Постанова
від 10.03.2017 по справі 817/182/17
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

10 березня 2017 р.Р і в н е 817/182/17

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Жуковської Л.А. за участю секретаря судового засідання Левченко Т.М. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник не прибув

відповідача: представник не прибув

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Головного управління ДФС у Рівненській області доТовариства з обмеженою відповідальністю "Ной" про стягнення штрафу,

В С Т А Н О В И В:

Головне управління ДФС у Рівненській області звернулось з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Ной" про стягнення заборгованості в сумі 23 801,00грн.

Представник позивач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. 27.02.2017 року на адресу суду надійшло клопотання про розгляд справи без участі представника податкової інспекції.

Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, в судове засідання не прибув, причини неприбуття суду не повідомив. Про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.

Судом не визнавалася обов'язковою участь сторін у судовому засіданні. За таких обставин, з урахуванням вимог ч.6 ст.12, ч.1 ст.41 та ч.4 ст.128 КАС України, суд вважає за можливе вирішити спір без участі сторін, на підставі наявних у справі доказів, та без здійснення повного фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.

Повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що позов підлягає до задоволення повністю з огляду на наступне.

Судом встановлено, що відповідно до наказу Головного управління ДФС у Рівненській області №125 від 02.03.2016 року та направлень фактичної перевірки №62,63 від 02.03.2016 року працівниками відділу контролю за обігом та оподаткування підакцизних товарів ГУ ДФС у Рівненській області проведено фактичну перевірку дотримання вимог чинного законодавства в сфері обігу алкогольних напоїв і тютюнових виробів Товариством з обмеженою відповідальнітю "Ной" в кафе "Ной", яке знаходиться за адресою: вул. Зарічна 37, с.Хрінники, Демидівського району, Рівненської області.

У ході проведення перевірки встановлено факт реалізації підакцизних товарів, зокрема: однієї пляшки горілки "Medoff" класік місткістю 0,5 л., міцністю 40% об., дата виробництва 02.12.2015 року, виробник ТОВ "УДК" по ціні 80,00 грн. В реалізації знаходилось ще дві пляшки даної горілки. Бармен розрахункову операцію провела на повну суму покупки, не роздрукувала та не видала фіскальний чек.

Крім того в реалізації знаходилися алкогольні напої:

- вермут з коньяком міцний "Горобина" ТМ "любий край" місткістю 0,5 л., міцністю 18% об., дата виробництва 22.01.2016 року, виробник ПрАТ "Люботинський завод продтоварів" в кількості 2 пляшки по 25,00 грн;

- вино "Ізабелла" краплене десертне, місткістю 0,75 л., міцністю 16% об., дата виробництва 21.12.2015 року, виробник ТОВ "Котнар-М", в кількості 2 пляшки по 49,00 грн;

- вино "Томінке" біле, місткістю 0,75 л., міцністю 9-12% об., дата виробництва 30.12.2015 року, виробник ТОВ "Котнар-М", в кількості 2 пляшки по 49,00 грн.

Всього в реалізації знаходилось 9 пляшок за загальну суму 486,00 грн.

За результатами перевірки складено акт №28/40/36805296 від 02.03.2016 року, бармен ОСОБА_1 з актом ознайомилась, підписала його без зауважень та отримала один його примірник для передачі підприємцю.

На підставі висновків акту перевірки було прийнято рішення про застосування фінансових санкцій №0000254000 від 17.03.2016 року на суму 17 000,00 грн., та податкове повідомлення рішення №0000264000 від 17.03.2016 року на суму 1,00 грн.

Копії даних рішень були направлені листом №656/10/17-00-40-22 від 17.03.2016 року, однак повернулись із поштового відділення із відміткою "за закінченням терміну зберігання.

Відповідачем вказані рішення не оскаржувались ні в адміністративному, ні в судовому порядку, не надано доказів погашення заборгованості.

Частиною першою статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" встановлено, що за порушення норм цього Закону щодо виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами посадові особи і громадяни притягаються до відповідальності згідно з чинним законодавством.

Відповідно до частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу, зокрема, у разі оптової (включаючи імпорт та експорт) і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій - 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 17000 гривень.

Згідно з частиною п'ятою статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення органів, зазначених у частині третій цієї статті, сума штрафу стягується на підставі рішення суду.

Пунктом 10 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.2003 року № 790, визначено, що у разі невиконання суб'єктом господарювання рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

Суд вважає, що рішення про застосування фінансових санкцій фінансових санкцій №0000254000 від 17.03.2016 року на суму 17 000,00 грн., податкове повідомлення рішення №0000264000 від 17.03.2016 року на суму 1,00 грн., до відповідача, прийнято суб'єктом владних повноважень на підставі, в межах наданих повноважень, в розмірах та у строки, визначені чинним законодавством України.

Відповідачем рішення про застосування фінансових санкцій у встановленому порядку не оскаржене, не скасоване та не виконане протягом 30 днів після отримання його копії.

Крім того на адресу Головного управління ДФС у Рівненській області надійшов лист Млинівського відділення Дубенського відділу ГУ Національної поліції Рівненської області № 62/192 від 19.11.2015 року про направлення матеріалів після доопрацювання подання від 19.10.2015 року, згідно матеріалів якого 09.08.2015 року в кафе "Ной", бармен ОСОБА_2 здійснила продаж двох пляшок алкогольного пива "Львівське світле" ємкістю 0,5 л неповнолітньому ОСОБА_3 ІНФОРМАЦІЯ_1.

Факт продажу неповнолітній особі ОСОБА_3 алкогольного пива "Львівське світле" підтверджується письмовими поясненнями неповнолітнього ОСОБА_3, та пояснень понятих ОСОБА_4 та ОСОБА_5

Встановлений факт являється порушенням вимог статті 15-3 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", якою встановлена заборона продажу слабоалкогольних напоїв особам, які не досягли 18 років.

Відповідальність за дане порушення передбачена абзацом 9 частини 2 статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", згідно з яким у разі порушення вимог статті 15-3 цього Закону, до суб'єкта підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у вигляді штрафу - 6800 гривень.

У відповідності до п. 6.15. Положення про Департамент контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової служби України затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1289 від 13.10.2011 року Департамент відповідно до покладених на нього завдань застосовує у випадках, передбачених законодавством, фінансові санкції до суб'єктів господарювання за порушення вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів.

Згідно абзацу 3 пункту 5 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 790 від 02.06.2003 року, фінансові санкції застосовуються за порушення, передбачені статтею 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів позивачем було прийняте рішення № 170016/2 від 23.12.2015 року про застосування до відповідача фінансових санкцій у вигляді штрафу в розмірі 6 800,00 грн.

Згідно з пунктом 13 Порядку застосування фінансових санкцій, передбачених ст.17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 790 від 02.06.2003 року, рішення про застосування фінансових санкцій може бути оскаржено у місячний термін в установленому законодавством порядку. Відповідачем рішення оскаржене не було.

Оскільки рішення про застосування фінансових санкцій фінансових санкцій №0000254000 від 17.03.2016 року на суму 17 000,00 грн., податкове повідомлення рішення №0000264000 від 17.03.2016 року на суму 1,00 грн., рішення про застосування фінансових санкцій № 170016/2 від 23.12.2015 року в сумі 6 800,00 грн., у встановленому порядку не скасовані, відповідач добровільно фінансові санкції не сплатив, доказів сплати суду не надав, тому суд приходить до висновку, що позовні вимоги про стягнення фінансових санкцій у розмірі 23 801,00 грн. є правомірними та підлягають до задоволення.

Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Ной" (код ЄДРПОУ 36805296) штрафні (фінансові санкції) у вигляді штрафу в сумі 23 800,00 грн., до державного бюджету перерахувати на р/р 31410561700102 , УК у Демидівському районі/с.Хрінники/21081500, код ЄДРПОУ 38043480, ГУ ДКСУ у Рівненській області, МФО 833017.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Ной" (код ЄДРПОУ 36805296) штрафні (фінансові санкції) у вигляді штрафу в сумі 1,00 грн., до державного бюджету перерахувати на р/р 31116104700090 , УК у Демидівському районі/21080900, код ЄДРПОУ 38043480, ГУ ДКСУ у Рівненській області, МФО 833017.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Жуковська Л.А.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.03.2017
Оприлюднено15.03.2017
Номер документу65282292
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/182/17

Постанова від 10.03.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 13.02.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

Ухвала від 13.02.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Жуковська Л.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні