Постанова
від 29.12.2010 по справі 2а-9791/09/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-9791/09/2570

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 грудня 2010 р.

Чернігівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючої-судді -ОСОБА_1

при секретарі - Тищенко М.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Чернігові справу за адміністративним позовом Чернігівського транспортного прокурора в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, від імені якої територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області, Головного управління Державного казначейства України в Чернігівській області до ФОП ОСОБА_2 про стягнення штрафу, -

В С Т А Н О В И В :

Чернігівський транспортний прокурор звернувся до суду в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, від імені якої територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Чернігівській області, Головного управління Державного казначейства України в Чернігівській області з адміністративним позовом до ФОП ОСОБА_2 про стягнення штрафу в сумі 1700 грн. Свої вимоги мотивують тим, що в результаті перевірки транспортного засобу Мерседес, номерний знак НОМЕР_1, що належить ФОП ОСОБА_2, складено акт № 069217 від 25.04.2008 року, в якому зафіксовано, що при перевезенні пасажирів по маршруту Мохначі-Чернігів в режимі нерегулярних перевезень у водія відсутній договір із замовником транспортних послуг та документ, що посвідчує оплату транспортних послуг. За надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону України Про автомобільний транспорт на автомобільного перевізника накладається штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а тому 12.06.2008 р. було винесено постанову про застосування фінансових санкцій до ФОП ОСОБА_2 в сумі 1700 гривень, які відповідач в добровільному порядку не сплатив.

Від позивача надійшла заява про розгляд справи за його відсутності.

Представник Головного управління Державного казначейства України в Чернігівській в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Відповідач вдруге не прибув в судове засідання, належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду, від нього не надійшло заяви про розгляд справи за його відсутності. Суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності відповідача.

Заслухавши пояснення представника Головного управління Державного казначейства України в Чернігівській області, дослідивши матеріли справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 34 Закону України Про автомобільний транспорт автомобільний перевізник повинен забезпечувати водіїв відповідною документацією на перевезення пасажирів.

Державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок.

В результаті перевірки транспортного засобу Мерседес, номерний знак НОМЕР_1, що належить ФОП ОСОБА_2, інспекторами ТУ Головавтотрансінспекції складено акт № 069217 від 25.04.2008 року, в якому зафіксовано, що при перевезенні пасажирів по маршруту Мохначі-Чернігів в режимі нерегулярних перевезень у водія відсутній договір із замовником транспортних послуг та документ, що посвідчує оплату транспортних послуг.

Відповідно до ст. 39 Закону України Про автомобільний транспорт автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення. Документи для нерегулярних пасажирських перевезень: для автомобільного перевізника - ліцензія, документ, що засвідчує використання автобуса на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія автобуса - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, договір із замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, інші документи, передбачені законодавством України.

Пунктами 25-27 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8.11.2006 року № 1567 встановлено, що справа про порушення розглядається посадовою особою органу державного контролю за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб'єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення. За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування фінансових санкцій.

Згідно п.26 Порядку відповідачу було надіслано повідомлення про розгляд справи про порушення 12.06.2008 року.

Відповідно до ч.1 абз.3 ст. 60 Закону України Про автомобільний транспорт за надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону до автомобільних перевізників застосовуються санкції, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Постановою начальника територіального управління Головавтотрансінспекції у Чернігівській області про застосування фінансових санкцій № 039366 від 12.06.2008р. до ФОП ОСОБА_2 застосовано фінансові санкції в сумі 1700 гривень.

Відповідачем було оскаржено вказану постанову до Чернігівського окружного адміністративного суду. Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 13.01.2010 року в задоволенні позовних вимог ФОП ОСОБА_2 про визнання незаконною постанови № 039366 від 12.06.2008р. відмовлено повністю.

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 10.11.2010 року постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 13.01.2010 року було залишено без змін.

Враховуючи вищевикладене, позовні вимоги Чернігівського транспортного прокурора до ФОП ОСОБА_2 підлягають задоволенню, оскільки є законними та обґрунтованими, а штраф в сумі 1700 грн. стягненню з відповідача.

Керуючись ст.ст. 122, 158 - 163, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити в повному обсязі..

Стягнути з ФОП ОСОБА_2 фінансову санкцію в сумі 1700, 00 грн. в дохід державного бюджету на рахунок 31119106700421 код ЄДРПОУ 21409644 КБК 21081100 МФО 853592 УДК держбюджет Ріпкинського району.

Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: підпис ОСОБА_1

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2010
Оприлюднено22.03.2017
Номер документу65386250
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9791/09/2570

Постанова від 29.12.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Постанова від 29.12.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

Ухвала від 09.12.2010

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Кашпур О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні