ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 лютого 2017 р. Справа № 902/798/16
Господарський суд Вінницької області в складі головуючого судді Тісецького С.С., при секретарі судового засідання Поцалюк Н.В., розглянувши в приміщенні суду матеріали у справі
про визнання банкрутом
представники сторін:
арбітражний керуючий ОСОБА_2, за посвідченням
від ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області : ОСОБА_3, за довіреністю
В С Т А Н О В И В :
В провадженні господарського суду Вінницької області знаходиться справа №902/798/16 за заявою ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області до товариства з обмеженою відповідальністю "Євровіталпостач" про визнання банкрутом.
Ухвалою суду від 10.10.2016 року порушено провадження у справі № 902/798/16 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Євровіталпостач" (код ЄДРПОУ 39370175); визнано вимоги ініціюючого кредитора - ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області в сумі 676 449,72 грн.; введено процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів, до 02.02.2017 року, призначено розпорядником майна у справі № 902/798/16 арбітражного керуючого ОСОБА_2; призначено попереднє судове засідання на 16.01.2017 року.
13.10.2016 року на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет здійснено офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи №902/798/16 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Євровіталпостач", в якому встановлено граничний строк на заявлення грошових вимог кредиторів до боржника, а саме, протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство.
Ухвалою господарського суду Вінницької області від 16.01.2017 року, зокрема, затверджено реєстр вимог кредиторів товариства з обмеженою відповідальністю "Євровіталпостач" у справі № 902/798/16 та визнано вимоги ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області із сумою вимог у розмірі 676 449,72 грн., з яких: основний борг в сумі 513 192,83 грн. (третя черга задоволення); неустойка в сумі 163 256,89 грн. (шоста черга задоволення) та у розмірі 13780,00 грн. - судового збору за подання заяви про порушення провадження у справі про банкрутство (перша черга задоволення) та призначено справу до розгляду в підсумковому судовому засіданні на 27.02.2017 року.
На визначену дату в судове засідання з'явилися представник ініціюючого кредитора та арбітражний керуючий ОСОБА_2.
Судом також з'ясовано, що 09.02.2017 року від голови комітету кредиторів ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області до суду надійшло клопотання № 852/17-10 від 09.02.2017 року про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором ТОВ "Євровіталпостач" арбітражного керуючого ОСОБА_2.
10.02.2017 року від арбітражного керуючого ОСОБА_2 до суду надійшла письмова пропозиція № 01-21/09 від 03.02.2017 року, згідно якої розпорядник майна пропонує визнати ТОВ "Євровіталпостач" банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
До зазначених клопотання та письмової пропозиції додані протокол зборів кредиторів № 1 від 30.01.2017 року та протокол засідання комітету кредиторів № 1 від 30.01.2017 року.
Крім того, 27.02.2017 року від арбітражного керуючого ОСОБА_2 до суду надійшли: клопотання № 01-21/26 від 22.02.2017 року про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат; звіт №01-21/25 від 22.02.2017 року про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат; звіт № 01-21/24 від 22.02.2017 року про процедуру розпорядження майном.
В судовому засіданні 27.02.2017 року, суд розглянув подані клопотання ініціюючого кредитора та пропозицію арбітражного керуючого про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.
Представник ініціюючого кредитора та арбітражний керуючий підтримали зазначене вище клопотання.
Суд, розглянувши відповідне клопотання та письмову пропозицію, дослідивши наявні у справі докази, заслухавши учасників процесу, встановив наступне.
30.01.2017 року відбулося засідання комітету кредиторів ТОВ "Євровіталпостач", оформлене протоколом № 1, на якому, зокрема, вирішено : у зв'язку з відсутністю достатніх підстав вважати, що платоспроможність боржника може бути відновлена, запропоновано звернутися до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; звернутись із клопотанням до господарського суду про призначення арбітражного керуючого ОСОБА_2 ліквідатором боржника.
Крім того, за змістом звіту № 01-21/24 від 21.02.2017 року про процедуру розпорядження майном у справі № 902/798/16, 23.01.2017 року Головним управлінням статистики у Вінницькій області надано фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва станом на 31.12.2014 року та у своєму листі № 03.1-112/123 проінформувало, що після подання фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва за 2014 рік, фінансова звітність по підприємництву боржника до Головного управління статистики у Вінницькій області не надходила.
Також, арбітражний керуючий вказує, що з огляду на відсутність фінансової документації боржника за останні три роки, провести аналіз фінансово-господарського стану щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій не представляється можливим.
Крім того, згідно листа Головного управління національної поліції у Вінницькій області від 04.11.2016 року (№ 31/2-10302), станом на 04.11.2016 року за боржником транспортні засоби не зареєстровані.
Згідно листа Державної інспекції сільського господарства у Вінницькій області від 09.11.2016 року № 10-02/1926/16, станом на 09.11.2016 року за боржником в реєстрі машин Держсільгоспінспекції у Вінницькій області сільськогосподарська техніка не зареєстрована.
Згідно листа Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Вінницькій області № 1002-13-1878 від 03.11.2016 року, в Департаменті відсутня інформація стосовно надання боржнику документів дозвільного та декларативного характеру на право виконання будівельних робіт.
Згідно листа Управління Держпраці у Вінницькій області № 3817 від 01.11.2016 року, в Управлінні відсутня інформація щодо реєстрації за боржником техніки.
Згідно листа Державної служби України з безпеки на транспорті від 02.12.2016 року №9197/02/15-16, відповідно до електронної версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, яка ведеться Укртрансбезпекою, відсутні записи щодо суден, власником або судновласником яких є боржник.
З метою виявлення частки боржника в статутному капіталі юридичних осіб, 19.10.2016 отримано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № НОМЕР_1. Згідно отриманого витягу за вказаними критеріями записів не знайдено.
29.11.2016 року отримано Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта № 74276078. Згідно отриманого витягу, за боржником не зареєстровані речові права на нерухоме майно.
Згідно відомостей Державного реєстру повітряних суден України, який розміщується на офіційному веб-порталі Державіаслужби, повітряні судна за боржником не зареєстровані.
Наказом № 02-05/2-ін від 21.11.2016 року призначено проведення інвентаризації та оцінки майна боржника у строк до 23.11.2016, створено інвентаризаційну комісію в складі розпорядника майна - арбітражного керуючого ОСОБА_2.
За результатами інвентаризації майна боржника не виявлено.
Таким чином, в процедурі розпорядження майном активів боржника виявлено не було.
Також, у звіті повідомляється, що згідно листа № 654/П/02-32-08-00-16 від 01.11.2016 року Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області, у боржника станом на 31.10.2016 року відкриті банківські рахунки у ПАТ КБ "Приватбанк", ПАТ "КБ "Глобус".
Згідно листа ПАТ КБ "Глобус" від 04.01.2017 року № 41-16/19-1410, у Відділенні №19 ПАТ КБ "Глобус" у місті Вінниця по рахунку боржника руху коштів за період з 10 жовтня 2016 року по 04 січня 2017 року не було.
20.02.2017 року отримано лист ПАТ КБ "ПриватБанк" від 27.01.2017 року №20.1.0.0.0/7-20170123/1885, а також виписки по рахункам боржника . Згідно наданої інформації грошові кошти на рахунках боржника відсутні, платежі за запитуваний період не здійснювались.
Отже, грошові кошти на рахунках боржника відсутні, за запитуваний період (з 10.10.2016) не було руху коштів по розрахунковим рахункам боржника.
Окрім того, згідно листа Головного управління Державної фіскальної служби у Вінницькій області № 654/П/02-32-08-00-16 від 01.11.2016 року, з лютого 2015 застраховані особи відсутні. З березня 2015 року звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування не подавались.
З огляду на відсутність майна боржника та пропозицій щодо можливості відновлення платоспроможності боржника, в зв'язку з чим не встановлено можливість відновлення платоспроможності боржника.
Викладені у звіті обставини підтверджені належними письмовими доказами.
З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов слідуючих висновків.
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - ОСОБА_4 про банкрутство), провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. ОСОБА_4 має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом.
Згідно із приписами ч. 1, ч. 2 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури ( санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди. У разі наявності обставин, що не надають комітету кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, комітет кредиторів може прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном.
Відповідно до ч. 3 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень : ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.
Частиною 1 ст. 37 Закону про банкрутство встановлено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців. Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.
Згідно із приписами ст. 1 Закону про банкрутство, банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч. 1, ч. 2 ст. 38 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури : З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника.
Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.
З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
Згідно ч. 3 ст. 38 Закону про банкрутство, з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.
Порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство визначається Положенням затвердженим Постановою пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 року № 16.
Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону про банкрутство, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.
В силу ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.
В силу ч. 2 ст. 4-3 ГПК України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.
Згідно ч.1 ст. 32 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
За змістом статті 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
Відповідно до ст. ст. 34, 43 ГПК України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування. Господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.
Як встановлено судом, згідно протоколу засідання комітету кредиторів боржника № 1 від 30.01.2017 року було вирішено : у зв'язку з відсутністю достатніх підстав вважати, що платоспроможність боржника може бути відновлена, запропоновано звернутися до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; звернутись із клопотанням до господарського суду про призначення арбітражного керуючого ОСОБА_2 ліквідатором боржника.
При цьому, судом з'ясовано, що арбітражним керуючим ОСОБА_2 надано суду заяву № 02-21/10 від 03.02.2017 року про надання згоди на участь у даній справі в якості ліквідатора боржника у справі № 902/798/16.
В судовому засіданні, арбітражний керуючий підтримав подану ним заяву.
З огляду на вищевикладене та встановлені обставини справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для припинення процедури розпорядження майном ТОВ "Євровіталпостач" та повноважень розпорядника майна боржника ОСОБА_2 та визнання ТОВ "Євровіталпостач" банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором у справі № 902/798/16 арбітражного керуючого ОСОБА_2.
Окрім того, в підсумковому засіданні, судом розглянуто клопотання № 01-21/26 від 22.02.2017 року про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат; звіт № 01-21/25 від 22.02.2017 року про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.
Як вбачається з поданого клопотання № 01-21/26 від 22.02.2017 року, арбітражний керуючий просить суд затвердити звіт № 01-21/25 від 22.02.2017 року про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат та стягнути з ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 грошові кошти у розмірі 24 192,76 грн., з яких : 20 755,00 грн. - грошова винагорода за виконання повноважень розпорядника майна; 3 437,76 грн. - витрати, пов'язані з виконанням повноважень у справі про банкрутство.
Арбітражний керуючий, підтримав зазначене вище клопотання.
Представник ініціюючого кредитора зазначила, що у ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області не передбачено коштів на виплату грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого.
Згідно п. 3 ч. 1 ст. 98 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.
Згідно ч. 4, ч. 5 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг.
Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
За змістом ч. 7 ст. 115 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Згідно п. 37 Інформаційного листа від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про ОСОБА_4 України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI), звіти арбітражного керуючого про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат повинні бути схвалені або погоджені комітетом кредиторів, а звіти за підсумками судових процедур (розпорядження майном, санації, ліквідації) - затверджені господарським судом.
Таким чином, вказаними нормами Закону встановлено право арбітражного керуючого на оплату наданих послуг, відшкодування понесених витрат, загальний порядок, умови, розмір та джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у справі про банкрутство.
Слід зазначити, що визначення джерела оплати послуг розпорядника майна не ставиться в залежність від майнового стану ініціюючого кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо) та від джерел фінансування того чи іншого кредитора.
Як вбачається з матеріалів справи, ухвалою суду від 10.10.2016 року у справі №902/798/16 встановлено грошову винагороду арбітражного керуючого ОСОБА_2 за виконання повноважень розпорядника майна в розмірі двох мінімальних заробітних плат шляхом її авансування заявником (кредитором) у зазначеному розмірі.
Єдиним кредитором боржника у справі № 902/798/16 є ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області.
Судом встановлено, що у боржника відсутні майнові активи та грошові кошти, що підтверджується звітом розпорядника майна № 01-21/24 від 21.02.2017 року та наданими доказами.
За змістом звіту розпорядника майна № 01-21/25 від 22.02.2017 року, з моменту порушення провадження у справі про банкрутство боржника, встановлена судом грошова винагорода розпорядника майна складає 20 755,00 грн. (за період з 10.10.2016 року по 27.02.2017 року).
Арбітражний керуючий неодноразово звертався до ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, як заявника по справі щодо сплати грошової винагороди шляхом її авансування у зазначеному розмірі, що виконано не було.
На засіданні комітету кредиторів боржника (протокол № 1 від 30.01.2017 року) вирішено : погодити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат під час виконання повноважень розпорядника майна боржника.
Зокрема, арбітражний керуючий вказує, що на зазначеному засіданні, було погоджено звіт про нарахування і виплату грошової винагороди в розмірі 15 400,00 грн. (за жовтень 2016 року по січень 2017 року).
Принагідно, суд звертає увагу на те, що згідно наведеного у клопотанні та звіті розрахунку, сума грошової винагороди за період з 10.10.2016 року по 31.01.2017 року складає в сумі 14 675,00 грн..
Також, у звіті вказано, що з моменту засідання комітету кредиторів було ще нараховано грошову винагороду за лютий 2017 року (за 19 робочих днів) в сумі 6 080,00 грн..
Крім того, під час виконання повноважень розпорядника майна боржника, арбітражним керуючим були понесені витрати в сумі 3 437,76 грн., що підтверджується доданими до звіту доказами та які були затверджені 30.01.2017 року на засіданні комітету кредиторів боржника.
Враховуючи викладене та встановлені обставини справи, суд дійшов висновку задоволити клопотання № 01-21/26 від 22.02.2017 року про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у повному обсязі та стягнути з ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 20 755,00 грн. - грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна та 3 437,76 грн. - витрат, пов'язаних з виконанням повноважень у справі про банкрутство.
Також, суд дійшов висновку про затвердження звіту № 01-21/25 від 22.02.2017 року про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат.
Окрім того, суд оглянувши звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 № 01-21/24 від 21.02.2017 року про процедуру розпорядження майном боржника у справі № 902/798/16, дійшов висновку про його затвердження.
Відповідно до ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Законом.
Керуючись ст. ст. 1, 2, 4, 27, 37-41, 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст.ст. 4, 4-1, 4-5, 22, 32-43, 115 Господарського процесуального кодексу України суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 № 01-21/24 від 21.02.2017 року про процедуру розпорядження майном боржника у справі № 902/798/16.
2. Задоволити клопотання арбітражного керуючого ОСОБА_2 № 01-21/26 від 22.02.2017 року про затвердження звіту про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі № 902/798/16 повністю.
3. Затвердити звіт арбітражного керуючого ОСОБА_2 № 01-21/25 від 22.02.2017 року про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі № 902/798/16.
4. Стягнути з ОСОБА_1 об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області (вул. Костянтина Василенка, 21, м. Вінниця, 21027, код ЄДРПОУ 39476158) на користь арбітражного керуючого ОСОБА_2 (вул. Богдана Хмельницького, 33/34, оф. 4, м. Київ, 01030, ідент. код НОМЕР_2) 20 755,00 грн. - грошової винагороди за виконання повноважень розпорядника майна та 3 437,76 грн. - витрат, пов'язаних з виконанням повноважень у справі про банкрутство.
5. Видати наказ після набрання постановою законної сили.
6. Припинити процедуру розпорядження майном товариства з обмеженою відповідальністю "Євровіталпостач" (вул. Хмельницьке шосе, буд. 2, кв. (офіс) 712, м.Вінниця, 21036, код ЄДРПОУ 39370175) та повноваження розпорядника майна ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 297 від 26.02.2013 року (адреса: вул. Богдана Хмельницького, 33/34, оф. 4, м. Київ, 01030) у справі № 902/798/16.
7. Визнати боржника - товариство з обмеженою відповідальністю "Євровіталпостач" (вул. Хмельницьке шосе, буд. 2, кв. (офіс) 712, м. Вінниця, 21036, код ЄДРПОУ 39370175) у справі № 902/798/16 банкрутом.
8. Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.
9. Призначити ліквідатором товариства з обмеженою відповідальністю "Євровіталпостач" (вул. Хмельницьке шосе, буд. 2, кв. (офіс) 712, м. Вінниця, 21036, код ЄДРПОУ 39370175) у справі № 902/798/16 арбітражного керуючого ОСОБА_2 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 297 від 26.02.2013 року (адреса: вул. Богдана Хмельницького, 33/34, оф. 4, м. Київ, 01030, ідент. код НОМЕР_2).
10. Ліквідатору ОСОБА_2 до завершення ліквідаційної процедури ТОВ "Євровіталпостач" по справі № 902/798/16, забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
11. З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.
12. Ліквідатору ОСОБА_2 надавати суду щомісячно звіт про виконану роботу по справі № 902/798/16.
13. Призначити справу до розгляду в судовому засіданні на 30.05.17 року о 12:30 год., в приміщенні господарського суду Вінницької області (вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018).
14. Здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Євровіталпостач" (вул. Хмельницьке шосе, буд.2, кв. (офіс) 712, м. Вінниця, 21036, код ЄДРПОУ 39370175) у справі № 902/798/16 банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет відповідно до вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство.
15. Постанову направити згідно переліку рекомендованим листом.
Суддя Тісецький С.С.
віддрук. 6 прим.:
1 - до справи;
2 - ОСОБА_1 ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області (вул. Костянтина Василенка, 21, м.Вінниця, 21027);
3 - ТОВ "Євровіталпостач" (вул. Хмельницьке шосе, буд. 2, кв. (офіс) 712);
4 - арбітражному керуючому ОСОБА_2 (вул. Б. Хмельницького, 33/34, оф. 4, м.Київ, 01030);
5 - Головному територіальному управлінню юстиції у Вінницькій області (21036, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7);
6 - Департаменту адміністративних послуг ОСОБА_1 міської ради (21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59).
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2017 |
Номер документу | 65039272 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Тісецький С.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні