Ухвала
від 06.03.2017 по справі 540/199/17
МАШІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 540/199/17

Провадження № 1-кс/540/35/17

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 березня 2017 року смт Машівка

Слідчий суддя Машівського районного суду Полтавської області ОСОБА_1

за участю: секретаря ОСОБА_2

прокурора ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт Машівка клопотання начальника СВ Машівського ВП Карлівського ВП ГУНП в Полтавській області ОСОБА_4 про проведення позапланової ревізії у кримінальному провадженні № 12016170250000203 від 08.07.2016р., -

в с т а н о в и л а :

органом досудового слідства проводиться розслідування за ст. 191 ч.3 КК України по факту розтрати бюджетних коштів Відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА (далі Відділ освіти) понад 100000 грн.

Вказане клопотання обґрунтоване тим, що працівники Відділу освіти вступили в злочинну змову із суб`єктами господарювання і вносили та продовжують вносити завідомо неправдиві відомості до актів виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3в під час виконання будівельних робіт на об`єктах, які знаходяться на балансі Відділу освіти, що призвело до розтрати бюджетних коштів. Так, 04.04., 11.05., 13.06., 25.07. та 12.09.2016р. Відділом освіти та ФОП ОСОБА_5 (підрядник) були укладені договори підряду № 167, 281, 383, 469, 599, відповідно, з приводу капітального ремонту Кошманівської початкової школи в с. Кошманівка Машівського району на загальну суму 567950, 79 грн. Згідно висновку комплексної будівельно-технічної та економічної експертизи № 913/914 від 27.09.2016р. обсяг фактично виконаних робіт ФОП ОСОБА_5 завищено на 78101 грн. З огляду на викладене є необхідність в дослідженні питань правомірності та законності укладених вище договорів підряду та виділення бюджетних коштів на їх оплату, встановленню матеріальних збитків завданих державі, тощо. У зв`язку з наведеним слідчий просить надати дозвіл про проведення позапланової ревізії Відділу освіти по п`яти питаннях, протягом 15 робочих днів, починаючи з 14.03.2017р. за період з 01.01.по 31.12.2016р.

Заслухавши думку прокурора, який підтримує клопотання та просить його задоволити, дослідивши документи у справі, суд приходить до наступного висновку.

З матеріалів клопотання убачається, що 08.07.2016 року за матеріалами правоохоронних органів в ЄРДР за № 12016170250000203 внесено відомості за фактом розтрати бюджетних коштів на суму понад 100000 грн, внаслідок внесення начальником Відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА, який вступив в злочинну змову з суб`єктами господарювання, завідомо неправдивих відомостей до актів виконаних робіт за формами КБ-2в та КБ-3в під час виконання будівельних робіт на об`єктах, які знаходяться на балансі Відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА, правова кваліфікація ст.191 ч.3 КК України.

З копій договорів підряду вбачається, що в період з квітня по вересень 2016 року між Відділом освіти та ПП ОСОБА_5 було укладено ряд договорів про проведення поточного та капітального ремонту приміщення Кошманівської початкової школи в с. Кошманівка Машівського району.

Згідно висновку № 913/914 від 27.09.2016р. комплексної судової будівельно-технічної та економічної експертизи по даному кримінальному провадженню, загальна сума завищення вартості робіт по об`єкту Кошманівської початкової школи в с. Кошманівка Машівського району складає 78101,00 грн.

Пунктом 2 ч.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» №408 від 13.08.2014р. передбачено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Статтею 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено, що позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Відповідно до ч.2 ст.93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів, серед іншого, шляхом отримання висновків ревізій та актів перевірок.

За змістом п.п. 78.1.11 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється на підставі рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.

Згідно ч.2 ст.84 КПК України одним із процесуальних джерел доказів є документи, до яких п.4 ч.2 ст.99 КПК України віднесено висновки ревізій та акти перевірок.

22.03.2017р. до Машівського ВП надійшло погодження Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про можливість проведення ревізії з 14.03.2017р. на підставі судового рішення.

Таким чином, даючи оцінку доказам у справі, суд вважає, що оскільки в ході проведення досудового розслідування у вказаному кримінальному провадженні виникла необхідність в дослідженні питань правомірності та законності укладених договорів підряду та виділення бюджетних коштів на їх оплату, яка може бути проведена шляхом проведення позапланової ревізії, а відтак суд приходить до висновку, що клопотання обґрунтоване та підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ст. 78 Податкового кодексу України, ст. ст. 3 , 84, 93, 99 КПК України, -

у х в а л и л а:

клопотання начальника СВ ОСОБА_4 задоволити.

Надати дозвіл на проведення позапланової ревізії у Відділі освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА Полтавської області (код ЄДРПОУ 02145599), зареєстрований за адресою: смт Машівка, вул. Незалежності, 111, Полтавської області, за період з 01.01.2016р. по 31.12.2016р. з наступних питань:

1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено господарські операції ФОП ОСОБА_5 на об`єкті Кошманівської початкової школи в с. Кошманівка Машівського району Полтавської області(поточний ремонт приміщення, поточний ремонт по заміні дверей в приміщенні, поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові в приміщенні та капітальний ремонт приміщення) на замовлення Відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА Полтавської області, проведених у період з 01.01.2016 року по 31.12.2016? На яку суму, яким чином здійснено розрахунки?

2.Яким чином та на підставі яких документів згідно даних бухгалтерського (фінансового, податкового) обліку ФОП ОСОБА_5 , даних бухгалтерського обліку Відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА Полтавської областіта даних актів виконаних робіт (форми КБ 2 В), додатків до них, поданих до Відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА Полтавської областісуб`єктом господарювання відображено витрати з нарахування та виплати заробітної плати та ЄСВ за проведення робіт, чи правомірно внесено ці дані до актів виконаних робіт за квітень грудень 2016 року у ході проведення робіт по об`єкту Кошманівської початкової школи в с. Кошманівка Машівського району Полтавської області? Чи підтверджуються ці витрати документально? Якщо ні, то на яку суму?

3.Чи підтверджується документально виконання робіт ФОП ОСОБА_5 на об`єкті Кошманівської початкової школи в с. Кошманівка Машівського району Полтавської області(поточний ремонт приміщення, поточний ремонт по заміні дверей в приміщенні, поточний ремонт по заміні вікон на металопластикові в приміщенні та капітальний ремонт приміщення) на замовлення Відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА Полтавської області? Якщо ні, то у якій частині, які види робіт та використаних матеріалів і ресурсів не відповідають, за якими показниками, у тому числі у вартісному співставленні?

4.Чи завищена вартість виконаних робіт, проведених ФОП ОСОБА_5 на замовлення Відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту Машівської РДА Полтавської областіна об`єкті Кошманівської початкової школи в с. Кошманівка Машівського району Полтавської області?Якщо так, то на яку суму? Який розмір збитків завдано бюджету смт Машівка Полтавської області? Хто відповідальний за їх нанесення?

5.Дії якої посадової особи призвели до збитків бюджет?

Виконання ухвали доручити фахівцям Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області.

Термін проведення позапланової ревізії складає 15 робочих днів, починаючи з 14.03.2017р. по 03.04.2017р. включно.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили з часу її проголошення.

Слідчий суддя:

СудМашівський районний суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення06.03.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу65146846
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —540/199/17

Ухвала від 06.03.2017

Кримінальне

Машівський районний суд Полтавської області

Кравець С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні