ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"09" липня 2010 р. Справа № 2-а-14517/09/2170
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Ковбій О.В.,
при секретарі: Попутько О.А.,
за участю представника позивача - ОСОБА_1,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Державної податкової інспекції у Скадовському районі Херсонської області
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Джерен" про стягнення штрафних (фінансових) санкцій,
встановив:
Державна податкова інспекція в Скадовському районі Херсонської області (далі-позивач) звернулася до Херсонського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю ДЖЕРЕН (далі-відповідач) про стягнення до державного бюджету штрафних (фінансових) санкцій в сумі 6 122,00 грн.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала, просила суд позов задовольнити в повному обсязі, обґрунтувавши свої вимоги тим, що під час перевірки виявлено порушення, а саме: проведення розрахункових операцій без застосування РРО; не забезпечено відповідність сум наявних готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО; не забезпечено зберігання фіскальних звітних чеків РРО в КОРО; відсутність торгового патенту на видному для огляду місці.
В судове засідання відповідач не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, про дату, час та місце слухання справи був повідомлений належним чином.
Відповідно до ч. 2 ст. 128 КАС України неприбуття у судове засідання сторін без поважних причин або неповідомлення ними про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду справи.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Товариство з обмеженою відповідальністю ДЖЕРЕН зареєстроване як юридична особа, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію від 22.11.2005 року № 1 496 102 0000 000296 та обліковується як платник податків в ДПІ у Скадовському районі з 30.11.2005 року.
13 липня 2009 року посадовими особами ДПА у Херсонській області проведено перевірку за дотриманням суб"єктом господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів i ліцензій у закусочній по вул. Набережній, 1 у місті Скадовську, що належить відповідачу, в результаті якої складено акт перевірки від 13.07.2009 р. (реєстраційний №54/211923/33953459 від 21.07.2009 р.
Перевіркою встановлено порушення, а саме:
- п.п. 1, 3 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 256/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", якими зобов"язано суб"єктів підприємницької діяльності: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку РК (п. 1ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 256/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг"); застосовувати РРО, що включені до державного РРО з додержанням встановленого порядку їх застосування ( п. 3 ст 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 256/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг").
На підставі матеріалів перевірки у закусочній по вул. Набережній, 1 у місті Скадовську від 13.07.2009 р. позивачем прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій, а саме:
рішення від 23.07.2009 року № НОМЕР_1 про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 2 465,00 грн., що складаються із : п"ятикратного розміру вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі непроведення розрахункових операцій через РРО, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання РК: (5х391,00 = 1 955,00 грн.) відповідно до п. 1 ст. 17 Закону України № 265/95-ВР; двадцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян - у разі невикористання при здійсненні розрахункових операцій РК чи КОРО, або використання незареєстрованої належним чином РК чи порушення встановленого порядку її використання, або використання незареєстрованих чи непрошнурованих КОРО чи РК протягом встановленого терміну: (20х17,00 = 340,00 грн.) відповідно до п. 3 ст. 17 Закону України № 265/95-ВР; десяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян - у разі невиконання друку контрольної стрічки або її незберігання протягом встановленого терміну: (10х17,00 = 170,00 грн.) відповідно до п. 5 ст. 17 Закону України № 265/95-ВР.
На підставі матеріалів перевірки від 18.08.2009 р. (акт №81/21/19/23/33953459) позивачем встановлено порушення, а саме:
- п.п. 1, 6, 9, 13 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 256/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", ст. 7 Закону України від 23.03.1996 р. № 98/96-ВР "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності" якими зобов'язано суб'єктів підприємницької діяльності: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку РК (п. 1ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 256/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг"); забезпечувати зберігання використаних КОРО та РК протягом трьох років після їх закінчення; щоденно друкувати на РРО фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання протягом трьох років (п. 6 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 256/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг"); забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання РК - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня (п. 13 ст 3 Закону України від 06.07.1995 р. № 256/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг"); розміщувати торговий патент на фронтальній вітрині, а у разі її відсутності - біля касового апарату; торговий патент має бути відкритим та доступним для огляду (ст. 7 Закону України від 23.03.1996 р. № 98/96-ВР "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності").
На підставі матеріалів перевірки від 18.08.2009 р. позивачем прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 28.08.2009 року: № НОМЕР_2 про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 640,00 грн. за порушення порядку використання торгового патенту, відповідно до ст. 7 Закону України № 98/96-ВР, та № НОМЕР_3 про застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 3 050,00 грн., що складаються із: п"ятикратного розміру вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг), у разі непроведення розрахункових Операцій через РРО, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використьання РК: (5х13,00 = 65,00 грн.) відповідно до п. 1 ст. 17 Закону України № 265/95-ВР; двадцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян - у разі невикористання при здійсненні розрахункових операцій РК чи КОРО, або використання незареєстрованої належним чином РК чи порушення встановленого порядку її використання, або використання незареєстрованих чи непрошнурованих КОРО чи РК протягом встановленого терміну: ((20х17,00) х 6 фіскальних звітних чеків = 340,00 грн. х 6 = 2 040,00 грн.) відповідно до п. 4 ст. 17 Закону України № 265/95-ВР; десяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян - у разі невиконання друку контрольної стрічки або її незберігання протягом встановленого терміну: (10х17,00 = 170,00 грн.) відповідно до п. 5 ст. 17 Закону України № 265/95-ВР; п"ятикратного розмір суми на яку виявлено невідповідність - у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті: (5х87 = 435,00 грн.) відповідно до ст. 22 Закону України № 265/95-ВР.
Суд вважає за необхідне зазначити, що перевірка проведена в присутності бармена - ОСОБА_2 Акт перевірки підписала без зауважень, другий примірник акту отримала.
Всього сума заборгованості на день звернення до суду становила 6 122,05 грн.
Проналізувавши матеріали справи, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 8, 9, 12, 19, 158-163, 167 КАС України, суд -
постановив :
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ДЖЕРЕН (75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Чапаєва, 121 код ЄДРПОУ 33953459) в доход Державного бюджету заборгованість по штрафних (фінансових) санкціях за порушення законодавства про патентування, про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг в сумі 6 122,05 (шість тисяч сто двадцять дві) грн. 05 коп., )р/р 31113104700267, код платежу 21080900, УДК 24103683, МФО 852010).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Ковбій О.В.
кат. 6.6.5
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2010 |
Оприлюднено | 16.03.2017 |
Номер документу | 65250066 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Ковбій О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні