ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 березня 2017 року м. ПолтаваСправа № 816/2263/16
Полтавський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Канигіної Т.С.,
за участю:
секретаря судового засідання - Скорика С.В.,
представників позивача - Мандриченко Л.Л., Головка Л.С.,
представника відповідача - Назаренка В.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом
позивача Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області до відповідача Публічного акціонерного товариства "Спецлісмаш" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю)
В С Т А Н О В И В:
09 грудня 2016 року Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Публічного акціонерного товариства "Спецлісмаш" (далі - ПАТ "Спецлісмаш") про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), а саме просить:
- застосувати до ПАТ "Спецлісмаш" заходи реагування у вигляді повного зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки експлуатації адміністративної будівлі ПАТ "Спецлісмаш" за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Садова, 9.
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначав, що за результатами перевірки додержання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту суб'єктом господарювання ПАТ "Спецлісмаш" зафіксовані порушення вимог нормативно-правових актів з питань пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, тому подальша його експлуатація створює загрозу життю та здоров'ю людей.
Відповідач заперечував проти задоволення позовних вимог, мотивуючи свої заперечення тим, що порушення, виявлені під час перевірки, відповідачем частково усунуті, а отже, на думку відповідача, відсутні підстави для повного зупинення експлуатації адміністративної будівлі ПАТ "Спецлісмаш".
Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновків про наявність підстав для задоволення позовних вимог.
Судом встановлено, що на підставі наказу № 292 від 21.10.2016 /а. с. 14-16/, посвідчення на проведення перевірки № 215 від 16.11.2016 /а. с. 18/, у період із 24.11.2016 по 25.11.2016 посадовими особами Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області проведено планову перевірку відповідача на предмет додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
За результатами перевірки складено акт № 181 від 25.11.2016, яким зафіксовано порушення вимог нормативно-правових актів з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, які мали місце на території адміністративної будівлі ПАТ "Спецлісмаш", розташованої за адресою вул. Садова, 9, м. Лубни, Полтавська область, а саме:
- не проведено обладнання автоматичною пожежною сигналізацією приміщень адміністративної будівлі та будівлі складів (розділ 5 п. 1.2 НАПБ А.01.001-2014, таблиця А.1 пункт 4.1 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту");
- не обладнана системою оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей адміністративна будівля та будівлі складів (розділ 5 п. 1.2 НАПБ А.01.001-2014);
- не проведено вогнезахисний обробіток дерев'яних конструкцій дахового приміщення адміністративної будівлі вогнезахисним розчином (розділ 3 п. 2.5 НАПБ А.01.001-2014);
- не демонтовано горючі матеріали, які застосовані для облицювання стін коридору та сходів адміністративної будівлі (розділ 3 п. 2.17 НАПБ А.01.001-2014);
- сходи адміністративної будівлі виготовлено із горючих (дерев'яних) матеріалів (розділ 3 п. 2.23 НАПБ А.01.001-2014);
- не всі посадові особи пройшли навчання з питань пожежної безпеки у встановленому порядку (розділ 2 п. 16 Правил пожежної безпеки в Україні);
- не укомплектовано приміщення адміністративної будівлі первинними засобами пожежогасіння згідно з нормами належності (розділ 5 п. 3.6 - 3.9 НАПБ А.01.001-2014);
- не укомплектовано пожежні щити в будівлі на території згідно з нормами належності (розділ 5 пункт 2.2 НАПБ А.01.001-2014);
- не проведено комплектування внутрішніх пожежних кранів пожежними рукавами однакового діаметра та стволами з однотипними елементами з'єднання в механічній та заготівельній дільниці (розділ 5 пункт 2.2 НАПБ А.01.001-2014);
- не проведено технічне обслуговування пожежних кран-комплектів і перевірка на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування (розділ 4 пункт 1.21 НАПБ А.01.001-2014);
- не обладнаного будівлі складу та автогаражу пристроями від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавко захисту будівель і споруд" (розділ 4 пункт 1.21 НАПБ А.01.001-2014);
- протипожежна водойма не заповнена до нормативного рівня водою (розділ 5 п. 1.2 - 1.4 НАПБ А.01.001-2014, ст. 20 Кодексу цивільного захисту України);
- не встановлено протипожежний режим (розділ 2 пункт 3 НАПБ А.01.001-2014);
- не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників відповідно до Правил експлуатації вогнегасників, а також ДСТУ 4297-2004 "Технічне обслуговування вогнегасників. Загальні технічні вимоги" (розділ 5 п. 3.17 НАПБ А.01.001-2014);
- відсутні вказівні знаки для зазначення місцезнаходження первинних засобів пожежогасіння згідно з ДСТУ ISO 6309:2007 "Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір", ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности" (розділ 5 п. 3.10 НАПБ А.01.001-2014) та ін.
Вважаючи виявлені порушення такими, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877- V (далі - Закон № 877-V) та Порядком проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки затвердженого наказом МВС України від 02 листопада 2015 року № 1337, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2015 року за № 1467/27912.
Відповідно до статті 1 Закону Закон № 877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій (стаття 1 Закону № 877-V).
Згідно зі статтею 5 зазначеного Закону планові заходи здійснюються відповідно до річних або квартальних планів, які затверджуються органом державного нагляду (контролю) до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому. Протягом одного року проведення більш як одного планового заходу державного нагляду (контролю) щодо одного суб'єкта господарювання не допускається. План здійснення заходів державного нагляду (контролю) на наступний плановий період повинен містити конкретні календарні дати початку кожного планового заходу державного нагляду (контролю) та строки їх здійснення. План здійснення заходів державного нагляду (контролю) на відповідний плановий період оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу державного нагляду (контролю) не пізніше ніж за 10 днів до початку відповідного планового періоду. Залежно від ступеня ризику органом державного нагляду (контролю) визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю). Критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від здійснення господарської діяльності і періодичність проведення планових заходів, затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням органу державного нагляду (контролю). Залежно від ступеня ризику органом державного нагляду (контролю) визначаються переліки питань для здійснення планових заходів, які затверджуються його наказом. У межах переліку питань кожен орган державного нагляду (контролю) залежно від цілей заходу має визначити ті питання, щодо яких буде здійснюватися державний нагляд (контроль). Уніфіковані форми актів, в яких передбачається перелік питань залежно від ступеня ризику, затверджуються органом державного нагляду (контролю) і публікуються в мережі Інтернет у порядку, визначеному законодавством. Орган державного нагляду (контролю) оприлюднює критерії та періодичність проведення планових заходів із здійснення державного нагляду (контролю) шляхом розміщення інформації в мережі Інтернет у порядку, визначеному законодавством. Щорічно до 1 квітня орган державного нагляду (контролю) готує звіт про виконання річного плану (квартальних планів) державного нагляду (контролю) суб'єктів господарювання за попередній рік і оприлюднює його в мережі Інтернет. Органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення надсилається рекомендованим листом чи телефонограмою за рахунок коштів органу державного нагляду (контролю) або вручається особисто керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання під розписку. Суб'єкт господарювання має право не допускати посадову особу органу державного нагляду (контролю) до здійснення планового заходу в разі неодержання повідомлення про здійснення планового заходу. Строк здійснення планового заходу не може перевищувати п'ятнадцяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва - п'яти робочих днів, якщо інше не передбачено законом. Продовження строку здійснення планового заходу не допускається.
Частиною сьомою статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Також статтею 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина друга статті 70 Кодексу цивільного захисту України).
Так, враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.
Таким чином, перевіркою встановлено, що на території будівель та приміщень ПАТ "Спецлісмаш", розташованих за адресою: вул. Садова, 9, м. Лубни, Полтавська область, серед порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки мають місце такі, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей та у подальшому можуть призвести до тяжких наслідків у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки, що, зокрема є підставою для застосування санкцій за порушення вимог законодавства з питань пожежної безпеки.
Відповідач у своїх запереченнях на позов зазначив, що ним було частково усунуто порушення, визначені в акті № 181 від 25.11.2016. Відповідач зауважив /а.с. 37-39/, що ним станом на 25.01.2017 вжиті такі заходи з усунення виявлених порушень: укладені договори на обладнання автоматичною пожежною сигналізацією приміщення адміністративної будівлі та будівлі складів, на обладнання системою оповіщення про пожежу та евакуацію, на оброблення дерев'яних будівельних конструкцій вогнезахисною речовиною, на обладнання пристроями від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів; іде підготовка до демонтажу горючих матеріалів, які застосовуються для облицювання стін коридору та сходів адміністративної будівлі; обробляються сходи адміністративної будівлі вогнезахисною речовиною; зроблена заявка на 2017 рік НМЦ ЦЗ та БЖД Полтавської області на проходження навчання з питань пожежної безпеки та прийнято роботи: навчання (підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів або додаткова освітня послуга) за програмою "Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки". Одна особа, згідно з актом № 35 від 26.01.2017 /а. с. 122/; укомплектовано приміщення адміністративної будівлі первинними засобами пожежогасіння; укомплектовано пожежні щити; укомплектовано пожежними рукавами однакового діаметру та стволами з однотипними елементами з'єднання в механічній та заготівельній дільницях внутрішні пожежні крани; заповнено протипожежну водойму до нормативного рівня водою; працівників об'єкту забезпечено засобами індивідуального та колективного захисту; зроблена заявка на 2017 рік НМЦ ЦЗ та БЖД Полтавської області на проходження навчання з питань цивільного захисту, у т. ч. правилами техногенної безпеки особами керівного складу; забезпечене фінансування для придбання (вже придбані) вогнегасників та оплати на виконання робіт за вищевказаними укладеними договорами; заведено журнал реєстрації вступного інструктажу з питань техногенної безпеки; оформлено інформаційно-довідковий куточок щодо дій персоналу об'єкта у разі виникнення надзвичайних ситуацій або інших нестандартних подій у побуті; відповідач проводить консультації, розробляє інструкції, положення, інструкції з питань виконання вимог цивільного захисту та техногенної безпеки, проводить перемови щодо іншого удосконалення цивільної безпеки.
Суд зауважує, що укладення відповідачем договорів з метою усунення порушень, виявлених під час перевірки, не є фактичним виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту та пожежної безпеки.
Також відповідач на підтвердження проведення навчання особами керівного складу з питань цивільного захисту надав до суду акт № 35 від 26.01.2017, підписаний відповідачем та Начально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Полтавської області про прийняття роботи: навчання (підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів або додаткова освітня послуга) за програмою "Навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки". Одна особа" /а.с. 122/.
При цьому відповідно до пункту 15 Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444, навчання керівного складу підприємств, установ та організацій і фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, здійснюється в установленому законодавством порядку.
Так, навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту проводиться відповідно до Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту (пункт 1 Порядку). Для навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, ДСНС разом з місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування утворює навчально-методичні центри сфери цивільного захисту (пункт 2 Порядку). Навчально-методичні центри сфери цивільного захисту - це бюджетні установи системи освіти у сфері цивільного захисту, які проводять функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту (далі - функціональне навчання), забезпечують надання інших освітніх послуг та методичний супровід суб'єктів господарювання, що проводять навчання населення діям у надзвичайних, аварійних ситуаціях та в умовах терористичного акту (пункт 3 Порядку). Особам, які пройшли функціональне навчання , видається посвідчення встановленого зразка (додаток 2) (пункт 16 Порядку).
Суд зазначає, що відповідачем не подано до суду відповідного посвідчення, а акт про прийняття виконаних робіт не є належним доказом проведення відповідачем навчання осіб керівного складу з питань цивільного захисту.
Надана відповідачем видаткова накладна № РН-0000026 від 21.12.2016 про придбання вогнегасників ВВК-2 (ОУ-3) у кількості 7 (сім) штук не є належним доказом усунення порушення, визначеного в акті перевірки в пункті 7, оскільки крім доказів придбання вогнегасників відповідач не надав до суду жодних доказів саме укомплектування приміщення адміністративної будівлі первинними засобами пожежегасіння згідно з нормами належності відповідно до вимог розділу 5 п. 3.6 - 3.9 НАПБ А.01.001-2014.
Водночас з огляду на надані відповідачем документи, відповідачем усунуті порушення, наведені в пунктах 13, 18, 22 акта перевірки (з чим і погодився позивач).
Отже, відповідачем частково усунуті порушення, зафіксовані в акті перевірки.
Оскільки відповідачем лише частково усунуті порушення, подальша експлуатація адміністративної будівлі ПАТ "Спецлісмаш" за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Садова, 9, створює загрозу життю та здоров'ю людей.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Позивачем доведено обґрунтованість позовних вимог, а отже, позовні вимоги підлягають задоволенню.
Водночас, суд звертає увагу відповідача, що останній не позбавлений права на звернення до суду із заявою про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду цієї справи, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) в порядку, встановленому статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.
Відповідно до частини четвертої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 2, 7-11, 17, 71, 158-163, 167, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області до Публічного акціонерного товариства "Спецлісмаш" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) задовольнити.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Публічного акціонерного товариства "Спецлісмаш" (ідентифікаційний код 00991315) у вигляді повного зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки експлуатації адміністративної будівлі Публічного акціонерного товариства "Спецлісмаш" за адресою: вул. Садова, 9, м. Лубни, Полтавська область.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Полтавський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом десяти днів з дня проголошення постанови з одночасним надісланням її копії до суду апеляційної інстанції. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови складено 06.03.2017.
Суддя Т.С. Канигіна
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.03.2017 |
Оприлюднено | 21.03.2017 |
Номер документу | 65344352 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Т.С. Канигіна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні