Постанова
від 28.07.2010 по справі 3045/10/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"28" липня 2010 р. 13 год.45 хв.Справа № 2-а-3045/10/2170

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Морської Г.М.,

при секретарі: Гричановській А.В., < Текст >

за участю:

представника позивача - ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Державної податкової інспекції у м. Нова Каховка Херсонської області

до Комунального підприємства "Наше місто"

про стягнення податкового боргу,

встановив:

Державна податкова інспекція у м. Нова Каховка Херсонської області (далі - позивач, ДПІ у м. Нова Каховка) звернулась до суду з адміністративним позовом до Комунального підприємства "Наше місто" (далі - відповідач, КП "Наше місто") про стягнення податкового боргу з податку з доходів фізичних осіб у розмірі 68532, 18 грн.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задовольнити у повному обсязі, мотивуючи це тим, що станом на 09.06.2010 р. за результатами здійснення фінансово-господарської діяльності відповідач має податковий борг з доходів фізичних осіб за період з 01.01.2010 р. по 31.03.2010 р. в сумі 68532, 18 грн.

Відповідач у судове засідання не прибув, був повідомлений належним чином, причини неявки невідомі.

Суд вважає за можливе розглянути справи у відсутність відповідача.

Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

КП "Наше місто" зареєстровано рішенням Новокаховського виконкому від 04.12.2002 р. та внесено до ЄДРПОУ за ідент. кодом 32218159. Із 10.12.2002 р. відповідач взятий на облік в ДПІ у м. Нова Каховка та обрав загальну систему оподаткування.

КП "Наше місто" відповідно до Закону України №889-ІV Про податок з доходів фізичних осіб є податковим агентом, який незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками зобов'язаний нараховувати, утримувати та сплачувати цей податок до бюджету від імені та за рахунок платника податку, вести податковий облік та подавати податкову звітність податковим органам відповідно до закону, а також нести відповідальність за порушення норм цього Закону.

Контроль за правильністю та своєчасністю сплати податку здійснює податковий орган за місцезнаходженням юридичної особи або її уповноваженого підрозділу (пп.16.3.4 п.16.3 ст. 16 Закону №889-ІV).

Сума податку з доходів фізичних осіб за І квартал 2010 року визначена відповідачем у формі №1 ДФ. Податковий борг підтверджується довідкою про суми податкового боргу за період з 01.01.2010 р. по 31.03.2010 р., податковими розрахунками сум доходу за І квартал 2010 р.

Статтею 16 Закону №889-ІV закріплений порядок сплати (перерахування) податку до бюджету. Відповідно до п. 16.3 ст. 16 Закону №889-ІV цей порядок застосовується всіма юридичними особами, у тому числі такими, що мають філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, які розташовані на території іншої територіальної громади, ніж така юридична особа, а також відокремленими підрозділами юридичних осіб, яким в установленому порядку надано повноваження щодо нарахування, утримання і сплати (перерахування) до бюджету податку. Згідно п.п. 16.3.2 п. 16.3 ст. 16 даного Закону юридична особа за своїм місцезнаходженням та місцезнаходженням своїх підрозділів, а уповноважений підрозділ за своїм місцезнаходженням, одночасно з поданням документів на отримання коштів для виплати належних платникам податку доходів, сплачує (перераховує) суми утриманого податку на відповідні розподільчі рахунки, відкриті в територіальних управліннях Державного казначейства України.

Відповідно до п. 8.1.2. Закону №889-ІV вищезазначений податок підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки не мають права приймати платіжні документи на виплату доходу, які не передбачають сплати (перерахування) цього податку до бюджету. Якщо оподатковуваний дохід нараховується, але не виплачується платнику податку особою, що його нараховує, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для місячного податкового періоду.

Згідно із ст. 7.7 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" в якій зазначено, податковий борг погашається попередньо погашенню податкових зобов'язань, які не є податковим боргом, у порядку календарної черговості його виникнення, а в разі одночасного його виникнення за різними податками, зборами (обов'язковими платежами) - у рівних пропорціях.

За даними особових карток платника податків із загальної суми сплати 26731, 00 грн.:

16719, 00 грн. - сплачено в рахунок нарахувань I кварталу 2010 р.;

1080, 00 грн. - сплачено в рахунок нарахувань II кварталу 2010 р.;

8932, 00 грн. - сплачено в рахунок нарахувань IV кварталу 2009 р.

Таким чином, сума не перерахованого податку з доходів фізичних осіб за період з 01.01.2010 р. по 31.03.2010 р. складає 68532, 18 грн.

За вказаних обставини, позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст. 8, 9, 12, 19, 158, 159, 160-163, 167 Кодексу Адміністративного судочинства України, суд, -

постановив :

Позовні вимоги Державної податкової інспекції у м. Нова Каховка Херсонської області до Комунального підприємства "Наше місто" про стягнення податкового боргу задовольнити повністю.

Стягнути з Комунального підприємства "Наше місто" (код ЄДРПОУ 32218159, вул. Дзержинського, 43, м. Нова Каховка, Херсонська обл., 74900) в доход місцевого бюджету м. Нова Каховка на р/р 33217800700012 в ГУ УДК у Херсонській області, код ОКПО 24103977, МФО 852010, код призначення платежу 11010100 суму податку з доходів фізичних осіб у розмірі 68 532 (шістдесят вісім тисяч п'ятсот тридцять дві) грн. 18 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України чи прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суду, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Морська Г.М.

кат. 6.6.4

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.07.2010
Оприлюднено20.03.2017
Номер документу65317381
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —3045/10/2170

Постанова від 28.07.2010

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Морська Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні