Постанова
від 24.06.2010 по справі 775/10/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"24" червня 2010 р. 15 год.06 хв.Справа № 2-а-775/10/2170

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Василяки Д.К.,

при секретарі: Бабкіній О.В., а участю прокурора Павленка І.В., представника позивача ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом прокурора Великоолександрівського району Херсонської області в інтересах держави в особі Херсонського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства Великоолександрівське племпідприємство про стягнення штрафних санкцій,-

встановив:

Прокурор Великоолександрівського району Херсонської області в інтересах держави в особі Херсонського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач) звернувся із адміністративним позовом, в якому просить стягнути з відкритого акціонерного товариства Великоолександрівське племпідприємство (далі - відповідач) накладені штрафи на загальну суму 153850,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за правопорушення на ринку цінних паперів Херсонським територіальним управлінням державної комісії з цінних паперів та фондового ринку на відповідача накладені штрафи на загальну суму 153850,00 грн., рішення про накладення штрафів відповідачем не оскаржені та в добровільному порядку не сплачені.

У судовому засіданні прокурор та представники позивача позов підтримали у повному обсязі, просили його задовольнити, вказуючи на те, що постановою Херсонського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі Херсонське ТУ ДКЦПФР) від 09.06.09р. №№ 91-ХЕ, 92-ХЕ, 93-ХЕ та постановами від 16.07.09 №№ 175-ХЕ, 176-ХЕ, 177-ХЕ, накладено штрафи на загальну суму 153850,00 грн. за порушення на ринку цінних паперів. Зазначені постанови відповідачем не оскаржені, а штрафи на даний час не сплачені, у зв'язку з чим просять стягнути з відповідача 153850,00 грн. штрафу.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, заперечень на позов не надав, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, у зв'язку з чим суд вважає за можливе розглянути справу без представника відповідача на підставі наявних у справі доказів.

Розглянувши подані документи і матеріали та заслухавши пояснення сторін , всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив:

Згідно статі 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до ст. 6 даного закону, державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним органом, підпорядкованим Президенту України і підзвітним ОСОБА_2 України. До системи цього органу входять Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, її центральний апарат і територіальні органи.

Відповідно до положення про Херсонське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку затверджене рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14.10.05 року № 585, Херсонське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є територіальним органом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку та є державною установою. Основними завданнями територіального управління є забезпечення реалізації єдиної державної політики щодо розвитку і функціонування ринку цінних паперів, здійснення державного регулювання і контролю за випуском, обігом цінних паперів у регіоні, додержання законодавства в цій сфері.

Згідно статті 11 даного Закону, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. У разі несплати, штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку.

Судом встановлено, що 18.05.09 року Херсонським ТУ ДКЦПФР порушено справи відносно відповідача, за порушення главу 3 розділ ІV Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.06 р. № 1591, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.02.07 р. за 97/13364, а саме відповідач: не подав до Херсонського ТУ ДКЦПФР у встановлений комісією строк квартальну інформацію за 1 квартал 2009 року; не розмістив у загальнодоступній базі інформаційній базі даних комісії у встановлений законодавством про цінні папери термін квартальну інформацію за 1 квартал 2009 року.

24.06.09 року Херсонським ТУ ДКЦПФР порушено справи відносно відповідача, за порушення ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та пункт 1 главу 1 розділу V та пункт 1 главу 7 розділу ІV Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.06 р. № 1591, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.02.07 р. за 97/13364, а саме відповідач: не подав до Херсонського ТУ ДКЦПФР у встановлений комісією строк регулярну річну інформацію за 2008 рік; не розмістив в загальнодоступній інформаційній базі даних комісії, у встановлений законодавством про цінні папери строк регулярну річну інформацію за 2008 рік; не опублікував в офіційному друкованому виданні у встановлений комісією строк регулярну річну інформацію за 2008 рік.

Постановою Херсонського ТУ ДКЦПФР від 09.06.09 № 92-ХЕ накладено на відповідача штраф у розмірі 17000 грн., за неподання до Херсонського ТУ ДКЦПФР регулярної квартальної інформації за 1 квартал 2009 року.

Постановою Херсонського ТУ ДКЦПФР від 09.06.09 № 93-ХЕ накладено на відповідача штраф у розмірі 17000 грн., за нерозміщення у загальнодоступній базі даних Херсонського ТУ ДКЦПФР регулярної квартальної інформації за 1 квартал 2009 року.

Постановою Херсонського ТУ ДКЦПФР від 16.07.09 № 175-ХЕ накладено на відповідача штраф у розмірі 17000 грн. за нерозміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних ДКЦПФР регулярної річної інформації за 2008 рік.

Постановою Херсонського ТУ ДКЦПФР від 16.07.09 № 176-ХЕ накладено на відповідача штраф у розмірі 850 грн. за не опублікування в офіційному друкованому виданні регулярної річної інформації за 2008 рік.

Постановою Херсонського ТУ ДКЦПФР від 16.07.09 № 177-ХЕ накладено на відповідача штраф у розмірі 17000 грн. за не подання до реєструвального органу регулярної річної інформації за 2008 рік.

Розпорядженням Херсонського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.03.09р. № 43-ХЕ зобов'язано відповідача у термін до 24.04.09 р. подати до Херсонського ТУ ДКЦПФР регулярну квартальну інформацію за 4 квартал 2008 року. Розпорядженням Херсонського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 24.03.09р. № 44-ХЕ зобов'язано відповідача у термін до 24.04.09 р. розмістити у загальнодоступній інформаційній базі даних Херсонського ТУ ДКЦПФР регулярну квартальну інформацію за 4 квартал 2008 року. Проте у встановлений строк відповідач не виконав дані розпорядження.

14.05.09 р. Херсонським ТУ ДКЦПФР порушено справи про правопорушення на ринку цінних паперів відносно відповідача. Відповідно до пункту 8 частини 1 статі 11 Закону України "Про державне регулювання на ринку цінних паперів в Україні" 22.09.09 Херсонським ТУ ДКЦПФР винесено постанову від 09.06.09 № 91-ХЕ про накладення штрафу у розмірі 5000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян - 85000 грн.

Загальна сума штрафів, накладених на ВАТ Великоолександрівське племпідприємство складає 153850,00 грн.

Постанови про накладення фінансових санкцій від 09.06.09 №№ 91-ХЕ, 92-ХЕ, 93-ХЕ, надіслані відповідачу 10.06.09 року, постанови від 16.07.09 року №№ 175-ХЕ, 176-ХЕ, 177-ХЕ надіслані відповідачу 17.07.09 року. Дані рішення у встановленому законом порядку не оскаржені, на момент вирішення спору в суді, штрафні санкції не сплачені.

Таким чином, виходячи з заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст.8,9, 12, 17,19, 71, 158-163, 167 КАС України, суд -

постановив :

Позов задовольнити.

Стягнути з відкритого акціонерного товариства Великоолександрівське племпідприємство (74100, Херсонська обл., вул. Заводська 16, смт. Велика Олександрівка, код 00710718, р/р 26002644 в Новокаховському відділенні АППБ "Аваль", МФО 352598) до державного бюджету (р/р 31111106700063, код ОКПО 24103816, код доходу 21081100, банк одержувача УДК у Херсонській обл., МФО 852010) 153850 (сто п'ятдесят три тисячи вісімсот п'ятдесят) грн. 00 коп. штрафних санкцій.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 29 червня 2010 р.

Суддя Василяка Д.К.

кат. 6.19

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.06.2010
Оприлюднено07.03.2017
Номер документу65073166
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —775/10/2170

Постанова від 24.06.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні