Постанова
від 06.08.2010 по справі 2008/10/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"06" серпня 2010 р. Справа № 2-а-2008/10/2170 Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Ковбій О.В.,

при секретарі: Попутько О.А.,

за участю представника позивача - ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

до ТОВ "Преміум-ПЛЮС" про стягнення адміністративно - господарських санкцій та пені в сумі 8516,42 грн,

встановив:

Херсонське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (далі-позивач) звернулося до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Преміум-ПЛЮС" (далі-відповідач) про стягнення адміністративно-господарських санкцій 7676,92 грн. та пені в сумі 839,50 грн. (загальна сума заборгованості 8516,42 грн.)

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала, позов просила задовольнити в повному обсязі, обґрунтовуючи позовні вимоги тим, що підприємства, установи, організації, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого ч. 1 ст. 19 Закону України № 875 і забезпечують працевлаштування інвалідів. Відповідач за 1 робоче місце, призначене для працевлаштування інвалідів і не зайняте інвалідом, повинен був до 16.04.2010 року самостійно сплатити адміністративно - господарські санкції у розмірі 7676,92 грн. та пеню у сумі 839,50 грн.

В судове засідання відповідач не з'явився, письмових заперечень на позов не надав, про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд прийшов до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню з огляду на таке.

Відповідно до ст. 20 Закону України (в редакції від 06.10.2005 року Закон № 2960-ІУ) "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в poзмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда i не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних ociб, на яких працює від 8 до 15 ociб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда i не зайняте інвалідом, визначається в pозмipi половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.

Як встановлено судом, згідно річного звіту за 2008 рік про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2008 рік, на підприємстві працював 1 інвалід, однак мало працювати 2 інваліда.

Частиною 3 ст. 18 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", передбачено, що підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації i забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, i звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач не інформував центри зайнятості про вільне робоче місце для працевлаштування інвалідів, оголошення у пресу про працевлаштування працездатних інвалідів не надавав, щомісячні звіти про наявність вільного робочого місця (вакантної посади) та потребу в працівниках не надавав. Тому самостійно повинен був сплатити до 16.04.2010 року адміністративно- господарські санкції.

Згідно ч. 2 ст.20 Закону № 875 - ХІІ, порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені, яка обчислюється виходячи з 120% річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки на весь її строк.

Згідно розрахунку суми позову, заборгованість відповідача по адміністративно господарським санкціям складає 7676,92 грн.

Відповідно до розрахунку пені на суму заборгованості по сплаті адміністративно господарських санкцій, відповідачу було нараховано пеню у розмірі 839,50 грн.

Загальна сума заборгованості відповідача складає 8516,42 грн.

Сума заборгованості по адміністративно господарських санкціях та пені до теперішнього часу відповідачем залишається несплаченою.

Приймаючи до уваги вищевикладені обставини, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 8, 9, 12, 19, 158, 159, 160-163 167 КАС України, суд, -

постановив :

Адміністративний позов задовольнити.

Стягнути з ТОВ "Преміум -ПЛЮС" (код ЄДР 32832195) на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (73000, м. Херсон, пр. 40 річчя Жовтня, 5а, код ЄДР 24104230) адміністративно - господарські санкції у розмірі 7676 (сім тисяч шістьсот сімдесят шість) грн. 92 коп. та пені в сумі 839 (вісімсот тридцять дев"ять) грн. 50 коп. на р/р 31219230700002, УДК у м. Херсоні, ГУДКУ по Херсонській області, МФО 852010.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі, скарги про апеляційне оскарження з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

З повним текстом постанови сторони можуть ознайомитись через п'ять днів.

Суддя Ковбій О.В.

кат. 6.11

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.08.2010
Оприлюднено16.03.2017
Номер документу65250138
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2008/10/2170

Постанова від 06.08.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Ковбій О.В.

Ухвала від 20.08.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Ковбій О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні