ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 липня 2010 р. Справа № 2-а-2957/10/2170
Херсонський окружний адміністративний суд
у складі: головуючого судді: Морської Г.М.,
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом
Державної податкової інспекції у Голопристанському районі Херсонської області до комунального підприємства "Комунальник" про стягнення податкового боргу,
встановив:
Державна податкова інспекція у Голопристанському районі Херсонської області (далі - позивач, ДПІ у Голопристанському районі) звернулась до суду з адміністративним позовом до комунального підприємства "Комунальник" (далі - відповідач, КП "Комунальник") про стягнення податкового боргу з податку з доходів фізичних осіб у розмірі 292108, 32 грн.
Від позивача надійшла заява про підтримку позовних вимог в повному обсязі.
Від відповідача надійшла заява про визнання позовних вимог ДПІ у Голопристанському районі в повному обсязі.
Вивчивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
КП "Комунальник" зареєстровано Голопристанською районною державною адміністрацією Херсонської області 28.11.2003 р. за № 602 та внесено до ЄДРПОУ за ідент. кодом 32783321. Із 08.12.2003 р. відповідач взятий на облік в ДПІ у Голопристанському районі.
КП "Комунальник" відповідно до Закону України №889-ІV "Про податок з доходів фізичних осіб" є податковим агентом, який незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками зобов'язаний нараховувати, утримувати та сплачувати цей податок до бюджету від імені та за рахунок платника податку, вести податковий облік та подавати податкову звітність податковим органам відповідно до закону, а також нести відповідальність за порушення норм цього Закону.
Контроль за правильністю та своєчасністю сплати податку здійснює податковий орган за місцезнаходженням юридичної особи або її уповноваженого підрозділу (пп.16.3.4 п.16.3 ст. 16 Закону №889-ІV).
За результатами проведеного аналізу податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) відповідача встановлено.
Відповідно до наданих відповідачем розрахунків за період із II кварталу 2007 р. по I квартал 2010 р. КП "Комунальник" нараховувався податок з доходів фізичних осіб, але не в повному обсязі перераховувався до бюджету.
Згідно із податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за II квартал 2007 р. відповідачем утримано з доходів працівників 18122, 49 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в II кварталі 2007 р. перераховано 2000, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 16122, 49 грн.
Відповідно до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за III квартал 2007 р. відповідачем утримано з доходів працівників 23689, 77 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в III кварталі 2007 р. перераховано 23689, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 0, 77 грн.
Згідно із податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за IV квартал 2007 р. відповідачем утримано з доходів працівників 24269, 79 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в IV кварталі 2007 р. не було перераховано нічого. Заборгованість перед бюджетом склала 24269, 79 грн.
Таким чином, загальна заборгованість перед бюджетом за 2007 р. становить 40393, 05 грн.
Відповідно до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за I квартал 2008 р. відповідачем утримано з доходів працівників 19913, 96 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в I кварталі 2008 р. перераховано 2100, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 17813, 96 грн.
Згідно із податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за II квартал 2008 р. відповідачем утримано з доходів працівників 30078, 11 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в II кварталі 2008 р. перераховано 16000, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 14078, 11 грн.
Відповідно до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за III квартал 2008 р. відповідачем утримано з доходів працівників 33042, 55 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в III кварталі 2008 р. перераховано 6600, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 26442, 55 грн.
Згідно із податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за IV квартал 2008 р. відповідачем утримано з доходів працівників 38459, 55 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в IV кварталі 2008 р. було перераховано 22000, 00. Заборгованість перед бюджетом склала 16459, 55 грн.
За 2008 р. загальна сума заборгованості перед бюджетом становила 74794, 17 грн.
Відповідно до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за I квартал 2009 р. відповідачем утримано з доходів працівників 37782, 22 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в I кварталі 2009 р. перераховано 19000, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 18782, 22 грн.
Згідно із податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за II квартал 2009 р. відповідачем утримано з доходів працівників 40135, 77 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в II кварталі 2009 р. перераховано 2500, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 37635, 77 грн.
Відповідно до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за III квартал 2009 р. відповідачем утримано з доходів працівників 43198, 49 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в III кварталі 2009 р. перераховано 3000, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 40198, 49 грн.
Згідно із податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за IV квартал 2009 р. відповідачем утримано з доходів працівників 42816, 40 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в IV кварталі 2009 р. було перераховано 3100, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 39716, 40 грн.
Усього заборгованість перед бюджетом у 2009 р. становить 136332, 88 грн.
Відповідно до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку (форма 1 - ДФ) за I квартал 2010 р. відповідачем утримано з доходів працівників 43588, 22 грн. податку з доходів фізичних осіб. До бюджету в I кварталі 2010 р. перераховано 3000, 00 грн. Заборгованість перед бюджетом склала 40588, 22 грн.
Заборгованість перед бюджетом за I квартал 2010 р. склала 40588, 22 грн. Загальна сума заборгованості становить 292108, 32 грн.
Станом на 29.07.10 р. вищезазначений борг КП "Комунальник" не сплачений.
Статтею 16 Закону №889-ІV закріплений порядок сплати (перерахування) податку до бюджету. Відповідно до п. 16.3 ст. 16 Закону №889-ІV цей порядок застосовується всіма юридичними особами, у тому числі такими, що мають філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, які розташовані на території іншої територіальної громади, ніж така юридична особа, а також відокремленими підрозділами юридичних осіб, яким в установленому порядку надано повноваження щодо нарахування, утримання і сплати (перерахування) до бюджету податку. Згідно п.п. 16.3.2 п. 16.3 ст. 16 даного Закону юридична особа за своїм місцезнаходженням та місцезнаходженням своїх підрозділів, а уповноважений підрозділ за своїм місцезнаходженням, одночасно з поданням документів на отримання коштів для виплати належних платникам податку доходів, сплачує (перераховує) суми утриманого податку на відповідні розподільчі рахунки, відкриті в територіальних управліннях Державного казначейства України.
Відповідно до п. 8.1.2. Закону №889-ІV вищезазначений податок підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки не мають права приймати платіжні документи на виплату доходу, які не передбачають сплати (перерахування) цього податку до бюджету. Якщо оподатковуваний дохід нараховується, але не виплачується платнику податку особою, що його нараховує, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для місячного податкового періоду.
Згідно із ст. 7.7 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" в якій зазначено, податковий борг погашається попередньо погашенню податкових зобов'язань, які не є податковим боргом, у порядку календарної черговості його виникнення, а в разі одночасного його виникнення за різними податками, зборами (обов'язковими платежами) - у рівних пропорціях.
За вказаних обставин, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст. 8, 9, 12, 19, 158, 159, 160-163, 167 Кодексу Адміністративного судочинства України, - суд
постановив:
Позовні вимоги Державної податкової інспекції у Голопристанському районі Херсонської області до комунального підприємства "Комунальник" про стягнення податкового боргу задовольнити.
Стягнути з комунального підприємства "Комунальник" (код ЄДРПОУ 32783321, вул. Лермонтова, 21, м. Гола Пристань, Херсонська область, 75600) до місцевого бюджету м. Гола Пристань на р/р 33214800700134, ОКПО 24103733, код платежу 11010100, одержувач - Голопристанська міська рада суму боргу по податку з доходів фізичних осіб у розмірі 292108 (двісті дев'яносто дві тисячі сто вісім) грн., 32 коп.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України чи прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Морська Г.М.
кат. 6.6.4
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2010 |
Оприлюднено | 16.03.2017 |
Номер документу | 65250145 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Морська Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні