якого постачальник зобов'язується поставити і передати у власність покупця, а покупець зобов'язується прийняти і оплатити на умовах DDP (згідно з правилами ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року) за адресами згідно з додатком №2 даного договору продукцію торгівельних марок Шостка, Славія, Ферма, Тульчинка, Вапнярка, Комо, Звенигора, Нац. Традиції, надалі - товар, згідно з замовленням покупця та товарно-супровідною документацією, які складають невід'мну частину цього договору (п. 1.1. договору).

Згідно п. 4.3. договору поставки №Б-8 оплата за товар здійснюється протягом 45 календарних днів від дати поставки/дати реалізації товару покупцям магазину. Обов'язковою умовою для оплати товару, поставленого за договором, є наявність у покупця належним чином оформлених відповідної накладної, податкової накладної та інших документів, передбачених розділом 2.1. договору, а також відповідність цін в накладній діючій специфікації.

01.08.2014 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (надалі - замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГ-К" (надалі - виконавець) було укладено №Б-8/1 (маркетингових послуг), за умовами якого замовник доручає та оплачує, а виконавець зобов'язується надати йому маркетингові послуги (що сприяють збільшенню обізнаності споживачів і підвищенню лояльності до товару) щодо підписання договору поставки та по проведенню комплексних дій, націлених на активний продаж товару, торговельних марок Шостка, Ферма, Комо, ЗвениГора, Водний мир, Славія, щодо якого здійснює господарську діяльність замовник (п. 1.1. договору маркетингових послуг).

У відповідності до п.п. 1.2.11. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг) виконавцем згідно даного договору надаються послуги з передпродажної підготовки товару, щодо якого здійснює свою діяльність замовник.

Згідно п.п. 3.1.9. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг) вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 4 % від грошової суми, сплаченої виконавцем замовнику протягом поточного облікового періоду надання послуг, за поставлений останнім або дистриб'ютором товар згідно з договором поставки товару, включаючи суми, на які сторонами було проведено взаємозалік. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків.

Згідно п.п. 3.1.10. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг) вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 4 % від вартості відвантаженого товару згідно договору поставки товару, виконавцю замовником протягом поточного облікового періоду. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків.

Окрім того 01.08.2014 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГ-К" та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" було укладено додаткову угоду №1 до договору №Б-8/1 (маркетингових послуг) від 01.08.2014 року, згідно умов якої сторони погодили виключити п.п. 3.1.9. та п.п. 3.1.10, натомість погодили доповнити договір п.п. 3.1.9.1. та п.п. 3.1.9.2. в наступній редакції:

3.1.9.1. вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 6 % від грошової суми, сплаченої виконавцем замовнику протягом поточного облікового періоду надання послуг, за поставлений останнім або дистриб'ютором товар під торговою маркою Водний мир згідно з договором поставки товару, включаючи суми, на які сторонами було проведено взаємозалік. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків. У випадку затримки оплати більше ніж на 5 (п'ять) календарних днів виконавець призупиняє оплати за поставлений товар згідно договору поставки №Б-8 від 01.08.2014 року, що не вважається порушенням умов договору поставки.

3.1.9.2. вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 4 % від грошової суми, сплаченої виконавцем замовнику протягом поточного облікового періоду надання послуг, за поставлений останнім або дистриб'ютором товар згідно з договором поставки товару, включаючи суми, на які сторонами було проведено взаємозалік. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків. У випадку затримки оплати більше ніж на 5 (п'ять) календарних днів виконавець призупиняє оплати за поставлений товар згідно договору поставки №Б-8 від 01.08.2014 року, що не вважається порушенням умов договору поставки.

01.08.2014 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "СТОЛИЦЯ-ТОРГ" (надалі - покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (надалі - постачальник) було укладено договір поставки №Б-8, за умовами якого постачальник зобов'язується поставити і передати у власність покупця, а покупець зобов'язується прийняти і оплатити на умовах DDP (згідно з правилами ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року) за адресами згідно з додатком №2 даного договору продукцію торгівельних марок Шостка, Ферма, Тульчинка, Вапнярка, Комо, Славія, Звенигора, Нац. Традиції, Водний Мира, надалі - товар, згідно з замовленням покупця та товарно-супровідною документацією, які складають невід'мну частину цього договору (п. 1.1. договору).

Згідно п. 4.3. договору поставки №Б-8, оплата за товар здійснюється протягом 45 календарних днів від дати поставки/дати реалізації товару покупцям магазину. Обов'язковою умовою для оплати товару, поставленого за договором, є наявність у покупця належним чином оформлених відповідної накладної, податкової накладної та інших документів, передбачених розділом 2.1. договору, а також відповідність цін в накладній діючій специфікації.

Також, 01.08.2014 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (надалі - замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "СТОЛИЦЯ-ТОРГ" (надалі - виконавець) було укладено №Б-8/1 (маркетингових послуг), за умовами якого замовник доручає та оплачує, а виконавець зобов'язується надати йому маркетингові послуги (що сприяють збільшенню обізнаності споживачів і підвищенню лояльності до товару) щодо підписання договору поставки та по проведенню комплексних дій, націлених на активний продаж товару, торговельних марок Шостка, Ферма, Комо, ЗвениГора, Водний мир, Славія, щодо якого здійснює господарську діяльність замовник (п. 1.1. договору маркетингових послуг).

У відповідності до п.п. 1.2.11. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг) виконавцем згідно даного договору надаються послуги з передпродажної підготовки товару, щодо якого здійснює свою діяльність замовник.

Згідно п.п. 3.1.9. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг) вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 4 % від грошової суми, сплаченої виконавцем замовнику протягом поточного облікового періоду надання послуг, за поставлений останнім або дистриб'ютором товар згідно з договором поставки товару, включаючи суми, на які сторонами було проведено взаємозалік. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків.

Згідно п.п. 3.1.10. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг) вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 4 % від вартості відвантаженого товару згідно договору поставки товару, виконавцю замовником протягом поточного облікового періоду. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків.

Окрім того, 01.08.2014 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "СТОЛИЦЯ-ТОРГ" та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" було укладено додаткову угоду №1 до договору №Б-8/1 (маркетингових послуг) від 01.08.2014 року, згідно умов якої сторони погодили виключити п.п. 3.1.9. та п.п. 3.1.10, натомість погодили доповнити договір п.п. 3.1.9.1. та п.п. 3.1.9.2. в наступній редакції:

3.1.9.1. вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 6 % від грошової суми, сплаченої виконавцем замовнику протягом поточного облікового періоду надання послуг, за поставлений останнім або дистриб'ютором товар під торговою маркою Водний мир згідно з договором поставки товару, включаючи суми, на які сторонами було проведено взаємозалік. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків. У випадку затримки оплати більше ніж на 5 (п'ять) календарних днів виконавець призупиняє оплати за поставлений товар згідно договору поставки №Б-8 від 01.08.2014 року, що не вважається порушенням умов договору поставки.

3.1.9.2. вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 4 % від грошової суми, сплаченої виконавцем замовнику протягом поточного облікового періоду надання послуг, за поставлений останнім або дистриб'ютором товар згідно з договором поставки товару, включаючи суми, на які сторонами було проведено взаємозалік. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків. У випадку затримки оплати більше ніж на 5 (п'ять) календарних днів виконавець призупиняє оплати за поставлений товар згідно договору поставки №Б-8 від 01.08.2014 року, що не вважається порушенням умов договору поставки.

01.01.2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "КОНТИНЕНТ-ТОРГ" (надалі - покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (надалі - постачальник) було укладено договір поставки №Б-2, за умовами якого постачальник зобов'язується поставити і передати у власність покупця, а покупець зобов'язується прийняти і оплатити на умовах DDP (згідно з правилами ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року) за адресами згідно з додатком №2 даного договору продукцію торгівельних марок Шостка , Пікнік , Весела корівка , Babybel , Польща , Kiri , Славія , надалі - товар, згідно з замовленням покупця та товарно-супровідною документацією, які складають невід'мну частину цього договору (п. 1.1. договору).

У відповідності до п. 3.2. вищезазначеного договору поставки №Б-2, покупець вчасно сплачує кожну партію переданого постачальником товару по мірі її реалізації не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня реалізації, але у будь-якому випадку не раніше моменту надання постачальником усіх документів, що засвідчують момент передачі товару, товару, підтверджують його якість та відповідність установленим стандартам. Зобов'язання покупця по сплаті товару вважається виконаним з моменту списання коштів з його банківського рахунку.

Також, 01.01.2012 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (надалі - замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "КОНТИНЕНТ-ТОРГ" (надалі - виконавець) було укладено №Б-2/1 (маркетингових послуг), за умовами якого замовник доручає та оплачує, а виконавець зобов'язується надати йому маркетингові послуги (що сприяють збільшенню обізнаності споживачів і підвищенню лояльності до товару) щодо підписання договору поставки та по проведенню комплексних дій, націлених на активний продаж товару, торговельних марок Шостка, Весела Корівка, Польща, Славія.(п. 1.1. договору маркетингових послуг).

У відповідності до п.п. 1.2.11. договору №Б-2/1 (маркетингових послуг), виконавцем згідно даного договору надаються послуги з передпродажної підготовки товару, щодо якого здійснює свою діяльність замовник.

Згідно п.п. 3.1.9. договору маркетингових послуг, вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 3 % від грошової суми, сплаченої виконавцем замовнику протягом поточного облікового періоду надання послуг, за поставлений останнім або дистриб'ютором товар згідно з договором поставки товару.

01.01.2013 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ЦЕНТР КОНТИНЕНТ" (надалі - покупець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (надалі - постачальник) було укладено договір поставки №Б-8, за умовами якого постачальник зобов'язується поставити і передати у власність покупця, а покупець зобов'язується прийняти і оплатити на умовах DDP (згідно з правилами ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року) за адресами згідно з додатком №2 даного договору продукцію торгівельних марок Шостка , Славія , Тульчинка , Комо , Національні Традиції , Тайфун-2000 , М10 , Квік Мілк , Полтавочка , Лунтик , Піонір , Маша і Медвідь , надалі - товар, згідно з замовленням покупця та товарно-супровідною документацією, які складають невід'мну частину цього договору (п. 1.1. договору).

Згідно п. 4.3. вищезазначеного договору поставки №Б-8, оплата за товар здійснюється протягом ___ календарних днів від дати поставки/дати реалізації товару покупцям магазину. Обов'язковою умовою для оплати товару, поставленого за договором, є наявність у покупця належним чином оформлених відповідної накладної, податкової накладної та інших документів, передбачених розділом 2.1. договору, а також відповідність цін в накладній діючій специфікації.

Також судом встановлено, що 01.03.2013 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (надалі - замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ЦЕНТР КОНТИНЕНТ" (надалі - виконавець) було укладено №Б-8/1 (маркетингових послуг), за умовами якого замовник доручає та оплачує, а виконавець зобов'язується надати йому маркетингові послуги (що сприяють збільшенню обізнаності споживачів і підвищенню лояльності до товару) щодо підписання договору поставки та по проведенню комплексних дій, націлених на активний продаж товару, торговельних марок Шостка , Славія , Тульчинка , Комо , Національні Традиції , Тайфун-2000 , М10 , Квік Мілк , Полтавочка , Лунтик , Піонір , Маша і Медвідь , щодо якого здійснює господарську діяльність замовник (п. 1.1. договору маркетингових послуг).

У відповідності до п.п. 1.2.11. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг), виконавцем згідно даного договору надаються послуги з передпродажної підготовки товару, щодо якого здійснює свою діяльність замовник.

Згідно п.п. 3.1.9. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг), вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 3 % від грошової суми, сплаченої виконавцем замовнику протягом поточного облікового періоду надання послуг, за поставлений останнім або дистриб'ютором товар згідно з договором поставки товару, включаючи суми, на які сторонами було проведено взаємозалік. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків.

Згідно п.п. 3.1.10. вищезазначеного договору №Б-8/1 (маркетингових послуг), вартість послуг передбачених п. 12.1.11. даного договору, складає 6 % від вартості відвантаженого товару згідно договору поставки товару, виконавцю замовником протягом поточного облікового періоду. Оплата бонусу замовником здійснюється щомісяця, до 5 числа місяця, наступного за звітним, на підставі виставлених виконавцем рахунків.

Наявними в матеріалах справи актами надання послуг №201 від 01.02.2015 року, №202 від 01.02.2015 року, №2740 від 31 жовтня 2016 року, №1095 від 12.05.2014 року, №1096 від 12.05.2016 року, №2655 від 31.10.2016 року, №1494 від 31.08.2015 року, які містяться в матеріалах справи стверджується факт надання за вищевказаними договорами відповідачу послуг на загальну суму 33 198,23 грн.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю "СТОЛИЦЯ-ТОРГ" (первісний кредитор) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГ-К", яке виступило в якості нового кредитора, було укладено договір про відступлення права вимоги №14/12/16/1, за умовами якого первісний кредитор передає, а новий кредитор приймає на себе право вимоги, що належить первісному кредиторові, і стає кредитором за договором №Б-8/1(маркетингових послуг) від 01.08.2014 року, укладеним між первісним кредитором та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО-СЕРВІС" (п. 1.1. договору). Відповідно до п. 1.2. зазначеного договору відступлення права вимоги №14/12/16/1, новий кредитор одержує право замість первісного кредитора вимагати від боржника оплати заборгованості (у тому числі стягнення в судовому порядку) в розмірі 13 490,45 грн. (тринадцять тисяч чотириста дев'яносто гривень 45 коп.) , що виникла на підставі рахунків на оплату №1383 від 23 травня 2016 року, №1454 від 01 червня 2016 року, №2833 від 07 жовтня 2016 року, №1453 від 01 червня 2016 року, №1172 від 01 травня 2016 року, №608 від 01 березня 2016 року та актом надання послуг №2740 від 31 жовтня 2016 року.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю "КОНТИНЕНТ-ТОРГ" (первісний кредитор) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГ-К", яке виступило в якості нового кредитора, було укладено договір про відступлення права вимоги №14/12/16/1, за умовами якого первісний кредитор передає, а новий кредитор приймає на себе право вимоги, що належить первісному кредиторові, і стає кредитором за договором №Б-2/1(маркетингових послуг) від 01.01.2012 року, укладеним між первісним кредитором та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО-СЕРВІС" (п. 1.1. договору). Відповідно до п. 1.2. зазначеного договору відступлення права вимоги №14/12/16/1, новий кредитор одержує право замість первісного кредитора вимагати від боржника оплати заборгованості (у тому числі стягнення в судовому порядку) в розмірі 1 200,00 грн. (одна тисяча двісті гривень 00 коп.), що виникла на підставі рахунків на оплату №1750 від 01 серпня 2015 року та актом надання послуг №1494 від 31 серпня 2015 року.

Між Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ЦЕНТР КОНТИНЕНТ" (первісний кредитор) та Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГ-К", яке виступило в якості нового кредитора, було укладено договір про відступлення права вимоги №14/12/16/1, за умовами якого первісний кредитор передає, а новий кредитор приймає на себе право вимоги, що належить первісному кредиторові, і стає кредитором за договором №Б-8/1(маркетингових послуг) від 01.03.2013 року, укладеним між первісним кредитором та Товариством з обмеженою відповідальністю "БРАВО-СЕРВІС" (п. 1.1. договору). Відповідно до п. 1.2. зазначеного договору відступлення права вимоги №14/12/16/1, новий кредитор одержує право замість первісного кредитора вимагати від боржника оплати заборгованості (у тому числі стягнення в судовому порядку) в розмірі 1 894,28 грн. (одна тисяча вісімсот дев'яносто чотири 28 коп.), що виникла на підставі рахунку на оплату №246 від 01 лютого 2015 року та актом надання послуг №201 від 01 лютого 2015 року, рахунку на оплату №247 від 01 лютого 2015 року та актом надання послуг №202 від 01 лютого 2015 року.Наявними в матеріалах справи актами надання послуг №201 від 01.02.2015 року на суму 14,46 грн. та №202 від 01.02.2015 року на суму 1 879,82 грн. стверджується факт надання Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ЦЕНТР КОНТИНЕНТ" відповідачу послуг на загальну суму 1 894,28 грн.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 512 ЦК України кредитор у зобов'язанні може бути замінений іншою особою внаслідок передання ним своїх прав іншій особі за правочином.

Ч.1 ст. 514 ЦК України передбачено, що до нового кредитора переходять права первісного кредитора у зобов'язанні в обсязі і на умовах, що існували на момент переходу цих прав, якщо інше не встановлено договором або законом.

Таким чином, кредитором у зобов'язаннях відповідача щодо виплати заборгованості у зв'язку з неналежним виконанням останнім взятих на себе зобов'язань з оплати наданих послуг за договорами про надання маркетингових послуг, що були укладені між Товариством з обмеженою відповідальністю "СТОЛИЦЯ-ТОРГ", "КОНТИНЕНТ-ТОРГ" та "ТОРГОВИЙ ЦЕНТР КОНТИНЕНТ" та відповідачем перейшли до позивача згідно умов вищезазначених договорів про відступлення права вимоги №14/12/16/1 від 14.12.2016 року.

Доказів сплати вказаної заборгованості на загальну суму 33 198,23 грн. відповідачем суду не надано.

Ст.ст. 525, 526 ЦК України визначено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Таким чином, суд вважає, що вимоги позивача про стягнення боргу за договором №Б-8/1 (маркетингових послуг) від 01.08.2014 року та договорами про відступлення права вимоги №14/12/16/1 від 14.12.2016 року в загальній сумі 33 198,23 грн. є обґрунтованими, а тому позов підлягає задоволенню.

Судові витрати відповідно до вимог статті 49 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 33, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "БРАВО СЕРВІС" (04060, місто Київ, ВУЛИЦЯ МАКСИМА БЕРЛІНСЬКОГО, будинок 8; код 33308143) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГ-К" (03146, місто Київ, ВУЛ. ЯКУБА КОЛАСА, будинок 15; код 38365337) 33 198 (тридцять три тисячі сто дев'яносто вісім) грн. 23 коп. заборгованості та 1 378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн. 00 коп. судового збору.

Після вступу рішення в законну силу видати наказ.

Рішення господарського суду набирає законної сили відповідно до статті 85 Господарського процесуального кодексу України.

Повне рішення складено 27.02.2017р.

Суддя С.О. Чебикіна

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.02.2017
Оприлюднено03.03.2017
Номер документу65010551
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/23849/16

Ухвала від 03.04.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чебикіна С.О.

Рішення від 27.02.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чебикіна С.О.

Ухвала від 30.01.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чебикіна С.О.

Ухвала від 27.12.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Чебикіна С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні