ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"27" липня 2010 р. 11 год.21 хв.Справа № 2-а-1409/10/2170
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Василяки Д.К.,
при секретарі: Бабкіній О.В., за участю представника позивача ОСОБА_1, розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом державної податкової інспекції у Цюрупинському районі Херсонської області до приватного підприємця ОСОБА_2 про стягнення заборгованості по штрафним (фінансовим) санкціям,
встановив:
Державна податкова інспекція у Цюрупинському районі (далі ДПІ) звернулась до суду з позовною заявою до приватного підприємця ОСОБА_2 про стягнення фінансових санкцій в сумі 540,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовані тим що, ДПІ проведено перевірку щодо контролю за дотриманням вимог чинного законодавства у сфері торгівлі, громадського харчування послуг суб'єктами підприємницької діяльності. За результатами перевірки складено акт від 15.05.07р. № 21220329/0235 в якому зафіксовано порушення Закону України №265/95-ВР від 06.07.1995 "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі Закон України №265/95-ВР), а саме: проведення розрахункової операції без застосування РРО; не забезпечення зберігання фіскальних звітів чеків РРО у КОРО; невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахункових операцій сумі, яка зазначена у денному звіті РРО. Рішенням № 0000772300/0 від 30.05.07р. відносно ПП ОСОБА_2, застосовано фінансову санкцію на загальну суму 540,00 грн. за порушення п. 1, 9, 13, ст. 13 Закону України №265/95-ВР. У зв'язку з чим позивач просить стягнути зазначені фінансові санкції.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, позов просив задовольнити.
Відповідач в перше та друге судові засідання не з'явився, про час та місце проведення судових засідань був повідомлений належним чином, явку повноважних представників в судове засідання не забезпечив, про причину неявки не повідомив.
Відповідно до ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України справа вирішується на підставі наявних в ній доказів.
Суд, заслухавши пояснення представника позивача, перевіривши матеріали справи та дослідивши надані докази, вважає позов таким, що підлягає задоволенню.
15.05.07 року посадовими особами Державної податкової інспекції у Цюрупинському районі ОСОБА_3 та ОСОБА_4, у присутності бармена ОСОБА_5, в кафе "Арабіка", розташованого за адресою: м. Херсон, вул. Першотравнева 175, що належить ПП ОСОБА_2, було проведено перевірку за дотриманням вимог чинного законодавства у сфері торгівлі, громадського харчування послуг суб'єктами підприємницької діяльності. За результатами перевірки було складено акт від 15.05.07р. № 21220329/0235, підписаний барменом. В кафе було проведено розрахункову операцію із застосуванням РРО з придбання двох чашок кави вартістю 8,00 грн. та коньяк "Каховка" 50 гр. вартістю 10 грн., загальною вартістю 18,00 грн. Перевіркою встановлено порушення:
- проведення розрахункової операції без застосування РРО на суму 18,00 грн., що є порушенням п. 1 ст. 3 Закону України №265/95-ВР, відповідно до п. 1 ст. 17 вказаного закону сума фінансової санкції становить: 18,00х5=90,00 грн.;
- не забезпечення зберігання фіскальних звітів чеків РРО у КОРО, що є порушенням п. 9 ст. 3 Закону України №265/95-ВР, відповідно до п. 4 ст. 17 вказаного Закону сума фінансової санкції становить 340,00 грн.;
- невідповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахункових операцій сумі, яка зазначена у денному звіті РРО, що є порушенням п. 13 ст. 3 Закону України №265/95-ВР. Відповідно до ст. 22 вказаного Закону сума фінансової санкції становить (60-20-18)х5 = 110,00 грн.;
Загальна сума фінансових санкцій становить 540,00 грн.
Рішення про застосування фінансових санкцій № 0000772300/0 від 30.05.07р до часу розгляду справи не скасовано.
Відповідно до ст. 2 Закону України №265/95-ВР фінансова санкція стягується за порушення вимог даного Закону з суб'єктів підприємницької діяльності за місцем їх реєстрації до відповідного місцевого бюджету та підлягає перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.
Частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, орган місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За таких обставин, оскільки рішення про застосування фінансової санкцій в судовому порядку (або адміністративному) не визнано не чинним, воно є обов'язковим до виконання. Доказів сплати штрафних санкцій в добровільному порядку суду не надано, тому позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст.2,7,17, 94, 158-163, 167 КАС України, суд -
постановив :
Позовні вимоги задовольнити.
Стягнути з приватного підприємця ОСОБА_2 (75100, Херсонська обл., м. Цюрупинськ, вул. Першотравнева 175, код НОМЕР_1) до державного бюджету (р/р 31119104700283 в ГУДКУ у Херсонській обл., 852010, ОКПО 24103785, код НОМЕР_2, одержувач УДК у Цюрупинському районі) 540 (п'ятсот сорок) грн. 00 коп. фінансових санкцій.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України - з дня складення в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копій відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Повний текст постанови виготовлений та підписаний 28 липня 2010 р..
Суддя Василяка Д.К.
кат. 6.6.5
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.07.2010 |
Оприлюднено | 20.03.2017 |
Номер документу | 65317415 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василяка Д.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні