ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"06" травня 2010 р. Справа № 2-а-14516/09/2170 Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Ковбій О.В.,
при секретарі: Попутько О.А., < Текст >
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Нововоронцовської міжрайонної державної податкової інспекції ОСОБА_1 відділення Нововоронцовської МДПІ
до Виробничого кооперативу "Сількомунсервіс"
про стягнення заборгованості по податку з доходів фізичних осіб,
встановив:
Нововоронцовська міжрайонна Державна податкова інспекція Великоолександрівське відділення Нововоронцовської МДПІ (далі - позивач) звернулася до адміністративного суду з позовом до Виробничого кооперативу "Сількомунсервіс" (далі - відповідач) про стягнення заборгованості по податку з доходів фізичних осіб в сумі 1072,84грн.
У судове засідання представник позивача не з"явився, надіслав клопотання про розгляд справи без його участі, позовні вимоги підтримав. Свої вимоги обгрунтовує тим, що позивач є юридичною особою та згідно Закону України від 22.05.2003 № 889-ІУ "Про податок з доходів фізичних осіб" є платником податку з доходів фізичних осіб і зобов"язаний здійснювати утримання та внесення до бюджету податку.
Представник відповідача у судове засідання не з"явився, заперечення на позов не надав. Про час, дату та місце судового розгляду справи був належним чином повідомлений.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з огляду на таке.
Позивач є юридичною особою та згідно Закону України від 22.05.2003 № 889-ІУ "Про податок з доходів фізичних осіб" є платником податку з доходів фізичних осіб і зобов"язаний здійснювати утримання та внесення до бюджету податку.
Підпунктом 3.2.1. статті 3 Закону України від 21.12.2000 №2181-111 "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (далі - Закон № 2181) визначено, що у будь-яких випадках, коли платник податків згідно iз законами з питань оподаткування уповноважений утримувати податок, збір (обов'язковий платіж), якими оподатковуються iншi особи, у тому числі податки на доходи фізичних осіб, що утримуються з джерела виплати, сума таких податків, зборів (обов'язкових платежів) вважається бюджетним фондом, який належить державі або територіальній громаді та створюється від їх імені.
Суб'єкти господарювання, які виплачують громадянам доходи, зобов'язані утримувати та сплачувати до бюджету податок з доходів фізичних ociб, тобто повинні самостійно визначати суму податкового зобов'язання з податку, який вважається бюджетним фондом.
Податкове зобов'язання, самостійно визначене суб'єктом господарювання не вважається узгодженим, оскільки існуюче податкове законодавство не передбачає встановлення форми податкової декларації по податку з доходів фізичних ociб та строків її подання.
Діючими нормативно-правовими актами не передбачено надсилання платникам податків податкових повідомлень-рішень про сплату самостійно нарахованих, але не перерахованих до бюджету сум податку з доходів фізичних осіб, тобто самостійно визначених, але не узгоджених сум податкових зобов'язань.
Утримані суми податку, у визначений законом строк, суб'єкти господарювання повинні перерахувати до бюджету в повному обсязі.
Всупереч вимог Закону № 2181 відповідач не перерахував своєчасно i в повному обсязі належні суми податку. За 3 квартал 2009 року за відповідачем рахується податковий борг, що підтверджується довідкою податкового органу, у poзмірі 1072,84 грн.
Однак сума боргу до теперішнього часу залишається несплаченою.
Доказів про сплату відповідачем боргу до суду не надходило.
З наведених обставин, суд вважає позовні вимоги обгрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 8, 9, 12, 19, 112,158, 159, 161 - 163 КАС України, -
постановив :
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з ВК "Сількомунсервіс" (Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Комунальна, 46, код ЄДРПОУ 32619139) заборгованість в сумі 1072 (одна тисяча сімдесят дві) грн. 84 коп. до місцевого бюджету Великоолександрівської селищної ради (р/р 33210800700064, одержувач УДК у Херсонській області, код 24103816, банк Херсон УДК МФО 852010).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Ковбій О.В.
кат. 6.6.4
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.05.2010 |
Оприлюднено | 07.03.2017 |
Номер документу | 65073150 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Ковбій О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні