Ухвала
від 13.03.2017 по справі 154/832/17
ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

154/832/17

1-кс/154/249/17

У Х В А Л А

про проведення позапланової виїзної ревізії

13 березня 2017 року. Володимир-Волинський міський суд, Волинської області в складі :

слідчого судді Вітера І.Р.,

при секретарі Столярчук Т.О.,

слідчого Родзенюка Д.А.,

розглянувши клопотання слідчого СВ Володимир - Волинського відділення поліції Нововолинського відділу поліції ГУ НП у Волинській області Родзенюка Д.А. пронадання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії у кримінальному провадженню внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017030060000113 від 08.02.2017 року за ознаками кримінального правопорушення , передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України

ВСТАНОВИВ :

13.03.2017 року слідчий СВ Володимир - Волинського відділення поліції Нововолинського відділу поліції ГУ НП у Волинській області Родзенюк Д.А, за погодженням з прокурором Володимир-Волинської місцевої прокуратури Калиновською Л.О., в рамках здійснення досудового розслідування кримінального правопорушення, відомості щодо вчинення якого 08.02.2017 року внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за№ 12017030060000113, звернувся до слідчого судді з вказаним клопотанням, в якому просив надати дозвіл на проведення управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Служби автомобільних доріг у Волинській області, код ЄДРПОУ 25908960, місцезнаходження: м. Луцьк, вул. Рівненська 52 Б.

Клопотання мотивоване тим, що 08.02.2017 у Володимир-Волинський ВП надійшли матеріали з УЗЕ у Волинській області, за фактом розтрати бюджетних коштів, допущеної службовими особами Служби автомобільних доріг у Волинській області, під час проведення поточного ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/М-06 на ділянці 95+426-97+640, в межах міста Володимир-Волинський, за договором №013/39/16 від 29.08.2016 року укладеним із підрядником ТзОВ АМіЛа , внаслідок неякісного та не в повному обсязі виконання підрядником робіт по ремонту дороги на суму понад 100 000 гривень.

08.02.2017 року слідчим відділенням Володимир-Волинського ВП Нововолинського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області, відомості про дане кримінальне правопорушення внесено у ЄРДР за № 12017030060000113 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

Під час розслідування кримінального провадження встановлено, що 10.10.2016 року представником замовника ОСОБА_3 з однієї сторони та ОСОБА_4 в особі директора ТзОВ Аміла з іншої сторони, було підписано Акт приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року по капітальному ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/ М-06 на ділянці 95+426 - 97+640, на відрізку 97+476 - 97+642.

14.11.2016 року представником замовника ОСОБА_3 з однієї сторони та ОСОБА_4 в особі директора ТзОВ Аміла з іншої сторони, було підписано Акт приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2016 року по капітальному ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/ М-06 на ділянці 95+426 - 97+640, на відрізку 97+476 - 97+642.

Також в ході розслідування даного кримінального провадження встановлено, що роботи пов'язані із проведення капітального ремонту виконані не якісно та за завищеними цінами, однак на підставі складених та підписаних документів, оплата за їх виконання була проведена.

Враховуючи викладені обставини, з метою встановлення усіх порушень законодавства допущених при замовленні робіт та послуг за державні кошти протягом 2016 року, відповідальних за це осіб, а також встановленні суми завданих матеріальних збитків та забезпечення швидкого, повного і неупередженого розслідування кримінального провадження, встановленню обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, виникла необхідність у призначенні позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Служби автомобільних доріг у Волинській області, код ЄДРПОУ 25908960, місцезнаходження: м. Луцьк, вул. Рівненська 52 Б.

На підставі викладеного, з метою отримання доказів, швидкого, повного та неупередженого розслідування кримінального провадження, слідчий просить надати дозвіл на проведення управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Служби автомобільних доріг у Волинській області, код ЄДРПОУ 25908960, місцезнаходження: м. Луцьк, вул. Рівненська 52 Б.

Заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, дослідивши надані матеріали, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає до задоволення частково.

Згідно ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішення суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку та закінчення, документи, які відповідно до частини 5 і 7 цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Відповідно до ч.11 ст.11 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні",тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

За таких обставин, приходжу до висновку, що клопотання слідчого необхідно задовольнити частково, дозволивши проведення вищевказаної ревізії починаючи з 24.04.2017 року по 18.05.2017 року, але не більше 15 робочих днів.

Керуючись ст.11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , ст.ст.40,110,309,369,372 КПК України , -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Володимир-Волинського відділення поліції Нововолинського відділу поліції ГУ НП у Волинській області Родзенюка Дмитра Анатолійовича пронадання дозволу на проведення управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Служби автомобільних доріг у Волинській області, код ЄДРПОУ 25908960, місцезнаходження: м. Луцьк, вул. Рівненська 52 Б задовольнити частково.

Дозволити працівникам управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, з 24.04.2017 року, провести позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Служби автомобільних доріг у Волинській області, код ЄДРПОУ 25908960, місцезнаходження: м. Луцьк, вул. Рівненська 52 Б, тривалістю не більше 15 робочих днів, тобто по 18.05.2017 року.

На проведення ревізії поставити наступні питання :

- чи дотримано вимоги законодавства службовими Служби автомобільних доріг у Волинській області під час проведення у період з 01.01.2016 по 31.12.2016 (державних закупівель) по закупівлі товарів, робіт та послуг, в тому числі, під час укладення договорів на проведення капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/ М-06 на ділянці 95+426 - 97+640, на відрізку 97+476 - 97+642., укладення договорів проведенні розрахунків за ними, виконання зазначених договорів?

- якщо не дотримано вимоги законодавства України службовими особами Служби автомобільних доріг у Волинській області, то які порушення допущено та ким допущено і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- чи мали місце факти нецільового використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету в тому числі, під час проведення конкурсних торгів (державних закупівель) по закупівлі товарів, робіт та послуг у період з 01.01.2016 по 31.12.2016 року, які стосуються проведення капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/ М-06 на ділянці 95+426 - 97+640, на відрізку 97+476 - 97+642?

- якщо мали місце факти нецільового використання бюджетних коштів, здійснення видатків бюджету в тому числі, під час проведення конкурсних торгів (державних закупівель) по закупівлі товарів, робіт та послуг у період з 01.01.2016 по 31.12.2016, то які порушення та ким допущено порушення при цьому і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- чи мали місце факти закупівлі службовими особами Служби автомобільних доріг у Волинській області товарів, робіт і послуг по завищеним цінам за договорами, укладеними за наслідками проведення конкурсних торгів (державних закупівель) під проведення капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/ М-06 на ділянці 95+426 - 97+640, на відрізку 97+476 - 97+642.

- якщо мали місце факти закупівлі службовими Служби автомобільних доріг у Волинській області товарів, робіт і послуг по завищеним цінам за договорами, укладеними за наслідками проведення конкурсних торгів (державних закупівель), то які порушення та ким допущено порушення при цьому і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

- чи дотримано вимоги законодавства України службовими особами Служби автомобільних доріг у Волинській області та чи відповідають сплачені вартості товарів, робіт та послуг під час проведення капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/ М-06 на ділянці 95+426 - 97+640, на відрізку 97+476 - 97+642, умовам укладених договорів, чи відповідають кількість та асортимент отриманих товарів, робіт та послуг умовам договорів, чи правомірно перераховано кошти на рахунки приватних підприємств за даними договорами, на підставі яких документів здійснювався перерахунок коштів?

- якщо не дотримано вимоги законодавства України службовими особами Служби автомобільних доріг у Волинській області у період часу з 01.01.2016 по 31.12.2016 при виконанні господарських угод, сплаті вартості товарів, робіт та послуг за договором на проведення капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща-Шацьк-Любомль-Володимир-Волинський-Павлівка-Горохів-Берестечко-Козин-Кременець-/ М-06 на ділянці 95+426 - 97+640, на відрізку 97+476 - 97+642, то які та ким допущено порушення і яких нормативно-правових актів, кому та у якій сумі завдано матеріальних збитків (шкоди) внаслідок допущених порушень, з чиєї вини та хто є відповідальними особами за це?

Дозволити працівникам управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області під час проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Служби автомобільних доріг у Волинській області, код ЄДРПОУ 25908960, місцезнаходження: м. Луцьк, вул. Рівненська 52 Б, провести зустрічні звірки із ТзОВ Аміла , код ЄДРПОУ 25090493 (смт . Турійськ, вул. Привокзальна 26, Турійський район ), УЖКГ виконкому Володимир-Волинської міської ради, код ЄДРПОУ 26120629, місцезнаходження: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького 5 та Володимир-Волинською міською радою Волинської області, код ЄДРПОУ 04051282 (м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького 5, Волинської області) щодо підтвердження виду, обсягу, вартості та якості проведення робіт та послуг.

Сприяння службовим особам Державної фінансової інспекції України у виконанні ними своїх обов'язків щодо проведення позапланової ревізії, в частині вирішення питань, що потребують втручання правоохоронного органу, доручити працівникам УЗЕ у Волинській області ДЗЕ Національної поліції України та Володимир-Волинського відділення поліції Нововолинського відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області.

Визначити строк проведення позапланової виїзної ревізії упродовж 15 робочих днів

Проведення ревізії не повинно порушувати нормального режиму роботи підконтрольних установ та інших суб'єктів господарської діяльності.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя /-/-підпис.

Згідно з оригіналом.

Суддя Володимир-Волинського міського суду Вітер І.Р.

Дата ухвалення рішення13.03.2017
Оприлюднено20.03.2017
Номер документу65289333
СудочинствоКримінальне
Сутьпроведення позапланової виїзної ревізії 13 березня 2017 року. Володимир-Волинський міський суд, Волинської області в складі : слідчого судді Вітера І.Р., при секретарі Столярчук Т.О., слідчого Родзенюка Д.А., розглянувши клопотання слідчого СВ Володимир - Волинського відділення поліції Нововолинського відділу поліції ГУ НП у Волинській області Родзенюка Д.А. пронадання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії у кримінальному провадженню внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12017030060000113 від 08.02.2017 року за ознаками кримінального правопорушення , передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —154/832/17

Ухвала від 13.03.2017

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

Ухвала від 13.03.2017

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні