Постанова
від 10.02.2011 по справі 365/11/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 лютого 2011 р. 8 год. 00 хв.Справа № 2-а-365/11/2170

Херсонський окружний адміністративний суд

у складі: головуючої судді: Хом'якової В.В.,

розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом

Чаплинської міжрайонної державної податкової інспекції в Херсонській області до Державного комунального підприємства "Тронка" про стягнення заборгованості по сплаті збору за спеціальне використання водних ресурсів,

встановив:

Чаплинська МДПІ звернулась до суду з позовом, в якому просить стягнути з державного комунального підприємства "Тронка" (далі - відповідач) заборгованість по збору за спеціальне використання водних ресурсів в сумі 1919,57 грн.

20.01.2011 ухвалою суду відкрито скорочене провадження у справі та копію ухвали направлено відповідачу ДКП "Тронка" рекомендованою поштою. В матеріалах справи міститься поштове повідомлення з відміткою про одержання 25.01.2011. У встановлений строк відповідно до ст. 183-2 КАС України, відповідачем не надіслано суду заяви про визнання позову чи заперечення проти позовної заяви. У зв'язку з неподанням заперечень проти позову, справа розглядається на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

Державне комунальне підприємство "Тронка" є юридичною особою, зареєстроване 09.01.2003 рішенням Каланчацької районної державної адміністрації, взяте на облік до Чаплинської МДПІ як платника податків з 29.01.2003 за № 124, вид діяльності "комунальне та побутове водопостачання".

Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Згідно ст. 6 Закону України від 25.06.1991 № 1251 "Про систему оподаткування" (чинної на час виникнення боргу) об'єктами оподаткування є доходи (прибуток), додана вартість продукції (робіт, послуг), вартість продукції (робіт, послуг), у тому числі митна, або її натуральні показники, спеціальне використання природних ресурсів, майно юридичних і фізичних осіб та інші об'єкти, визначені законами України про оподаткування. Ст. 14 Закону визначає, що до загальнодержавних належать такі податки і збори (обов'язкові платежі), в данному випадку, збір за спеціальне використання природних ресурсів.

Згідно Порядку справляння збору за спеціальне використання водних ресурсів та збору за користування водами для потреб гідроенергетики і водного транспорту, затвердженого постановою КМУ від 16 серпня 1999 р. N 1494 (далі Порядок № 1494), платниками збору за спеціальне використання водних ресурсів та збору за користування водами для потреб гідроенергетики і водного транспорту є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, а також громадяни - суб'єкти підприємницької діяльності, що використовують водні ресурси та користуються водами для потреб гідроенергетики і водного транспорту. Об'єктом обчислення збору за спеціальне використання водних ресурсів є фактичний обсяг води, який використовують водокористувачі, з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання.

Пунктом 14 Порядку № 1494 передбачено, що збір за спеціальне використання водних ресурсів та збір за користування водами для потреб гідроенергетики і водного транспорту обчислюється платниками самостійно. Розрахунки збору, базовий податковий (звітний) період для якого дорівнює календарному кварталу, подаються платниками органам державної податкової служби протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, за місцем податкової реєстрації. Збір сплачується водокористувачами протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного терміну подання розрахунку збору за місцем податкової реєстрації.

Відповідно до наданих суду податкових розрахунків збору за спеціальне водокористування в частині використання води, в тому числі використання води теплоелектростанціями з прямоточною системою водоспоживання, та використання поверхневих і підземних вод, які входять до складу напоїв за дев'ять місяців 2009 року та за 2010 рік, з яких вбачається, що відповідачем самостійно визначено податкове зобов'язання по збору за спеціальне використання водних ресурсів. Згідно наданої облікової картки платника податків, станом на 17.01.2011 підприємство має заборгованість перед бюджетом по податку зі збору за спеціальне використання водних ресурсів в сумі 1919,57, що складається з недоїмки в розмірі 1918,75 та пені в сумі 0,82 коп.

Положенням ст.1 Закону України від 21.12.2000 № 2181-III "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (чинного на час виникнення боргу) зазначено, що податковим боргом визнається податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Приймаючи до уваги викладені обставини, а також враховуючи, що відповідачем заборгованість не сплачена, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню. Судові витрати по справі відсутні.

Керуючись ст. 158, 182-3 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

постановив:

Позов задовольнити. Стягнути з державного комунального підприємства "Тронка" (пр. Шкільний, 17, с. Привілля, Каланчацький район, 75811, код ЄДРПОУ 32285686) заборгованість по збору за спеціальне використання водних ресурсів в сумі 1919 грн. (одна тисяча дев'ятсот дев'ятнадцять гривень) 57 коп. в дохід бюджету на р/р 31110017700186 в УДК Херсонської області, МФО 852010, код ОКПО 24103802, код платежу 13020100.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з моменту її отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Хом'якова В.В.

кат. 8.1.5

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.02.2011
Оприлюднено10.03.2017
Номер документу65136823
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —365/11/2170

Постанова від 10.02.2011

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Хом'якова В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні