ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І м е н е м У к р а ї н и
17 березня 2017 рокум. Ужгород№ 807/2088/16
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Луцович М.М.
при секретарі судового засідання Симканич Ю.В.
за участю сторін:
сторони в судове засідання не з'явилися,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за адміністративним позовом Хустської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області в особі Міжгірського відділення до Товариства з обмеженою відповідальністю "БІО МАСА+" про стягнення податкового боргу, -
В С Т А Н О В И В:
Хустська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Закарпатській області в особі Міжгірського відділення звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "БІО МАСА+" про стягнення податкового боргу у розмірі 1325,02 грн.
Позов мотивовано тим, що за ТОВ "БІО МАСА+" рахується податковий борг в сумі 1325,02 грн., який станом на день звернення є несплачений, відтак позивач просить задовольнити заявлені позовні вимоги.
Позивач, в судове засідання не з'явився, проте пунктом 2 прохальної частини позову просив суд провести розгляд даної справи за відсутності представника позивача, за наявними у справі матеріалами.
Відповідач в судове засідання не з'явився, хоча судом вживалися заходи щодо повідомлення відповідача про час та місце судового засідання, що підтверджується наявними в матеріалах справи повідомленнями про вручення поштового відправлення
Відповідно до ч.4 ст. 128 КАС України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів. Судом вжито достатніх заходів щодо належного повідомлення відповідача про відкриття провадження, про дату, час і місце судового розгляду даної адміністративної справи. Таким чином справа розглядається за відсутності представника відповідача на підставі наявних в матеріалах справи доказів.
Сторони в судове засідання не з'явилися, хоча про час та місце розгляду справи повідомлялися належним чином, а відтак у відповідності до ч. 1 ст. 41 КАС України фіксація судового процесу технічними засобами не здійснюється.
З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Відповідно до ст.16 Податкового кодексу України, якою передбачені обов'язки платника податків, одним із обов'язків є обов'язок сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених Податковим Кодексом України та законами з питань митної справи.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що за ТОВ "БІО МАСА+" рахується податковий борг в сумі 1325,02 грн., а саме: податок на прибуток приватних підприємств 97,67грн.. акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів - 1018,97 грн., туристичний збір, сплачений юридичними особами - 103,70грн., надходження від скидів забруднюючих речовин безпосередньо у водні об'єкти (екологічний податок) - 1,01грн., збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства - 103,67грн.
Податок на прибуток приватних підприємств.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 29.05.2015р. ДПІ у Міжгірському районі ГУ ДФС у Закарпатській області було прийнято податкове повідомлення-рішення №0002571500/96/1502/822 (а.с.12) яким TOB БІО МАСА+ було нараховано 99,99 грн. штрафних (фінансових) санкцій за затримку сплати грошового зобов'язання по податку на прибуток приватних підприємств. TOB БІО МАСА+ частково сплатило суму застосованих штрафних (фінансових) санкцій (сплачено 2,32грн. за рахунок переплати), а тому у нього виникла заборгованість з даного платежу в сумі 97,67грн.
Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
29.05.2015р. ДПІ у Міжгірському районі ГУ ДФС у Закарпатській області було прийнято податкове повідомлення-рішення №0002631500/100/1550/830 (а.с.13)про застосування до TOB БІО МАСА+ яким TOB БІО МАСА+ було нараховано 1020,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій за невчасну подачу звітності з даного платежу.
Зазначені штрафні (фінансові) санкції були сплачені відповідачем частково: за рахунок переплати у розмірі 1,03грн.
Як наслідок, решта суми штрафу - 1018,97грн. склала податковий борг товариства з даного платежу.
Туристичний збір, сплачений юридичними особами.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 29.05.2015р. ДПІ у Міжгірському районі ГУ ДФС у Закарпатській області прийняла податкове повідомлення-рішення №0002611500/101/1520/831 (а.с.14) про застосування до TOB БІО МАСА+ штрафних (фінансових) санкцій в сумі 103,77грн. за невчасну сплату туристичного збору, сплаченого юридичними особами.
Застосовані до відповідача штрафні (фінансові) санкції були сплачені ним частково (в сумі 0,07грн. за рахунок переплати), а тому у нього виникла заборгованість по туристичному збору в сумі 103,70грн.
Екологічний податок.
29.05.2015р. ДПІ у Міжгірському районі ГУ ДФС у Закарпатській області прийняла податкове повідомлення-рішення №0002581500/97/1520/823 (а.с.15)про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій в сумі 3,35 грн. за невчасну сплату екологічного податку. Застосовані до TOB БІО МАСА+ штрафні (фінансові) санкції були сплачені товариством частково (в сумі 2,34грн. за рахунок переплати), а тому у товариства виник податковий борг з даного платежу в сумі 1,01грн.
Збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 29.05.2015р. ДПІ у Міжгірському районі ГУ ДФС у Закарпатській області прийняла податкове повідомлення-рішення №0002601500/99/1550/829 (а.с.16) про застосування до TOB БІО МАСА+ штрафних (фінансових) санкцій в сумі 103,67грн. за невчасну сплату збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.
Вищевказані податкові повідомлення - рішення відповідачем залишаються непогашеними та не оскаржувалися ні в адміністративному, ні в судовому порядку
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що вищевказані податкові повідомлення-рішення були надіслані на адресу відповідача рекомендованим листом (а.с.17-зворотній бік).
Відповідно до п. 57.3. ст. 57 Податкового кодексу України 57.3. у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Відповідно до пп.14.1.175 ст.14 ПК України, податковий борг - це сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Згідно п.59.1 ст.59 Податкового кодексу, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. П.59.4 цієї ж статті встановлено, що податкова вимога надсилається платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Враховуючи вищевикладене, відповідачу було виставлено податкову вимогу №311-25 від 16.07.2015 року (а.с.19) дана вимога була вручена відповідачу 18.08.2015 року (а.с.19).
Контролюючий орган згідно пп. 20.1.19 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України має право звертатися до суду щодо стягнення до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п.п. 102.4 ст. 102 Податкового Кодексу України (далі-Кодекс) у разі якщо грошове зобов'язання нараховане контролюючим органом до закінчення строку давності, визначеного у пункті 102.1 цієї статті, податковий борг, що виник у зв'язку з відмовою у самостійному погашенні такого грошового зобов'язання, може бути стягнутий протягом наступних 1095 календарних днів з дня виникнення податкового боргу. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або визначення боргу безнадійним.
Заборгованість відповідача також підтверджується довідкою про стан податкового боргу (а.с.9), та обліковими картками (а.с.а.с.32-46).
Враховуючи вищевикладене, а також те, що відповідачем станом на день розгляду даної адміністративної справи не надано суду доказів про сплату вказаної заборгованості в добровільному порядку та не спростовано доводів позивача, суд вважає позовні вимоги позивача обґрунтованими, заявленими відповідно до чинного законодавства і такими, що підлягають задоволенню.
Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.
Виходячи з вищенаведеного та керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Позов Хустської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області - задовольнити.
Стягнути за рахунок коштів Товариства з обмеженою відповідальністю БІО МАСА+ (90011, Закарпатська область, Міжгірський район, с. Пилипець, 343, код 38024447) податковий борг у розмірі 1325,02 грн. (одна тисяча триста двадцять п'ять гривень дві копійки) грн.
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України.
СуддяОСОБА_1
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2017 |
Оприлюднено | 22.03.2017 |
Номер документу | 65379807 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Луцович М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні