Рішення
від 21.02.2017 по справі 910/18987/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.02.2017Справа №910/18987/16

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Тораторг"

про визнання договору укладеним

Суддя Маринченко Я.В.

Представники сторін:

від позивача - Мельник Н.В. (представник за довіреністю);

від відповідача - Кіщак К.Ю. (представник за довіреністю);

Черненко Ю.В. (представник за довіреністю).

ВСТАНОВИВ:

У жовтні 2016 Товариство з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція" звернулось до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Тораторг" про визнання договору укладеним.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивач надає відповідачу послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води з 01.11.2014 в нежитловому приміщенні, що знаходиться за адресою: м. Київ, просп. Возз'єднання, буд. 10/1, площею 301,60 м 2 та перебуває у власності відповідача на підставі договору купівлі-продажу нежилого приміщення шляхом викупу від 08.06.2005 № 341/45-КП. У зв'язку з цим, у відповідача виник обов'язок з укладення договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води в редакції позивача, підготовленій на основі Типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630. Також, позивач зазначив про наявність за відповідачем заборгованості за отримані останнім послуги за період з листопада 2014 до квітня 2016, що свідчить про споживання відповідачем вказаних послуг.

На підставі викладеного позивач просить суд визнати відповідний договір укладеним.

У судовому засіданні 21.02.2017 представник позивача підтримав заявлені позовні вимоги в повному обсязі та просив суд задовольнити позов.

Відповідач, заперечуючи проти задоволення позову зазначив, що до отримання від позивача пропозиції 05.05.2016 щодо укладення договору, будь-яких пропозицій чи рахунків-фактур, які б свідчили про надання відповідачу послуг, від позивача не надходило. Таким чином, включення до умов договору умови щодо поширення його дії на взаємовідносини між сторонами, що виникли до його укладення, а саме з 01.07.2014, є неправомірним. Крім того, відповідач надсилав позивачу відмову від укладення вказаного договору, що свідчить про відсутність досягнення згоди між сторонами щодо його умов. Також, відповідач зауважив, що наведена позивачем редакція договору не відповідає типовому, а тому він не є обов'язковим до укладення. Крім того, відповідач вказав, що у спірному приміщенні розташовано магазин та наявні холодильні установки, які виробляють тепло у кількості, достатній для обігріву вказаного приміщення, у зв'язку з чим відповідачем було за ізольовано труби опалення, а радіатори опалення взагалі відсутні. Вказує, що відповідачем фактично не споживаються послуги опалення, що надаються позивачем, відтак відсутні підстави для укладення договору. В ході розгляду справи відповідач вказав, що хоча укладення такого договору і є обов'язковим в силу вимог Закону, проте вказав, що коефіцієнт теплового навантаження, зазначений позивачем є завищеним і підлягає коригуванню, оскільки потреба у тепловій енергії для опалення у відповідача відсутня, внаслідок обігріву приміщення за рахунок тепла, що виділяється при експлуатації наявного холодильного обладнання.

На підставі викладеного відповідач просив відмовити у задоволенні позову.

Представник відповідача у судовому засіданні 21.02.2017 заперечував проти задоволення даного позову з підстав, викладених у відзиві на позов.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши представників сторін, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню частково з наступних підстав.

Судом встановлено, що ТОВ Тораторг є власником нежилого приміщення, розташованого у м. Києві по просп.. Возз'єднання, 10/1(ЛІТ А) на підставі Договору купівлі-продажу від 08.06.2005 №341/45-КП і є споживачем послуг опалення, що надаються позивачем за вказаною адресою.

Частиною 1 ст. 19 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах.

Судом встановлено, що позивач 05.05.2016 звернувся до відповідача з листом № УНПН-1122 щодо укладення договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води з доданим до листа проектом відповідного договору, підготовленого на основі Типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.

Відповідач, у свою чергу, у відповіді від 11.07.2016 № 21 відмовився від укладення запропонованого договору та користування послугами, а також повідомив про відключення зазначеного приміщення від мережі централізованого опалення та постачання гарячої води.

Згідно з п. 1 ч. 3 ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.

Цей обов'язок відповідає зустрічному обов'язку виконавця, визначеному п. 3 ч. 2 ст. 21 цього Закону підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

Відповідно до ч. 2 ст. 179 ГК України, Кабінет Міністрів України, уповноважені Президентом України міністерства, інші центральні органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори.

Згідно з ч.3,4 ст.179 ГК України укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Форма та зміст (істотні та обов'язкові умови) типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.

Отже, умови типового договору, що набули юридично обов'язкового значення в силу актів цивільного законодавства, є обов'язковими для сторін договору, які не мають права відступити від їх положень і врегулювати свої відносини на власний розсуд, окрім випадку, коли такий відступ пов'язаний з конкретизацією умов договору, що кореспондується з положеннями п. 4 ч. 4 ст. 179 ГК України.

Судом встановлено, що запропонований позивачем до укладення договір відповідає, окрім п.32, умовам типового договору, затвердженого наведеною вище постановою Кабінету Міністрів України, а тому відмова відповідача, як споживача послуг, від укладення даного договору суперечить вимогам чинного законодавства.

Разом із цим, передбачене ч.3 ст.631 ЦК України право сторін встановити в договорі застосування його умов до відносин, які виникли між ними до укладення договору, у зазначеному типовому договорі не передбачено та є вільним волевиявленням сторін.

Таким чином, суд дійшов висновку про те, що п.32 викладеної в позові редакції договору щодо поширення його дії на взаємовідносини, які виникли між сторонами до моменту його укладення, а саме з 01.07.2014, не відповідає затвердженим постановою КМУ формі та змісту типового договору, а тому не є обов'язковим для включення його до даного договору, який позивач просить визнати укладеним з посиланням саме на зазначений типовий договір.

Щодо посилань відповідача на відключення зазначеного приміщення від мереж централізованого опалення, то суд зазначає наступне.

Відповідно до п.25, 26, 30 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 (далі - Правила № 630), відключення споживачів від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води регламентується Порядком відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води, затвердженим наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 22.11.2005 № 4 (далі - Порядок № 4).

Положеннями Порядку № 4 передбачено, що таке відключення відбувається на підставі рішення постійно діючої міжвідомчої комісії, створеної органом місцевого самоврядування або місцевим органом виконавчої влади із складанням відповідного акта про відключення, затвердженого комісією. (п.2.1., 2.2., 2.5., 2.6. Порядку № 4).

Згідно з п.22 Правил № 630, точками розподілу у багатоквартирному будинку, в яких здійснюється передача послуги централізованого опалення від виконавця споживачеві є відгалуження від стояків у межах квартири.

З проведеного сторонами акту обстеження даного приміщення від 11.01.2017 вбачається, що воно не має відокремленої системи опалення та ізоляція стояків не опломбована.

Отже, підведення централізованого опалення до стояка в межах приміщення свідчить про виконання послуг позивачем. Крім того, у разі встановлення самовільного відключення від мереж централізованого опалення, це не буде підставою для звільнення від оплати за послуги теплопостачання.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 11.11.2015 № 6-1192цс15.

Відтак, матеріали справи не містять доказів, які б засвідчували факт відключення приміщення від мереж центрального теплопостачання та ненадання позивачем послуг відповідачу з постачання тепла.

Крім того, посилання відповідача на те, що тепло, яке виділяється електричними двигунами холодильних установок, є більшим, ніж необхідно для опалення вказаного приміщення, не може бути підставою для звільнення від укладення договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води відповідно до приписів чинного законодавства.

Зазначений в договорі коефіцієнт теплового навантаження відповідає зазначеному в переліку абонентів, які перебувають на балансі ЖРЕО-403 станом 01.09.2014, доказів його перерахування та зменшення суду не надано.

При цьому відповідач, у випадку відсутності потреби у отриманні послуг опалення, не позбавлений права звернутися до позивача в установленому порядку для відключення від централізованого опалення чи зменшення коефіцієнту теплового навантаження на належне йому приміщення.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про часткове задоволення даного позову шляхом укладення договору між сторонами у запропонованій позивачем редакції, окрім п.32, у включенні якого до договору суд відмовляє.

З урахуванням положень ст.49 Господарського процесуального кодексу України, витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача в повному обсязі.

Враховуючи викладене та керуючись статтями 32, 33, 43, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Укласти між Товариством з обмеженою відповідальністю ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ та Товариством з обмеженою відповідальністю Тораторг договір про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води № 420063/1юр від 05.05.2016 у наступній редакції:

Особовий рахунок

споживача


м.Київ, просп. Возз'єднання,

буд. № 10/1

ДОГОВІР № 420063/1юр

про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води

м. Київ 05 травня 2016р.

Товариство з обмеженою відповідальністю ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ в особі директора департамента енергозбуту Терещенка Юрія Євгенійовича, який діє на підставі довіреності від 26.12.2014 № 1504, (далі по тексту - виконавець), з однієї сторони та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРАТОРГ , в особі директора Колесник Валентини Володимирівни, що діє на підставі Статуту, код ЄДРПОУ 33296820, яка є власником (орендар) нежитлового приміщення (далі - споживач), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене:

Предмет договору

1. Виконавець зобов'язується своєчасно надавати споживачеві відповідної якості послуги з централізованого опалення, постачання гарячої води (необхідне підкреслити), а споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, що передбачені договором.

2. Суб'єкти користування послугами:

1) власник (наймач, орендар) житлового приміщення (квартири) та члени його сім'ї -----------особи;

2) власник (орендар) нежитлового приміщення по просп. Возз'єднання, буд. 10/1;

3) наявність у власності транспортних засобів ----------------------

(тип, кількість)

3. Характеристика об'єкта надання послуг:

1) опалювана площа (об'єм) нежитлового приміщення 301,60м 2 ;

2) площа зелених насаджень, саду, городу (для власників будинків садибного типу)


м 2 ;

4. Характеристика засобів обліку води і теплової енергії:

№ за/пВид засобу облікуТип засобу облікуЗаводський номерПерше показанняМісце встановленняПримітка ГВПвідсутнє ЦОНавантаження 0,020000Гкал/год

Тарифи на послуги та їх загальна вартість

5. Тарифи на послуги (з врахуванням податку на додану вартість) на дату укладання договору становлять:

1) з централізованого опалення:

з будинковими без будинкових приладів обліку теплової енергії 621,29 (з ПДВ) гривень за гігакалорію;

2) з централізованого постачання гарячої води--------(з ПДВ) гривень за куб. метр.

6. Розмір щомісячної плати за надані послуги (з врахуванням податку на додану вартість) згідно з нормативами (нормами) споживання на момент укладення цього договору становить ------------ гривень, у тому числі за:

централізоване постачання гарячої води----------гривень за куб. метр:

централізоване опалення----------грн. за кв. метр та додатково згідно з пунктом 12 цього договору---------грн.

7. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями згідно з пунктами 10-13 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою КМ України № 630 від 21.07.05. (далі - Правила).

Оплата спожитих послуг

9. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим.

У разі застосування авансової системи оплати послуг платежі вносяться за------місяців у розмірі---------гривень.

10. Послуги оплачуються готівкою або в безготівковій формі.

11. За наявності у квартирі засобів обліку води і теплової енергії справляння плати за нормативами (нормами) споживання не допускається, крім випадків, передбачених договором на встановлення засобів обліку.

12. За централізоване опалення квартири (будинку садибного типу) плата справляється за нормативами (нормами) споживання та додатково за перевищення розрахункової потужності приладів опалення (радіаторів) на ------ відсотків ----- гривень.

13. Плата за послуги вноситься на рахунок із спеціальним режимом використання:

р/р 26038300434426 у філії ГУ по АТ Ощадний банк України у м. Києві МФО 322669

14. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у розмірі, встановленому законом.

15. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розміру плати.

Права та обов'язки сторін

16. Споживач має право на:

1) отримання своєчасно та належної якості послуг згідно із законодавством та умовами цього договору;

2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;

3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг;

4) зменшення розміру плати в разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;

5) усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку;

6) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача і членів його сім'ї (у разі відключення виконавцем холодної та гарячої води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання відповідних послуг шляхом зняття пломб за власний рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;

7) зменшення розміру плати за послуги у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);

8) перевірку кількісних та/або якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому Правилами, іншими актами законодавства України та цим договором. Витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем у разі обґрунтованості звернення споживача та споживачем - у разі необґрунтованості такого звернення;

9) установлення квартирних засобів обліку води і теплової енергії та взяття їх на абонентський облік;

10) періодичну повірку, обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;

11) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг:

12) внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;

13) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

14) укладення з виконавцем договору про заміну або ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку.

17. Споживач зобов'язаний:

1) оплачувати послуги в установлений договором строк;

2) повідомляти виконавця про осіб, строк тимчасового проживання яких у квартирі (будинку садибного типу) перевищив місяць, а також протягом місяця про зміни, що відбулися у стані підсобного господарства і санітарно-технічного та інженерного обладнання (за умови проведення розрахунків за надані послуги згідно з нормативами (нормами) споживання);

3) забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, квартирних засобів обліку води і теплової енергії представників виконавця за наявності в них відповідного посвідчення для:

ліквідації аварій - цілодобово;

встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку води і теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

5) забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води і теплової енергії та не втручатися в їх роботу;

6) у разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню в установленому законом та цим договором розмірі:

7) повідомляти у десятиденний строк виконавця про втрату права на пільги:

8) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

9) за власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини;

10) своєчасно проводити підготовку квартири (будинку садибного типу) і його санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;

11) у разі встановлення виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води і теплової енергії відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством:

12) відшкодовувати виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.

18. Виконавець має право:

1) нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законодавством і цим договором;

2) вносити за погодженням із споживачем зміни у цей договір, що впливають на розмір плати за послуги з оформленням додатка до нього;

3) вимагати від споживача дотримання нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

4) вимагати від споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт;

5) доступу до приміщення споживача для ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого законом порядку усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії відповідно до законодавства;

6) у разі виникнення сумнівів щодо правильності показань квартирних засобів обліку води і теплової енергії звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.

19. Виконавець зобов'язаний:

1) своєчасно надавати споживачу послуги в установлених обсягах, належної якості, безпечні для його життя, здоров'я та які не спричиняють шкоди його майну, відповідно до вимог законодавства, Правил та цього договору;

2) інформувати споживача про адресу та номер телефону диспетчерської, аварійної або аварійно-диспетчерської служби (зазначаються в договорі і рахунках на сплату послуг, а також розміщуються на дошках оголошень в усіх під'їздах багатоквартирного будинку, а також на дошках оголошень, розташованих поблизу житлового будинку);

3) надавати споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання послуг, граничні строки усунення аварій або інших порушень порядку падання послуг, а також інформацію про Правила (зазначається у цьому договорі, а також розміщується на дошці оголошень у приміщенні виконавця);

4) контролювати установлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;

5) проводити два рази на рік перевірку стану внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку із складенням відповідного акта;

6) узгодити із споживачем не пізніше ніж за три робочих дні до проведення планових робіт всередині житлового приміщення час доступу до такого приміщення з наданням йому відповідного письмового повідомлення;

7) повідомляти споживача про плановану перерву в наданні послуг через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (крім перерви, що настає внаслідок аварії або дії непереборної сили) із зазначенням причини та часу перерви в наданні послуг;

8) відновлювати надання послуг за письмовою заявою споживача шляхом зняття протягом доби пломб із запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу);

9) забезпечувати за заявою споживача взяття у тижневий строк та абонентський облік квартирних засобів обліку;

10) утримувати внутрішньобудинкові мережі у належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт;

11) інформувати споживача протягом доби з дня виявлення недоліків у роботі внутрішньобудинкових інженерних систем та/або інженерного обладнання, що розташовані за межами багатоквартирного будинку або житловою будинку (у разі його особистого звернення - невідкладно), про причини та очікувану тривалість зупинення надання послуг або обмеження їх кількості, а також про причини порушення якісних показників падання послуг;

12) усувати аварії та інші порушення порядку надання послуг, а також виконувати заявки споживачів у строк, установлений законодавством і цим договором;

13) вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх виконання;

14) зменшувати розмір плати за послуги у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);

15) звільняти від плати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;

16) проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та визначеному цим договором;

17) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

18) відшкодовувати збитки, завдані майну та/або приміщенню споживача та/або членів його сім'ї, шкоду, що заподіяна його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, а також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються відповідно до законодавства і цього договору;

19) сплачувати споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості у порядку та у випадках, передбачених законодавством і цим договором;

20) виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства та цього договору.

Відповідальність сторін

20. Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за:

1) недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені;

3) втручання у роботу засобів обліку води і теплової енергії;

4) порушення зобов'язань, установлених законодавством і цим договором.

21. Виконавець несе відповідальність у разі:

1) неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків, завданих майну та/або приміщенню споживача, шкоди, що заподіяна його життю чи здоров'ю, - шляхом відшкодування збитків;

2) надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема зниження їх кількісних та/або якісних показників - шляхом зменшення розміру плати та виплати споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт у розмірі, встановленому законодавством, ------- відсотків місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;

3) порушення прав споживачів згідно із законодавством;

4) порушення зобов'язань, установлених цим договором або законодавством.

Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві

22. Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від виконавця споживачеві, є:

1) у багатоквартирному будинку послуги з:

централізованого опалення - відгалуження від стояків у межах квартири;

постачання холодної та гарячої води - після першої водозапірної арматури на відгалуженні від стояка у квартирі споживача;

2) у будинку садибного типу - місце підключення відповідної інженерної мережі будинку до мережі виконавця.

Порядок встановлення факту неналежного надання або ненадання послуг та розв'язання спорів

23. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в цьому договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

24. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

25. Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

26. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами проведення повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

27. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі - акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця згідно з додатком 2 до Правил. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

28. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

29. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3 до Правил. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причин такої підмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

Форс-мажорні обставини

30. Сторони звільняються від відповідальності згідно з цим договором у разі настання дії непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

Строк дії договору

31. Цей договір укладається на строк до 05 травня 2017р. і набирає чинності з дня його укладення. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення строку його дії однією із сторін не буде письмово заявлено про його розірвання або необхідність перегляду.

32. Договір може бути розірваний достроково у разі:

зникнення потреби в отриманні послуги або відмови споживача від користування послугами виконавця; переходу права власності (користування) на нежитлове приміщення (квартиру) до іншої особи; невиконання умов договору сторонами договору.

33. Договір складено у двох примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий - у виконавця.

Інші умови

Порядок доступу до житла та іншого володіння споживача для ліквідації аварій, проведення оглядів технічного стану, перевірки показань засобів обліку гарячої води і теплової енергії визначається згідно ст. 17 Закону України від 28 червня 2004 року Про житлово-комунальні послуги та інших нормативно-правових актів.

Своїм підписом під цим Договором споживач засвідчує факт ознайомлення з нормативно-правовими актами в сфері житлово-комунальних послуг, в т.ч. посилання на, які містяться у цьому договорі.

Своїм підписом споживач надає згоду на автоматизоване оброблення його персональних даних та надання інформації третім особам, які мають право на отримання цих даних згідно з чинним законодавством, а також надає згоду на безстрокове збереження персональних даних незалежно від терміну дії Договору та його закінчення.

Наявність рушникосушильника____ні____ .

Телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій:

Аварійні та ремонтні служби внутрішньобудинкових мереж центрального опалення та гарячого водопостачання: Диспетчерська служба___428-63-65


(назва та телефон балансоутримувача, управителя, експлуатаційної організації )

Аварійні та ремонтні служби зовнішніх мереж центрального опалення та гарячого водопостачання:

Диспетчерська служба____тел._____234-10-86, 234-20-87


(назва та телефон експлуатаційної організації теплових мереж)

Служба збуту виконавця


(назва та телефон абоненської служби виконавця)

Органи, які відповідно до законодавства здійснюють контроль за дотриманням Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення:

- центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства:

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, адреса: вул. Велика Житомирська, буд. 9, м. Київ, 01601 телефон 278-82-90, 278-83-90, 226-22-08.

- Державна житлово-комунальна інспекція

адреса: вул. Димитрова, буд. 24, м. Київ, 03150, телефон 207-19-15, факс 287-23-46

- територіальний орган Держспоживстандарту:

Інспекція з питань захисту прав споживачів у м.Києві

адреса: вул. Терьохіна, 8-А, м. Київ, 04070, телефон 463-79-72, факс 463-79-73

- структурний підрозділ з питань житлово-комунального господарства місцевої державної адміністрації:

Управління житлово-комунального господарства Дарницького району м.Києва

адреса: вул. О.Кошиця, буд. 11, м.Київ, 02660, телефон 565-22-99

Управління житлово-комунального господарства Дніпровського району м.Києва

адреса: бульвар Праці, буд. 1/1, м.Київ, 02094, телефон 574-00-60

територіальний орган Державної житлово-комунальної інспекції:

назва


адреса


телефон

виконавчий комітет міської, сільської, селищної ради:

Київська міська державна адміністрація

адреса: вул. Хрещатик, 36, м.Київ, 01044, телефон 1551 (зі стаціонарного); 205-73-37 (з мобільного)

Адреси і підписи сторін

Виконавець Споживач

ТОВ ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ 01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного, 28, офіс 20 Код ЄДРПОУ 37739041 р/рах. 26038300434426 у Філії ГУ по АТ Ощадний банк України у м. Києві код банку 322669 телефон 291-67-90 Директор департамента енергозбуту


Терещенко Ю.Є. (підпис) ___
2016р. М.П.ТОВ ТОРАТОРГ Юр. адреса: 02088. м. Київ, вул. Дяченка, буд.20-Б,офіс 8 Код ЄДРПОУ 33296820 Р/р

Тел.
Директор
Колесник В.В. (підпис) ___
2016р. М.П.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Тораторг" (02088, м. Київ, вул. Дяченка, буд.20-Б, офіс 8; ідентифікаційний код 33296820) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція" (01011, м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28, офіс 20; ідентифікаційний код 37739041) витрати зі сплати судового збору в сумі 1378 (одна тисяча триста сімдесят вісім) грн.

В іншій частині позову відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повний текст рішення підписаний 28.02.2017

Суддя Я.В. Маринченко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення21.02.2017
Оприлюднено06.03.2017
Номер документу65039741
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/18987/16

Ухвала від 14.03.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Маринченко Я.В.

Ухвала від 06.03.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Маринченко Я.В.

Рішення від 21.02.2017

Господарське

Господарський суд міста Києва

Маринченко Я.В.

Ухвала від 08.12.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Маринченко Я.В.

Ухвала від 19.10.2016

Господарське

Господарський суд міста Києва

Маринченко Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні