ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"17" червня 2010 р. 14 год.40 хв.Справа № 2а-2076/10/2170
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Морська Г.М.,
при секретарі: Симоненко І. А., < Текст >
за участю:
представника позивача - ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Державної податкової інспекції у Генічеському районі Херсонської області
про стягнення заборгованості,
встановив:
Державна податкова інспекція у Генічеському районі Херсонської області (далі-позивач) звернулася до суду з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Містер-шок" (далі-відповідач) про стягнення заборгованості зі сплати штрафних санкцій в розмірі 12311 грн. 00 коп.
В судовому засіданні представник позивача суду пояснив, що відповідач має заборгованість зі сплати штрафних санкцій в розмірі 12311 грн. 00 коп., яку не сплатив у встановлені законодавством строки, а тому дану суму заборгованості слід стягнути в судовому порядку.
Відповідач в судове засідання не з'явився, причина неявки суду не відома, про місце і час розгляду справи своєчасно повідомлений, що підтверджується поштовим повідомленням про вручення судової повістки та розпискою представника відповідача. Суд вважає можливим розглянути справу у відсутності відповідача, по наявним матеріалам адміністративного позову.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Містер-шок" зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності Генічеською районною державною адміністрацією та взятий на облік як платник податків в державній податковій інспекції у Генічеському районі Херсонської області 12.03.2001 року № 34.01, ІПН - 31321555.
Відповідно до п.1, п. 2, ч.1 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 року № 509-ХІІ із змінами та доповненнями (далі-Закон № 509-ХІІ) органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених Законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні, а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів, додержання валютного законодавства юридичними особами, здійснювати контроль за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків, наявністю торгових патентів, а також застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми недоїмки, пені у випадках, порядку та розмірах, встановлених законами України.
Відповідно до ст. 15 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 31.03.2005 року № 265/95-ВР (далі-Закон № 265/95 - ВР) контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари( послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.
Статтею 17 Закону № 265/95-ВР встановлено, що за порушенням вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у розмірах, встановлених цим Законом.
Згідно зі ст. 25 Закону № 265/95-ВР суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.
Відповідно до ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.1995 р. № 481/95 (далі - Закон № 481/95) роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Стаття 17 Закону № 481/95 визначає, що у разі роздрібної торгівлі алкогольними напоями через електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), не зазначений у ліцензії до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у розмірі 200 відсотків вартості реалізованої через такий контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій) продукції, але не менше 1000 гривень.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем на підставі акту перевірки за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій № 0368/21/10/23/31321555 від 07.12.2009 року прийнято рішення про застосування фінансових санкцій від 18.12.2009 року № НОМЕР_1 до відповідача в розмірі 7905 грн. 00 коп. за незабезпечення щоденного друкування фіскальних звітних чеків, проведення розрахунків через РРО із порушенням використання режиму попереднього програмування РРО.
Акт перевірки № 0369/21/10/23/31321555 від 07.12.2009 року складений позивачем за результатами проведеної перевірки, якою встановлено не забезпечення щоденного друкування фіскальних звітних чеків, не забезпечено зберігання Z - звіту № 100, проведення розрахунків через РРО із порушенням використання режиму попереднього програмування РРО. На підставі акту перевірки винесені рішення про застосування до відповідача штрафних санкцій № НОМЕР_2 від 18.12.2009 року в розмірі 2125 грн. 00 коп.
Штафні санкції в розмірі 2281 грн. 00 коп. за рішенням від 18.12.2009 року № НОМЕР_3 застосовані до товариства з обмеженою відповідальністю "Містер-шок" відповідно до акту від 07.12.2009 року № 0369/21/10/23/31321555 за відсутність ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями на загальну суму 1140 грн. 50 коп.
Вищенаведені акти перевірки відповідачем підписані без зауважень, вищезазначені рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій не оскаржені.
Беручи до уваги те, що відповідачем не оскаржені у встановленому законом порядку рішення про застосування штрафних санкцій, не сплачено у встановлені законодавством строки суму штрафу, суд вважає що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 158-163, 167 КАС України, суд, -
постановив :
Позов Державної податкової інспекції у Генічеському районі Херсонської області до ТОВ "Містер-шок" про стягнення заборгованості зі сплати штрафних санкцій задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Містер-шок" (код ЄДРПОУ 31321555, вул. Леніна, 84 - а, с. Щасливцево, Генічеський район, Херсонська область, 75580) заборгованість зі сплати штрафних санкцій в розмірі 12311 грн. 00 коп. (дванадцять тисяч триста одинадцять грн. 00 коп.) до Державного бюджету, з яких:
- 10030 грн. 00 коп. (десять тисяч тридцять грн. 00 коп.) на р/р 31116104700112, 24103822 (призначення платежу), отримувач - відділення Держказначейства України, в установі банку ГУДКУ у Херсонській області, м. Херсон, МФО 852010;
- 2281 грн. 00 коп. (дві тисячі вісімдесят одна грн. 00 коп.) на р/р 31114106700112, 24103822 (призначення платежу), отримувач - відділення Держказначейства України, в установі банку ГУДКУ у Херсонській області, м. Херсон, МФО 852010.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови виготовлений та підписаний 22 червня 2010 р..
Суддя Морська Г.М.
кат. 6.6.4
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.06.2010 |
Оприлюднено | 09.03.2017 |
Номер документу | 65110523 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Морська Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні