Ухвала
від 24.02.2017 по справі 826/25833/15
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

УХВАЛА

24 лютого 2017 року м. Київ №К/800/2745/17

Суддя-доповідач Вищого адміністративного суду України Стрелець Т.Г., перевіривши матеріали касаційної скарги Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві

на постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 11 січня 2017 року

у справі № 826/25833/15

за позовом Товариства з обмежено відповідальністю "Компанія "Арді"

до 1)Державного реєстратора Відділу державної реєстрації юридичних осіб та

фізичних осіб - підприємців Шевченківського району реєстраційної служби

Головного територіального управління юстиції у м. Києві

Сотнікової Тетяни Олександрівни

2) Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб -

підприємців Шевченківського району реєстраційної служби

Головного територіального управління юстиції у м. Києві

3) Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного

управління Державної фіскальної служби у м. Києві

про визнання протиправними дій та скасування рішення, -

в с т а н о в и в:

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 02 лютого 2017 року касаційну скаргу залишено без руху, як таку, що не відповідає вимогам статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України, і надано строк для усунення недоліків до 20 лютого 2017 року.

З метою виконання вимог вказаної ухвали Вищого адміністративного суду України скаржником було направлено клопотання про відстрочення сплати судового збору або звільнення від його сплати.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначається Законом України Про судовий збір .

Відповідно до статті 8 вказаного Закону, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі.

Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Отже, підставою для звільнення від сплати судового збору або його відстрочення є незадовільний майновий стан сторони. При цьому, звільнення від сплати судового збору та відстрочення такої сплати є правом, а не обов'язком суду.

Вивчивши доводи клопотання Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві, суд не знаходить підстав для його задоволення, оскільки відсутність фінансування не може бути підставою для звільнення від сплати судового збору. Також суд не знаходить підстав для відстрочення сплати судового збору, оскільки скаржник ніяким чином не підтверджує та не обґрунтовує можливість сплатити суму судового збору в майбутньому, зокрема, до ухвалення рішення у справі.

Станом на 24 лютого 2017 року недоліки касаційної скарги не усунуто.

Враховуючи, що вимоги ухвали Вищого адміністративного суду України від 02 лютого 2017 року Державною податковою інспекцією у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві у строк, встановлений судом, не виконано, недоліки не усунуто, відповідно до вимог статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, касаційну скаргу слід повернути скаржнику.

Повернення касаційної скарги не позбавляє скаржника можливості повторно звернутися з даною касаційною скаргою до суду.

Керуючись статтями 108, 214 Кодексу адміністративного судочинства України, -

у х в а л и в:

Відмовити у задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві про відстрочення сплати судового збору або звільнення від сплати судового збору.

Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у м. Києві на постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 11 січня 2017 року у справі №826/25833/15 - повернути скаржнику.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення, та може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, у порядку та в строки, встановлені статтями 236 - 238, 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя

Вищого адміністративного суду України Т.Г. Стрелець

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення24.02.2017
Оприлюднено02.03.2017
Номер документу65041310
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/25833/15

Ухвала від 24.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 02.02.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Стрелець Т.Г.

Постанова від 11.01.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

Ухвала від 22.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

Ухвала від 22.12.2016

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Саприкіна І.В.

Постанова від 23.11.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 27.11.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні