Постанова
від 03.02.2017 по справі 522/20851/16-к
ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

03.02.2017

№ 522/20851/16-к

№ 1-«кс»/522/1869/17

УХВАЛА

Іменем України

03 лютого 2017 року м.Одеса

Слідчий суддя Приморського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого слідчої групи СУ ГУ НП в Одеській області ОСОБА_4 , погодженого з прокурором відділу прокуратури Одеської області ОСОБА_3 , про проведення позапланової виїзної ревізії, по кримінальному провадженню за №12016160000000042 від 27.01.2016, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч.2 ст. 367, ч.2 ст. 364, ч.ч.1,2 ст. 366, ч.4 ст.190 та ч.3 ст. 212 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається з клопотання слідчого, слідчим управлінням ГУ Національної поліції в Одеській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12016160000000042 від 27.01.2016, за фактами розкрадання державних грошових коштів у особливо великих розмірах та службового підроблення, що спричинило тяжкі наслідки, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.5 ст. 191, ч.2 ст. 367, ч.2 ст. 364, ч.ч.1,2 ст. 366, ч.4 ст.190 та ч.3 ст. 212 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що протягом 2012-2014 років на територію України під приводом подальшого транзиту, здійснювалось ввезення нафтопродуктів, які в дійсності реалізовувались в межах держави без сплати належних податків, зборів та платежів. Фактично ввезені на територію України нафтопродукти зберігались на нафтобазах- митних складах, орендованих підприємствами- імпортерами та розташованих у Кіровоградській, Луганській, Рівненській, Черкаській, Одеській, Київській, Харківській та Хмельницькій областях, з яких реалізовувались споживачам від імені ТОВ «Газ Україна-2009», ТОВ «Газ Україна-2020», представництвом «Сопрема Трейдінг ЛТД», ТОВ «Торговий дім «Ветек». Загальний обсяг таких реалізацій за період 2012-2014 років складає близько 36 млрд. грн.

У вищезазначеній схемі злочинної діяльності були задіяні офшорні компанії «SOPREMA TRADING LTD», «KSANDRO ENTERPRISE», «FREMINGHAM INVESTMEN CORP», «EPSON LIMITED», «VETEK TRADING LIMITED», «EMINENT ENERGY LIMITED», а також підприємства- резиденти: ПАТ «Одеський НПЗ» (код 00152282), ТОВ «Зовнітрансгаз» (код 37860735), ТОВ «Газ Україна 2020» (код 37428778), ТОВ «Газ України 2009» (код 36308214), ПМП «Петрол-Форвардінг» (код 24526480), ПП «Фірма «Армада-плюс» (код 34525053), ТОВ «Агротек» (14003350), Представництво «Сопрема Трейдінг ЛТД» (код 26595628), ТОВ«Цикловаст»(код 38674635), ТОВ «Всеукраїнський промисловий союз» (код 32827075), ТОВ «ТД «Ветек» (код 38809821), ТОВ «Інжерінг» (код 38705343), ТОВ «Нафтоспецтранс» (код 38913269), ТОВ «Гатіора» (код 38091733), ТОВ «Даймонд Альянс» (код 28651089), ТОВ «Летавіца» (код 38091749), ТОВ «АСТАВІЯ» (код 38063554), ТОВ «ПРОМ-ГАЗ-ІНВЕСТ» (код 37403355), ТОВ «УКРКОМЕРЦПОСТАЧ» (код 37227849), ТОВ «БРІАРЕЙ ПЛЮС» (код 38519368), ТОВ «АРГІЙ» (код 38518186), ТОВ «Регіон» (код 25050772), ТОВ «ГРАНТ ТАЙМ» (код 38123047), ТОВ «Енергія І ГАЗ Україна» (код код 34737717), ТОВ «Мульті АКВА» (код 37860709), ТОВ «ЕКОН ТРЕЙД» (код 38475635), ТОВ «ЛУСІН» (код 37748564), ТОВ «Прем`єр оіл» (38433972), ТОВ «ЕНЕРГОПРОМКОМПЛЕКТ» (код 32303537), ТОВ «Бастет Компані» (код 37131759), ПАТ «Укртатнафта» (код 152307), ТОВ «Кванта Коста» (код 36456249), ТОВ СП «Експогаз» (31438686), ТОВ «Східенергопостач 2» (код 37131848), ТОВ «Профешнл Сервіс» (код 37095742), ТОВ «Нео-Синтез» (код 36815393), ТОВ «Стілбон» (код 37431073), ФД ТОВ «Укренергоринок» (код 37488177), ТОВ «Інформтрест-консанлтінг» (код 37860819), ПАТ «Укргазвидобування» (код 30019775), ТОВ «Кіровограднафтопереробка» (код 36520261), ТОВ «РН-Коммерс» («ТНК-ВР Коммерс» код 33500195), ТОВ «Спецтранс-Технологія» (код 37147512), Товарна біржа «Перша незалежна біржа» (37354518), ПАТ «Днепропетровсьгаз» (код 03340920), ТОВ «Євростандарт-Автогаз» (код 37958775), ПП «Окко-Бізнес» (код 37278249), ТОВ «Євротрейд Україна» (код 38173234), ПП «Анкон Плюс» (код 33651152), ТОВ «Промтехресурс-Центр» (код 34479856), ТОВ «Маркет-Груп-Харків» (код 30037265), ТОВ «Аси-Ойл» (код 30500737), ТОВ «Юрай» (код 22886866), ТОВ «Пріора-Інвест» (код 38771327), ТОВ «Голдстрім Консалт» (код 38651047), ТОВ «ЗКХР» (код 34656607), ТОВ «Картал Голд» (код 37972852), ТОВ «ТОРЕНІЯ» (код 38091691), ТОВ «ММДВРР» (код 33440461), Одеська залізниця (код 36308214), ТОВ «Авто Ліга» (код37227812), ТОВ «Матоні» (код 37687470), ПРАТ «Київське-Дніпровське МППЗТ» (код4737111), ТОВ «Недержавна служба безпеки «Меркурій-С» (код 32195891), ТОВ «Гармонія-Н» (код 35674758), ТОВ «777» (код 24344276),ТОВ «Еквіст-Сім» (код 31601073), ТОВ «Праймтайм» (код 38463787), ТОВ «Мандарин Ессет Менеджмент» (код 38903397), ТОВ «Транс-Нафта 2009» (код 36791933), ТОВ «Катіон» (код 32324824), ТОВ «Магнолія 2012 (код 37958225), ТОВ «Компанія «Ровена» (код 38865488), ТОВ Лагуна-Рені» (код 31180219), ТОВ «Росукренергохолдінг» (код 37142650), ТОВ «Компанія Інтергал» (35286991), ТОВ «Профіт Менеджмент» (код 38346581), ПІІ «Лукойл-Україна» (код 30603572), ТОВ «Уністрой» (код 32581996), ТОВ «Вал-Трейдінг» (код 38650939), ТОВ «Інвестиційна нафтова компанія» (код 36772753), ТОВ «Алянс ойл Україна» (код 34531124), ВАТ «Атан-Крим» (код 32085677), ТОВ «Укрнафтоопт» (код 37180282), ТОВ «Мобільний термінал» (код 34618425), ТОВ «Укртрансойл-2009» (код 38274072), ТОВ «БНК-Україна» (код 36949031), ТОВ «Торгівельний дім Днепр Петроліум» (код 37732067), ТОВ «ТНК-Індастріз Україна» (код 32662383), ПАТ «ЦГЗК» (код 190977), ПП «Автопетроліум « (код 37228512), ТОВ «Контакт-К» (код 36961986), ТОВ «Юком» (код 31575358), ПП «ТК «Укр-Петроль» (код 36905994), ТОВ «Інтер Трейд» (код 37946508), ТОВ «Стартойл» (код 38513869), ТОВ «Лек-Оіл» (код 34047083), ТОВ «Нефтєк Оіл» (код 30997048), Фірма «ТЕС» (код 16512506), ПАТ «ІНГЗК» (код 190905), ТОВ «СЄПЕК» (код38607794), ПП «Антаріо» (код 32816975), ТОВ «Укрнафтаком» (код 33064422), ПАТ «ПІВНГЗК» (код 191023), ТОВ «Східні Ресурси» (код 24049643), ТОВ «Келмер» (код 37955376), ТОВ «Інтероілопт» (код 37533360), ТОВ «Магнатек-Форт» (код 37818180), ТОВ «Реал-НП» (код 37180256), ТОВ «НК «Народна» (код 38675288), ТОВ «ТД «Елемент» (код 37817119),ТОВ «Торгівельний дім «Мобільний термінал» (код 38483096),ТОВ «Київська митна агенція» (код 00152282), Командитне товариство «Донтрансгарант і Компанія» (код 34820485), ТОВ «ВЄТЕК Україна» (код38748984), ТОВ «Аргумент-2009» (код 36226184).

Так, через суб`єктів господарської діяльності ТОВ «Зовнітрансгаз» (код ЄДРПОУ № 37860735), ТОВ «ГазУкраїна 2020» (код ЄДРПОУ № 37428778), ТОВ «ГазУкраїна 2009» (код ЄДРПОУ №36308214) та ТОВ «Цикловаст» (код ЄДРПОУ № 38674635), на територію України ввозились нафтопродукти, які начебто експортувалися в режимі «реекспорт», за межі митної території України на адресу офшорних компаній, в тому числі «KSANDRO ENTERPRISE Ltd», «SOPREMA TRADING LTD», «PROSPERITY DEVELOPMENTS S.A.», «Fremingham Investment Corp», «Zevidon Trading Limited». Вказані нафтопродукти переміщувались на територію України залізничним, морським та річковим транспортом через порти Ізмаїл, Рені, Херсон.

Окрім того, ПАТ «Одеський нафтопереробний завод» укладено ряд договорів з компаніями- нерезидентами на переробку нафти та виробництво нафтопродуктів, зокрема договір №13/183 від 18.07.2013 з компанією «SOPREMA TRADING LTD» та договір №21/11/13-РТ-РВ від 21.11.2013 з компанією «KSANDRO ENTERPRISE Ltd». Відповідно до умов зазначених договорів, нафтопродукти, які надходили на митну територію України від вищевказаних компаній- нерезидентів, як давальницька сировина, розміщувались на митних складах, надалі автомобільним транспортом доставлялись на територію ПАТ «Одеський НПЗ». Після переробки готова продукція заявлялась у режим «реекспорт» та транспортувалась автомобільним транспортом до портів Рені та Ізмаїл, звідки морськими судами, відправлялась за кордон, зокрема через портовий термінал ТОВ «Лагуна- Рені» (ЄДРПОУ 31180219). Однак, в дійсності, фактичного вивезення нафтопродуктів за межі України не відбувалось, а їх реалізація, в порушення митних режимів, здійснювалась безпосередньо із митних складів та з території ПАТ «Одеський НПЗ» вітчизняним покупцям. При цьому, документи щодо переміщення, переробки нафтопродуктів, фальсифікувались.

Також досудовим розслідуванням встановлено, що документальне оформлення фіктивного виходу нафтопродуктів через Ренійський морський торгівельний порт здійснювалось службовими особами ТОВ «Лагуна-Рені» за вказівками ОСОБА_5 , який спільно із невстановленими слідством особами організував фіктивне переміщення через митну територію України нафтопродуктів через термінал ТОВ «Лагуна-Рені», розташований на території ДП «Ренійський морський торгівельний порт», за адресою: Одеська область, м.Рені, вул. Дунайська 188Б, з відповідним оформленням фіктивних підтверджуючих документів угод без наміру їх подальшого виконання.

На підставі фіктивних договорів : № 02-LOP від 07.12.2012 між ТОВ «Лагуна- Рені» та «Zevidon Trading Limited», № 03-LOP від 11.11.2013 між ТОВ «Лагуна- Рені» та «Fremingham Investment Corp», № 04-LOP від 21.11.2013 між ТОВ «Лагуна- Рені» та «SOPREMA TRADING LTD», № 05-LOP від 02.01.2014 між ТОВ «Лагуна- Рені» та «KSANDRO ENTERPRISE», в період з 07.12.2012 по 31.12.2014 працівниками ТОВ «Лагуна-Рені» документально оформлювалась неіснуюча доставка автомобільним автотранспортом до ТОВ «Лагуна-Рені» за адресою: Одеська область, м. Рені, вул. Дунайська, 1886, нафтопродуктів, які начебто перевантажувались прямим способом у судна «Atlantic Carrier», «Bianka-K», «Maria-К», «Brigitte К», «Ingul», а також несамохідні баржі «Tank-57», «Tank- 58», «Eiltank-547», для відправки вантажоодержувачу за межі митної території України.

В дійсності перевантаження нафтопродуктів через термінал ТОВ «Лагуна- Рені» не відбувалось, а нафтопродукти, які мали бути вивезені за митний кордон України у митному режимі транзит та реекспорт, випускалися невстановленими досудовим розслідуванням особами у вільний обіг на територію України без сплати обов`язкових податків, зборів та платежів.

Встановлено, що посадові особи ТОВ «Лагуна-Рені» в період з 07.12.2012 по 31.12.2014 за вказівками ОСОБА_5 , який спільно із невстановленими слідством особами, зловживаючи своїм службовим становищем, провели низку безтоварних операції з офшорними компаніями «SOPREMA TRADING LTD», «KSANDRO ENTERPRISE», «FREMINGHAM INVESTMEN CORP», «Zevidon Trading Limited» та ПАТ «Одеський НПЗ».

Крім того, відповідно до оцінки ризиків відмивання коштів зазначені операції становлять високий ризик згідно до стандартів FATF.

Отже, для кримінального провадження першочергове значення має встановлення обставин фінансово-господарських взаємовідносин, повноти та правильності нарахування податків, зборів, обов`язкових платежів, що є важливим доказом визначення суми безпідставного зменшення податкових зобов`язань, що підлягають сплаті до бюджету України. Вказані докази є можливим отримати та долучити до матеріалів кримінального провадження лише отримавши дозвіл на проведення перевірки відповідного суб`єкта господарювання.

Розглянувши клопотання, вислухавши думку прокурора, який просив клопотання задовольнити, вважаю необхідним клопотання задовольнити, з наступних підстав.

Відповідно до п.75.1ст.75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Пунктом75.1.2ст.75 Податкового кодексу України передбачено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Згідно п.78.1.11ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом, зокрема, якщо отримано рішення слідчого судді про призначення перевірки.

Виходячи з положень п. 2 ст.7, ст.9 КПК Українищодо забезпечення засад законності у кримінальному провадженні, при здійсненні досудового розслідування відповідні органи повинні керуватись як вимогами цьогоКодексу, так і вимогами інших актів законодавства, що регламентують питання здійснення ними процесуальних повноважень, тобто у даному випадку - також наведеними вимогамиПодаткового кодексу України в частині порядку призначення позапланових перевірок платників податків контролюючим органом на підставі рішення слідчого судді.

Оскільки прямо нормамиКПК Українипитання розгляду вказаних питань слідчим суддею не врегульовані, відповідно до вимог ч. 6ст. 9 КПК Українив даному випадку застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені ч. 1ст. 7 цього Кодексу, у тому числі засада законності, за змістом якої призначення позапланової перевірки слідчим суддею повинне здійснюватися безпосередньо на підставі вимогПодаткового кодексу України.

Таким чином, з метою належного розслідування кримінального провадження та встановлення обставин, які підлягають доказуванню, зокрема для кримінального провадження першочергове значення має встановлення обставин фінансово-господарських взаємовідносин, повноти та правильності нарахування податків, зборів, обов`язкових платежів, що є важливим доказом визначення суми безпідставного зменшення податкових зобов`язань, що підлягають сплаті до бюджету України, необхідним є призначення перевірки з питань дотримання вимог митного законодавства України, яка може здійснюватися лише на підставі рішення суду.

Зважаючи на викладене вище, приходжу до висновку про можливість задоволення клопотання.

Виходячи із вищезазначеного та керуючись ст. ст. 9,91-93,110,369-372 КПК України, п.п.78.1.11 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України від 02.12.2010№2755-VI (із змінами та доповненнями), слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Призначити у кримінальному провадженні №12016160000000042 проведення перевірки з питань дотримання вимог митного законодавства України шляхом здійснення аналітичного дослідження під час оформлення документального переміщення за межі митної території України нафтопродуктів, які знаходились під митним контролем, через пункт пропуску «Ренійський морський торговельний порт» митного посту «Ізмаїл» за період 2012-2014 років.

Проведення аналітичного дослідження доручити фахівцям ГУ ДФС в Одеській області, яких залучити у вказаному кримінальному провадженні у якості спеціалістів відповідно до вимог ст. 71 КПК України.

На вирішення фахівцям ГУ ДФС в Одеській області поставити такі питання:

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, випуск яких здійснено працівником митного органу з печаткою № 938 ОСОБА_6 ;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, випуск яких здійснено працівником митного органу з печаткою № 917 ОСОБА_7 ;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним, випуск яких здійснено працівником митного органу з печаткою № 949 ОСОБА_8 ;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, вивезення яких здійснено судном «Brigitte-K» під прапором Молдови, тип судна-танкер, MMSI 214182016;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, вивезення яких здійснено судном «Bianka-K», під прапором Молдови, тип судна-танкер, MMSI 214181818;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, вивезення яких здійснено судном «Atlantic Carrier», під прапором Ліберія, MMSI 636007664;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, вивезення яких здійснено судном «DIT-Tank 57» регістровий № SRU602078, прапор Словаччина, тип судна-нафтоналивне н/с, клас судна-нафтоналивна баржа;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, вивезення яких здійснено судном «Maria» під прапором Словенії, тип судна-танкер (буксир з двома баржами), MMSI 267191000;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, вивезення яких здійснено судном «Maria K» під прапором ОСОБА_9 , тип судна-карго, MMSI 667001554;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, вивезення яких здійснено судном «Ingul» регістровий № SRU602180, прапор Молдова, тип судна-нафтоналивне;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям, вивезення яких здійснено судном судна «Ingul», прапор Україна, тип судна буксир, ММSI 272104500;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям за період 2012-01.08.2013;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям за період з 01.08.2013 по 2014 рік;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разу відсутності господарських операцій з реекспорту товарів по митним деклараціям за період 2012-2014 років;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям за період 2012-2014, вивезення яких здійснено від ПАТ «Одеський НПЗ» за межі митної території України нафтопродуктів через пункт пропуску «Ренійський морський торговельний порт» митного посту «Ізмаїл»;

- яка сума податків, зборів (обов`язкових платежів) фактично не надійшла до державного бюджету України, у разі відсутності господарських операцій з реекспорту, транзиту товарів по митним деклараціям за період 2012-2014, вивезення яких здійснено іншими декларантами (декларантом), окрім як від ПАТ «Одеський НПЗ», за межі митної території України нафтопродуктів через пункт пропуску «Ренійський морський торговельний порт» митного посту «Ізмаїл».

Довідку із відповідними розрахунками за результатами дослідження оформити у відповідності з вимогами діючих норм чинного законодавства України.

Матеріали проведеного дослідження по кожному питанню окремо направити до СУ ГУНП в Одеській області для долучення до матеріалів кримінального провадження №12016160000000042 у прошитому та пронумерованому вигляді, завіреному у встановленому законом порядку.

При необхідності фахівцям для проведення перевірки та оформлення її результатів надати матеріали кримінального провадження №12016160000000042.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

СудПриморський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення03.02.2017
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу65293492
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —522/20851/16-к

Ухвала від 18.03.2020

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Бородій Василь Миколайович

Ухвала від 16.12.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Мандрик В. О.

Ухвала від 06.11.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Прібилов В. М.

Ухвала від 08.05.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 08.05.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 08.05.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 08.05.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 03.04.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Ухвала від 03.04.2019

Кримінальне

Одеський апеляційний суд

Джулай О. Б.

Постанова від 06.09.2018

Кримінальне

Касаційний кримінальний суд Верховного Суду

Макаровець Алла Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні