Постанова
від 03.03.2017 по справі 295/1323/17
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 295/1323/17

3/296/564/17

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

"03" березня 2017 р. м.Житомир

Суддя Корольовського районного суду м. Житомира Янчук Н.П., за участю секретаря судового засідання Новицької О.В., прокурора Ільченко П.Л., розглянувши адміністративну справу за протоколом про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення стосовно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, інженера центру технічної охорони управління поліції охорони в Житомирській області, проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, -

В С Т А Н О В И Л А:

ОСОБА_1 будучи інженером центру технічної охорони управління поліції охорони в Житомирській області вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч.1 ст. 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення при наступних обставинах.

ОСОБА_1 будучи інженером центру технічної охорони управління поліції охорони в Житомирській області, в порушення вимог ст. 25 Закону України Про запобігання корупції , з метою отримання додаткового заробітку та покращання свого матеріального становища, окрім роботи в УДСО при УМВС України в Житомирській області та УПО в Житомирській області, у період часу з 01.10.2015 по 31.12.2015, на підставі укладених договорів, виконував роботи по встановленню систем відеонагляду у приватному підприємстві Мангуст , за що йому було нараховано та виплачено заробітну плату у сумі 6000 грн.

ОСОБА_1, наказом по УДСО при УМВС України в Житомирській області від 15.06.2015 № 59о/с був призначений на посаду інженера пункту централізованого спостереження центру технічної охорони УДСО при УМВС України в Житомирській області.

Наказом по УДСО при УМВС України в Житомирській області від 06.11.2015 № 122о/с ОСОБА_1 був звільнений із вказаної посади за переведенням до управління поліції охорони в Житомирській області.

Наказом по УПО в Житомирській області від 07.11.2015 № 2о/с ОСОБА_1 призначено на посаду інженера центру технічної охорони УПО в Житомирській області.

Відповідно до п.1 ч.1 ст.25 Закону України Про запобігання корупції , в частині встановлених обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, особами відповідальності за заняття іншими видами оплачуваної діяльності є особи, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 3 цього Закону.

Згідно п.п. и п.1 ч.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції суб'єктами відповідальності за вчинення корупційних правопорушень є посадові та службові особи інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим.

Відповідно до ст.1 Закону України Про міліцію міліція в Україні - державний озброєний орган виконавчої влади, який захищає життя, здоров'я, права і свободи громадян, власність, природне середовище, інтереси суспільства і держави від протиправних посягань.

Згідно ст.1 Закону України Про Національну поліцію Національна поліція України - це центральний орган виконавчої влади, який служить суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.

Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань організаційно-правова форма Управління Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області та Управління поліції охорони в Житомирській області - орган державної влади.

Відповідно до Положення про Управління Державної служби охорони при УМВС України в Житомирській області, затвердженого Наказом Департаменту Державної служби охорони в Житомирській області при МВС України від 19.03.2008 № 75, УДСО при УМВС України в Житомирській області є державною установою, яка підпорядковується та входить до сфери управління Департаменту Державної служби охорони при МВС України, та основними завданнями якого є забезпечення громадського порядку і боротьба зі злочинністю на регіональному рівні шляхом охорони об'єктів, майна державної та інших форм власності, охорони фізичних осіб, патрулювання працівників міліції охорони, у тому числі мобільних груп затримання.

Згідно п. 1.4. вказаного Положення УДСО має статус юридичної особи, печатку зі своїм повним найменуванням та зображенням державного герба України, бланки відокремлене майно, закріплене за ним на праві оперативного управління, самостійний баланс, рахунки в установах банків у національній та іноземній валютах, має право виступати в судах загальної юрисдикції, господарському та третейському судах.

Відповідно до Положення про УПО в Житомирській області, затвердженого наказом Національної поліції України від 06.11.2015 № 50, УПО в Житомирській області є територіальним органом Національної поліції, що провадить некомерційну господарську діяльність та входить до сфери управління поліції охорони, підпорядковуючись безпосередньо Департаменту поліції охорони НПУ. Принципом та ідеєю створення Управління є забезпечення публічної безпеки та порядку, боротьба зі злочинністю на місцевому рівні шляхом охорони об'єктів, майна державної та інших форм власності, охорони фізичних осіб, запобігання та припинення правопорушень у місцях несення служби. УПО у своїй діяльності керується Конституцією України, міжнародними угодами та договорами, Законом України Про Національну поліцію , іншими законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями КМУ, нормативними актами Міністерства внутрішніх справ України, іншими нормативно- правовими актами, організаційно-розпорядчими документами Національної поліції України та Департаменту. Згідно п. 1 р. З вказаного Положення УПО має статус юридичної особи публічного права, печатку зі своїм повним найменуванням та зображенням Державного герба України, бланки відокремлене майно, закріплене за ним на праві оперативного управління, самостійний баланс, рахунки в установах банків у національній та іноземній валютах, має право виступати в судах загальної юрисдикції, господарському та третейському судах.

Відповідно до функціональних та особливих обов'язків ОСОБА_1 є службовою особою, оскільки постійно здійснював у державних організаціях (якими є УДСО при УМВС та УПО в Житомирській області) ряд організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій перебуваючи на вказаних посадах.

Крім того, у безпосередньому підпорядкуванні ОСОБА_1 перебувають чергові пульту та електромонтери ЦТО УПО в Житомирській області. При цьому ОСОБА_1 0.0. було ознайомлено з його функціональними обов'язками.

ОСОБА_1, перебуваючи на посадах інженера ЦТО УДСО при УМВС України в Житомирській області та УПО в Житомирській області, був службовою особою державного органу, а тому, згідно, п.п. и п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України Про запобігання корупції , на нього поширюються обмеження, встановлені п. 1 ч. 1 ст. 25 цього ж Закону.

01.10.2015 року ОСОБА_1 уклав договір з приватним підприємством Мангуст , на підставі якого ним, у жовтні 2015 року, було виконано роботи з монтажу та налагодженню відеонагляду у Глибочицькій сільській раді Житомирського району. За вказані роботи йому було нараховано заробітної плати у сумі 3000 грн., з них фактично виплачено 2427 грн.

01.12.2015 року уклав договір з приватним підприємством Мангуст , на підставі якого ним, у грудні 2015 року, було виконано роботи з монтажу та налагодженню відеонагляду у Левківській сільській раді Житомирського району. За вказані роботи йому було нараховано заробітної плати у сумі 3000 грн., з них фактично виплачено 2427 грн.

Таким чином, протягом жовтня та грудня 2015 року, за вказаними договорами, за виконані ОСОБА_1 роботи, йому було нараховано заробітну плату у сумі 6000 грн., з них фактично виплачено 4854 грн.

В суді ОСОБА_1 вину визнав, зазначив, що він є технічний працівник і дійсно в жовтні та грудні 2015 року у вільний від основної роботи час проводив роботи з монтажу та налагодженню відеонагляду в сільській раді с.Глибочиця та сільській раді с.Левків Житомирського району та отримав за виконану роботу грошові кошти.

Крім визнання своєї вини, вина правопорушника доведена дослідженими матеріалами адміністративної справи.

ОСОБА_2 об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Житомирській області від 05.01.2017 № 97/10/06-25-08-01 зазначено, що протягом жовтня-грудня 2015 року ОСОБА_1 отримав доходи у ПП Мангуст (код ЄДРПОУ 31945184) у сумі 6000 грн. із кодом та назвою ознаки доходів - 102. Ознакою доходу із кодом № 102 є виплати відповідно до умов цивільно-правового договору; висновком про результати перевірки УВБ в Житомирській області ДВБ НП України; поясненням ОСОБА_3; витягом з Єдиного державного реєстру; відповіддю ПП Мангуст ; копією договору від 01.10.2015; копією акту здачі-приймання виконаної роботи від 25.10.2015; копією відомості на видачу грошей №1; копією договору від 01.12.2015; копією акту здачі-приймання виконаної роботи від 31.12.2015; копією відомості на видачу грошей № 2; матеріалами, отриманими з ОСОБА_2 ОДПІ; матеріалами, отриманими з УПО в Житомирській області.

Таким чином ОСОБА_1, перебуваючи на посадах інженера ЦТО УДСО при УМВС України в Житомирській області та УПО в Житомирській області, будучи службовою особою державного органу, тобто суб'єктом відповідальності за корупційні адміністративні правопорушення (п.п. и п.1 ч. 1 ст. З Закону України Про запобігання корупції ), протягом жовтня-грудня 2015 року, займався іншою оплачуваною діяльністю та, окрім заробітної плати за основним місцем роботи, протягом вказаного періоду, отримав заробітну плату у розмірі 6000 грн. у приватному підприємстві Мангуст за виконання робіт по встановленню систем відеонагляду, чим порушив обмеження, встановлені п. 1 ч. 1 ст. 25 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Керуючись ст.ст.283, 284, ст.172-4 КУпАП, ст.1, ст.25 Закону України Про запобігання корупції , -

П О С Т А Н О В И Л А:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-4 КУпАП та застосувати стягнення - штраф в розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що складає 5100 грн. з конфіскацією отриманого доходу в розмірі 4854 грн.

Стягнути з ОСОБА_1 судовий збір в розмірі 320,00 гривень.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Житомирської області через Корольовський районний суд м.Житомира протягом 10 днів з дня її винесення.

Cуддя Н. П. Янчук

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення03.03.2017
Оприлюднено09.03.2017
Номер документу65113418
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —295/1323/17

Постанова від 03.03.2017

Адмінправопорушення

Корольовський районний суд м. Житомира

Янчук Н. П.

Постанова від 07.02.2017

Адмінправопорушення

Богунський районний суд м. Житомира

Стріжакова Г. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні