Постанова
від 28.07.2011 по справі 3106/11/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 липня 2011 р. Справа № 2-а-3106/11/2170

Херсонський окружний адміністративний суд

у складі: головуючої судді: Дубровної В.А.,

розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом

Державної податкової інспекції у м. Херсоні до приватної фірми "Тролль" про стягнення фінансових (штрафних) санкцій,

встановив:

У червні 2011 року Державна податкова інспекція у м. Херсоні (надалі - позивач, ДПІ) звернулася до Херсонського окружного адміністративного суду з позовом до приватної фірми " Тролль " (надалі - відповідач), у якому просить стягнути штрафні (фінансові) санкції у сумі 3 805,00 грн. за порушення Закону України від 06.07.1995 р. № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі Закон № 265/95-ВР) та Закону України № 481/95-ВР від 19.12.1995 року "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (надалі - Закон №481/95-ВР).

В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на те, що відповідач має заборгованість зі сплати штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 3 805,00 грн., які нараховані рішеннями від 23.12.2010 р. № НОМЕР_1, № НОМЕР_2, що прийняті на підставі акту перевірки від 17.12.2010 року за № 1209/21/03/23/30329401. Оскільки відповідач не сплатив вказані фінансові санкції у встановлені законодавством строки, дану суму заборгованості слід стягнути в судовому порядку.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 183-2 КАС України судом на адресу відповідача АДРЕСА_1, згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 23.03.2011 року, були направлені копія ухвали про відкриття скороченого провадження в адміністративній справі. 12.07.2011 року, але вказана поштова кореспонденція повернулась до суду з відміткою "за закінченням терміну зберігання ".

Згідно ч. 11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення, яке не вручене адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така кореспонденція вручена належним чином.

З таких підстав, суд вважає за можливим розглянути справу на підставі наявних у ній доказів.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

На підставі плану перевірки на грудень 2010 року та направлення № 866/237 від 13.12.2010 р., 17.12.2010 року працівниками Державної податкової інспекції у м. Херсоні було здійснено перевірку з питань дотримання суб'єктом господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій у належній відповідачу господарській одиниці - кафе "Тролль ", що належить відповідачу та знаходиться на за адресою м. Херсон, вул. І. Кулика, № 139/4, за результатами якої складено акт перевірки від 17.12.2010 року за № 1209/21/03/23/30329401 (бланк №001318).

На підставі зазначеного акту позивачем прийняті рішення про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій від 23.12.2010 р. № НОМЕР_1, № НОМЕР_2.

Порушень вимог законодавства щодо проведення перевірки, оформлення її результатів та застосування штрафних санкцій за виявлені порушення, судом не встановлено.

Підставою для застосування штрафної санкції згідно рішення від 23.12.2010 р. № НОМЕР_1 стали порушення відповідачем пунктів 1, 6 ст. 3 Закону № 265/95-ВР, якими зобов'язано суб'єктів підприємницької діяльності:

- проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок (п.1);

- забезпечувати зберігання використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок протягом трьох років після їх закінчення (п.6).

Виявленні під час перевірки порушення полягають у наступному: проведення розрахункової операції без застосування РРО на суму 13,00 грн.; не забезпечення зберігання КОРО протягом терміну встановленого законодавством.

Відповідальність за данні порушення передбачено пунктами 1, 3 ст. 17 Закону № 265/95-ВР в якій зазначено, що до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги):

- у разі не проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність (13 * 5 = 65,00 грн.) ( п.1 ст. 17 Закону № 265/95-ВР );

- у разі невикористання при здійсненні розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, розрахункової книжки чи книги обліку розрахункових операцій, або використання незареєстрованої належним чином розрахункової книжки чи порушення встановленого порядку її використання, або використання незареєстрованих чи непрошнурованих книг обліку розрахункових операцій, або незберігання книг обліку розрахункових операцій чи розрахункових книжок протягом встановленого терміну застосовується штраф у розмірі - двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (20 * 17 = 340,00 грн.) (п.3 ст. 17 Закону № 265/95-ВР ).

Таким чином, суд вважає, що, застосовані до відповідача штрафні санкції у сумі 405,00 грн. відповідають положенням пунктів 1, 3 ст. 17 Закону № 265/95-ВР.

Відповідно до ст. 25 Закону №265/95-ВР суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17 - 24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

Підставою для винесення ДПІ рішення від 23.12.2010 року за № НОМЕР_2 на суму 3400,00 грн. полягає у тому, що у належному відповідачу кафе відсутні графічні знаки та наочна інформація про шкоду здоров'ю людині, яке завдає куріння.

Статтею 15-2 Закону №481/95-BP, на порушення якої посилається ДПІ передбачено наступне: У місцях та закладах, де куріння заборонено, має бути розміщена наочна інформація, яка складається із графічного знака про заборону куріння та тексту такого змісту: "Куріння заборонено!". У спеціально відведених для куріння місцях розміщується наочна інформація, яка складається із відповідного графічного знака та тексту такого змісту: "Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоров'ю!". У закладах громадського харчування відводиться не менше 50 відсотків площі торгових залів таких закладів для обслуговування осіб, які не курять. Власник або уповноважені ним особи чи орендарі відповідних споруд, окремих приміщень зобов'язані відвести спеціальні місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видалення тютюнового диму, а також розмістити наочну інформацію про розташування таких місць та про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів. У місцях для куріння має бути розміщено прямокутний графічний знак із текстом такого змісту: "Місце для куріння" та інформація про шкоду, яку завдає здоров'ю людини куріння тютюнових виробів, із текстом такого змісту: "Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".

Відповідно до акту перевірки у приміщенні належного відповідачу кафе була відсутня необхідна наочна інформація про шкоду здоров'ю людині, яке завдає куріння, а саме відсутній графічний знак із текстом такого змісту "Місце для куріння. Куріння шкодить Вашому здоров'ю!".

Відповідно до ст.17 Закону №481/95-ВP до відповідача застосована штрафна санкція у сумі 3 400,00 грн. за порушення статті 15-2 цього Закону, а саме нерозміщення наочної інформації про заборону куріння.

Статтею 17 Закону України № 481/95-ВР та пунктом 10 Порядку застосування фінансових санкцій затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.06.03 року № 790 визначено, що у разі невиконання суб'єктом підприємницької діяльності рішення про застосування фінансових санкцій протягом 30 днів після його отримання сума санкцій стягується на підставі рішення суду.

Отже, застосовані до відповідача розміри штрафних (фінансових) санкцій на підставі рішень від 23.12.2010 р. № НОМЕР_1 на суму 405,00 грн., НОМЕР_2 на суму 3 400,00 грн. відповідають положенням п. 1, 3 ст. 17 Закону №265/95-ВР та ст. 17 Закону №481/95-ВP.

Враховуючи, що відповідачем не використане право надання суду заперечень та доказів щодо сплати штрафних (фінансових) санкцій до Державного бюджету, тому суд приходить до висновку щодо обґрунтованості позовних вимог та задоволенню позову.

Керуючись ст.ст. 2, 7, 17, 183-2 КАС України, суд -

постановив :

Позовні вимоги Державної податкової інспекції до приватної фірми "Тролль" - задовольнити.

Стягнути з приватної фірми "Тролль" (ідентифікаційний код 30329401) до Державного бюджету фінансову санкцію у сумі 405,00 грн. (чотириста п'ять грн.) на (р/р 31118104700002, код платежу НОМЕР_3, одержувач Держказначейство у м. Херсоні, код ЗКПО 24104230, в установі банку УДК у Херсонській обл., м. Херсон, МФО 852010).

Стягнути з приватної фірми "Тролль" (ідентифікаційний код 30329401) до Державного бюджету фінансову санкцію у сумі 3 400,00 грн. (три тисячі чотириста грн.) на (р/р 31116106700002, код платежу 21081100, одержувач Держказначейство у м. Херсоні, код ЗКПО 24104230, в установі банку УДК у Херсонській обл., м. Херсон, МФО 852010).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з моменту її отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Дубровна В.А.

кат. 8.1.4

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.07.2011
Оприлюднено20.03.2017
Номер документу65317392
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —3106/11/2170

Постанова від 28.07.2011

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні