2/161пн
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД
Луганської області
91016, м.Луганськ
пл.Героїв ВВВ 3а
тел.55-17-32
ХОЗЯЙСТВЕННЫЙ
СУД
Луганской области
91016, г.Луганск
пл.Героев ВОВ 3а
тел.55-17-32
УХВАЛА
15.05.07 Справа № 2/161пн.
Суддя Седляр О.О., розглянувши матеріали справи за позовом
Державної податкової інспекції у Слов'яносербському районі, смт. Слов'яносербськ Луганської області
до Виконавчого комітету Трехізбенської сільської ради, с. Трехізбенка Луганської області
про припинення юридичної особи
в присутності представників сторін:
від позивача – Анохіна Г.О., дов. від 04.01.07 № 3/10,
від відповідача –не прибув ( явка обов'язкова),
в с т а н о в и в:
Суть спору : заявлено вимогу про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
Відповідач листом б/д, б/н позовні вимоги підтримав.
Ухвалою суду позивача було зобов'язано, надати письмові пояснення щодо наявності або виключення на момент розгляду справи відповідача у справі з ЄДР юридичних та фізичних осіб; нормативне обґрунтування припинення юридичної особи.
Позивачем витребуваних доказів не надано. Доказів поважності неможливості надання витребуваних доказів суду не надано.
Вивчення обставин, визначених як підстави заявленого позову шляхом дослідження належних доказів та перевірка оригіналів документів, визначених як докази мають істотне значення для вирішення спору по суті.
Ненадання позивачем витребуваних доказів, які мають істотне значення для вирішення спору по суті перешкоджає всебічному, повному та об'єктивному розгляду всіх обставин судової справи та прийняттю правильного, мотивованого рішення, яке повинно ґрунтуватися на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності.
Крім того, відповідно до вимог ст.. 7 Конституції України в Україні визначається і гарантується місцеве самоврядування. Статтями 10,11 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»передбачено, що ради –представницькі органи місцевого самоврядування. Представницькі органи місцевого самоврядування, сільські, селищні, міські голови, виконавчі органи місцевого самоврядування діють за принципом розподілу повноважень у порядку і межах, визначених цим та іншими законами. Пунктом 3 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»передбачено утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу; внесення змін до складу виконавчого комітету та його розпуск. З урахуванням викладеного, позивачем не надано нормативного обґрунтування припинення юридичної особи відповідача у справі.
У зв'язку з тим, що позивач не надав витребувані судом матеріали, необхідні для вирішення спору, та враховуючи заяву позивача про залишення позову без розгляду, яка підлягає задоволенню, суд дійшов висновку про залишення даного позову без розгляду на підставі п. 5 ст. 81 Господарського процесуального кодексу України.
Відповідно до ч. 4 ст. 81 ГПК України після усунення обставин, що зумовили залишення позову без розгляду, позивач має право знову звернутися з ним до господарського суду в загальному порядку.
Керуючись п. 5 ст. 81, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
У Х В А Л И В:
Позов залишити без розгляду.
Суддя О.О.Седляр
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2007 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 654070 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Седляр О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні