Ухвала
від 15.03.2017 по справі 923/2107/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м. Херсон, вул. Театральна, 18

тел. /0552/ 49-31-78

Веб сторінка : ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


У Х В А Л А

15 березня 2017 року Справа № 923/2107/15

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. при секретарі Крутьковій В.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за заявою Кредитора : Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" місцезнаходження м.Енергодар, Запорізької області, код ЄДРПОУ 19355964

до Боржника : Товариство з обмеженою відповідальністю "Цепта" місцезнаходження : вул. Леніна, буд. 41, м. Херсон , код ЄДРПОУ 32350959

про банкрутство

За участю представників та учасників провадження -

від кредитора - Погосян С.Г., дов. № 3195 від 08.12.2016.

Ліквідатор арбітражний керуючий Рабан М.Т. - не прибув

в с т а н о в и в :

Відповідно до постанови від 20.05.2016р. суд припинив процедуру розпорядження майном боржника ТОВ "Цепта", та повноваження розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Рабан М.Т., визнав Боржника банкрутом та відкрив щодо нього ліквідаційну процедуру, призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Рабан Микиту Тарасовича та зобов'язав його здійснити повноваження ліквідатора згідно ст.ст. 37 - 47 Закону, щомісяця надавати повні звіти суду (без нарастаючого підсумку) та кредиторам, після закінчення ліквідаційної процедури по готовності подати суду звіт та ліквідаційний баланс боржника згідно ст. 46 Закону.

Ухвалою від 20.02.2017р. суд призначив судове засідання на 15 березня 2017 року та зобов'язав ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Рабан Микиту Тарасовича (свідоцтво № 309 від 28.02.2013р., поштова адреса: АДРЕСА_1, 43000) надати суду докази здійснення повноважень ліквідатора згідно ст.ст. 37 - 47 Закону, примірники щомісячних повних звітів (без нарастаючого підсумку), по готовності подати суду звіт та ліквідаційний баланс боржника згідно ст. 46 Закону.

Ліквідатором Рабан М.С. все ж таки надано звіт саме з нарастаючим підсумком, чого суд категорично не вимагав.

Як вбачається з наданого проміжного звіту № 3 від 09.03.2017р. ліквідатором після прийняття судом постанови від 20.05.2016р. про банкрутство ТОВ Цепта зроблено наступне.

З метою проведення інвентаризації майна боржника, ліквідатором було повторно направлено ряд запитів до відповідних реєстраційних органів, зокрема: Державній авіаційній службі; Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Херсон, Білозерського району (Центр ДАІ 6501); Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції України у Херсонській області; Управлінню Держпраці у Херсонській області; Головному управлінню Держгеокадастру у Херсонській області; Головному управлінню Держпродспоживслужби у Херсонській області; Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку; Херсонській митниці ДФС, Державне космічне агентство України.

Доказів направлення повторних запитів ліквідатором до суду не надано .

Ліквідатор повідомив, що згідно відповідей на запити у боржника ТОВ ЦЕПТА код ЄДРПОУ 32350959 будь - яке майно відсутнє. Листів-відповідів суду не надано.

Згідно Інформаційної довідки Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта за № 51480307 від 06.01.17р. відсутні відомості про зареєстроване право власності на нерухоме майно та містяться відомості про обтяження в державному реєстрі іпотек, єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна по ТОВ ЦЕПТА .

Крім того, ліквідатором стверджує, що ним проведено пошук прав інтелектуальної власності ТОВ ЦЕПТА у базах даних, що знаходяться у відкритому доступі в мережі інтернет Українського інституту інтелектуальної власності. За результатами пошуку Відомості з Державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг , Відомості з Державного реєстру патентів України на промислові зразки , Відомості з Державного реєстру патентів України на корисні моделі , Відомості з Державного реєстру патентів України на винаходи , Про добре відомі знаки в Україні - не знайдено жодного запису.

Оскільки жодних коштів Банкрута відшукано не було, то ліквідатором в процедурі банкрутства рахунки ТОВ ЦЕПТА не використовувались.

Фінансову звітність за останні роки ТОВ ЦЕПТА не подавало до органів статистичної звітності.

Ліквідатор повідомив про неможливість, враховуючи відсутність вихідних даних для проведення аналізу фінансової, господарської та інвестиційної діяльності боржника, зробити аналіз щодо виявлення ознак фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства. Фактів укладення договорів, які б ущемляли права кредиторів, укладених за рік до порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ ЦЕПТА , ліквідатором не встановлено.

Ліквідатором повідомив, що ним подано заяву про злочин № 1 від 20.02.17р. до Херсонський відділ поліції щодо відмова від виконання рішення суду (в порядку ч. 1 ст. 382 ККУ). Станом на сьогоднішній день будь - якої інформації щодо розгляду вказаної заяви на адресу ліквідатора не надходило.

Зважаючи на те, що постанова про банкрутство боржника прийнята судом 20.05.2016р. а строк ліквідаційної процедури закінчується 20.05.2017р., подання заяви про злочин лише 20.02.17р. (після винесення судом ухвали від 20.02.2017р.) може оцінюватись як зволікання (неналежне виконання повноважень).

Також ліквідатор повідомив суд, що у зв'язку із реєстрацією посадових осіб ТОВ ЦЕПТА за межами України, вказана обставина може суттєво ускладнити досудове розслідування по заяві ліквідатора. Проте доказів реєстрації посадових осіб ТОВ ЦЕПТА за межами України ліквідатором з 20.05.2016р. до суду не надавалось, такі докази в матеріалах справи відсутні.

Ліквідатор Рабан М. Т. повідомив, що планує протягом місяця скликати і провести збори комітету кредиторів, основним питанням яких буде прийняття рішення щодо подальшого перебігу процедури ліквідації ТОВ ЦЕПТА , зокрема в частині недопущення збільшення витрат та порушення строків ліквідаційної процедури.

Суд зауважує, що жодна наведена вище інформація ліквідатором не підтверджена, проміжний звіт подано без будь-яких додатків.

Представник кредитора повідомив, що не отримує ніяких звітів від ліквідатора, а процедура ліквідації банкрута, щодо якого достовірно , на день порушення провадження у справі, було відомо про відсутність будь-яких активів є непомірно розтягнутою на рік.

Відповідно до п.2 ст.4 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) з моменту винесення ухвали (постанови) про призначення його арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) до моменту припинення здійснення ним повноважень прирівнюється до службової особи підприємства - боржника.

Повноваження ліквідатора визначені ст. 41 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом". Ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження:

приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб;

передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута. Під час здійснення своїх повноважень ліквідатор має право заявити вимоги до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов'язаннями боржника у зв'язку з доведенням його до банкрутства. Розмір зазначених вимог визначається з різниці між сумою вимог кредиторів і ліквідаційною масою.

У разі банкрутства боржника з вини його засновників (учасників, акціонерів) або інших осіб, у тому числі з вини керівника боржника, які мають право давати обов'язкові для боржника вказівки чи мають можливість іншим чином визначати його дії, на засновників (учасників, акціонерів) боржника - юридичної особи або інших осіб у разі недостатності майна боржника може бути покладена субсидіарна відповідальність за його зобов'язаннями.

Стягнені суми включаються до складу ліквідаційної маси і можуть бути використані тільки для задоволення вимог кредиторів у порядку черговості, встановленому цим Законом.

Під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатор зобов'язаний використовувати тільки один рахунок боржника в банківській установі. Інші рахунки, виявлені при проведенні ліквідаційної процедури, підлягають закриттю ліквідатором. Залишки коштів на цих рахунках перераховуються на основний рахунок боржника.

Кошти, які надходять при проведенні ліквідаційної процедури, зараховуються на основний рахунок боржника. З основного рахунка здійснюються виплати кредиторам у порядку черговості, визначеному цим Законом. З основного рахунка банкрута проводяться виплати кредиторам, виплати поточних платежів та витрат, пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури.

Ліквідатор не рідше ніж один раз на місяць надає комітету кредиторів звіт про свою діяльність, інформацію про фінансове становище і майно боржника на день відкриття ліквідаційної процедури та при проведенні ліквідаційної процедури, використання коштів боржника, а також іншу інформацію на вимогу комітету кредиторів.

Ліквідатор зобов'язаний на вимогу господарського суду та державного органу з питань банкрутства надавати необхідні відомості щодо проведення ліквідаційної процедури. Дії (бездіяльність) ліквідатора (ліквідаційної комісії) можуть бути оскаржені до господарського суду учасниками справи про банкрутство, права яких порушено такими діями (бездіяльністю).

У разі невиконання або неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків господарський суд за клопотанням комітету кредиторів або з власної ініціативи може припинити повноваження ліквідатора і призначити нового ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Відповідальність арбітражних керуючих визначена ст. 107 Закону.

Крім того, в судовому засіданні представник кредитора подав клопотання про виправлення суми кредиторських вимог, оскільки замість дійсної суми 3 014 224,37 грн. у заяві та ухвалах суду вказано суму 3 013 952 грн.

Кредитор пояснює розбіжність у сумі 272, 37 грн. великою кількістю судових рішень, якими стягнуто суми на користь кредитора та технічною помилкою підрахунку та друку кредиторської заяви.

Суд приймає до уваги пояснення кредитора, та виносить рішення в подальшому вважати належною сумою кредиторських вимог Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" в особі відокремленого підрозділу "Запорізька атомна електрична станція" (місцезнаходження м.Енергодар, Запорізької області, код ЄДРПОУ 19355964 ) в розмірі 3 014 224,37 грн.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 26-27, ст.ст. 37 - 47 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом "(у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VI), ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

у х в а л и в:

1. Розгляд справи відкласти. Призначити розгляд справи на 23 травня 2017 року об 11:00 за адресою: м. Херсон, вул. Театральна, 18, зал судових засідань № 211

2. Вважати належною сумою кредиторських вимог Державного підприємства "Національна атомна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" в особі відокремленого підрозділу "Запорізька атомна електрична станція" (місцезнаходження м.Енергодар, Запорізької області, код ЄДРПОУ 19355964 ) в розмірі 3 014 224,37 грн.

3. Зобов'язати ліквідатора банкрута арбітражного керуючого Рабан Микиту Тарасовича (свідоцтво № 309 від 28.02.2013р., поштова адреса: АДРЕСА_1, 43000) надати суду докази здійснення повноважень ліквідатора з 20.05.2016р. згідно ст.ст. 37 - 47 Закону, примірники щомісячних повних звітів (без нарастаючого підсумку), по готовності подати суду звіт та ліквідаційний баланс боржника згідно ст. 46 Закону.

3. Ухвалу направити: кредитору, ліквідатору Рабан М.Т.

Суддя Т.Г. Пінтеліна

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення15.03.2017
Оприлюднено21.03.2017
Номер документу65346793
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/2107/15

Ухвала від 23.05.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 23.05.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 15.03.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 20.02.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 18.01.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 04.01.2016

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні