Постанова
від 17.01.2017 по справі 804/4330/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 січня 2017 р. Справа № 804/4330/16 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі судді Сидоренка Д.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Агропромислове підприємство АгроЛенд до Головного управління Державної казначейської служби у Дніпропетровській області, Головного управління Державної казначейської служби у Харьківській області, Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії, -

Обставини справи: до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Агропромислове підприємство АгроЛенд до Головного управління Державної казначейської служби у Дніпропетровській області, Головного управління Державної казначейської служби у Дніпропетровській області Новомосковської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про:

- зобов'язання Головного управління Державної казначейської служби у Дніпропетровській області зарахувати до державного бюджету грошові кошти відповідно призначення платежу, вказаного у платіжних дорученнях, сплачені Товариством з обмеженою відповідальністю Агропромислове підприємство АгроЛенд згідно платіжних доручень:

1) № 218 від 17.05.2016 р. на перерахування коштів у сумі 11300,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2-16 для Малоорчіцької сільради ;

2) № 219 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 13900,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ(Новомосковський р-н), призначення платежу: Єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р ;

3) №220 від 17.05.2016 р. на перерахунку коштів у сумі 2600,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ ( Новомосковський район), призначення платежу : єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р. ;

4) № 221 від 17.05.2016 р. на перерахування коштів у сумі 2000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач УДК у Новомосковському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2016 для Перещепинської міськради ;

5) №225 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 2200,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2016 для Малоорчіцької сільради ;

6) №226 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 2500,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ (Новомосковський район), призначення платежу: єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р. ;

7) № 227 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 100 000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДЕСК в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за оренду земельного пая 2016 ;

8) №228 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 10 000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: військовий збір 1,5% за орендну плату земельного пая 2016 року ;

9) № 234 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 156 419,30 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за оренду земельного пая 2016 ;

10) № 235 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 18284,07 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу : ПДФО за оренду земельного пая 2016 .

- Зобов'язання Новомосковської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області відобразити в інтегрованій картці платника податків - ТОВ Агропромислове підприємство АгроЛенд сплату зобов'язань згідно призначення платежу, зазначеного у платіжних дорученнях:

1) № 218 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 11300,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу : ПДФО за 1 половину травня 2016 для Малоорчіцької сільради ;

2) № 219 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 13900,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ(Новомосковський р-н), призначення платежу: Єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р ;

3) №220 від 17.05.2016 р. на перерахунку коштів у сумі 2600,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ ( Новомосковський район), призначення платежу : єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р. ;

4) № 221 від 17.05.2016 р. на перерахування коштів у сумі 2000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач УДК у Новомосковському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2016 для Перещепинської міськради ;

5) №225 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 2200,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2016 для Малоорчіцької сільради ;

6) №226 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 2500,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ (Новомосковський район), призначення платежу: єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р. ;

7) № 227 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 100 000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДЕСК в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за оренду земельного пая 2016 ;

8) №228 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 10 000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: військовий збір 1,5% за орендну плату земельного пая 2016 року ;

9) № 234 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 156 419,30 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за оренду земельного пая 2016 ;

10) № 235 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 18284,07 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу : ПДФО за оренду земельного пая 2016 .

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 17.05.2016 року позивачем здійснено перерахунок коштів в рахунок сплати податкових зобов'язань через установу банку ПУАТ "Фідобанк", про що свідчать відповідні платіжні доручення. Проте зарахування коштів в рахунок сплати податкових зобов'язань Головним управлінням Державної казначейської служби у Дніпропетровській області та Головним управлінням Державної казначейської служби у Харківській області не здійснена, що зумовило звернення із позовом до суду.

Представник позивача в ході розгляду справи підтримував позовні вимоги, посилаючись на обставини, наведені у позові. До суду надійшло клопотання представника позивача про розгляд справи у письмовому провадженні.

Відповідач Новомосковська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області заперечував проти позову, посилаючись на те, що підстави для відображення в інтегрованій картці платника податків - сплату податкових зобов'язань згідно призначень платежу, зазначеного у наведених платіжних дорученнях відсутні, оскільки відомості про зарахування коштів органом казначейства не надходили, наведені платіжні доручення у відомостях про зарахування та повернення коштів відсутні. До суду надійшло клопотання представника Новомосковьскої ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області про розгляд справи у письмовому провадженні.

Відповідач Головне управління Державної казначейської служби у Дніпропетровській області письмових письмових заперечень на адміністративний позов не надав, в судове засідання явку свого представника не забезпечив.

Відповідач Головне управління Державної казначейської служби у Харківській області проти задоволення позову заперечував, посилаючись на те, що третій операційний день був 20.05.2016, коли згідно рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 783 Про запровадження тимчасової адміністрації у ПАТ ФІДОБАНК було запроваджено тимчасову адміністрацію. Згідно з п.5 ст. 36 Розділу 7 ЗУ Про систему гарантування вкладів фізичних осіб під час тимчасової адміністрації не здійснюється задоволення вимог вкладників та інших кредиторів банку. Зазначене свідчить, що платіжні доручення позивача від 17.05.2016 року були повернуті банком без виконання засобами системи Клієнт-Банк , згідно рішення виконавчої дирекції ФГВФО.

Враховуючи відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених статтею 128 КАС України, розгляд справи здійснено в порядку письмового провадження відповідно до положень ч.6 зазначеної норми.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю АП АгроЛенд зареєстровано та перебуває на податковому обліку в Новомосковській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

17.05.2016 року ТОВ "АПП "АгроЛенд " за допомогою системи дистанційного обслуговування "Банк-Клієнт" було перераховано через банк ПУАТ "Фідобанк" в рахунок отримувача Держказначейство, банк отримувача: ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області,, ГУ ДКСУ у Харківській області кошти, а саме згідно платіжних доручень:

1 № 218 від 17.05.2016 р. на перерахування коштів у сумі 11300,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2-16 для Малоорчіцької сільради ;

2 № 219 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 13900,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ(Новомосковський р-н), призначення платежу: Єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р ;

3 №220 від 17.05.2016 р. на перерахунку коштів у сумі 2600,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ ( Новомосковський район), призначення платежу : єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р. ;

4 № 221 від 17.05.2016 р. на перерахування коштів у сумі 2000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач УДК у Новомосковському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2016 для Перещепинської міськради ;

5 №225 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 2200,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2016 для Малоорчіцької сільради ;

6 №226 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 2500,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ (Новомосковський район), призначення платежу: єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р. ;

7 № 227 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 100 000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДЕСК в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за оренду земельного пая 2016 ;

8 №228 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 10 000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: військовий збір 1,5% за орендну плату земельного пая 2016 року ;

9 № 234 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 156 419,30 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за оренду земельного пая 2016 ;

10 № 235 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 18284,07 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу : ПДФО за оренду земельного пая 2016 .

За поясненням ТОВ АПП АгроЛенд Новомосковською ОДПІ не відображено в картці особового рахунку платника податків сплату податкових зобов'язань за наведеними платіжними дорученнями від 17.05.2016 р. № 218, № 219, № 220 ,№ 221,№225, № 226, №227, № 228, № 234, у зв'язку з чим ТОВ "АПП "АгроЛенд" направлено лист від 13.06.2016 р. за №19 з проханням відобразити в картці особового рахунку платника податків ТОВ "АП "Спектр-Агро" сплату податкових зобов'язань за 2016рік з единого соціального внеску, за орендну плату земельного пая та за першу половину травня 2016 року з податку на доходи з фізичних осіб, відповідно до призначення платежу, вказаного у платіжних дорученнях : від 17.05.2016 р. 218, № 219, № 220 ,№ 221,№225, № 226, №227, № 228, № 234, № 235.

Листом від 21.06.2016р. №8797/10/04-08-07-05 Новомосковською ОДПІ повідомлено, що платіжні доручення, вказані ТОВ "АПП "АгроЛенд " відсутні у відомостях про зарахування та повернення коштів з аналітичних рахунків за надходженням у вигляді технологічного файла @В УДКСУ у Новомосковському районі на вказані дати, та відповідно в інтегрованих картках платника податків зазначених платежів та зборів, та відображенню не підлягають.

Разом з тим, листом від 11.11.2016 р. вих..№2-3-7-5/144-ПК-ВРД ПУАТ "Фідобанк" (Банк), що перебуває у стані ліквідації, повідомлено, що 17.05.2016 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Агропромислове підприємство "АгроЛенд" (код ЄДРПОУ 32998111) за допомогою системи електронного прийому платежів "Клієнт-Банк" було надано платіжні доручення: № 218 від 17.05.2016 р. на перерахування коштів у сумі 11300,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2-16 для Малоорчіцької сільради ; № 219 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 13900,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ(Новомосковський р-н), призначення платежу: Єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р ; №220 від 17.05.2016 р. на перерахунку коштів у сумі 2600,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ ( Новомосковський район), призначення платежу : єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р. ; № 221 від 17.05.2016 р. на перерахування коштів у сумі 2000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач УДК у Новомосковському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2016 для Перещепинської міськради ; №225 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 2200,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за 1 половину травня 2016 для Малоорчіцької сільради ; №226 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 2500,00грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, отримувач Новомосковська ОДПІ (Новомосковський район), призначення платежу: єдиний соціальний внесок 22% нараховано на ФОП за 1 половину травня 2016р. ; № 227 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 100 000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДЕСК в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за оренду земельного пая 2016 ; №228 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 10 000,00 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: військовий збір 1,5% за орендну плату земельного пая 2016 року ;№ 234 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 156 419,30 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу: ПДФО за оренду земельного пая 2016 ; № 235 від 17.05.2016р. на перерахування коштів у сумі 18284,07 грн. на рахунок ГУ ДКСУ у Харківській області, отримувач УДКСУ в Зачепилівському районі, призначення платежу : ПДФО за оренду земельного пая 2016 . Вищевказані платіжні доручення не були виконані Банком, оскільки, згідно з пунктом 8.4 статті 8 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Згідно п. 22.9 ст. 22 ЗУ "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", банки виконують розрахункові документ "відповідно до черговості їх надходження та виключно в межах залишку коштів на рахунках платників, крім випадків надання платнику обслуговуючим його банком кредиту. Переказ вважається завершеним з моменту зарахування суми переказу на рахунок отримувача або її видачі йому в готівковій формі (пун-т 30.1 статті 30 зазначеного Закону). Зазначено, що третій операційний день був 20 травня 2016 року.

На підставі рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 20.05.2016 року № 783 Про запровадження тимчасової адміністрації у ПУБЛІЧНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ "Фідобанк" в ПУАТ "Фідобанк" було запроваджено тимчасову адміністрацію.

Згідно з п. 5 Статті 36 Розділу VII Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" від 23.02.2012 року № 4452-V1 під час тимчасової адміністрації не здійснюється задоволення вимог вкладників та інших кредиторів банку.

Після введення тимчасової адміністрації в ПУАТ "Фідобанк" згідно вимог "Положення про виведення неплатоспроможного банку з ринку", затвердженого Рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб 05.07.2012 № 2, вищезазначені платіжні доручення 17.05.2016 р. ТОВ "АПП "АгроЛенд " були повернуті без виконання засобами системи "Клієнт-Банк" із зазначенням причини повернення: "Повернення без виконання згідно Положення про виведення неплатоспроможного банку з ринку, Рішення Виконавчої дирекції ФГВФО № 2".

Також повідомлено, що на підставі рішення Національного банку України від 18 липня 2016 року № 142-рш "Про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "Фідобанк" виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд) прийнято рішення від 19 липня 2016 року №1265, "Про початок процедури ліквідації ПУАТ "Фідобанк" та делегування повноважень ліквідатора банку.

Додатково також повідомлено, що ТОВ "АПП "АгроЛенд" надав до Банку заяву про задоволення вимог кредиторів та включений до реєстру вимог кредиторів ПУАТ "Фідобанк", який на даний час на погодженні у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб.

Розглядаючи заявлений спір по суті вимог, суд виходить з наступного.

Частинами 2, 4, 5 ст.45 Бюджетного кодексу України передбачено, що казначейство України веде бухгалтерський облік усіх надходжень Державного бюджету України та за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету.

Податки і збори та інші доходи державного бюджету зараховуються безпосередньо на єдиний казначейський рахунок і не можуть акумулюватися на рахунках органів, що контролюють справляння надходжень бюджету (за винятком установ України, які функціонують за кордоном).

Податки і збори та інші доходи державного бюджету визнаються зарахованими до державного бюджету з дня зарахування на єдиний казначейський рахунок.

Зі змісту наведеної норми слідує, що зарахованими визнаються податки і збори та інші доходи державного бюджету, з дня зарахування їх на єдиний казначейський рахунок.

Отже, зважаючи на не виконання фінансовою установою ПУАТ "Фідобанк" платіжних доручень № 218 від 17.05.2016р., № 219 від 17.05.2016р., №220 від 17.05.2016р., №221 від 17.05.2016р., № 225 від 17.05.2016р., № 226 від 17.05.2016р., №227 від 17.05.2016р., №228 від 17.05.2016р., № 234 від 17.05.2016р., № 235 від 17.05.2016р. і іх повернення без виконання засобами системи "Клієнт-Банк", відсутні правові підстави для зобов'язання Головне управління Державної казначейської служби у Дніпропетровській області зарахувати до державного бюджету грошові кошти.

З метою забезпечення ведення територіальними органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, керуючись вимогами Податкового та Митного кодексів України,Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013р. №765 затверджено Порядок ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів (чинний на час виникнення спірних правовідносин, далі - Порядок №765).

Відповідно до пункту 1 розділу II Порядку №765 з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску територіальними органами Міндоходів відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися платниками, а для обліку сум передоплати - за кожним платником.

Згідно з пунктом 5 розділу IV Порядку №765 дані про надходження податків, зборів, митних платежів, передоплати та єдиного внеску відображаються територіальним органом Міндоходів, на який покладено функції з ведення обліку відповідного платежу, в інтегрованій картці платника і в реєстрі надходжень та повернень у день отримання від органів Державної казначейської служби України відомостей про зарахування та повернення надміру сплачених платежів у вигляді електронного реєстру розрахункових документів.

Крім того, відповідно до пункту 1 підрозділу 1 розділу III "Порядку ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 року №422, для забезпечення контролю за повнотою та своєчасністю розрахунків платників органи ДФС проводять оперативний облік надходжень за податками, зборами на підставі документів, визначених порядком взаємодії органів ДФС та органів Казначейства у процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями, а саме: відомостей про зарахування та повернення коштів з аналітичних рахунків за надходженнями у вигляді технологічного файла @B;виписок з рахунків у вигляді електронного реєстру розрахункових документів; звітів про виконання державного та місцевих бюджетів за доходами та іншими надходженнями.

Оперативний облік надходжень також здійснюється за єдиним внеском на підставі документів, визначених Положенням про рух коштів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12 лютого 2016 року №54, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02 березня 2016 року за №330/28460, а саме:

- відомостей про рух страхових коштів на аналітичних рахунках 3719, відкритих на ім'я органів ДФС, у вигляді технологічного файлу @Е;

- виписок з рахунків 3719, відкритих на ім'я головних управлінь ДФС, у вигляді електронного реєстру розрахункових документів та у паперовому - на якому проставляється штамп відповідного органу Казначейства;

- звітів про надходження страхових коштів на рахунки 3719, відкриті на ім'я головних управлінь ДФС та на ім'я органів ДФС;

- оборотно-сальдової відомості за аналітичними рахунками 3719, відкритими на ім'я головних управлінь ДФС.

З зазначених норм законодавства вбачається, що органам ДФС надано право здійснення обліку зарахувань в інтегрованій картці платника податків на підставі відомостей про зарахування коштів органів Казначейства.

я Проте, між обов'язком сплатити податкове зобов'язання платником податків та відображенням сплачених готівкових коштів знаходиться ланцюг руху вказаних коштів, в якому задіяні не лише платник податків, та контролюючий орган, як кінцевий розподілювач коштів по відповідним податкам, а й орган казначейства, та фінансова установа, яка здійснює передачу коштів до органу казначейства, який в подальшому зараховує ці кошти для відображення в інтегрованих картках контролюючим органом.

Таким чином, право відображення органами ДФС в інтегрованій картці платника податків сплату податкових зобов'язань без наявної інформації про зарахування платником сум таких податкових зобов'язань в органах Казначейства відсутнє, внаслідок чого правові підстави для відповідного відображення сплати податкових зобов'язань в інтегрованій картці платника податків також відсутні.

З огляду на викладене вище, позовні вимоги ТОВ "Агропромислове підприємство "АгроЛенд" є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, - ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Д.В. Сидоренко

Дата ухвалення рішення17.01.2017
Оприлюднено13.03.2017
Номер документу65188552
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/4330/16

Постанова від 17.01.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 01.12.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 02.11.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 26.09.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 13.07.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 02.08.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 02.08.2016

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні