Ухвала
від 14.03.2017 по справі б24/266-10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

14.03.2017 Справа № Б24/266-10

Суддя господарського суду Дніпропетровської області Калиниченко Л.М.

при секретарі судового засідання Бондаренко О.М.

за участю представників сторін:

від кредитора: ОСОБА_1, дов.№680/1001 від 14.12.16р., ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго"

від боржника: ОСОБА_2, ліквідатор

розглянувши справу

за заявою ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг

до боржника ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.15А (ЄДРПОУ 24248199)

про визнання банкрутом

ВСТАНОВИВ:

Провадження у справі про банкрутство ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд15А (ЄДРПОУ 24248199) (далі -боржник) порушено 27.09.10р. за заявою голови ліквідаційної комісії боржника відповідно до статті 51 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .

Постановою від 21.10.10р. господарський суд визнав підприємство боржника банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру по справі строком на один рік, ліквідатором у справі призначив арбітражного керуючого ОСОБА_2, ліцензія серія АВ № 347093.

09.11.2010р. в газеті "Голос України", № 210 опубліковано оголошення про визнання ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.15А (ЄДРПОУ 24248199) банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_2

Ухвалою від 15.09.15р. господарський суд здійснив заміну кредитора - Криворізьку північну об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області його правонаступником - Криворізькою північною об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 39738741).

Ухвалою від 29.11.16р. господарський суд продовжив строк ліквідаційної процедури до 14.05.17р.

До господарського суду Дніпропетровської області від ліквідатора ОСОБА_2 надійшли наступні документи:

- звіт ліквідатора №02-10/7/292 від 07.12.2016р. про проведену роботу в ході ліквідаційної процедури ОСОБА_3 житлового підприємства №18 за листопад 2016р.;

- звіт ліквідатора №02-10/7/67 від 24.01.2017р. про проведену роботу в ході ліквідаційної процедури ОСОБА_3 житлового підприємства №18 за грудень 2016р.;

- клопотання №02-10/5/193 від 08.02.2017р., в якому просить суд затвердити ліквідатору ОСОБА_2 по справі № Б24/266-10 про банкрутство ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.15А (ЄДРПОУ 24248199) нараховану та не виплачену оплату послуг, яку було нараховано за період з листопада 2016р. по січень 2017р. у сумі 14 152, 03грн.;

- клопотання №02-10/5/192 від 08.02.2017р., з доданими до нього звітом про проведену роботу, ліквідаційним балансом та інших документів, в якому просить суд затвердити ліквідатору ОСОБА_2 по справі № Б24/266-10 про банкрутство ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.15А (ЄДРПОУ 24248199) нараховану та не виплачену оплату послуг, яку було нараховано за період з 06.12.2015р. по 08.02.2017р. у сумі 42 380, 65грн., затвердити звіт та ліквідаційний баланс.

Ухвалою від 09.02.2017р. підсумкове засідання призначено на 14.03.2017р.

В судове засідання не з'явились представники ОСОБА_3 підприємства теплових мереж "Криворіжтепломережа", м.Кривий Ріг, Криворізької північної об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, Публічного акціонерного товариства "Укртелеком", м.Київ в особі Дніпропетровської філії Публічного акціонерного товариства "Укртелеком", м.Дніпропетровськ, Криворізької міської ради, КП "Кривбасводоканал", які про місце, день та час судового засідання були належним чином повідомлені.

28.02.17р. до господарського суду від ліквідатора ОСОБА_2 надійшов звіт ліквідатора № 02-10/7/305 від 24.02.17р. за період з 01.01.17р. по 24.02.17р.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши в судовому засіданні ліквідатора ОСОБА_2 та представника ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", суд встановив наступне.

Відповідно до вимог ч.2 ст.25 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі - Закон) 26.10.2010р. попереднім керівництвом КЖП № 18 ліквідатору ОСОБА_2 була передана бухгалтерська документація банкрута згідно до акту прийому-передачі. Ліквідатором було виявлено відсутність частини первинних документів банкрута, без наявності яких, стягнення частини дебіторської заборгованості не вбачалось за можливе, тому, для можливості повернення відсутньої бухгалтерської документації, ліквідатор ОСОБА_2 звернувся з заявою про пошук документів банкрута № 2630/18 від 30.07.2012р. до Жовтневого районного відділу Криворізького міського управління головного управління МВС України в Дніпропетровській області, але листом № 30/11161 від 07.09.2012р. отримав від правоохоронних органів з'ясувалось, що документи по дебіторській заборгованості передані до ОСОБА_3 закладу "Парковка та реклама".

Документація банкрута, яка потребує тривалого зберігання, була оформлена згідно договору № 24 від 31.01.2013р . про надання послуг з описування та упорядкування документів та згідно акту прийому надання послуг (виконання робіт) № 23 від 31.01.2013р . була передана до архівного відділу Криворізької міської ради підтвердженням.

В результаті ліквідаційної процедури була встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:

- Комунальне підприємство теплових мереж "Криворіжтепломережа", м.Кривий Ріг на суму 27 893,49 грн.,

- Криворізька північна об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на суму 729 442,89грн.,

- Публічне акціонерне товариство "Укртелеком" на суму 774,46грн.;

- Криворізька міська рада на суму 568 534,38грн.;

- КП "Кривбасводоканал" на суму 1 439 031,14грн.

- ПАТ "ДТЕК "Дніпрообленерго" на суму 8 422,45грн.

Ліквідатором було погашено вимоги 1 черги реєстру вимог кредиторів, а саме, КПТМ "Криворіжтепломережа" на суму 125,00грн. та частково вимоги III черги у сумі 39 147,10грн., а саме, вимоги Криворізької північної об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Питання, що виникали при проведенні ліквідаційної процедури стосовно збереження та реалізації майна банкрута, стягнення та списання дебіторської заборгованості, оплати праці найманих працівників та послуг ліквідатора, продовження ліквідаційної процедури, створення сприятливих умов для її ведення, тощо були розглянуті на засідання кредиторів та комітету кредиторів.

Ліквідатором по акту прийому-передачі від 05.10.2010р. було прийнято майно банкрута та 01.11.2010р. проведено його інвентаризацію. Згідно акту приймання-передачі від 22.10.2010р. ліквідатором було прийнято залишки грошових коштів на розрахункових рахунках та в касі, 22.10.2010р. проведена їх інвентаризація та складено акт про проведення інвентаризації залишків грошових коштів на розрахункових рахунках. . За результатами інвентаризації залишки грошових коштів склали:

- ПАТ Універсалбанк , № 26003000378110 складають 0,00грн.;

- КФ Приватбанк м. Кривий Ріг, №26055154470029 складають 16359,92грн.;

- ГУДКУ у Дніпропетровській обл., м. Дніпропетровськ, №37115001004059 складають 0,00грн.;

- ГУДКУ у Дніпропетровській обл., м. Дніпропетровськ, №37126664022003 складають 0,00грн.;

- ГУДКУ у Дніпропетровській обл., м. Дніпропетровськ, №35437001009916 складають 0,00грн.

Залишок грошових коштів в касі комунального житлового підприємства №18 склав 0,00грн.

Для встановлення наявності у банкрута майна, що належить йому на праві власності, але яке не було передано ліквідатору ОСОБА_2 по акту прийому-передачі та не увійшло до складу ліквідаційної маси, ліквідатором були направлені запити та отримані відповіді від Дніпровського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №2738/02/01-НК від 18.07.2012р. про відсутність КЖП№18 в системі обліку прав власності на іменні цінні папери, Управління Держкомзему у м.Кривий Ріг Головного управління Держкомзему у Дніпропетровській області Державного комітету України із земельних ресурсів № 4007/7 від 21.10.2011р., Інспекції державного технічного нагляду №3160-02-13 від 17.10.2011р. про відсутність в уніфікованій автоматизованій електронно-обліковій системі інформації про реєстрацію сільськогосподарської техніки, відділу РЕР ДАІ з обслуговування м.Кривого Рогу та Криворізького району Головного управління МВС України №14/7РЕР-4590 від 20.10.2011р. про наявність автотранспортних засобів, Криворізького гірничопромислового територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України №12-13/1742 від 13.10.2011р. про відсутність технологічних транспортних засобів, з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно отримано відмову у наданні інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

В ході ліквідаційної процедури ліквідатором ОСОБА_2 все майно (автотранспортні засоби), яке було зареєстровано за підприємством КЖП№18, було включено до складу ліквідаційної маси та реалізовано на відкритих біржових торгах (аукціоні), а саме:Автобус ZUK А1801, Бортовий автомобіль ГАЗ 330210, Автомобіль-платформа ГАЗ 531201, Автопідйомник SKODA 708, Самоскид ЗІЛ 4502, Моторолер.

Ліквідатором ОСОБА_2 з експертами - ТОВ "Розрахункова палата біржових операцій" було укладено договір №04-1008/11 від 10.08.2011р. про оцінку майна банкрута для встановлення реальної ринкової вартості майна КЖП№18, про що складено Звіт №М-18082011/04 від 18.08.2011р. про незалежну оцінку ринкової вартості майна КЖП№18, складено договір-доручення № 05/0911 від 14.09.2011р. на продаж товару з товарною біржею "Альянс" , за яким повірена особа розмістила в газеті "Вісті Придніпров'я" №72(1260) від 20.09.2011р. оголошення про продаж майна , а також укладено договір №140911/5 від 14.09.2011р. про організацію та проведення відкритих торгів.

21.10.2011р. проведено відкриті біржові торги (аукціони) на Товарній біржі "Альянс" з продажу майна (товарно-матеріальних цінностей) ОСОБА_3 житлового підприємства №18 та складено протокол по проведенню відкритих біржових торгів (аукціону) на Товарній біржі "Альянс" з продажу майна №1 від 21.10.2011р. по продажу ТМЦ початковою вартістю 3741,11грн., вартістю продажу - 3741,11грн. .

За підсумками відкритих біржових торгів (аукціону) на товарній біржі "Альянс" було складено договір №1 від 21.10.2011р . про купівлю-продаж товарно-матеріальних цінностей КЖП№18.

За підсумками відкритих біржових торгів (аукціонів) майно КЖП №18 продано фізичним особам - учасникам аукціону. Отримані кошти від реалізації майна КЖП №18 направлено арбітражним керуючим ОСОБА_2 сплату виконаних робіт по проведенню оцінки майна у розмірі 1 500,00грн., послуг за організацію та проведення відкритих торгів (аукціону) та послуг по продажу майна у розмірі 491,45грн., оголошення в ЗМІ про проведення аукціону у розмірі 240,00грн. та часткової виплати у розмірі 1 509,66грн. вимог Криворізької північної ОДПІ.

Згідно відповіді від 22.09.2011 року в переліку транспортних засобів, які зареєстровані за КЖП №18 та перебувають на обліку у відділі РЕР ДАІ з обслуговування м. Кривого Рогу, обліковуються наступні автотранспортні засоби, які не були передані ліквідатору ОСОБА_2 та відповідно не були включені до складу ліквідаційної маси КЖП№18:

- Автомобіль ZUK А1801, реєстраційний номер НОМЕР_1, 1993р. випуску;

- Автомобіль ГАЗ 330210, реєстраційний номер 23-14 ЯАВ, 1996р. випуску;

- Автомобіль ГАЗ 531201, реєстраційний номер НОМЕР_2, 1984р. випуску;

- Автомобіль SKODA 706, реєстраційний номер НОМЕР_3, 1978р. випуску;

- Автомобіль ЗІЛ 4502, реєстраційний номер 75-82 ДНР, 1992р. випуску.

Ліквідатором було направлено клопотання № 2828-18 від 27.08.2012р. до начальника управління благоустрою та житлової політики ОСОБА_4 та клопотання №2829-18 від 27.08.2012р .до начальника управління комунальної власності міста ОСОБА_5 про надання інформації про місцезнаходження вказаного майна КЖП№18. На що було отримано відповідь №6037/15 від 06.09.2012р. , що автотранспортні засоби значаться на балансовому обліку управління благоустрою та житлової політики виконкому міської ради і знаходяться на зберіганні в КП "ЖЕО №31" згідно договору зберігання від 02.02.2009р.

Ліквідатором направлено клопотання №4899/18 від 17.12.2012р. (додаток 34)до начальника управління благоустрою та житлової політики ОСОБА_4 про повернення автотранспортних засобів КЖП№18. На що було отримано відповідь №7052/15 від 21.10.2014р. , що автотранспортні засоби значаться на балансовому обліку управління благоустрою та житлової політики виконкому міської ради та використовуються за призначенням для надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій.

Ліквідатором було направлено клопотання №855/18 від 25.03.2013р. до начальника управління благоустрою та житлової політики ОСОБА_4 про повернення автотранспортних засобів КЖП№18, а саме:

- автобусу ZUK А1801, реєстраційний номер НОМЕР_1, 1993р. випуску;

- автомобіля-платформи ГАЗ 531201, реєстраційний номер НОМЕР_2, 1984р. випуску;

- моторолера (без реєстраційних номерів).

Ліквідатором направлено клопотання №1075/18 від 10.04.2013р. до міського голови ОСОБА_6 про повернення автотранспортних засобів КЖП№18, а саме:

- автобусу ZUK А1801, реєстраційний номер НОМЕР_1, 1993р. випуску;

- автомобіля-платформи ГАЗ 531201, реєстраційний номер НОМЕР_2, 1984р. випуску;

- моторолера (без реєстраційних номерів).

Наказом Управління комунальної власності міста від 16.05.2013р. №95-ум Управління благоустрою та житлової політики актами прийняття-передачі від 16.05.2013р. та Авізо від 16.05.2013р. передано ліквідатору КЖП№18 наступні автотранспортні засоби:

- автобусу ZUK А1801, реєстраційний номер НОМЕР_1, 1993р. випуску, первісною вартістю 28838,00грн., залишкова вартість якого склала 0,00грн.;

- автомобіль-платформу ГАЗ 531201, реєстраційний номер НОМЕР_2, 1984р. випуску, первісною вартістю 6564,81грн., залишкова вартість якого склала 0,00грн.;

- моторолера (без реєстраційних номерів), первісною вартістю 1450,00грн., залишкова вартість якого склала 0,00грн.

Ліквідатором ОСОБА_2 з експертами - ТОВ "Віконт-Консалтинг" було укладено договір №02-2405/13 від 24.05.2013р. про оцінку майна банкрута для встановлення реальної ринкової вартості майна КЖП№18, про що складено Звіт №М-27052013/02 від 27.05.2013р. про незалежну оцінку ринкової вартості майна КЖП№18 . Крім того, ліквідатором ОСОБА_2 складено додаток від 10.06.2013р. до договору про проведення аукціону від 10.06.2013р.№100613/2 , за яким повірена особа розмістила в газеті "Вісті Придніпров'я" №46(1437) від 18.06.2013р. оголошення про продаж майна .

02.07.2013р. проведено відкриті біржові торги (аукціони) на Товарній біржі "Альянс" з продажу майна ОСОБА_3 житлового підприємства №18 та складено протоколи по проведенню відкритих біржових торгів (аукціону) на Товарній біржі "Альянс" з продажу майна КЖП№18, а саме:

- протокол №1 від 02.07.2013р. по продажу складових частин автобусу ZUK А1801, реєстраційний номер НОМЕР_1, 1993р. випуску початковою вартістю 500,00грн., вартістю продажу - 550,00грн. ,

- протокол №2 від 02.07.2013р. по продажу складових частин моторолеру початковою вартістю 40,00грн., вартістю продажу - 44,00грн. ,

- протокол №3 від 02.07.2013р. по продажу складових частин автомобіля-платформи ГАЗ 531201, реєстраційний номер НОМЕР_2, 1984р. випуску початковою вартістю 650,00грн., вартістю продажу - 715,00грн.

За підсумками відкритих біржових торгів (аукціону) на товарній біржі "Альянс" було складено договір від 02.07.2013р . про купівлю-продаж складових частин автобусу ZUK А1801 та акт приймання - передачі товару , договір від 02.07.2013р . про купівлю-продаж моторолеру та акт приймання - передачі товару , договір від 02.07.2013р . про купівлю-продаж складових частин автомобіля-платформи ГАЗ 531201 та акт приймання - передачі товару.

За підсумками відкритих біржових торгів (аукціонів) майно КЖП №18 продано фізичним особам - учасникам аукціону. Отримані кошти від реалізації майна КЖП №18 направлено арбітражним керуючим ОСОБА_2 сплату виконаних робіт по проведенню оцінки майна у розмірі 650,00грн., послуг за організацію та проведення відкритих торгів (аукціону) та послуг по продажу майна у розмірі 196,35грн., оплати за розміщення оголошення в ЗМІ про проведення аукціону у розмірі 264,00грн. та часткової виплати заробітної плати у розмірі 196,35грн. працівникам, залучених до проведення ліквідаційної процедури КЖП№18.

Ліквідатором направлено клопотання №01-21/2515-18 від 14.08.2013р. до міського голови ОСОБА_6 про повернення автопідйомника марки SKODA 706, реєстраційний номер НОМЕР_3, 1978р. випуску, який зареєстровано за КЖП №18.

Листом №4130 від 18.09.2013р. Управління комунальної власності міста виконкому міської ради повідомило, що підготовлено наказ від 18.09.2013р. №185-ум про повернення автотранспортного засобу КЖП№18 - автопідйомника марки SKODA 706, реєстраційний номер НОМЕР_3, 1978р. випуску.

Наказом Управління комунальної власності міста від 18.09.2013р. №185-ум Управління благоустрою та житлової політики актом прийняття-передачі від 19.09.2013р . та Авізо від 19.09.2013р. передало ліквідатору КЖП№18 автопідйомник марки SKODA 706, реєстраційний номер НОМЕР_3, 1978р. випуску первісна вартість якого складала 77026,31грн., залишкова вартість якого склала 0,00грн.

Ліквідатором ОСОБА_2 з експертами - ТОВ "Віконт-Консалтинг" було укладено додаток від 04.10.2013р. до договору №100613/2 від 10.06.2013р. про оцінку майна банкрута для встановлення реальної ринкової вартості майна КЖП№18, про що складено Звіт №М-02102013/04 від 02.10.2013р. про незалежну оцінку ринкової вартості майна КЖП№18 . Оголошення про продаж майна розміщено в газеті "Вісті Придніпров'я" №78(1469) від 08.10.2013р. .

23.10.2014р. проведено відкриті біржові торги (аукціони) на Товарній біржі "Альянс" з продажу майна ОСОБА_3 житлового підприємства №18 та складено протокол №1 від 23.10.2013р. по проведенню відкритих біржових торгів (аукціону) на Товарній біржі "Альянс" з продажу майна - складових частин автопідйомника марки SKODA 706, реєстраційний номер НОМЕР_3, 1978р. випуску початковою вартістю 2100,00грн., вартістю продажу - 2310,00грн. .

За підсумками відкритих біржових торгів (аукціону) на товарній біржі "Альянс" було складено договір №1 від 23.10.2013р . про купівлю-продаж майна КЖП№18 та акт приймання - передачі товару.

За підсумками відкритих біржових торгів (аукціонів) майно КЖП №18 продано фізичним особам - учасникам аукціону. Отримані кошти від реалізації майна КЖП №18 направлено арбітражним керуючим ОСОБА_2 сплату виконаних робіт по проведенню оцінки майна у розмірі 600,00грн., послуг за організацію та проведення відкритих торгів (аукціону) та послуг по продажу майна у розмірі 346,50грн., оплати за розміщення оголошення в ЗМІ про проведення аукціону у розмірі 264,00грн. та часткової виплати заробітної плати у розмірі 1099,50грн. працівникам, залучених до проведення ліквідаційної процедури КЖП№18.

Ліквідатором направлено клопотання №02-10/9/257 від 13.09.2013р. до міського голови ОСОБА_6 про повернення автотранспортного засобу КЖП№18 - бортового автомобіля ГАЗ 330210, реєстраційний номер 23-14 ЯАВ, 1996р. випуску.

Наказом Управління комунальної власності міста від 10.10.2013р. №201-ум Управління благоустрою та житлової політики актом прийняття-передачі від 11.10.2013р. та Авізо від 11.10.2013р. передало ліквідатору КЖП№18 автомобіль ГАЗ 330210, 1996р.в., реєстраційний номер 23-14 ЯАВ первісна вартість якого складала 17000,00грн., залишкова вартість склала 0,00грн.

Ліквідатором ОСОБА_2 з експертами - ТОВ "Віконт-Консалтинг" було укладено договір №01-1410/13 від 14.10.2013р. про оцінку майна банкрута для встановлення реальної ринкової вартості майна КЖП№18, про що складено Звіт №М-15102013/01 від 15.10.2013р. про незалежну оцінку ринкової вартості майна КЖП№18 . Ліквідатором ОСОБА_2 складено додаток від 18.12.2013р. до договору про проведення аукціону від 10.06.2013р. , за яким повірена особа розмістила в газеті "Зоря" від 20.12.2013р. оголошення про продаж майна .

10.01.14р. проведено відкриті біржові торги (аукціони) на Товарній біржі "Альянс" з продажу майна ОСОБА_3 житлового підприємства №18 та складено протокол №1 від 10.01.2014р. по проведенню відкритих біржових торгів (аукціону) на Товарній біржі "Альянс" з продажу майна - складових частин автомобіля ГАЗ 330210, реєстраційний номер 23-14 ЯАВ початковою вартістю 1900,00грн., вартістю продажу - 2090,00грн. .

За підсумками відкритих біржових торгів (аукціону) на товарній біржі "Альянс" було складено договір №1 від 10.01.2014р . про купівлю-продаж майна КЖП№18 та акт приймання - передачі товару.

За підсумками відкритих біржових торгів (аукціонів) майно КЖП №18 продано фізичним особам - учасникам аукціону. Отримані кошти від реалізації майна КЖП №18 направлено арбітражним керуючим ОСОБА_2 сплату виконаних робіт по проведенню оцінки майна у розмірі 600,00грн., послуг за організацію та проведення відкритих торгів (аукціону) та послуг по продажу майна у розмірі 313,50грн., оплати за розміщення оголошення в ЗМІ про проведення аукціону у розмірі 240,00грн. та часткової виплати заробітної плати у розмірі 936,50грн. працівникам, залучених до проведення ліквідаційної процедури КЖП№18.

Ліквідатором було направлено клопотання №02-10/9/536 від 30.09.2014р. до начальника управління благоустрою та житлової політики ОСОБА_4 про повернення автотранспортного засобу КЖП№18 - автомобіля марки ЗІЛ 4502, реєстраційний номер 75-82 ДНР, 1992р. випуску, № 02-10/9/1787 від 02.07.2015р. до начальника управління благоустрою та житлової політики ОСОБА_4 про повернення автотранспортного засобу КЖП№18 - автомобіля марки ЗІЛ 4502, реєстраційний номер 75-82 ДНР, 1992р. випуску та відповіді не було отримано на вказані вище клопотання.

Ліквідатором було направлено позовну заяву до Господарського суду Дніпропетровської області № 02-10/9/361 від 09.12.2016р. про те щоб зобов'язати Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради повернути майно з незаконного володіння, а саме автотранспортний засіб - самоскид ЗІЛ 4502, 1992р. випуску, реєстраційний номер 75-82 ДНР до складу ліквідаційної маси КЖП№18..Згідно оцінки арбітражного керуючого ОСОБА_2 від 09.12.2016р. вартість вищевказаного автотранспортного засобу складає 17000.00 грн. Позовні вимоги були обґрунтовані необхідністю повернення майна банкрута, що знаходилося у третіх осіб, для долучення його до ліквідаційної маси з подальшою оцінкою та реалізацією в рахунок погашення кредиторських вимог (згідно до норм п.1 ст. 26 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом № 2343-ХII ). Виходячи з правового аналізу норм чинного законодавства України суд прийшов до висновку - відмовити КЖП №18 у задоволенні позовної заяви. Рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 24.01.2017р. по справі №904/11669/16 в позові ліквідатору КЖП № 18 ОСОБА_2 було відмовлено.

По акту прийому-передачі від 05.11.2010р . було прийнято дебіторську заборгованість банкрута та 01.11.2010р. проведено її інвентаризацію (акт про проведення інвентаризації додається . Таким чином, дебіторська заборгованість станом на початок ліквідаційної процедури обліковувались за банкрутом у сумі 1793425,75грн. (в тому числі з населення у сумі 1548759,28грн.)

В процесі виконання своїх обов'язків ліквідатором КЖП№18 ОСОБА_2 проводилась робота по ліквідації дебіторської заборгованості шляхом забезпечення надходження коштів на розрахунковий рахунок банкрута а саме: здійснювались обходи боржників з попередженням про термінову сплату боргу, надсилались боржникам претензії про сплату заборгованості, проводилась роз'яснювальна робота з боржниками щодо необхідності сплати заборгованості, укладались з боржниками договори на реструктуризацію боргу, подавались на злісних не платників заяви до районного суду з метою стягнення заборгованості в межах наказових та позовних проваджень, направлялись виконавчі листи до державної виконавчої служби та разом з виконавчою службою провадились спільні рейди по примусовому виконанню рішень. Про кожну з даних робіт було щомісячно звітовано ліквідатором ОСОБА_2 перед комітетом кредиторів. Крім того для зменшення безперспективної дебіторської заборгованості ліквідатором ОСОБА_2 спільно з комітетом кредиторів на засіданнях комітету кредиторів проводилась робота щодо списання дебіторської заборгованості, стягнення якої, в силу суб'єктивних причин, не вбачалось за можливе.

Через сплив термінів позовної давності стягнення дебіторської заборгованості в порядку позовного провадження було неможливим, а через чималий розмір сплати держмита при поданні позовної заяви ще й економічно нераціональним використанням коштів банкрута. Саме тому позовне провадження переважно не використовувалось при стягнені дебіторської заборгованості банкрута, з боржниками у котрих сплинув терміни позовної давності проводилась робота стосовно особистого переконання останніх в необхідності сплати існуючої заборгованості та інші законні дії щодо впливу на них.

Комунальне житлове підприємство №18 в особі ліквідатора ОСОБА_2 та

ТОВ "Віконт-Консалтинг" уклали договір від 10.06.2016р. про проведення оцінки майна №02-1006/16. Складено Звіт ПВ№01-1706/16 від 17.06.2016р. про незалежну оцінку ринкової вартості. Оціночна вартість права вимоги комунального житлового підприємства №18 в сумі 1018324,22 грн. до підприємств та фізичних осіб склала 42107,00грн.Вартість робіт цього договору склала 2000,00грн.

Ліквідатором було укладено з Товарною біржею "Альянс" договір про проведення аукціону з продажу майна (права вимоги КЖП №18) від 05.07.2016р.. На підставі даного договору та Додатку до нього від 29.07.2016р. (додаток 83 ) на аукціон виставляється Лот №1: право вимоги КЖП №18 в сумі 1018324,24 грн. до підприємств та фізичних осіб згідно переліку. Початкова вартість лоту №1 - 42107,00 грн.

Оголошення про проведення аукціону, призначеного на 05.10.2016р. розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України 06.09.2016р. (http://www.minjust.gov.ua/ 46406/?d=35132&v=15bba89dd4&t=7) та 06.09.2016р. на офіційному веб-сайті (http://vgsu. arbitr.gov.ua/pages/158/?d=35132&v=15bba89dd4&t =7) Вищого Господарського суду України.

Товарна біржа "Альянс" листом від 05.09.2016р. повідомила Міністерство юстиції України та Вищий Господарський суд України про проведення аукціону з продажу права вимоги підприємства-банкрута КЖП№18, який призначено на 05.10.2016р. Листом №01/0709-2016 Товарна біржа "Альянс" повідомила також ліквідатора ОСОБА_2 про призначення аукціону на 05.10.2016р.

07.10.2016р. листом №01/0710-2016 Товарна біржа "Альянс" повідомила вище перелічених адресатів про визнання аукціону з продажу права вимоги КЖП №18 таким, що не відбувся через відсутність заяв на участь у ньому.

На підставі договору про проведення аукціону від 05.07.2016р. та додатку до нього від 12.10.2016р. до Товарна біржа "Альянс" листом від 19.10.2016р. за №01/1910-2016 повідомила Міністерство юстиції України та Вищий Господарський суд України про проведення повторного аукціону з продажу права вимоги підприємства-банкрута КЖП №18.

На офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України 20.10.2016р. (http://www. minjust.gov.ua/46406/?d=36529&v=7adc77db1b&t=7) та на офіційному веб-сайті (http://vgsu. arbitr.gov.ua/pages/158/?d=36529&v=7adc77db1b&t =7) Вищого Господарського суду України 20.10.2016р. розміщено оголошення про проведення повторного аукціону призначеного на 18.11.2016р. з можливістю зменшення початкової вартості, але не нижче 50% початкової вартості. Початкова вартість лоту № 1 склала 33685,60 грн. Про що ТБ Альянс листом № 04/2010-2016 від 20.10.2016р. повідомила ліквідатора. Через відсутність заяв на участь в аукціоні 18.11.2016р., повторний аукціон з продажу права вимоги КЖП №18 було визнано таким, що не відбувся (копія листа №02/2111-2016 від 21.11.2016р. додається .

Ліквідатором КЖП №18 та ТБ Альянс підписано Додаток від 21.11.2016р. до договору про проведення аукціону від 05.07.2016р. . В зв'язку з чим, 23.11.2016 року Товарна біржа "Альянс" направила лист № 01/2311-2016 до Міністерства юстиції України та Вищого Господарського суду України про розміщення оголошення про проведення другого повторного аукціону з продажу права вимоги КЖП №18. Згідно листа №02/2511-2016 від 25.11.2016 року адресованого ТБ "Альянс" ліквідатору ОСОБА_2 на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України 24.11.2016р. (http://www.minjust.gov.ua/ 46406/?d=37692&v=0b6f53920f&t=7) та на офіційному веб-сайті (http://vgsu.arbitr.gov.ua/ pages/158/?d=37692&v=0b6f53920f&t =7) Вищого Господарського суду Українирозміщено оголошення про проведення другого повторного аукціону 26.12.2016р. з можливістю зниження початкової вартості на крок аукціону доти, доки не виявиться бажаючий укласти договір. Початкова вартість лоту згідно до додатку від 21.11.2016р. до договору про проведення аукціону склала 26 948,48 грн.

Згідно до Протоколу №1 проведення аукціону на Товарній біржі "Альянс" з відступлення права вимоги комунального житлового підприємства №18 від 26 грудня 2016 року вартість продажу лоту склала 70 066,05грн. Переможцем аукціону стала ОСОБА_7. Однак, ОСОБА_7 не перерахувала кошти за придбане право вимоги на рахунок КЖП № 18 у встановлений законодавством термін. Тому, згідно до п.1 ст.73 Закону, підписання договору було запропоновано приватному підприємству "КЖП" (далі - ПП "КЖП"), як учаснику, який запропонував найбільш високу ціну порівняно з ціною майна, запропонованою іншими учасниками торгів, за винятком переможця торгів. 03.0112017р. між ліквідатором КЖП №18 ОСОБА_2 та ПП "КЖП" було укладено договір цесії (відступлення права вимоги ) та складено відповідний акт про відступлення права вимоги від 19.01.2017р. .

Для можливості проведення ліквідаційної процедури за весь період ліквідаційної процедури на потреби підприємства за рахунок банкрута - КЖП №18 були понесені витрати на загальну суму 721212,08 грн., в тому числі:

- задоволення кредиторських вимог у розмірі 39272,10 грн.;

- оплата послуг ліквідатора у розмірі 184476,47 грн.;

- оплата послуг по оцінці майна у розмірі 5750,00 грн.;

- оплата біржових та брокерських послуг у розмірі 1347,80 грн.;

- оплата послуг системи "Нова-Ком" у розмірі 7805,34 грн.;

- поштові витрати у розмірі 13840,28 грн.;

- задоволення вимог кредиторів та інші витрати на ведення ліквідаційної процедури у розмірі 468720,09 грн.

Єдиний розрахунковий рахунок підприємства № 26005154470079 є закритим , кошти на ньому на момент його закриття відсутні, в касі підприємства кошти відсутні також.

08.02.2017р. відбулося засідання комітету кредиторів банкрута КЖП №18 , на якому був затверджений звіт про оплату послуг арбітражного керуючого ОСОБА_2, яку було нараховано за період з 19.08.2015р. по 05.12.2015р. та відшкодування витрат арбітражного керуючого ОСОБА_2 на проведення ліквідаційної процедури, понесених ліквідатором КЖП №18 та відшкодованих за авансовими звітами і списаних з розрахункового рахунку банкрута в період з листопад 2016 року по січень 2017 року включно на загальну суму 3475,56 грн. та прийнятий до відома ліквідаційний баланс та звіт про результати ліквідаційної процедури КЖП №18 .

Виходячи з вимог ч.2 ст.34 Господарського процесуального кодексу України суд вважає, що ліквідатор надав суду достатньо доказів, повно відобразив обставини справи, додав відповідні документи до звіту.

Наданий реєстр вимог кредиторів, який підтверджує визнані грошові вимоги ліквідатором у справі.

Згідно п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно п.2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

Про місце, день та час судового засідання всі учасники процесу були належним чином повідомлені.

Станом на 14.03.17р. заперечень щодо затвердження звіту та ліквідаційного балансу не надходило.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс станом на 08.02.2017р., заслухавши пояснення в судовому засіданні ліквідатора та представника ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", суд знаходить достатньо підстав щодо затвердження звіту, ліквідаційного балансу та ліквідації юридичної особи-банкрута.

За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.

Згідно п.6 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону.

Керуючись ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 22-32, п.6 ст. 40, ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд

УХВАЛИВ:

Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.15А (ЄДРПОУ 24248199) про оплату послуг, відшкодування витрат на проведення ліквідаційної процедури понесених ліквідатором арбітражним керуючим ОСОБА_2, свідоцтво № 573 від 21.03.2013р. та відшкодованих за авансовими звітами в період з листопада 2016р. по січень 2017р. у сумі 14 152, 03грн. та звіт про оплату послуг нарахованої, за період з 06.12.2015р. по 08.02.2017р., але не виплаченої суми у розмірі 42 380,65грн.

Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.15А (ЄДРПОУ 24248199).

Ліквідувати юридичну особу Комунальне житлове підприємство № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.15А (ЄДРПОУ 24248199).

Згідно п. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Припинити повноваження ліквідатора у справі № Б24/266-10 про банкрутство ОСОБА_3 житлового підприємства № 18, м.Кривий Ріг, вул.Мусоргського, буд.15А (ЄДРПОУ 24248199) арбітражного керуючого ОСОБА_2, свідоцтво № 573 від 21.03.2013р. (50086, м.Кривий Ріг, вул.Дніпропетровське шосе, буд.8, прим.1, ідентифікаційний номер НОМЕР_4).

Провадження у справі припинити.

Згідно п.2 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" копію цієї ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Суддя ОСОБА_8

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення14.03.2017
Оприлюднено15.03.2017
Номер документу65283248
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б24/266-10

Ухвала від 14.03.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 09.02.2017

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 29.11.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 11.11.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 16.06.2016

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 24.11.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 11.11.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 15.09.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 02.06.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

Ухвала від 14.05.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Калиниченко Людмила Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні