Постанова
від 15.02.2017 по справі 816/1894/16
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 лютого 2017 року м. ПолтаваСправа № 816/1894/16

Полтавський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Канигіної Т.С., за участю: секретаря судового засідання - Скорика С. В., представників позивача - Мандриченко Л.Л., Головка Л.С., представника відповідача та третьої особи - Івко Л. В., розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративного позову позивача Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області до відповідача Дочірнього підприємства "Малоперещепинське" Новосанжарського районного споживчого товариства третя особа: про Новосанжарське районне споживче товариство застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю)

В С Т А Н О В И В:

20 жовтня 2016 року Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою Дочірнього підприємства "Малоперещепинське" Новосанжарського районного споживчого товариства (надалі - ринку ДП "Малоперещепинське"), третя особа: Новосанжарське районне споживче товариство, з урахуванням уточнень, про

- застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи території ринку та будівлі лабораторії ринку Дочірнього підприємства "Малоперещепинське", розташованих за адресою: Полтавська область, Новосанжарський район, с. Мала Перещепина, вул. Клименка (Енгельса), 9А.

- встановлення способу та порядку виконання постанови шляхом

зобов'язання Дочірнього підприємства "Малоперещепинське" знеструмити електромережу та провести повне зупинення роботи до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки території ринку та будівлі лабораторії ринку ДП "Малоперещепинське", розташованої за адресою: Полтавська область, Новосанжарський район, с. Мала Перещепина, вул. Клименка (Енгельса), 9А;

покладення на орган державного нагляду у сфері пожежної і техногенної безпеки - Новосанжарський районний сектор Головного управління ДСНС України у Полтавській області обов'язку забезпечення виконання відповідачем рішення суду, а саме: накласти печатки на пристрої, за допомогою яких проведено знеструмлення електромережі території ринку та будівлі лабораторії ринку ДП "Малоперещепинське", розташованої за адресою: Полтавська область, Новосанжарський район, с. Мала Перещепина, вул. Клименка (Енгельса), 9А, проводити огляд вказаної будівлі та приміщень для здійснення контролю за виконанням відповідачем рішення суду.

В обґрунтування своїх вимог позивач зазначав, що за результатами перевірки додержання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту суб'єктом господарювання - Дочірнім підприємством "Малоперещепинське" зафіксовані порушення вимог нормативно-правових актів з питань пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, тому подальша його експлуатація створює загрозу життю та здоров'ю людей.

Відповідач заперечував проти задоволення позовних вимог, мотивуючи свої заперечення тим, що порушення, виявлені під час перевірки, відповідачем частково усунуті, а отже, на думку відповідача, відсутні підстави для повного зупинення роботи ринку ДП "Малоперещепинське".

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, з'ясувавши фактичні обставини, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов таких висновків.

Судом встановлено, що на підставі наказу № 264 від 22.09.2016 /а. с. 30-32/, посвідчення на проведення перевірки № 101 від 24.09.2016 /а.с. 34/, у період із 10.10.2016 по 13.10.2016 посадовими особами Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області проведено планову перевірку відповідача на предмет додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

За результатами перевірки складено акт № 115 від 13.10.2016, яким зафіксовано порушення вимог нормативно-правових актів з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які мали місце на території ринку та будівлі лабораторії ринку ДП "Малоперещепинське", розташованих за адресою: Полтавська область, Новосанжарський район, с. Мала Перещепина, вул. Клименка (Енгельса), 9А, а саме:

- не проведено навчання всіх відповідних категорій працівників з питань цивільного захисту в територіальних учбово-методичних центрах з отриманням відповідного посвідчення (п.п. 10, 11 постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 за № 819 "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту");

- на об'єкті не обладнано інформаційно-довідковий куточок для надання допомоги персоналу в отриманні відомостей щодо конкретних дій у надзвичайних ситуаціях (п. 6 наказу МНС України від 23.04.2001 № 97 "Порядок здійснення підготовки населення на підприємствах, у установах та організаціях до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру");

- посадові особи не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (п. 16 Р 2 НАПБ А.01.001-2014);

- на території ринку ДП "Малоперещепинське" відсутній пожежний щит з комплектом засобів пожежогасіння (вогнегасник - 3 шт., ящик з піском - 1 шт., покривало з негорючого матеріалу розміром 2х2 м - 1 шт., гаки - 3 шт., лопати - 2 шт., ломи - 2 шт., сокири - 2 шт.) (п. 3.11 Р 5 НАПБ А.01.001-2014);

- не розроблена та не узгоджена з місцевим або територіальним органом державного пожежного нагляду схема розміщення торговельних рядів, кіосків, павільйонів ДП "Малоперещепинське" (п. 3.1 Правил пожежної безпеки в Україні);

- не розроблено відповідний план евакуації у випадку пожежі з території ринку ДП "Малоперещепинське" (п. 3.6 Правил пожежної безпеки в Україні);

- об'єкти ринку ДП "Малоперещепинське" не забезпечені запасом води для цілей пожежогасіння у кількості, яка повинна відповідати вимогам ДБН В.2.5-74:2013 (п. 1.12 Р 2 НАПБ А.01.001-2014);

- у приміщенні лабораторії відсутні вогнегасники згідно з нормами належності (п. 3.6 Р 5 (НАПБ А.01.001-2014);

- дерев'яні будівельні конструкції горищних приміщень лабораторії не оброблено вогнезахисним розчином (п. 2.5 Р 3 НАПБ А.01.001-2014);

- приміщення будівлі лабораторії не обладнано системою протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 (п. 1.2 Р 5 НАПБ А.01.001-2014);

- будівлю лабораторії ДП "Малоперещепинське" не обладнано пристроєм блискавкозахисту (п. 1.21 Р 4 НАПБ А.01.001-2014);

- у приміщеннях лабораторії з'єднання жил електропроводів в електророзподільних коробках виконано методом скруток (п. 1.6 Р 4 НАПБ А.01.001-2014);

- не проведено перевірку опору ізоляції освітлювальної електромережі та контурів заземлення лабораторії ДП "Малоперещепинське" (п. 1.20 Р 4 НАПБ А.01.001-2014);

- приміщення лабораторії ДП "Малоперещепинське" не забезпечено відповідним знаками безпеки відповідно до ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки. Форма та колір" (6309:1987, IDT та ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. "Цвета сигнальные и знаки безопасности" (п. 8 Р 2 НАПБ А.01.001-2014).

Вважаючи дані порушення такими, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877-V) та Порядком проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки затвердженого наказом МВС України від 02.11.2015 № 1337, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.11.2015 за № 1467/27912.

Відповідно до статті 1 Закону Закон № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій (стаття 1 Закону № 877-V).

Згідно зі статтею 5 зазначеного Закону (у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) планові заходи здійснюються відповідно до річних або квартальних планів, які затверджуються органом державного нагляду (контролю) до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому. Протягом одного року проведення більш як одного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо одного суб'єкта господарювання не допускається. План здійснення заходів державного нагляду (контролю) на наступний плановий період повинен містити конкретні календарні дати початку кожного планового заходу державного нагляду (контролю) та строки їх здійснення. План здійснення заходів державного нагляду (контролю) на відповідний плановий період оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу державного нагляду (контролю) не пізніше ніж за 10 днів до початку відповідного планового періоду. Орган державного нагляду (контролю) визначає у віднесеній до його відання сфері критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від здійснення господарської діяльності. З урахуванням значення прийнятного ризику всі суб'єкти господарювання, що підлягають нагляду (контролю), відносяться до одного з трьох ступенів ризику: з високим, середнім та незначним. Залежно від ступеня ризику органом державного нагляду (контролю) визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю). Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від здійснення господарської діяльності і періодичність проведення планових заходів, затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням органу державного нагляду (контролю). Залежно від ступеня ризику органом державного нагляду (контролю) визначаються переліки питань для здійснення планових заходів, які затверджуються його наказом. У межах переліку питань кожен орган державного нагляду (контролю) залежно від цілей заходу має визначити ті питання, щодо яких буде здійснюватися державний нагляд (контроль). Уніфіковані форми актів, в яких передбачається перелік питань залежно від ступеня ризику, затверджуються органом державного нагляду (контролю) і публікуються в мережі Інтернет у порядку, визначеному законодавством. Орган державного нагляду (контролю) оприлюднює критерії та періодичність проведення планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) шляхом розміщення інформації в мережі Інтернет у порядку, визначеному законодавством. Щорічно до 1 квітня орган державного нагляду (контролю) готує звіт про виконання річного плану (квартальних планів) державного нагляду (контролю) суб'єктів господарювання за попередній рік і оприлюднює його в мережі Інтернет. Органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення повинно містити: дату початку та дату закінчення здійснення планового заходу; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід; найменування органу державного нагляду (контролю). Повідомлення надсилається рекомендованим листом чи телефонограмою за рахунок коштів органу державного нагляду (контролю) або вручається особисто керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання під розписку. Суб'єкт господарювання має право не допускати посадову особу органу державного нагляду (контролю) до здійснення планового заходу в разі неодержання повідомлення про здійснення планового заходу. Строк здійснення планового заходу не може перевищувати п'ятнадцяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва - п'яти робочих днів, якщо інше не передбачено законом. Продовження строку здійснення планового заходу не допускається.

Частиною сьомою статті 7 Закону № 877-V визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.

Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.

Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Також статтею 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина друга статті 70 Кодексу цивільного захисту України).

Так, враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.

Таким чином, перевіркою встановлено, що на території ринку та будівлі лабораторії ринку ДП "Малоперещепинське", розташованих за адресою: Полтавська область, Новосанжарський район, с. Мала Перещепина, вул. Клименка (Енгельса), 9А, серед порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки мають місце такі, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей та у подальшому можуть призвести до тяжких наслідків у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки, що, зокрема є підставою для застосування санкцій за порушення вимог законодавства з питань пожежної безпеки.

Відповідач у своїх запереченнях на позов зазначив, що ним частково усунуті порушення, визначені в акті № 115 від 13.10.2016. Відповідач зауважив, що ринок було розміщено на підставі рішення виконавчого комітету Малоперещенинської сільської ради № 32 від 08.07.1997 і без погодження з органами державного пожежного нагляду таке розміщення було неможливе. Водночас, доказів стосовно усунення порушення п. 3.1 Правил пожежної безпеки в Україні, а саме: не розроблена та не узгоджена з місцевим або територіальним органом державного пожежного нагляду схема розміщення торговельних рядів, кіосків, павільйонів ДП "Малоперещепинське", до суду відповідачем не надано.

Також, відповідач на підтвердження проведення навчання всіх відповідних категорій працівників з питань цивільного захисту в територіальних учбово-методичних центрах з отриманням відповідного посвідчення відповідно до вимог п.п. 10, 11 постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 за № 819 "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту" надав до суду посвідчення про проходження працівниками відповідача навчання законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки /а.с. 125-126/.

Суд вважає за необхідне зауважити, що вказані посвідчені не є належним доказом усунення відповідачем порушень вимог п.п. 10, 11 постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 за № 819 "Про затвердження Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту". Так, навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту проводиться відповідно до Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту (пункт 1 Порядку). Для навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, ДСНС разом з місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування утворює навчально-методичні центри сфери цивільного захисту (пункт 2 Порядку). Навчально-методичні центри сфери цивільного захисту - це бюджетні установи системи освіти у сфері цивільного захисту, які проводять функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту (далі - функціональне навчання), забезпечують надання інших освітніх послуг та методичний супровід суб'єктів господарювання, що проводять навчання населення діям у надзвичайних, аварійних ситуаціях та в умовах терористичного акту (пункт 3 Порядку). Особам, які пройшли функціональне навчання, видається посвідчення встановленого зразка (додаток 2) (пункт 16 Порядку).

Суд зазначає, що надані відповідачем посвідчення /а.с. 125-126/ не відповідають вимогам п. 2, 3, 16 Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, у зв'язку з чим не є доказами усунення відповідачем порушень вимог п.п. 10, 11 вказаного вище Порядку.

Також, відповідачем до суду не надано жодних доказів усунення порушень п. 3.11 Р 5 НАПБ А.01.001-2014, п. 1.12 Р 2 НАПБ А.01.001-2014, п. 3.6 Р 5 (НАПБ А.01.001-2014, п. 2.5 Р 3 НАПБ А.01.001-2014, п. 1.2 Р 5 НАПБ А.01.001-2014, п. 1.21 Р 4 НАПБ А.01.001-2014, п. 1.6 Р 4 НАПБ А.01.001-2014, п. 1.20 Р 4 НАПБ А.01.001-2014. Натомість відповідач у письмових запереченнях зазначив, що для усунення всіх порушень у ДП "Малоперещепинське" відсутні кошти.

Водночас, суд звертає увагу відповідача, що останній не позбавлений права на звернення до суду із заявою про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду цієї справи, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) в порядку, встановленому статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідачем не надано доказів у підтвердження заперечень проти позову, при цьому, позивачем у повній мірі доведено обґрунтованість позовних вимог. Отже, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.

Крім того, відповідно до частини першої статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні. Так само на відповідних суб'єктів владних повноважень можуть бути покладені обов'язки щодо забезпечення виконання рішення.

Відповідно до частини четвертої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 7-11, 17, 71, 158-163, 167, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області до Дочірнього підприємства "Малоперещепинське" Новосанжарського районного споживчого товариства, третя особа: Новосанжарське районне споживче товариство, про застосування заходів реагування задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Дочірнього підприємства "Малоперещепинське" Новосанжарського районного споживчого товариства (ідентифікаційний код 31937718) у вигляді повного зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки території ринку, будівлі лабораторії ринку Дочірнього підприємства "Малоперещепинське" Новосанжарського районного споживчого товариства, розташованих за адресою: вул. Клименка (вул. Енгельса), 9А, с. Мала Перещепина, Новосанжарський район, Полтавська область.

Заяву Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області про встановлення способу та порядку виконання судового рішення задовольнити частково.

Встановити спосіб та порядок виконання рішення шляхом зобов'язання Дочірнього підприємства "Малоперещепинське" Новосанжарського районного споживчого товариства (ідентифікаційний код 31937718) знеструмити електромережу та зупинити роботу до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки території ринку, будівлі лабораторії ринку Дочірнього підприємства "Малоперещепинське" Новосанжарського районного споживчого товариства, розташованих за адресою: вул. Клименка (вул. Енгельса), 9А, с. Мала Перещепина, Новосанжарський район, Полтавська область.

Покласти на Новосанжарський районний сектор Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області обов'язки щодо забезпечення виконання рішення суду.

У задоволенні іншої частини заяви про встановлення способу та порядку виконання судового рішення відмовити.

Постанова підлягає негайному виконанню.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним поданням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови складено 20.02.2017.

Суддя Т.С. Канигіна

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.02.2017
Оприлюднено07.03.2017
Номер документу65068255
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —816/1894/16

Постанова від 15.02.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Т.С. Канигіна

Ухвала від 10.01.2017

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Т.С. Канигіна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні