ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"27" травня 2010 р. 13 год.17 хв.Справа № 2-а-895/10/2170
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Василяки Д.К.,
при секретарі: Бабкіній О.В., за участю прокурора Палагнюка О.В., представника позивача ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом прокурора Скадовського району Херсонської області в інтересах держави в особі Херсонського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку до відкритого акціонерного товариства "Скадовська харчосмакова фабрика" про стягнення штрафних санкцій,-
встановив:
Прокурор Скадовського району Херсонської області в інтересах держави в особі Херсонського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - позивач) звернувся із адміністративним позовом, в якому просить стягнути з відкритого акціонерного товариства "Скадовська харчосмакова фабрика" (далі - відповідач) накладені штрафи на загальну суму 2550,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовані тим, що за правопорушення на ринку цінних паперів Херсонським територіальним управлінням державної комісії з цінних паперів та фондового ринку на відповідача накладені штрафи на загальну суму 2550,00 грн., рішення про накладення штрафів відповідачем не оскаржені та в добровільному порядку не сплачені.
У судовому засіданні прокурор та представник позивача позов підтримали у повному обсязі, просили його задовольнити, вказуючи на те, що постановами Херсонського територіального управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі Херсонське ТУ ДКЦПФР) від 23.07.09 №№ 219-ХЕ, 220-ХЕ, 221-ХЕ накладено штрафи на загальну суму 2550,00 грн. за порушення на ринку цінних паперів. Зазначені постанови відповідачем не оскаржені, а штрафи на даний час не сплачені, у зв'язку з чим просять стягнути з відповідача 2550,00 грн. штрафу.
Відповідач в перше та друге судові засідання не з'явився, про час та місце проведення судових засідань був повідомлений належним чином, явку повноважних представників в судове засідання не забезпечив, про причину неявки не повідомив.
Відповідно до ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України справа вирішується на підставі наявних в ній доказів.
Розглянувши подані документи і матеріали та заслухавши пояснення сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив:
Згідно статі 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Відповідно до статті 6 даного закону, державна комісія з цінних паперів та фондового ринку є державним органом, підпорядкованим Президенту України і підзвітним ОСОБА_2 України. До системи цього органу входять Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, її центральний апарат і територіальні органи.
Відповідно до положення про Херсонське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14.10.05 року № 585, Херсонське територіальне управління державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є територіальним органом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку та є державною установою. Основними завданнями територіального управління є забезпечення реалізації єдиної державної політики щодо розвитку і функціонування ринку цінних паперів, здійснення державного регулювання і контролю за випуском, обігом цінних паперів у регіоні, додержання законодавства в цій сфері.
Згідно статті 11 даного Закону, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації. Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді. Штрафи, накладені Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку, стягуються у судовому порядку. Стаття 12 цього Закону передбачає, що штрафи, накладаються Головою Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку, членом Комісії, начальником відповідного територіального органу або за його письмовим дорученням його заступником після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення.
Судом встановлено, що 01.07.09 Херсонським ТУ ДКЦПФР порушено справи відносно відповідача, за порушення статі 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", пункт 1 главу 1 розділ V та пункт 1 главу 7 розділ V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 р. № 1591, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.02.2007 р. за N 97/13364, а саме відповідач: не подав до Херсонського ТУ ДКЦПФР у встановлений комісією строк регулярну річну інформацію за 2008 рік; не розмістив в загальнодоступній інформаційній базі даних комісії, у встановлений законодавством про цінні папери строк регулярну річну інформацію за 2008 рік; не опублікував в офіційному друкованому виданні у встановлений комісією строк регулярну річну інформацію за 2008 рік.
Постановою Херсонського ТУ ДКЦПФР від 23.07.09 № 219-ХЕ накладено на відповідача штраф у розмірі 850 грн. за нерозміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних ДКЦПФР регулярної річної інформації за 2008 рік.
Постановою Херсонського ТУ ДКЦПФР від 23.07.09 № 220-ХЕ накладено на відповідача штраф у розмірі 850 грн. за не опублікування в офіційному друкованому виданні регулярної річної інформації за 2008 рік.
Постановою Херсонського ТУ ДКЦПФР від 23.07.09 № 221-ХЕ накладено на відповідача штраф у розмірі 850 грн., за неподання до Херсонського ТУ ДКЦПФР регулярної річної інформації за 2008 рік.
Загальна сума штрафів, накладених на ВАТ "Скадовська харчосмокова фабрика" складає 2550,00 грн.
Постанови про накладення фінансових санкцій від 23.07.09 №№ 219-ХЕ, 220-ХЕ, 221-ХЕ, надіслані відповідачу. Дані рішення у встановленому законом порядку не оскаржені, на момент вирішення спору в суді, штрафні санкції не сплачені.
З урахуванням викладеного суд приходить до висновку, що постанови про накладення штрафу винесені уповноваженою законом особою, в порядку та в спосіб, передбачений чинним законодавством, у зв'язку з чим позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись ст.ст.8,9, 12, 19, 71, 158-163, 167 КАС України, суд -
постановив :
Позов задовольнити.
Стягнути з відкритого акціонерного товариства "Скадовська харчосмакова фабрика" (75700, Херсонська обл., м. Скадовськ, вул. Комсомольська 9, р/р 26008301751890 в БО № 8 філії відділення "Промінвестбанк" м. Херсон МФО 352286) на користь державного бюджету (р/р 31111106700267, код ОКПО 24103683, код доходу 21081100, банк одержувача УДК у Херсонській області, МФО 852010) 2550 (дві тисячі п'ятсот п'ятдесят) грн. 00 коп. штрафних санкцій.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови виготовлений та підписаний 28 травня 2010 р.
Суддя Василяка Д.К.
кат. 6.19
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2010 |
Оприлюднено | 09.03.2017 |
Номер документу | 65110488 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василяка Д.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні