Постанова
від 03.09.2010 по справі 8617/09/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 вересня 2010 р. Справа № 2-а-8617/09/2170

Херсонський окружний адміністративний суд

у складі: головуючого судді: Кравченко К.В.,

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Прокурора м.Херсона в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у м. Херсоні до ХМГО "Клуб важкої атлетики та атлетизму "Спартанець" про стягнення суми штрафних санкцій,

встановив:

У березні 2009 року Прокурор м.Херсона в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції (надалі - позивач) звернувся до Херсонського окружного адміністративного суду з позовом до ХМГО Клуб важкої атлетики та атлетизму Спартанець про стягнення штрафних санкцій.

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на те, що відповідач має заборгованість зі сплати фінансових санкцій в розмірі 4621,30 грн., які нараховані рішеннями від 29.08.2008 р. № 0006532307/0, № НОМЕР_1, що прийняті на підставі акту перевірки від 10.08.2008 р. №21190137/2306/465 та рішеннями від 29.08.2008 р. № НОМЕР_2, № НОМЕР_3 що прийняті на підставі акту перевірки від 01.08.2008 р. №21190087/2306/461. Оскільки відповідач не сплатив вказані фінансові санкції у встановлені законодавством строки, дану суму заборгованості слід стягнути в судовому порядку.

Суд, перевіривши матеріали справи та дослідивши надані докази, прийшов до наступного.

10.08.2008 р. працівниками Державної податкової інспекції у Скадовському районі Херсонської обл.. на підставі направлень на перевірку від 07.08.08 р. №418 здійснена перевірка належної позивачу господарської одиниці - літньої торгівельної палатки, з дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства у сфері торгівлі, громадського харчування суб'єктами підприємницької діяльності, за результатами якої складено акт від 10.08.2008 р. №21190137/2306/465.

На підставі зазначеного акту перевірки позивачем прийняті рішення про застосування до відповідача штрафних санкцій від 29.08.2008 р. № 0006532307/0, № НОМЕР_1.

Підставами для застосування до відповідача фінансових санкції згідно рішень від 29.08.2008 р. № 0006532307/0, № НОМЕР_1 стало порушення останнім п.1 ст.3 Закону України від 23.03.1996 р. №98/96-ВР Про патентування деяких видів підприємницької діяльності , згідно якої патентуванню підлягають операції з роздрібної торгівлі, що здійснюються суб'єктами підприємницької діяльності або їх структурними (відокремленими) підрозділами у пунктах роздрібного продажу товарів, п.1 ст.3 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг якою зобов'язано суб'єктів підприємницької діяльності: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Під час перевірки встановлено проведення розрахункової операції без застосування РРО та КОРО, порушено порядок використання торгового патенту, а саме: на момент проведення перевірки торговий патент був відсутній взагалі.

Відповідальність за данні порушення передбачено абз. 4 п.1 ст.8 Закону України від 23.03.1996 р. №98/96-ВР Про патентування деяких видів підприємницької діяльності , в якій зазначено, що за здійснення операцій, які регулюються цим Законом, без одержання відповідних торгових патентів сплачують штраф у подвійному розмірі вартості торгового патенту за повний термін його дії, відповідно п.1 ст.17 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність.

01.08.2008 р. працівниками Державної податкової інспекції у Скадовському районі Херсонської обл.. на підставі направлень на перевірку від 01.08.08 р. №334 здійснена перевірка належної позивачу господарської одиниці - літнього майданчика, який розташований за адресою м.Скадовськ, вул.Набережна, з дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства у сфері торгівлі, громадського харчування суб'єктами підприємницької діяльності, за результатами якої складено акт від 01.08.2008 р. №21190087/2306/461.

На підставі зазначеного акту перевірки позивачем прийнято рішення про застосування до відповідача штрафних санкцій від 29.08.2008 р. № 0006552307/0, № НОМЕР_3.

Підставами для застосування до відповідача фінансових санкції згідно рішень від 29.08.2008 р. № 0006552307/0, № НОМЕР_3 стало порушення останнім п.1 ст.3 Закону України від 23.03.1996 р. №98/96-ВР Про патентування деяких видів підприємницької діяльності , згідно якої патентуванню підлягають операції з роздрібної торгівлі, що здійснюються суб'єктами підприємницької діяльності або їх структурними (відокремленими) підрозділами у пунктах роздрібного продажу товарів, п.1 ст.3 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг якою зобов'язано суб'єктів підприємницької діяльності: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

Під час перевірки встановлено проведення розрахункової операції без застосування РРО, порушено порядок використання торгового патенту, а саме: на момент проведення перевірки торговий патент був відсутній взагалі.

Відповідальність за данні порушення передбачено абз. 4 п.1 ст.8 Закону України від 23.03.1996 р. №98/96-ВР Про патентування деяких видів підприємницької діяльності , в якій зазначено, що за здійснення операцій, які регулюються цим Законом, без одержання відповідних торгових патентів сплачують штраф у подвійному розмірі вартості торгового патенту за повний термін його дії, відповідно п.1 ст.17 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність.

Застосовані до відповідача розмір штрафів у сумі 4621,30 грн. відповідає положеням абз. 4 п.1 ст.8 Закону України від 23.03.1996 р. №98/96-ВР, п.1 ст.17 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР.

Відповідно до ст.. 25 Закону №265/95-ВР суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17 - 24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

Вищезазначені рішення про застосування фінансових санкцій відповідачем не оспорювались, а тому вони є чинними та підлягають виконанню.

На час розгляду справи відповідачем суми фінансових санкцій до Державного бюджету не сплачені.

Згідно з п. 11 ст. 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" від 4 грудня 1990 року N 509-XII, - державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції виконують такі функції: подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Порушень законодавства при проведенні перевірок, оформленні результатів перевірок та при застосуванні штрафних санкції за виявлені порушення, які б могли стали безумовною підставою для відмови у задоволені позову, судом не встановлено.

Приймаючи до уваги викладені обставини, позовні вимоги підлягають задоволенню.

Керуючись ст. 8, 9, 12, 19, 158, 159, 160-163, 167 Кодексу Адміністративного судочинства України, суд

постановив :

Позовні вимоги задовольнити.

Стягнути з ХМГО Клуб важкої атлетики та атлетизму Спартанець (73000, м.Херсон, вул..40 років Жовтня, 161/37, код ЄДРПОУ 26519142) штрафні санкції у сумі 4595 (чотири тисячі п'ятсот дев'яносто п'ять) грн..50 коп. до державного бюджету (код платежу НОМЕР_4, р/р 31118104700002) штрафні санкції у сумі 25 (двадцять п'ять) грн. 80 коп. до державного бюджету (код платежу НОМЕР_5, р/р 31414541700002, одержувач Держказначейство у м.Херсоні, код ЗКПО 24104230 в установі банку УДК у Херсонській обл.., м. Херсон, МФО 852010) .

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Кравченко К.В.

кат. 6.6.5

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.09.2010
Оприлюднено14.03.2017
Номер документу65169770
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —8617/09/2170

Постанова від 03.09.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Кравченко К.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні