ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
33013 , м. Рівне, вул. Набережна, 26А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
21 лютого 2017 р. Справа № 918/1349/16
Господарський суд Рівненської області у складі головуючого - судді Торчинюка В.Г., розглянувши матеріали справи
за позовом: Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Громадське об'єднання співвласників покликане організувати ділових амбітних рівнян" (ОСББ "Господар")
до відповідача 1: ОСОБА_1 кооперативу "Електроапарат-2"
до відповідача 2: Товариства з обмеженою відповідальністю "Житлово-експлуатаційне-об'єднання ЖБК"
про зобов'язання вчинити дії,
В засіданні приймали участь:
від позивача: ОСОБА_2 голова правління (згідно витягу з ЄДР);
від відповідача 1: не з'явився;
від відповідача 2: не з'явився.
В судовому засіданні 21 лютого 2017 року, відповідно до статті 85 ГПК України, проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Позивач - Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Громадське об'єднання співвласників покликане організувати ділових амбітних рівнян" (ОСББ "Господар") звернувся у Господарський суду Рівненської області з позовною заявою до відповідачів ОСОБА_1 кооперативу "Електроапарат-2" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Житлово-експлуатаційне-об'єднання ЖБК", в якій просить суд зобов'язати відповідачів вчинити дії.
Ухвалою суду від 27 грудня 2016 року порушено провадження у справі № 918/1349/16, розгляд якої призначено на 11 січня 2017 року.
06 січня 2017 року через відділ канцелярії та документального забезпечення суду уповноважений представник позивача подав супровідний лист в додатках до якого долучив документи, які були витребувані ухвалою суду від 27 грудня 2016 року.
Ухвалою суду від 11 січня 2017 року розгляд справи відкладено на 24 січня 2017 року.
23 січня 2017 року через відділ канцелярії та документального забезпечення суду від Управління земельних відносин виконавчого комітету Рівненської міської ради надійшов супровідний лист від 23 січня 2017 року № 01-12/43, в якому зазначено, що інформацію стосовно прийняття відповідного рішення міською радою щодо передачі у власність чи користування земельної ділянки за адресою: місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, будинок 40-А та 42 в управлінні земельних відносин виконавчого комітету Рівненської міської ради відсутня.
Водночас, окрім інформації, щодо земельних ділянок, суд витребував інформацію, щодо будинків які розташовані за адресою: Рівненська область, місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, 40-А а та 42, зокрема, хто отримував на баланс вищезазначені будинки і в кого на балансі перебуваються зазначені будинки станом на сьогодні.
Також, надана інформація, щодо земельної ділянки є неповною та не дає можливості суду встановити наведені обставини справи.
Ухвалою суду від 24 січня 2017 року розгляд справи відкладено на 07 лютого 2017 року.
Ухвалою суду від 07 лютого 2017 року розгляд справи відкладено на 21 лютого 2017 року.
У судовому засіданні 21 лютого 2017 року уповноважений представник позивача підтримав позов з підстав зазначених у позовній заяві.
Відповідачі про дату, місце та час судового засідання були повідомлені належним чином, проте явку своїх уповноважених представників у судове засідання 21 лютого 2017 року не забезпечили, витребуваних судом документів не надали, будь-яких обґрунтованих заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи із зазначенням підстав щодо своєї неявки не направили.
Відповідно до статті 64 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) ухвала про порушення провадження у справі надсилається сторонам за повідомленою ними господарському суду поштовою адресою. У разі ненадання сторонами інформації щодо їх поштової адреси, ухвала про відкриття провадження у справі надсилається за адресою місцезнаходження (місця проживання) сторін, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У разі відсутності сторін за такою адресою, вважається, що ухвала про порушення провадження у справі вручена їм належним чином.
За змістом цієї норми, зокрема, у разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
Аналогічна правова позиція викладена у пункті 3.9.1 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26 грудня 2011 року № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції".
Ухвали суду про порушення провадження у даній справі від 27 грудня 2016 року, а також про відкладення розгляду справи від 11 січня 2017 року, 24 січня 2017 року та від 07 лютого 2017 року були надіслані відповідачам за адресою, вказаною у позовній заяві та у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а саме: відповідачу 1: Житлово - будівельному кооперативу "Електроапарат-2" - 33023, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, будинок 42, відповідачу 2: Товариству з обмеженою відповідальністю "Житлово-експлуатаційне об'єднання ЖБК" - 33001, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Гур'єва, будинок 2. Проте вказані поштові відправлення були повернуті підприємством поштового зв'язку з посиланням на закінчення терміну їх зберігання.
Отже, за змістом вищезазначеної норми відповідачі завчасно та належним чином були повідомлені про місце, дату та час судового засідання. Крім того, останнім надавалося достатньо часу для подання відзиву на позовну заяву, письмових пояснень та додаткових документів.
За таких обставин суд не вбачає підстав для відкладення розгляду справи та відповідно до статті 75 ГПК України здійснює її розгляд за наявними матеріалами без участі представників відповідачів.
Дослідивши матеріали справи, перевіривши відповідність наявних у матеріалах справи копій поданих позивачем документів їх оригіналам, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -
ВСТАНОВИВ:
05 квітня 2016 року власниками квартир багатоквартирних будинків № 40 А та № 42 по вулиці Академіка Грушевського в місті Рівне було прийняте рішення про створення Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Громадське об'єднання співвласників покликане організувати ділових амбітних рівнян" (ОСББ "Господар"), що оформлене протоколом установчих зборів № 1 (а.с. 20-25).
В подальшому власниками багатоквартирних будинків № 40 А та № 42 по вулиці Академіка Грушевського в місті Рівне на установчих зборах було прийнято ряд необхідних рішень для державної реєстрації ОСББ та подальшої його діяльності, в тому числі, але не виключно, затверджено Статут об'єднання, обрано голову правління об'єднання - ОСОБА_2 та передбачено отримання необхідної технічної документації на вказані будинки.
Судом встановлено, що 21 квітня 2016 року Управлінням забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради здійснено державну реєстрацію ОСББ "ГОСПОДАР", що підтверджується відповідними відомостями, зазначеними у наявному в матеріалах справи витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (а.с. 75-79).
З матеріалів справи вбачається, що будинки № 40 А та № 42 по вулиці Академіка Грушевського в місті Рівне, на базі яких власниками квартир було створено ОСББ "ГОСПОДАР", були збудовані на замовлення ДКП "Міськбудзамовник" для Житлово - будівельного кооперативу "Електроапарат 2", що було створене пайовиками (в подальшому членами ЖБК).
З моменту здачі закінченого будівництва за адресою: місто Рівне, по вулиці Академіка Грушевського будинки № 40 А та № 42 трьох черг від 30 грудня 1992 року будинки прийняв в експлуатацію ЖЕУ ЖБК на підставі заявки замовника і експлуатуючої організації від 15 жовтня 1992 року № 978/4.
До моменту створення ОСББ "ГОСПОДАР" відповідно до Закону України "Про кооперацію" функції управителя вищенаведених будинків № 40А та № 42 здійснював ТзОВ "ЖЕО ЖБК" для Житлово - будівельного кооперативу "Електроапарат-2".
01 квітня 2015 року між ЖБК "Електроапарат-2" (надалі - Замовник) та ТзОВ "Житлово - експлуатаційне об'єднання ЖБК" (надалі - Виконавець) було укладено договір на утримання житлових будинків і прибудинкових територій (надалі - договір, а.с. 26-29).
Предметом договору є передача Замовником Виконавцю функцій з утримання будинків і прибудинкових територій та проведення розрахунків за надані послуги з власниками квартир житлового будинку ЖБК "Електроапарат" по вулиці Грушевського, будинок № 40 А та № 42 з метою, зокрема, якісного обслуговування та поточного ремонту житлового фонду, його технічного обладнання, дотримання санітарного стану прибудинкових територій (пункти 1.1, 1,2 договору).
Отже, за змістом цього договору ЖБК "Електроапарат 2" передав управління вищевказаними будинками ТзОВ "ЖЕО ЖБК".
Водночас зі змісту наявного у матеріалах справи листа Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради від 7 лютого 2017 року № 03-16 (а.с. 149) вбачається, що житлові будинки № 40А та № 42 по вулиці Академіка Грушевського у місті Рівному знаходяться на балансі ЖБК "Електроапарат 2".
Слід також зазначити, що 05 квітня 2016 року протоколом № 1 установчих зборів співвласників житлових і нежитлових приміщень багатоквартирних будинків № 40 А і 42 по вулиці Академіка Грушевського в місті Рівному затверджено статут Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Громадське Об'єднання Співвласників Покликане Організувати Ділових Амбітних Рівнян" (надалі - статут).
У відповідності до пункту 3 статуту, завданням та предметом діяльності об'єднання є: забезпечення реалізації прав співвласників на володіння та користування спільним майном; забезпечення належного утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території; сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами; забезпечення виконання співвласниками своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання.
Місцезнаходження об'єднання: 33023, місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, 40А (пункт 9 статуту).
Судом встановлено, що позивач звертався з листами (зверненнями) до Житлово - будівельного кооперативу "Електроапарат - 2" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Житлово-експлуатаційне-об'єднання ЖБК" (а.с. 32-40) з вимогами про передання позивачу оригіналів або належним чином завірених копій відповідних документів, необхідних для належного утримання та використання спільного майна наведених будинків.
Однак, жодної відповіді на вказані звернення ОСББ "Господар" не отримало, що і стало підставою для звернення останнього до Господарського суду Рівненської області з даним позовом.
Згідно з пункту 1 статті 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" балансоутримувачем будинку, споруди, житлового комплексу, комплексу будівель і споруд є власник, або юридична особа, що за договором із власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну й іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки засобів, необхідних для своєчасного проведення капітального, поточного ремонтів і утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію відповідно до закону.
Правові та організаційні засади створення, функціонування, реорганізації та ліквідації об'єднань власників жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захисту їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання багатоквартирного будинку, визначено Законом України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" та Законом України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку".
Відповідно до статті 4 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" об'єднання створюється для забезпечення і захисту прав співвласників та дотримання їхніх обов'язків, належного утримання та використання спільного майна, забезпечення своєчасного надходження коштів для сплати всіх платежів, передбачених законодавством та статутними документами. Основна діяльність об'єднання полягає у здійсненні функцій, що забезпечують реалізацію прав співвласників на володіння та користування спільним майном співвласників, належне утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, сприяння співвласникам в отриманні житлово-комунальних та інших послуг належної якості за обґрунтованими цінами та виконання ними своїх зобов'язань, пов'язаних з діяльністю об'єднання.
За змістом статті 12 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" управління багатоквартирним будинком здійснює об'єднання через свої органи управління. Об'єднання самостійно визначає порядок управління багатоквартирним будинком та може змінити його у порядку, встановленому цим Законом та статутом об'єднання.
Здійснення процедури передачі житлового комплексу на баланс об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, а також житлового комплексу або його частини на баланс іншої юридичної особи, статут якої передбачає можливість провадження такої діяльності, з балансу колишнього балансоутримувача встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2002 року № 1521 "Про реалізацію Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку".
Пунктом 5 Порядку передачі житлового комплексу або його частини з балансу на баланс, затвердженого вказаною постановою, передбачено, що передача житлового комплексу або його частини з балансу на баланс проводиться разом з планом земельної ділянки, технічним паспортом будинку та відповідною технічною документацією (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж тощо) у двомісячний термін після надходження відповідного звернення від об'єднання.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" замовник будівництва або попередній власник будинку зобов'язаний передати один примірник технічної документації на будинок згідно з переліком, визначеним центральним органом виконавчої-влади, що забезпечує формування державної житлової політики і політики у сфері житлово-комунального господарства, співвласникам в особі їх об'єднання або особі, уповноваженій співвласниками у передбаченому цим Законом порядку. У разі зміни форми управління багатоквартирним будинком особа, яка здійснювала управління, повинна передати наявну в неї технічну та іншу передбачену законодавством документацію на будинок особі, визначеній співвласниками такого будинку.
Згідно зі статтею 6 вищенаведеного Закону колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, у тримісячний строк з дня державної реєстрації об'єднання забезпечує передачу йому примірника технічної та іншої передбаченої законодавством документації на будинок, а також документа, на підставі якого багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічного паспорта і планів інженерних мереж. У разі відсутності документації на багатоквартирний будинок колишній балансоутримувач багатоквартирного будинку або особа, яка здійснювала управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, протягом півроку з дня державної реєстрації об'єднання відновлює її за власний рахунок.
Порядок здійснення управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, порядок передачі будинку в управління у разі укладення договору, встановлено Правилами управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, які затверджено наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 2 лютого 2009 року № 13, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2009 року за № 377/16393.
Виходячи з пункту 1.4 даних Правил управитель визначається власниками, співвласниками або за їх дорученням балансоутримувачем у встановленому законодавством порядку.
Згідно з пунктом 2.1 зазначених Правил управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, для приймання-передачі об'єкта в управління утворюється відповідна комісія у складі представників попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснювала управління будинком, власників, співвласників та особи, що буде здійснювати управління будинком. Комісію очолює представник сторони, яка приймає. Комісія визначає технічний стан об'єкта відповідно до вимог законодавства та складає акт приймання-передачі об'єкта в управління (з управління). Кожній із сторін, що бере участь у прийманні-передачі об'єкта, надається примірник акта приймання-передачі, підписаний членами комісії та затверджений керівництвом кожної сторони - юридичної особи.
Пунктом 2.2 цих Правил визначено, що при передачі об'єкта в управління попередній балансоутримувач чи особа, що здійснювала управління будинком, надає замовнику, а замовник передає особі, що буде здійснювати управління будинком, оригінали або належним чином завірені копії документів (у разі зберігання оригіналів документів у місцевих архівах): щодо технічного стану об'єкта, у тому числі: план земельної ділянки з усіма будинками та спорудами, що на ній розташовані, виготовлений відповідно до вимог Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 3 56, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 23.06.1998 за № 393/2833; паспорт об'єкта та земельної ділянки; проектно-кошторисну документацію та виконавчі креслення на кожний будинок та споруду об'єкта; акт технічного стану об'єкта на момент приймання - передачі; схеми внутрішньобудинкових мереж централізованого постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізованого опалення тощо; виконавчі креслення контурів заземлення (для споруд, які мають заземлення); паспорти котельного господарства, котлові книги; паспорти ліфтового господарства; кошториси, описи робіт з поточного та капітального ремонту; акти технічного огляду; журнали заявок мешканців об'єкта; протоколи виміру опору ізоляції електромереж; протоколи огляду системи вентиляції; щодо бухгалтерського обліку та передбаченої законодавством звітності за об'єктом; обліку мешканців об'єкта, а також власників, співвласників окремих приміщень об'єкта, які у ньому не мешкають; правовідносин попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснювала управління будинком, з юридичними або фізичними особами у сфері надання та оплати житлово-комунальних послуг, найму, оренди та користування приміщеннями об'єкта; планових заходів за попередній та на поточний роки, необхідних для утримання об'єкта відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил та для збереження належного технічного стану будівельних елементів, конструкцій та мереж об'єкта.
При цьому, відповідно до пункту 2.3 Правил у разі відсутності документів, передбачених цим пунктом, відмітка про це робиться у акті приймання-передачі об'єкта. Відсутні документи виготовляються чи відновлюються за рахунок попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснювала управління будинком, протягом одного місяця з моменту складення акта приймання-передачі об'єкта та передаються ним особі, що буде здійснювати управління будинком, з оформленням додатка до акта приймання-передачі.
Відповідно частини 2 статті 382 Цивільного кодексу України власникам квартир у дво- або багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
Згідно зі статтею 355 Цивільного кодексу України майно, що є у власності двох або більше осіб (співвласників), належить їм на праві спільної власності (спільне майно). Спільна власність вважається частковою, якщо договором або законом не встановлена спільна сумісна власність на майно. Багатоквартирний будинок (житловий комплекс) як цілісність є спільною частковою власністю власників всіх приміщень у цьому будинку.
За змістом статті 358 Цивільного кодексу України право спільної часткової власності здійснюється співвласниками за їхньою згодою.
Статтею 391 Цивільного кодексу України встановлено, що власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпоряджання своїм майном.
Відтак, рішення співвласників про самостійне управління, в тому числі і рішення об'єднання про прийняття житлового комплексу у самостійне управління, є встановленою законом підставою, за якою об'єднання вправі вимагати усунення перешкод у користуванні та розпорядженні спільним майном співвласників та передачі йому будинку разом із документацією на нього.
Суд відзначає, що форма управління житловим багатоквартирним будинком залежить виключно від прийнятого співвласниками будинку/зборами об'єднання співвласників багатоквартирного будинку рішення і таке право кореспондується з обов'язком балансоутримувача/попереднього управителя у встановлений законом строк після створення об'єднання та надходження відповідного звернення від об'єднання здійснити виселення своїх працівників із допоміжних приміщень та передати об'єднанню за актом-приймання передачі житловий багатоквартирний будинок разом із відповідною технічною документацією.
З огляду на викладене, враховуючи приписи статті 6 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку", відповідачі як особи, які здійснювали управління багатоквартирним будинком до створення об'єднання, у тримісячний строк з дня державної реєстрації об'єднання повинні були забезпечити передачу йому відповідну технічну та іншу передбачену законодавством документацію на будинок, а також документи, на підставі яких багатоквартирний будинок прийнято в експлуатацію, технічний паспорт і плани інженерних мереж.
Відтак, враховуючи усі зазначені вище обставини та норми закону, суд задовільняє позовні вимоги Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Громадське об'єднання співвласників покликане організувати ділових амбітних рівнян", щодо усунення перешкод в користуванні вищенаведеним нерухомим майном, шляхом зобов'язання відповідачів передати позивачу на баланс житлові будинки № 40 А і 42 по вулиці Академіка Грушевського в місті Рівному та відповідну документацію.
Згідно статті 49 ГПК України якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони, господарський суд має право покласти на неї судовий збір незалежно від результатів вирішення спору.
Враховуючи ту обставину, що даний спір виник через неправильні дії відповідачів, судовий збір в сумі 1 378 грн. 00 коп. покладається на відповідачів.
Керуючись статтями 22, 49, 75, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ
1. Позов задовольнити.
2. Усунути перешкоди Об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку "Громадське об'єднання співвласників покликане організувати ділових амбітних рівнян" (33023, місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, будинок 40А, ідентифікаційний код: 40439769) у здійсненні ним права розпорядження та користування багатоквартирними будинками № 40 А та № 42 по вулиці Академіка Грушевського в місті Рівному шляхом зобов'язання Житлово - будівельного кооперативу "Електроапарат - 2" (33023, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, будинок 42, ідентифікаційний код: 23309639) та Товариства з обмеженою відповідальністю "Житлово-експлуатаційне об'єднання ЖБК" (33001, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Гур'єва, будинок 2, ідентифікаційний код: 21093968) передати на баланс Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Громадське об'єднання співвласників покликане організувати ділових амбітних рівнян" за актом приймання-передачі будинки № 40 А та № 42 по вулиці Академіка Грушевського в місті Рівному та оригінали, або належним чином завірені копії документів (у разі зберігання оригіналів документів у місцевих архівах):
- щодо технічного стану об'єкта, у тому числі:
- план земельної ділянки з усіма будинками та спорудами, що на ній розташовані, виготовлений відповідно до вимог Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 N 56, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 23.06.1998 за N 393/2833;
- паспорт об'єкта та земельної ділянки;
- проектно-кошторисну документацію та виконавчі креслення на кожний будинок та споруду об'єкта;
- акт технічного стану об'єкта на момент приймання-передачі;
- схеми внутрішньобудинкових мереж централізованого постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізованого опалення тощо;
- виконавчі креслення контурів заземлення (для споруд, які мають заземлення);
- паспорти котельного господарства, котлові книги;
- паспорти ліфтового господарства;
- кошториси, описи робіт з поточного та капітального ремонту;
- акти технічного огляду;
- журнали заявок мешканців об'єкта;
- протоколи виміру опору ізоляції електромереж;
- протоколи огляду системи вентиляції;
- щодо бухгалтерського обліку та передбаченої законодавством звітності за об'єктом;
- обліку мешканців об'єкта, а також власників, співвласників окремих приміщень об'єкта, які у ньому не мешкають;
- правовідносин попереднього балансоутримувача чи особи, що здійснювала управління будинком, з юридичними або фізичними особами у сфері надання та оплати житлово-комунальних послуг, найму, оренди та користування приміщеннями об'єкта;
- планових заходів за попередній та на поточний роки, необхідних для утримання об'єкта відповідно до вимог нормативів, норм, стандартів, порядків і правил та для збереження належного технічного стану будівельних елементів, конструкцій та мереж об'єкта.
3. Стягнути з Житлово - будівельного кооперативу "Електроапарат - 2" (33023, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, будинок 42, ідентифікаційний код: 23309639) на користь Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Громадське об'єднання співвласників покликане організувати ділових амбітних рівнян" (33023, місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, будинок 40А, ідентифікаційний код: 40439769) витрати зі сплати судового збору у розмірі 689 (шістсот вісімдесят дев'ять) грн. 00 коп.
4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Житлово-експлуатаційне об'єднання ЖБК" (33001, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Гур'єва, будинок 2, ідентифікаційний код: 21093968) на користь Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку "Громадське об'єднання співвласників покликане організувати ділових амбітних рівнян" (33023, місто Рівне, вулиця Академіка Грушевського, будинок 40А, ідентифікаційний код: 40439769) витрати зі сплати судового збору у розмірі 689 (шістсот вісімдесят дев'ять) грн. 00 коп.
5. Видати накази після набрання рішенням законної сили.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Повний текст рішення складено "27" лютого 2017 року
Суддя Торчинюк В.Г.
Суд | Господарський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2017 |
Оприлюднено | 03.03.2017 |
Номер документу | 65011302 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Рівненської області
Торчинюк В.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні