Ухвала
від 13.03.2017 по справі 296/1980/17
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/1980/17

1-кс/296/875/17

УХВАЛА

Іменем України

13 березня 2017 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участю сторони кримінального провадження слідчого СУ ГУНП в Житомирській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 , при секретарі ОСОБА_3 ,

розглянув клопотання сторони кримінального провадження про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради, код ЄДРПОУ 13555047, що за адресою м. Житомир, провулок Кавалерійський 13.

Перевірив надані матеріали клопотання та дослідивши докази по наданих матеріалах, заслухавши думку учасників судового провадження,

ВСТАНОВИВ:

06.03.2017 слідчий звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради, код ЄДРПОУ 13555047, що за адресою м. Житомир, провулок Кавалерійський 13, вказавши, що з метою найбільш швидкого, повного і неупередженого розслідування кримінального правопорушення, встановлення осіб, які його вчинили, виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради, код ЄДРПОУ 13555047, що за адресою м. Житомир, провулок Кавалерійський 13, з метою перевірки відповідності документації конкурсних торгів по процедурі закупівлі відкритих торгів автомобіля спеціальної призначенності (машину дорожню комбіновану МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом) та проведення зустрічної звірки із ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс», що за адресою м. Біла Церква, вул. Леваневського, 87, код ЄДРПОУ 38401029.

У ході розгляду справи слідчий СУ ГУНП в Житомирській області старший лейтенант поліції ОСОБА_2 клопотання підтримав.

Заслухавши пояснення слідчого ОСОБА_2 , дослідивши матеріали кримінального провадження, вбачаються підстави для задоволення клопотання з таких підстав.

Так, згідно п. 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550 "Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами" позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб`єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ).

З матеріалів клопотання вбачається, що СУ ГУНП в Житомирській області проводиться досудове розслідування в кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань №42016061020000067 від 08.11.2016, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що за результатами перевірки фінансово-господарської діяльності та ефективності використання бюджетних коштів КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради, ЄДРПОУ 13555047 (акт № 1/13555047 від 04.11.2016),

проведеної контрольно-аналітичним відділом Житомирської міської ради встановлено, що у період з 01.01.2014 по 31.07.2016 службові особи КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради, які відповідальні за збереження та використання майна підприємства, шляхом зловживання своїм службовим становищем, привласнили паливно-мастильні матеріали шляхом зайвого списання пального на автомобілі ЗІЛ-130, ДНЗ 35-50 та ПАЗ-3250, ДНЗ 94-54 на суму 82 200 гривень, пального на газонокосарки на суму 217 870 гривень 26 копійок та мастила на суму 28 321 гривня, всього на загальну суму 328 391 гривня 26 копійок, чим заподіяли КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради матеріальну шкоду на вказану вище суму.

В ході проведення досудового розслідування, відповідно до матеріалів перевірки проводився аналіз тендерної, первинної документації, регістрів обліку. Так, відповідно до тендерних торгів, КП «Зеленбуд» ЖМР (Замовник) було укладено з ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс» (код ЄДРПОУ 38401029, м. Біла Церква, надалі Постачальник) договір на державну закупівлю від 09.10.2014 року №97, предметом якого було зобов`язання Постачальника щодо поставки автомобіля спеціальної призначеності (машину дорожню комбіновану МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом). Ціна договору складала 780000 грн. (в т. ч. ПДВ-130000 грн.).

Відповідно до п.4.1. договору КП «Зеленбуд» ЖМР зобов`язане було здійснити предоплату у розмірі 234000 грн., що складає 30,0% від вартості договору, решту 70,0%-546000 грн.- проплатити згідно видаткової накладної після отримання товару та підписання акту прийому товару 2-ма Сторонами. В свою чергу Постачальник зобов`язаний поставити товар протягом 60 днів з дня надходження предоплати (234000 грн.), але не пізніше 25.12.2014 року.

Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником належним чином оформленої видаткової накладної на товар. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов`язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Постачальник, відповідно до умов п. 7.2 договору, сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня).

За порушення умов договору щодо якості товару постачальник зобов`язаний замінити такий товар або відновити його своїми силами та за свій рахунок протягом 30 днів. Якщо протягом 30 днів вищевказані вимоги не виконані, Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% від вартості товару. За порушення строків виконання зобов`язань з вини Постачальника, він сплачує пеню в розмірі 0,1% від вартості недопоставленого товару за кожну добу затримки, а за прострочення понад 30 днів з Постачальника додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості договору.

Пунктом 4.5 договору передбачено, що до видаткової накладної також додаються наступні документи (без їх наявності оплата поставленого товару не проводиться): оригінал чи копія посвідчень якості на кожну одиницю товару; акт прийому на товар, засвідчений печаткою; лист відправника про передачу товару у власність Постачальнику.

Умовами п. 5.1, 5.2 договору передбачено, що поставка основного засобу здійснюється за правилами DDP, місцем поставки товару є адреса Замовника: м. Житомир, пров. Кавалерійський, 13. Поставка здійснюється транспортом Постачальника. Витрати щодо перевезення товару до місця поставки несе постачальник. Строк поставки: жовтень-грудень 2014 р. Договір діє до 31.12.2014 р., а в частині проведення розрахунків-до повного їх завершення.

Згідно п. п.8 «Інші документи, які повинен подати учасник» тендерної заявки КП «Зеленбуд» ЖМР на поставку необхідного транспортного засобу, останнім передбачено перелік обов`язкових для участі в тендері документів, серед яких наступні: дозвіл або ліцензію на провадження відповідної діяльності; завірені копії сертифікатів відповідності на транспортний засіб; копію дозволу ДАІ на право здійснення продажу авто; лист-повідомлення про сервісне гарантійне обслуговування з переліком СТО по всій Україні. Жодного із зазначених документів ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс» надано не було. Однак, в документації конкурсних торгів ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс» наявний гарантійний лист, відповідно до якого товариство зобов`язується надає повний комплект документації згідно пунктів до вимог тендерної документації при поставці товару (машини), зокрема: копію дозволу ДАІ на право здійснення продажу авто; лист-повідомлення про сервісне гарантійне обслуговування. Відповідно до даних оборотно-сальдової відомості Підприємства по рах. 631 «Розрахунки з вітчизняними

постачальниками» оплата за основний засіб проведена повністю в сумі 780000 грн. (платіжні доручення від 28.10.2014 р. №84 на суму 14000 грн. з ПДВ; від 28.10.2014 р. №87 на суму 94000 грн. з ПДВ; від 26.11.2014 р. ;106 на суму 93700 грн. з ПДВ; від 26.11.2014 р. на суму 200000 грн. з ПДВ; від 26.11.2014 р. на суму 10000 грн. з ПДВ; від 26.11.2014 р. на суму 152300 грн. з ПДВ. Всього на 780000 грн. з ПДВ).

Відповідно до тендерної документації, яка досліджувалася в ході проведення перевірки, встановлено наявність наступних документів щодо посвідчення якості придбаваємого основного засобу, необхідність яких передбачено вимогами п. 4.5 договору про державну закупівлю:

- сертифікат відповідності серії ВВ №269741 на авто МАЗ-534035 категорії №3 новий 2008 року виготовлення, ідентифікаційний № НОМЕР_1 , інвойс №142\08-804-2282 від 22.12.2008 р., контракт на поставку №142\392-804-07-08-259 від 20.12.2008 р. Термін його дії: з 29.12.2008 р. по 28.06.2009 р. Виробником є РУП Мінський автомобільний завод (республіка Білорусь). Сертифікат видано ЗАТ «Торговий дім ДЗАК» (Львівська область, м. Дрогобич, вул. Гайдамацька, 22, код ЄДРПОУ 35376367).

- ВМД від 29.12.2008 р. №209020000\8\006672, де відправником є РУП Мінський автомобільний завод (республіка Білорусь), одержувачем ВАТ «Дрогобицький завод автомобільних кранів» (Львівська область, м. Дрогобич, вул. Гайдамацька, 22, код ЄДРПОУ 00240158), декларант\представник ЗАТ «Торговий дім ДЗАК» (код ЄДРПОУ 35376367). Штамп Львівської митниці проставлено 29.12.2008 року. Загальна вартість авто у ВМД 423546,48 грн., в т.ч. ПДВ-70591,08 грн.

- сертифікат відповідності серії ВГ на автомобіль спеціальний МДК з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом на базі шасі МАЗ-534035-440-000, новий. Код УКТЗЕД 8705. Термін його дії: з 01.04.2015 р. по 30.08.2015 р. Виробником є ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс» (м. Біла Церква, вул. Леваневського, 87, код ЄДРПОУ 38401029 (виробник базового шасі Мінський автомобільний завод (республіка Білорусь).

Аналізом зазначеної документації встановлено, що до 01.04.2015 року автомобіля спеціального МДК з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом на базі шасі МАЗ-534035-440-000 ще не існувало, і проводити по ньому проплату фактично було неможливим, що в свою чергу суперечить здійсненню прийму-передачі зазначеного транспортного засобу 23.03.2015 р.

В той же час, в порушення вимог Постанови КМУ від 07.09.1998 р. №1388 «Про затвердження порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс» не здійснило постановку на реєстраційний облік зазначений транспортний засобу, вже як автомобіля спеціального МДК з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом, безпосередньо перед його продажем, що в подальшому унеможливило проведення подальшої його реєстрації.

Крім того, в ході перевірки встановлено, що КП «Зеленбуд» ЖМР «Автомобіль МДКЗ-10», на порушення умов п. 5.1, 5.2 договору, було доставлено власними силами підприємства, зокрема його доставку здійснювали майстер з експлуатації та ремонту машин і механізмів ОСОБА_4 та водій ОСОБА_5 , згідно наказу про відрядження по підприємству від 23.03.2015 р. №44. Відповідно до подорожного листа від 23.03.2015 р. №13 на автомобіль ВАЗ-2104 НОМЕР_2 , де водієм виступає ОСОБА_5 , на доставку «Автомобіля МДКЗ-10» по маршруту м. Житомир-Біла Церква, Біла Церква-Житомир в кількості 345 км. Підприємством витрачено 33,5 л. бензину А-92, що призвело до понесення додаткових, не передбачених умовами договору, витрат, адже доставка транспортного засобу на адресу Замовника включена у вартість придбаваємого транспортного засобу.

Слід зазначити, що КП «Зеленбуд» ЖМР з метою отримання транспортного засобу, проплата за який проведена підприємством в повному обсязі, була проведена наступна претензійно-позовна робота:

- вимога щодо невиконання умов договору КП «Зеленбуд», складена на адресу директора ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс»- ОСОБА_6 від 23.01.2015 р. №17 з вимогою поставки товару до 28.01.2015 р.;

- претензія від 21.10.2015 р. №144 на адресу директора ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс»- ОСОБА_6 з повідомленням про понесення фінансових збитків по причині не поставки машини та з повідомленням про те, що у разі ненадання до 30.10.2015 р. всіх необхідних документів на машину для її оформлення (у зв`язку з неможливістю її експлуатації без дозвільних документів) КП «Зеленбуд» звернеться до суду та правоохоронних органів;

- позовна заява від 29.02.2016 р. про зобов`язання виконати умови договору до Господарського суду Київської області, де відповідачем є ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс», в якій позивач просить суд зобов`язати відповідача поставити автомобіль на облік в ДАІ та надати технічний паспорт. Позовна заява відхилена судом по причині невірної проплати за неї, а саме: як за одну вимогу немайнового характеру, а потрібно як за дві вимоги.

Таким чином, проведеною перевіркою та відповідними розрахунками було встановлено затримку в доставці транспортного засобу на 89 днів, що суперечить умовам договору поставки та в свою чергу призвело до недоотримання КП «Зеленбуд» ЖМР пені, штрафних санкцій в загальній сумі 280 020 грн.

Враховуючи вищевикладене, є достатні підстави для призначення та проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради, що за адресою м. Житомир, провулок Кавалерійський 13 в частині перевірки відповідність документації конкурсних торгів по процедурі закупівлі відкритих торгів автомобіля спеціальної призначенності (машину дорожню комбіновану МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом) та проведення зустрічної звірки із ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс», що за адресою м. Біла Церква, вул. Леваневського, 87, код ЄДРПОУ 38401029 за період з 01.07.2014 по 01.01.2017.

Отримані у ході ревізії дані можуть бути використані як докази злочинної діяльності службових осіб КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради та ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс».

Враховуючи викладене, заслухавши думку слідчого, який клопотання підтримав, керуючись ст.11 Закону України „Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", та керуючись ст.93, 309 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Надати слідчому СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_2 дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради, що за адресою м. Житомир, провулок Кавалерійський 13, код ЄДРПОУ 13555047, за період з 01.07.2014 по 01.01.2017, терміном проведення 15 робочих днів, починаючи з «20» березня 2017 року до «07» квітня 2017 року включно, організацію виконання якої доручити Управлінню північного офісу Державної аудиторської служби в Житомирській області.

В ході перевірки прошу виконати наступне:

1. Перевірити відповідність документації конкурсних торгів по процедурі закупівлі відкритих торгів автомобіля спеціальної призначеності (машини дорожньої комбінованої МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом) вимогам законодавства.

2. Перевірити відповідність пропозицій конкурсних торгів вимогам документації конкурсних торгів та законодавству по процедурі закупівлі відкритих торгів автомобіля спеціальної призначеності (машину дорожню комбіновану МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом).

3. Перевірити дотримання порядку розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів, визначення переможця, акцепту пропозицій конкурсних торгів переможця торгів за процедурою закупівлі відкритих торгів автомобіля спеціальної призначеності (машини дорожньої комбінованої МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом).

4. Перевірити дотримання законодавства при укладанні договору №97 від 09.10.2014 на державну закупівлю автомобіля спеціальної призначеності (машини дорожньої комбінованої МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом).

5. Перевірити виконання вимог договору № 97 від 09.10.2014 на державну закупівлю, наявності підстав для перерахування державних коштів за процедурою закупівлі відкритих торгів,

щодо поставки автомобіля спеціальної призначеності (машину дорожню комбіновану МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом). З`ясувати чи проводилась підприємством претензійно позовна робота та які вживались заходи для забезпечення належного виконання договору.

6. Встановити чи була нанесена матеріальна шкода (збитки) КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради внаслідок виконання та укладання договору №97 від 09.10.2014 року на державну закупівлю автомобіля спеціальної призначеності (машини дорожньої комбінованої МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом). З`ясувати у якій сумі та з чиєї вини заподіяна матеріальна шкода?

7. Перевірити інші питання, що стосуються діяльності комітету з конкурсних торгів та здійсненої закупівлі за процедурою закупівлі відкритих торгів автомобіля спеціальної призначеності (машини дорожньої комбінованої МДКЗ-10 з поливочним обладнанням, щіткою і відвалом).

9. Провести зустрічну звірку з ТОВ «Брод-Вей Ресурс Плюс», що за адресою м. Біла Церква, вул. Леваневського, 87, код ЄДРПОУ 38401029.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення13.03.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу65259414
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —296/1980/17

Ухвала від 13.03.2017

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Бондарчук В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні