ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
03 березня 2017 року Справа № 915/1585/15
м. Миколаїв
Кредитор: Державна податкова інспекція у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області (вул. Потьомкінська, 24/2, м. Миколаїв, 54030),
Банкрут: ОСОБА_1 кооператив науково-виробничого кооперативу «НАСКО» (вул. Очаківська, 2, м. Миколаїв, 54001, ідентифікаційний код 13860193),
Ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_2 (свідоцтво № 2 від 08.02.2013, АДРЕСА_1, 54017),
Суддя Ржепецький В.О.,
за участі представників сторін:
від кредитора: ОСОБА_3 за довіреністю № 971/9/14-03-10-14 від 18.05.2016;
від банкрута: не з'явився;
ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_2
суть спору: про банкрутство
встановив:
24.01.2017 ліквідатором подано суду звіт по виконаній роботі за вих. №02-23/534 від 20.12.2016, звіт про нарахування та виплату грошової винагороди ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури за вих. №02-23/533 від 20.12.2016, звіт про здійснення та відшкодування витрат ліквідатора за вих. №02-23/525 від 13.12.2016.
Того ж дня ліквідатором подано суду клопотання за вих. №02-23/535 від 20.12.2016. Ліквідатор просить суд: 1) затвердити звіт ліквідатора; 2) затвердити ліквідаційний баланс банкрута; 3) ліквідувати та виключити банкрута з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 4) припинити процедуру ліквідації та провадження у справі №915/1585/15; 5) затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого ОСОБА_2 під час виконання повноважень ліквідатора ВК НВК «НАСКО» за період з 24.02.2016 по 30.11.2016 на загальну суму 26382,21 грн. за рахунок банкрута; 6) затвердити звіт про здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого ОСОБА_2 під час виконання повноважень ліквідатора ВК НВК «НАСКО» за період з 24.02.2016 по 30.11.2016 на загальну суму 4509,06 грн. за рахунок банкрута.
Ухвалою суду від 25.01.2017 розгляд звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури, ліквідаційного балансу банкрута та звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат призначено на 27.02.2017, зобов'язано ліквідатора додатково до звіту надати докази відсутності у банкрута корпоративних прав та відокремлених підрозділів, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджує відсутність реєстрації за банкрутом нерухомого майна, витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, що підтверджує відсутність в реєстрі записів щодо обтяжень рухомого майна банкрута, докази знищення печатки банкрута.
На виконання вимог ухвали суду ліквідатором 09.02.2017 надано суду витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, інформаційну довідку з державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна банкрута (супровідний лист №02-23/17 від 09.02.2017.
27.02.2017 ліквідатором супровідним листом №02-23/27 від 24.02.2017 подано суду докази пошуку об'єктів інтелектуальної власності банкрута, повідомлення Центру державного земельного кадастру від 11.04.2016 та Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради від 30.03.2016.
В судовому засіданні ліквідатор надала пояснення стосовно звіту ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури, просить суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс, затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, припинити провадження у справі.
Присутній в судовому засіданні представник кредитора заперечень не висловив.
В судовому засіданні 27.02.2017 сторонам оголошено перерву до 02.03.2017 о 10.30 год.
Супровідним листом №02-23/28 від 01.03.2017 ліквідатором надано суду первинну бухгалтерську документацію стосовно витрачання коштів отриманих від реалізації майна банкрута, докази відсутності реєстрації за банкрутом нерухомого майна, докази відсутності у ВК НВК НАСКО корпоративних прав.
Ліквідатор просить суд затвердити звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури, просить суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс, затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, припинити провадження у справі.
В судовому засіданні 02.03.2017 оголошено перерву до 03.03.2017 о 10.30 год.
Ліквідатор в судовому засіданні 03.03.2017 просить суд затвердити звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури, просить суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс, затвердити звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат, припинити провадження у справі.
Представник кредитора проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута, звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат арбітражного керуючого не заперечує.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення ліквідатора та думку представника кредитора, суд встановив.
Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 13.10.2015 (суддя Міщенко В.І.) порушено провадження у справі про банкрутство виробничого кооперативу науково-виробничого кооперативу «НАСКО» , визнано вимоги кредитора - Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області до боржника - виробничого кооперативу науково-виробничого кооперативу «НАСКО» у сумі 1911967,00 грн., введено процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство виробничого кооперативу науково-виробничого кооперативу «НАСКО» , призначено розпорядником майна виробничого кооперативу науково-виробничого кооперативу «НАСКО» арбітражного керуючого ОСОБА_4, тощо.
Ухвалою суду від 03.02.2016 затверджено реєстр вимог кредиторів ОСОБА_1 кооперативу науково-виробничого кооперативу «НАСКО» на загальну суму 3890607,32 грн. та визнати наступні кредиторські вимоги: Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області у сумі 1911967,00 грн. - ІІІ черга; у сумі 1978640,32 грн. - VІ черга.
Постановою господарського суду від 24.02.2016 боржника було визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого ОСОБА_2.
Оголошення про банкрутство боржника було оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України 25.02.2016, номер публікації: 28601.
Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі - Закон про банкрутство) вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.
Протягом встановленого строку заяв з грошовими вимогами до банкрута не надійшло.
За результатами повторного автоматизованого розподілу, справу №915/1585/15 передано на розгляд судді Адаховській В.С. (протокол повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 25.10.2016).
Ухвалою суду від 31.10.2016 справу №915/1585/15 прийнято до свого провадження суддею Адаховською В.С.
За результатами повторного автоматизованого розподілу, справу №915/1585/15 передано на розгляд судді Ржепецькому В.О. (протокол повторного автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 25.11.2016).
Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 29.11.2016 дану справу було прийнято до свого провадження суддею Ржепецьким В.О.
Ухвалою суду від 13.12.2016 було зобов'язано ліквідатора банкрута в найкоротші строки вжити всіх можливих та необхідних заходів до завершення ліквідаційної процедури та надати суду звіт про ліквідаційну процедуру та ліквідаційний баланс банкрута.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.
Ліквідатор з дня свого призначення, зокрема, здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно ч. 1 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).
Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Згідно ч. 2 ст. 46 вказаного Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Відповідно до вимог ч. ч. 1, 2 ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.
Згідно з статтями 32, 34 ГПК України, доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Як вбачається із матеріалів справи, за актами приймання-передачі від 04.04.2016 головою ВК НВК НАСКО передано ліквідатору печатку та документацію банкрута (т. 2, а.с. 81-82).
За результатами інвентаризації ліквідатором встановлено наявність основних засобів на суму 153095,07 грн., кредиторської заборгованості у сумі 3890607,32 грн. та відсутність дебіторської заборгованості, грошових коштів, фінансових інвестицій (т.2, а.с.84-88).
З метою виявлення майна та майнових прав банкрута, ліквідатором направлено запити та отримано відповіді, а саме:
- Головного управління статистики у Миколаївській області від 23.03.2016 №501/3.1-07 ВК НВК НАСКО про те, що упродовж 2013-2016 років державну статистичну та фінансову звітність не надавало. Останній фінансовий звіт було подано за 2010 рік (т. 2, а.с.89);
- Фонду державного майна України від 11.04.2016 №10-52-6548 про те, що ВК НВК НАСКО участі у створенні, управлінні та приватизації зазначеного товариства не брав, договорів оренди приміщень не укладав (т.2, а.с. 90);
- Миколаївської філії Державного підприємства Український державний центр радіочастот (лист №Ф48/321/05-02/194 від 28.03.2016) про те, що банкрут не є частотокористувачем радіочастотного ресурсу України (т.2, а.с 92);
- Департаменту дозвільних процедур Державної архітектурно-будівельної інспекції України про те, що відповідно до даних Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасуванні та анулювання зазначених документів, ведення якого розпочато з 20.05.2011, відсутня інформація щодо видачі ВК НВК НАСКО документів дозвільного та декларативного характеру на будівництво та наявності в переліку замовників будівництва (лист №40-303-295 від 28.03.2016, т. 2, а.с. 93);
- Миколаївської митниці ДФС (лист №1648/10/14-70-18-28 від 08.04.2016) про те, що дані стосовно здійснення зовнішньоекономічної діяльності ВК НВК НАСКО відсутні (т. 2, а.с. 94);
- Головного управління Держгеокадастру у Миколаївській області за вих. №33-14-0.3-5084/2-16 від 30.03.2016 про те, що за інформацією територіальних органів Держгеокадастру у Миколаївській області станом на 01.01.2013 за ВК НВК НАСКО земельні ділянки не зареєстровані (т. 2, а.с. 96);
- Управління земельних ресурсів за вих. №02-06/701 від 20.03.2016 про те, що за даними відділу землеустрою управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради за період з 1992 по 2016 роки інформація щодо надання земельної ділянки на праві власності чи користування ВК НВК НАСКО відсутня (т.2, а.с. 120);
- Регіонального сервісного центру у Миколаївській області МВС України за вих. №31/14-890 від 29.03.2016 про те, що відповідно до ЄДР МВС та РІІС Автомобіль за ВК НВК НАСКО транспортні засоби на території Миколаївської області не зареєстровані (т.2, а.с. 97);
- Державної служби України з безпеки на транспорті за вих. №1967/20/15-16 від 04.04.2016 про те, що відповідно до електронної версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України записи по суднах, власником або судновласником яких є ВК НВК НАСКО , відсутні (т.2, а.с.98);
- Управління держпраці у Миколаївській області за вих. №01-08.02/1336 від 12.04.2016 про те, що за ВК НВК НАСКО великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, що не використовуються у вуличній мережі загального користування, інше обладнання не зареєстровано, дозволи на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної безпеки не видавались (т. 2, а.с. 99);
- Головного управління держпраці у Київській області за вих. №5.2/3131 від 30.03.2016 про те, що за банкрутом підіймальних споруд та котлів не зареєстровано (т.2, а.с.100);
- Державного космічного агентства України за вих. №1774/10-М4.2/16 від 01.04.2016 про відсутність відомостей стосовно банкрута в обліку ДКА України (т.2, а.с. 101);
- Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за вих. №04/09/12 від 24.03.2016 про відсутність інформації щодо володіння цінними паперами ВК НВК НАСКО (т.2, а.с.103);
- ПАТ Національний депозитарій України за вих. 1009/09 від 15.04.2016 про надання інформації, що міститься у документах систем реєстрів власників іменних цінних паперів виключно на письмову вимогу суду (т.2, а.с. 102);
- Державної інспекції сільського господарства у Миколаївській області (штамп на інформаційному запиті від 23.03.2016) про те, що сільськогосподарська техніка та транспортні засоби за ВК НВК НАСКО не зареєстровані (т.2, а.с. 121);
- Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України за вих. №13.2.19-3291 від 01.04.2016 про відсутність даних щодо реєстрації за ВК НВК НАСКО повітряних суден (т.2, а.с. 123).
Від Державного підприємства Український інститут інтелектуальної власності за вих. №880/30 від 31.03.2016 отримано відмову в наданні та виставлений рахунок-фактуру на суму 720 грн.
Державною службою інтелектуальної власності України листом за вих. №1-8/686 від 04.04.2016 повідомлено, що в мережі Інтернет відкрито безоплатний доступ до 9 баз даних та до 11 інформаційно-довідникових систем щодо об'єктів промислової власності, з якими можна ознайомитись на офіційному веб-порталі Державної служби.
Відповідно до відкритих ресурсів, за посилками Державної служби інтелектуальної власності України з офіційної адреси http://sips.gov.ua/ua/systems.html та http://www.uipv.org/ua/bases2.html отримано відомості про відсутність зареєстрованих за банкрутом прав на об'єкти інтелектуальної власності (т. 3, а.с.75-85).
Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо ВК НВК НАСКО від 02.02.2017 №79413162 - відомості відсутні.
В Державному реєстрі обтяжень рухомого майна (витяг №51426258 від 08.02.2017 ) міститься запис про публічне обтяження - арешт всього рухомого майна ВК НВК НАСКО , що зареєстровано 12.05.2015 за №15341554 на підставі постанови ВДВС Миколаївського районного управління юстиції ВП№47466235 від 12.05.2015, розмір основного зобов'язання 2867951,00 грн., термін дії:12.05.2020, звернення стягнення не зареєстровано.
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 07.11.2016 відомості про відокремлені підрозділи відсутні.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 27.02.2017 свідчить про те, що ВК НВК НАСКО було учасником (засновником) ЗАТ АСММ (код ЄДРПОУ 20871464) , розмір внеску до статутного фонду - 0,62 грн.; 25.10.2010 за номером 15221110006010369 здійснено державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті ліквідації (т.3, а.с. 97-100).
Згідно інформації ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області за вих. №589/Ф/14-03-08-21 від 25.03.2016 ВК НВК НАСКО має відкриті рахунки в установах банків: Миколаївське РУ Приватбанк - 26056054204662, 26069283849001; Філії АТ Укрексімбанк - 260040162626; філії ПРУ АТ Фінанси та кредит - 260050142980.
Ліквідатором проведено роботу щодо зняття арештів з рахунків та їх закриття, про що свідчать довідки банківських установ (т.3, а.с.49-52).
За повідомленням Державного архіву Миколаївської області (лист №293/01.1-10/255 від 06.04.2016) документи ВК НВК НАСКО на зберігання до архіву не надходили (т.2, а.с. 91).
Ліквідатором сформовано ліквідаційну масу загальною вартістю 153095,07 грн. (т. 2, а.с. 172).
За результатами конкурсу з визначення кандидатури організатора аукціону, рішенням від 06.05.2016, ліквідатором визначено організатором аукціону з продажу майна банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю Професіонал .
Рішення ліквідатора схвалено рішенням комітету кредиторів банкрута від 07.06.2016 (т.2, а.с. 145-146).
22.06.2016 між ліквідатором та ТОВ Професіонал укладено договір про проведення аукціону №39А/06/01.
15.08.2016 було проведено аукціон з продажу майна банкрута - лот №145: цілісний майновий комплекс: будівлі та споруди ВК НВК НАСКО , що розташовані за адресою: Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Очаківська, 2б/1 за початковою ціною 3890607,32 грн.
Аукціон визнано таким, що не відбувся за відсутністю учасників.
07.10.2016 було проведено повторний аукціон з продажу лоту №162: цілісний майновий комплекс: будівлі та споруди ВК НВК НАСКО , що розташовані за адресою: Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Очаківська, 2б/1 за початковою ціною 3112485,86 грн.
Повторний аукціон визнаний таким, що не відбувся за відсутністю учасників.
15.11.2016 відбувся другий повторний аукціон з продажу майна банкрута - лот №169: цілісний майновий комплекс за початковою ціною 2489988,69 грн.
Згідно протоколу №147- лот №169 про проведення другого повторного аукціону переможцем аукціону визнано учасника №166 - ОСОБА_5 за ціною 24900,00 грн.
16.11.2016 ліквідатором ОСОБА_2 укладено з гр.-ном ОСОБА_5 договір №147- лот №169 купівлі-продажу ЦМК банкрута на других повторних відкритих торгах (аукціоні).
Продане майно передано ліквідатором покупцеві за актом прийому-передачі від 16.11.2016.
Винагорода організатора аукціону, відповідно до умов п. 5.1. Договору про проведення аукціону №39А/06/01 від 22.06.2016 та акту виконаних робіт від 15.11.2016 склала 1500,00 грн. без ПДВ (т. 3, а.с. 104-106).
Кошти від продажу майна банкрута (за мінусом винагороди організатора аукціону) в розмірі 23400,00 грн. організатором аукціону було перераховано на рахунок ВК НВК НАСКО 16.11.2016 та на підставі ст. 45 Закону про банкрутство, ліквідатором спрямовано на погашення вимог першої черги, зокрема, виплату основної грошової винагороди арбітражного керуючого та відшкодування витрат арбітражного керуючого в сумі 23210,00 грн. (платіжне доручення №1 від 26.12.2016), оплату послуг банку АТ Укрексімбанк у сумі 190,00 грн. (банківська виписка від 27.12.2016) (т.3, а.с.103).
Таким чином, матеріали звіту ліквідатора свідчать про відсутність у банкрута майна та майнових прав для погашення кредиторської заборгованості.
Комітетом кредиторів банкрута 02.03.2017 схвалено звіт ліквідатора про ліквідаційну процедуру та ліквідаційний баланс банкрута, припинення провадження у справі.
Печатка та штамп банкрута були знищені ліквідатором за актом від 17.02.2017.
В судовому засіданні представником кредитора зауважень та пропозицій щодо ліквідаційної процедури не висловлено.
Згідно ч.7 ст. 46 Закону про банкрутство, ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу-підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру на підставі:
1) відповідних заяв про державну реєстрацію;
2) документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій;
3)відомостей, отриманих у результаті інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі, зокрема, судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» .
Згідно з п. 3 ч. 3 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» суб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення, передбаченого пунктом 2 частини першої цієї статті проводить відповідну реєстраційну дію шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру (крім випадків, передбачених пунктами 1 та 2 цієї частини).
За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати юридичну особу - виробничий кооператив науково-виробничий кооператив НАСКО , припинити повноваження ліквідатора - арбітражного керуючого ОСОБА_2 з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ст. 46 Закону про банкрутство.
Затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 46 Закону про банкрутство, є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 цього Закону.
Згідно приписів ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Частиною першою ст. 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду.
Відповідно до ч. 3 ст. 115 Закону, грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород.
Відповідно до ч. ч. 4, 5 ст. 115 Закону, витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом, крім витрат на страхування його відповідальності за заподіяння шкоди внаслідок неумисних дій або помилки під час виконання повноважень розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, а також витрат, здійснення яких безпосередньо не пов'язане з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, і витрат, пов'язаних з виконанням таких повноважень у частині, в якій зазначені витрати, що перевищують регульовані державою ціни (тарифи) на відповідні товари, роботи, послуги чи ринкові ціни на день здійснення відповідних витрат або замовлення (придбання) товарів, робіт, послуг. Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника.
Відповідно до ч. 7 ст. 115 Закону, розпорядник майна звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на першому засіданні комітету кредиторів, а також за результатами процедури розпорядження майном боржника. Керуючий санацією не рідше одного разу на три місяці, а ліквідатор - щомісяця звітують перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат.
Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів.
Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.
Ухвалою суду від 13.07.2016 задоволено клопотання комітету кредиторів ВК НВК НАСКО та арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 07.06.2016, затверджено арбітражному керуючому ОСОБА_2 щомісячну грошову винагороду за виконання повноважень ліквідатора ОСОБА_1 кооперативу науково-виробничого кооперативу НАСКО у розмірі двох мінімальних заробітних плат та її сплату і відшкодування витрат за рахунок банкрута.
Згідно ст. 8 Закону України Про Державний бюджет України на 2016 рік мінімальна заробітна плата у місячному розмірі становить: з 1 січня - 1378 гривень, з 1 травня - 1450 гривень.
Таким чином, за період з 24.02.2016 по 30.11.2016 грошова винагорода арбітражного керуючого ОСОБА_2 становить 26382,21 грн. (розрахунок наведено у звіті, т. 3, а.с. 12-13).
Арбітражним керуючим ОСОБА_2 в ліквідаційній процедурі здійснено витрати на суму 4509,06 грн., які підтверджені доказами, доданими до звіту ліквідатора за вих. №02-23/525 від 13.12.2016.
Комітетом кредиторів банкрута 20.12.2016 було прийнято рішення: про схвалення звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат під час виконання повноважень ліквідатора ВК НВК НАСКО за період з 24.02.2016 по 30.11.2016 за рахунок банкрута.
Таким чином, звіти ліквідатора ОСОБА_2 за вих. №02-23/533 від 20.12.2016 про нарахування та виплату грошової винагороди та №02-23/525 від 13.12.2016 про здійснення та відшкодування витрат за період з 24.02.2016 по 30.11.2016 підлягають затвердженню судом.
Згідно з ч. 1 ст. 115 ГПК України рішення, ухвали, постанови господарського суду, що набрали законної сили, є обов'язковими на всій території України і виконуються у порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження» .
Керуючись ст. ст. 40, 41, 45, 46, п. 6 ч. 1 ст. 83, ст. ст. 95, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ч. 1 ст. 9, ч. 4 ст. 13, ч. ч. 1, 3 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» , ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
У Х В А Л И В:
1.Затвердити звіт ліквідатора виробничого кооперативу науково-виробничого кооперативу НАСКО - арбітражного керуючого ОСОБА_2 №02-23/533 від 20.12.2016 про нарахування та виплату грошової винагороди в сумі 26382,21 грн.
2. Затвердити звіт ліквідатора виробничого кооперативу науково-виробничого кооперативу НАСКО - арбітражного керуючого ОСОБА_2 №02-23/525 від 13.12.2016 про здійснення та відшкодування витрат за період з 24.02.2016 по 30.11.2016 в сумі 4509,06 грн.
3.Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс виробничого кооперативу науково-виробничого кооперативу НАСКО (ідентифікаційний код 13860193).
4.Ліквідувати виробничий кооператив науково-виробничий кооператив НАСКО (ідентифікаційний код 13860193).
5.Вимоги кредиторів, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними. Вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
6.Зобов'язати ліквідатора ОСОБА_2 примірники ліквідбалансу банкрута надіслати на адресу державного реєстратора та Головного управлінню статистики у Миколаївській області.
7.Повноваження ліквідатора виробничого кооперативу науково-виробничого кооперативу НАСКО - арбітражного керуючого ОСОБА_2 припинити.
8.Припинити провадження у справі № 915/1585/15.
9.Дану ухвалу надіслати:
-для виконання : проведення державної реєстрації припинення юридичної особи державному реєстратору - центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Миколаївської міської ради (м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20), Головному управлінню статистики у Миколаївській області (54001, м. Миколаїв, вул. Спаська, 75), ліквідатору;
-до відома : кредитору, Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області (54029, м. Миколаїв, вул. 8-березня, 107).
Ухвала набирає законної сили з моменту її винесення.
Ухвалу може бути оскаржено у встановленому порядку згідно ст. ст. 91, 93, 106 Господарського процесуального кодексу України та ст. 8 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» .
Суддя В.О.Ржепецький
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 03.03.2017 |
Оприлюднено | 10.03.2017 |
Номер документу | 65134879 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Ржепецький В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні