Ухвала
від 01.03.2017 по справі 582/242/17
НЕДРИГАЙЛІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Провадження № 1-кс/582/58/17

Справа № 582/242/17

Копія

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 березня 2017 року

Слідчий суддя Недригайлівського районного суду Сумської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 ,

розглянувши клопотання начальника Недригайлівського відділу Роменської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки (ревізії) з питань дотримання вимог фінансового законодавства і фінансово господарської діяльності та додані до нього матеріали, -

з участю прокурора ОСОБА_3 ,

ВСТАНОВИВ:

01 березня 2017 р. до Недригайлівського районного суду Сумської області звернувся начальник Недригайлівського відділу Роменської місцевої прокуратури ОСОБА_3 з клопотанням про надання дозволу спеціалістам Управління Північно Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області на проведення у період з 13 березня 2017 р. по 27 березня 2017 р. включно, позапланової виїзної перевірки (ревізії) дотримання вимог фінансового законодавства та фінансово-господарської діяльності у Недригайлівській центральній районній лікарні Сумської області, (код ЄДРПОУ 02007578) за період з 01 квітня 2015 р. по 31 грудня 2016 р. Проведення якої просить доручити спеціалістам Управління Північно Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області.

В судовому засіданні начальник Недригайлівського відділу Роменської місцевої прокуратури ОСОБА_3 , своє клопотання підтримав та просив його задовольнити. Клопотання про застосування технічних засобів фіксування судового засідання не заявляв.

Відповідно до ч. 1 ст. 107 КПК України розгляд клопотання здійснюється без фіксування його технічними засобами.

Слідчий суддя, перевіривши надані матеріали, заслухавши пояснення прокурора, вважає, що клопотання обґрунтоване і підлягає задоволенню.

Судом встановлено, що 08 вересня 2016 року в ЄРДР було зареєстроване кримінальне правопорушення №42016201240000095 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2, ч. 3 ст.191 КК України за фактом розтрати та привласнення за попередньою змовою службовими особами Недригайлівської ЦРЛ грошових коштів та чужого майна.

З матеріалів кримінального провадження, що додані до клопотання, вбачається, що службові особи Недригайлівської ЦРЛ за попередньою змовою, зловживаючи своїм службовим становищем здійснили розтрату та привласнення бюджетних коштів та чужого майна.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів.

Згідно вимог ст. 223 КПК України слідчі дії є діями, спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні. Підставами для проведення слідчої дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення її мети.

У п. 4 ч.2 ст. 99 КПК України вказано, що до документів, які є доказами, можуть належати висновки ревізій та акти перевірок.

Згідно постанови КМУ № 408 від 13.08.2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, здійснюється лише на підставі розпоряджень КМУ або коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК.

Згідно п. 5 ч. 5 ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.

Відповідно ч.6 ст.11 цього Закону в редакції від 15.12.2005 р., та чинної на теперішній час, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.

Згідно з п.6 ст. 11 Закону, позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

У пункті 8 цієї ж статті зазначено, що орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Згідно із ст. ст. 1, 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю. Одним з головних завдань органу державного фінансового контролю є здійснення державного фінансового контролю за ефективним витрачання коштів і майна на підприємствах, в установах та організаціях, які використовують комунальне майно. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування. Порядок проведення органом державного фінансового контролю державного фінансового аудиту, інспектування та перевірок державних закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно п.1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №43 від 03.02.2016, Державна аудиторська служба України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.

Відповідно до пп. 6, 20, 23 п. 6 Положення Держаудитслужба для виконання покладених на неї завдань, має право перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси та інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, документи щодо проведення процедур державних закупівель, дані на електронних носіях, проводити перевірку фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо); порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених з порушенням законодавства, у судовому порядку стягувати у дохід держави кошти, отримані підконтрольними установами за незаконними договорами, без установлених законом підстав та з порушенням законодавства; у разі виявлення збитків, завданих державі чи підприємству, установі, організації, Ідо контролюється, визначати їх розмір в установленому законодавством порядку.

Відповідно до пп. 9 п.4 Держаудитслужба вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, передає правоохоронним органам матеріали за результатами державного фінансового контролю у разі встановлення порушень законодавства, за які передбачено кримінальну відповідальність або які містять ознаки корупційних діянь.

Згідно п.7 Положення Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №266 від 06.04.2016 «Про утворення міжрегіональних територіальних органів Державної аудиторської служби», Державну фінансову інспекцію в Сумській області приєднано до Північно Східного офісу Держаудитслужби.

Частиною 6 статті 9 КПК України передбачено, що у випадках, коли положення КПК України не регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені частиною першою статті 7 КПК України.

Прокурор в судовому засіданні довів наявність достатніх підстав вважати необхідним проведення позапланової виїзної перевірки (ревізії) з питань дотримання вимог фінансового законодавства і фінансово господарської діяльності Недригайлівської ЦРЛ, для забезпечення повного та об`єктивного розслідування кримінального правопорушення.

Зібрані докази під час кримінального провадження та їх належна оцінка, вказує на достатність відомостей, що завдяки такій слідчій дії буде досягнута мета кримінального провадження.

Враховуючи вищенаведене, слідчий суддя вважає, що наявні всі підстави для задоволення клопотання.

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 223, 369-372, 395 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання начальника Недригайлівського відділу Роменської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки (ревізії) з питань дотримання вимог фінансового законодавства і фінансово господарської діяльності, задовольнити.

Надати дозвіл спеціалістам Управління Північно Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області на проведення у період з 13 березня 2017 р. по 27 березня 2017 р. включно, позапланової виїзної перевірки (ревізії) дотримання вимог фінансового законодавства та фінансово-господарської діяльності у Недригайлівській центральній районній лікарні Сумської області, (код ЄДРПОУ 02007578) за період з 01 квітня 2015 р. по 31 грудня 2016 р.

В ході проведення перевірки доручити спеціалістам Управління Північно Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області дослідити наступні питання:

1) Правильність нарахування та виплати заробітної плати (в тому числі: премій, матеріальної допомоги на оздоровлення, відпускних, перерахунку заробітної плати та її індексації) керівництву Недригайлівської центральної районної лікарні за період з 01 квітня 2015 року по 31 грудня 2016 року.

2) Дотримання вимог законодавства при відшкодуванні витрат на відрядження за період з 01 квітня 2015 року по 31 грудня 2016 року.

3) Дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні державних закупівель за період з 01 квітня 2015 року по 31 грудня 2016 року.

4) Забезпечення цільового використання бюджетних коштів (спеціальних фондів та власних надходжень) за період з 01 квітня 2015 року по 31 грудня 2016 року

5) Стан та достовірність бухгалтерського обліку та фінансової звітності за період з 01 квітня 2015 року по 31 грудня 2016 року.

Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Слідчий суддя:підпис З оригіналом згідно

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення01.03.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу65053260
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки (ревізії) з питань дотримання вимог фінансового законодавства і фінансово господарської діяльності та додані до нього матеріали, - з участю прокурора ОСОБА_3

Судовий реєстр по справі —582/242/17

Ухвала від 27.03.2017

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Жмурченко В. Д.

Ухвала від 01.03.2017

Кримінальне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Жмурченко В. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні