Ухвала
від 28.02.2017 по справі 760/17379/16-к
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа №1-кс/760/1133/17

№760/17379/16-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 лютого 2017 року слідчий суддя Солом`янського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря судових засідань ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , погоджене із прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів в рамках досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32015000000000067 від 01.04.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , за погодженням із прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю їх вилучення які містять охоронювану законом таємницю та знаходяться у службових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), наданих для відкриття та обслуговування рахунків: ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) НОМЕР_3 (українська гривня) та НОМЕР_4 (у цінних паперах); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) НОМЕР_6 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) НОМЕР_8 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )- НОМЕР_10 (українська гривня), НОМЕР_11 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) НОМЕР_13 (українська гривня) за період з 01.01.2014 по дату виконання ухвали а саме:

- інформації, як на паперових так і електронних носіях (в форматі EXEL), про рух грошових коштів по рахунках із розшифровкою контрагентів (назва, код ЄДР, МФО банківських установ, номерів рахунків) призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також з вказівкою вхідного і вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня, референт кожного платіжного документа (номер або інші символи, які використовуються для ідентифікації трансакції, у тому числі у цінних паперах);

- обліково-реєстраційних справ зазначених СГД, в тому числі карток із зразками підписів та відбитками печаток встановленого зразка, заяв на відкриття рахунків, оригіналів договорів на відкриття рахунків у цінних паперах та на розрахунково-касове обслуговування клієнта, оригіналів доручень на право вчинення юридичних дій від імені директорів зазначених СГД, оригіналів доручення на ім`я особи, яка має право на відкриття та розпорядження рахунками (у тому числі у цінних паперах);

- заяв на видачу чекових книжок, грошових чеків, корінців грошових чеків на отримання готівки по зазначеним рахункам. Заявки на зарахування/списання цінних паперів;

- протоколів системи «Банк-клієнт» в яких міститься дата та час з`єднання (включаючи години, хвилини та секунди з`єднання), електронне ім`я користувача, назва операції та ІР-адреса клієнта, як на паперових так і електронних носіях;

- копії внутрішніх документів з питань фінансового моніторингу на паперових носіях, засвідчених належних чином (прошиті, пронумеровані, засвідчені підписом керівника банку, скріплені відбитком печатки банку), які були чинними у період 2013-2016 років, а саме:

1.1. Правила фінансового моніторингу банку;

1.2. Програму ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів банку;

1.3. Програми здійснення фінансового моніторингу за напрямами діяльності банку в процесі обслуговування клієнтів.

1.4. Програму управління комплаєнс-ризиком фінансового моніторингу;

1.5. Програму навчання та підвищення кваліфікації працівників банку;

1.6. Звіти подані керівнику виконавчого органу банку про результати моніторингу ризиків клієнтів та аналізу оцінки ризиків використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів, що оформляються у вигляді доповідної записки, за період 2013-2016 років.

1.7. інші розроблені внутрішні документи банку з питань фінансового моніторингу;

1.8. Відомості щодо відповідального працівника банку, в т.ч. накази на призначення, посадову інструкцію,

1.9. Висновки та пропозиції служби внутрішнього аудиту банку, за результатами перевірки дотримання банком усіх вимог законодавства у сфері легалізації кримінальних доходів;

1.10. Відомості про штатний розпис підрозділу із запобігання легалізації кримінальних доходів/фінансуванню тероризму із наданням наказів на призначення/звільнення працівників та їх посадових інструкцій, контрактів та відомостей про розподілення обов`язків;

1.11. Звіти (доповідні записки) подані керівнику виконавчого органу банку за результатами моніторингу ризиків клієнтів та аналізу оцінки ризику використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів.

1.12. Витяги з реєстру фінансових операцій та зведеного реєстру фінансових операцій у яких відображені фінансові операції проведені за участю ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).

1.13. Копії файлів-повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу надісланих спеціально уповноваженому органу, файлів-повідомлень про взяття (відмову від взяття) на облік інформації про фінансову операцію, а також запити спеціально уповноваженого органу про надання інформації надіслані банку щодо фінансових операцій проведених за участю ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).

1.14. Копії внутрішніх розпоряджень відповідального працівника банку про зупинення, продовження зупинення, зупинення видаткових операцій, поновлення проведення фінансових операцій ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).

Слідчий обґрунтував дане клопотання тим, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області проводиться здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 01.04.2015 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та інші невстановлені слідством особи, в період 2014-2015 років, використовуючи реквізити та банківські рахунки підприємств ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код ЄДР НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 "(код ЄДР НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код ЄДР НОМЕР_22 ), які зареєстровані на підставних осіб вчинили пособництво в мінімізації податкових зобов`язань з ПДВ, що призвело до умисної несплат податків в особливо великих розмірах, службовими особами підприємств реального сектора економіки.

Разом з тим встановлено, що на сьогоднішній день вищевказані підприємства залучені до протиправної схеми ухилення від сплати податків та можливої легалізації коштів отриманих злочинним шляхом при будівництві житлових кварталів у м. Києві. Для прикриття протиправної діяльності створено нову схему незаконного залучення та використання коштів від фізичних осіб, в якій використовуються підприємства не платники ПДВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 ».

Так слідчий зазначає, що дії посадових осіб ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » спрямовані на залучення фінансових активів від фізичних осіб за обставин навмисного введення фізичних осіб в оману щодо обставин, які мають істотне значення, шляхом укладання з ними нікчемних інвестиційних договорів є незаконними (договори не можуть укладатись не у нотаріальній формі та від імені ІСІ), передбачають стягнення в доход держави всього одержано за недійсними угодами, зобов`язання ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » повернути фізичним особам майно і відшкодувати збитки у подвійному розмірі та потребують отримання ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » відповідної ліцензії ІНФОРМАЦІЯ_24 щодо діяльності з надання будь-яких фінансових послуг, що передбачають пряме або опосередковане залучення фінансових активів від фізичних осіб та мають ознаки кримінального правопорушення в частині перевищення такими особами посадових обовязків та внесення до офіційних документів недостовірних даних.

Крім цього, активи оплачені/придбанні ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » не за рахунок коштів ІСІ, а за рахунок залучених від фізичних осіб за нікчемними угодами внесків не можуть бути включені до складу активів відповідного ІСІ, а мають обліковуватись у бухгалтерському обліку на балансі ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 ».

Таким чином, операції, проведені ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » від свого імені та за рахунок інститутів спільного інвестування, оформлені як залучення коштів фізичних за інвестиційними договорами без нотаріального посвідчення, що передбачають укладання в подальшому договорів купівлі-продажу нерухомості з одночасним їх посвідченням у нотаріуса не є операціями з активами фонду, так як правочини які укладаються є нікчемними, а отже не вважаються такими що засвідчують право на придбання нерухомості, відповідно кошти отримані за нікчемними правочинами не можуть формувати активи фондів та діяльність з придбання та продажу інвестиційної нерухомості не вважається для ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » діяльністю з управління активами, а кошти отримані на рахунки фондів на загальну суму 2035775515 грн., не відповідають вимогам Закону України від 5 липня 2012 року№ 5080-VI "Про інститути спільного інвестування (далі - Закон № 5080), а саме не є доходами від реалізації активів фонду та доходами нарахованими на активи фонду та наслідком чого є втрачання права ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » на пільгу з податку на прибуток встановлену п. 136.1. ПКУ.

Слідчий звертає увагу на те, що законодавством України передбачено кримінальну відповідальність за шахрайство з фінансовими ресурсами, які можуть бути надані як пільги щодо податків за відсутності ознак злочину проти власності тобто надання особою завідомо неправдивої інформації органам влади, яка могла бути або стала підставою для прийняття рішення про надання відповідному суб`єкту пільг щодо податків. При цьому, відповідальність несуть усі суб`єкти.

Зокрема, ухилення від сплати податків в результаті одержання пільг щодо них рахується з моменту ненадходження коштів до відповідних бюджетів чи державних цільових фондів, а саме - з наступного дня після настання строку, до якого мав бути сплачений податок, збір чи інший обов`язковий платіж, а коли закон пов`язує цей строк із виконанням певної дії, - з моменту фактичного ухилення від їх сплати. Отже матеріальна шкода державі, органам місцевого самоврядування, може бути заподіяна внаслідок ухилення від сплати податків, зборів, інших обов`язкових платежів.

Подані ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » у складі фінансової звітності баланси містять неправдиві та перекручені показники щодо сум дебіторської, кредиторської заборгованостей, сум цільового фінансування та залишку грошових коштів та їх еквівалентів. Таким чином, дані бухгалтерського обліку, фінансова звітність (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів) та відомості про результати діяльності та розрахунок вартості чистих активів інститутів спільного інвестування активи яких перебувають в управлінні КУА з щорічної інформації, яка подається ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » до ІНФОРМАЦІЯ_25 відповідно до Положення про порядок складання та розкриття інформації компаніями з управління активами та особами, що здійснюють управління активами недержавних пенсійних фондів, та подання відповідних документів до ІНФОРМАЦІЯ_25 (далі дані ІНФОРМАЦІЯ_26 ), затвердженого рішенням ІНФОРМАЦІЯ_25 02 жовтня 2012 року № 1343, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2012 року за № 1764/22076 за період з 01.01.2013 року по І півріччя 2016 року не відповідають один одному.

Вважає, що посадовими особами ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 », які діяли від імені інститутів спільного інвестування активи яких перебувають в управлінні КУА, внесено неправдиві відомості до звітності підприємства.

Таким чином, ТОВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 » за наявності обставин оформлення первинних документів та складання фінансової та іншої звітності, в т.ч. на право власності побудованого житла неправомірно використали пільгу з податку на прибуток передбачену п.136.1. ПКУ, що можливо призвело до несплати податків у сумі 234833360 грн. (1381372710 грн.*17%).

Так, встановлено, що у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) відкрито рахунки для: ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) НОМЕР_3 (українська гривня) та НОМЕР_4 (у цінних паперах); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) НОМЕР_6 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) НОМЕР_8 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )- НОМЕР_10 (українська гривня), НОМЕР_11 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) НОМЕР_13 (українська гривня).

У ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ) зберігаються наступні документи: рух грошових коштів (у тому числі у цінних паперах), картки із зразками підписів та відбитком печатки, встановленого зразка, заяви на відкриття рахунків (у тому числі у цінних паперах), договори на розрахунково-касове обслуговування клієнта, договори на відкриття рахунку у цінних паперах, фотокопії паспортів уповноважених осіб, оригінали доручень на право вчинення юридичних дій від імені директорів зазначених СГД, договори найму чи іншого документу про призначення на посаду директорів зазначених СГД, оригінали доручення на ім`я особи, яка має право на відкриття та розпорядження рахунками (у тому числі у цінних паперах), засвідчені нотаріально, заяви клієнта про встановлення системи «клієнт-банк», договори на обслуговування системи «клієнт-банк», акти про введення системи «клієнт-банк» в експлуатацію, документи, які засвідчують встановлення системи «клієнт-банк», документи, які підтверджують факт видачі даних електронних ключів, грошових чеків на отримання готівки з рахунку, заявки на зарахування/списання цінних паперів.

Слідчий зазначає, що дані документи перебувають у володінні та зберігаються лише в банківській установі, де відкрито та обслуговується рахунок клієнта, та містять відомості, що є предметом доказування у кримінальному провадженні, а саме щодо осіб, які відкривали рахунок, які мають право першого та другого підписів в документах, відомості з комп`ютерної системи банку про рух грошових коштів за вищевказаним рахунком з переліком контрагентів та призначенням платежів, зняття готівкових коштів з рахунку, встановлення «клієнт-банку», тобто містять відомості, що впливають на визначення розміру завданих державному бюджету збитків у вигляді несплати податків та кваліфікацію дій службових осіб зазначених СГД, тобто мають значення для встановлення обставин у кримінальному провадженню та являються джерелом доказів, а тому виклик в судове засідання службових осіб банківської установи призведе до передчасного розголошення відомостей, які безпосередньо стосуються суті кримінального провадження та процесуальних дій, які заплановано провести з метою збирання доказів, у зв`язку з чим існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.

Вилучення оригіналів зазначених у клопотанні документів, необхідне для використання при проведенні слідчих дій в ході досудового розслідування по кримінальному провадженню, а також для ідентифікації осіб, діями яких державному бюджету завдано збитків.

Слідчий в судовому засіданні клопотання підтримав та просив задовольнити з підстав, викладених в ньому.

Заслухавши слідчого, вивчивши матеріали клопотання і кримінального провадження, вважаю, що клопотання про надання тимчасового доступу до зазначених в клопотанні документів підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

З матеріалів клопотання вбачається, що слідчим управлінням фінансових розслідувань головного управління ДФС у Київській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 01.04.2015 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України.

Згідно фабули кримінального провадження внесеного 01.04.2015 р. за №32015000000000067, вбачається, що ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та інші невстановлені слідством особи, в період 2014-2015 років, використовуючи реквізити та банківські рахунки підприємств ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код ЄДР НОМЕР_14 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код ЄДР НОМЕР_15 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код ЄДР НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код ЄДР НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_11 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код ЄДР НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_13 " (код ЄДР НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 "(код ЄДР НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код ЄДР НОМЕР_22 ), які зареєстровані на підставних осіб вчинили пособництво в мінімізації податкових зобов`язань з ПДВ, що призвело до умисної несплат податків в особливо великих розмірах, службовими особами підприємств реального сектора економіки. Разом з тим встановлено, що на сьогоднішній день вищевказані підприємства залучені до протиправної схеми ухилення від сплати податків та можливої легалізації коштів отриманих злочинним шляхом при будівництві житлових кварталів у м. Києві. Для прикриття протиправної діяльності створено нову схему незаконного залучення та використання коштів від фізичних осіб, в якій використовуються підприємства не платники ПДВ КУА « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_18 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_20 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_21 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_22 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 », ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 ».

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Пунктом 5, 6 частини 2 ст. 131 КПК України передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів і тимчасове вилучення майна.

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Частиною 2 ст. 160 КПК України передбачено вичерпний перелік відомостей, які повинно містити клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів.

Згідно ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Враховуючи викладене, перевіривши надані матеріали клопотання, дослідивши докази по даних матеріалах, прихожу до висновку про необхідність часткового задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю ознайомитися з ними та зробити копії документів, які перебувають у володінні службових осіб ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), оскільки вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а також враховуючи те, що в ході досудового розслідування іншими способами довести обставини, які мають значення у кримінальному провадженні та які передбачається довести за допомогою документів, орган досудового розслідування позбавлений можливості.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 159, 160, 162-164 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 , погоджене із прокурором відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей та документів в рамках досудового розслідування внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №32015000000000067 від 01.04.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 3 ст. 212 КК України задовольнити частково.

Надати старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Київській області ОСОБА_3 тимчасовий доступ до речей і документів з можливістю ознайомитися з ними та зробити копії документів, за період з 01.01.2014 р. по 19.01.2017 р., які перебувають у володінні ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (МФО НОМЕР_1 ), наданих для відкриття та обслуговування рахунків: ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »; (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) НОМЕР_3 (українська гривня) та НОМЕР_4 (у цінних паперах); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) НОМЕР_6 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) НОМЕР_8 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )- НОМЕР_10 (українська гривня), НОМЕР_11 (українська гривня); ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) НОМЕР_13 (українська гривня), а саме:

- інформації, як на паперових так і електронних носіях (в форматі EXEL), про рух грошових коштів по рахунках із розшифровкою контрагентів (назва, код ЄДР, МФО банківських установ, номерів рахунків) призначенням платежу, датою платежу, часом проведення платежу, номером платіжного документа, сумою платежу, а також з вказівкою вхідного і вихідного залишків коштів на рахунку на початок і кінець кожного дня, референт кожного платіжного документа (номер або інші символи, які використовуються для ідентифікації трансакції, у тому числі у цінних паперах);

- обліково-реєстраційних справ зазначених СГД, в тому числі карток із зразками підписів та відбитками печаток встановленого зразка, заяв на відкриття рахунків, оригіналів договорів на відкриття рахунків у цінних паперах та на розрахунково-касове обслуговування клієнта, оригіналів доручень на право вчинення юридичних дій від імені директорів зазначених СГД, оригіналів доручення на ім`я особи, яка має право на відкриття та розпорядження рахунками (у тому числі у цінних паперах);

- заяв на видачу чекових книжок, грошових чеків, корінців грошових чеків на отримання готівки по зазначеним рахункам. Заявки на зарахування/списання цінних паперів;

- протоколів системи «Банк-клієнт» в яких міститься дата та час з`єднання (включаючи години, хвилини та секунди з`єднання), електронне ім`я користувача, назва операції та ІР-адреса клієнта, як на паперових так і електронних носіях;

- внутрішніх документів з питань фінансового моніторингу на паперових носіях, засвідчених належних чином (прошиті, пронумеровані, засвідчені підписом керівника банку, скріплені відбитком печатки банку), які були чинними у період 2014-2016 років, а саме:

1. Витяги з реєстру фінансових операцій та зведеного реєстру фінансових операцій у яких відображені фінансові операції проведені за участю ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).

2. Копії файлів-повідомлень про фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу надісланих спеціально уповноваженому органу, файлів-повідомлень про взяття (відмову від взяття) на облік інформації про фінансову операцію, а також запити спеціально уповноваженого органу про надання інформації надіслані банку щодо фінансових операцій проведених за участю ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).

3. Копії внутрішніх розпоряджень відповідального працівника банку про зупинення, продовження зупинення, зупинення видаткових операцій, поновлення проведення фінансових операцій ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) та ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).

В іншій частині клопотання відмовити.

Строк дії ухвали до 27.03.2017 року.

Контроль за виконанням ухвали покласти на прокурора відділу прокуратури Київської області ОСОБА_4 .

У разі невиконання ухвали слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених в цій ухвалі документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення28.02.2017
Оприлюднено03.03.2023
Номер документу65221471
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —760/17379/16-к

Ухвала від 14.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 14.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 28.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 28.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 28.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 28.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 28.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 28.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 14.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

Ухвала від 14.02.2017

Кримінальне

Солом'янський районний суд міста Києва

Кушнір С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні