Постанова
від 26.12.2016 по справі 810/1997/16
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 грудня 2016 року 810/1997/16

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Горобцової Я.В., розглянувши у місті Києві в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовом ОСОБА_1

до Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області, Головного територіального управління юстиції у Київській області

за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама , Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг , Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка , Києво-Святошинська об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області, ОСОБА_3

про зобов'язання вчинити певні дії,-

о б с т а в и н и с п р а в и:

До Київського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 (далі - позивач або ОСОБА_1.) до Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області (далі - відповідач 1 або Києво-Святошинська РДА Київській області), Головного територіального управління юстиції у Київській області (далі - відповідач 2), за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама (далі - третя особа 1 або ТОВ Торговий дім Кама ), Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (далі - третя особа 2 або ТОВ Агрофірма Золотий Луг ), Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (далі - третя особа 3 або ТОВ Агрофірма Українська оливка ), Києво-Святошинська об'єднана Державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області (далі - третя особа 4 або Києво - Святошинська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області), ОСОБА_3 (далі - третя особа 5 або ОСОБА_3.), у якому позивач, з урахування уточнення та об'єднання адміністративний справ в одне провадження, просить суд:

- визнати недійсною державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама (ідентифікаційний код 33220703), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1;

- зобов'язати Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців реєстраційної служби Києво-Святошинського районного управління юстиції вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама (ідентифікаційний код 33220703), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1;

- визнати недійсною державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (ідентифікаційний код 40070162), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1;

- зобов'язати Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації скасувати реєстраційну дію відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка та вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (ідентифікаційний код 40070162) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1;

- зобов'язати Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області скасувати реєстраційну дію відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка та вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (ідентифікаційний код 40070162) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1;

- визнати недійсною державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (ідентифікаційний код 40070141), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1;

- зобов'язати Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації скасувати реєстраційну дію відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг та вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (ідентифікаційний код 40070141) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1;

- зобов'язати Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області скасувати реєстраційну дію відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг та вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (ідентифікаційний код 40070141) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ОСОБА_1 є власником будинку АДРЕСА_1. У березні 2016 року ОСОБА_1 за вказаною адресою проживання отримав адвокатський запит Адвокатського об'єднання Апріорі з якого він дізнався про те, що за вказаною адресою зареєстровано декілька Юридичних осіб, а саме: ТОВ Торговий дім Кама , ТОВ Агрофірма Українська оливка , ТОВ Агрофірма Золотий Луг та ТОВ Драгобудстрой . Після перевірки вказаної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з'ясувалось, що вказана у адвокатському запиті інформація відповідає дійсності та за адресою належного ОСОБА_1 на праві приватної власності будинку на даний час дійсно зареєстровано чотири підприємства. Засновником вказаних підприємств є ОСОБА_3, який позивачу невідомий та жодних стосунків з ним він ніколи не мав, не укладав договорів оренди та не надавав свою згоду на використання юридичної адреси належного йому будинку.

Позивач зазначає, що при реєстрації ТОВ Торговий дім Кама , ТОВ Агрофірма Українська оливка та ТОВ Агрофірма Золотий Луг до Єдиного державного реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено неправдиві відомості щодо місцезнаходження юридичних осіб, вважає свої права як власника будинку порушеними.

Заперечуючи проти позову, відповідач 2 зазначив, що Головне територіальне управління юстиції у Київській області позбавлено повноважень щодо надання адміністративних послуг в сфері державної реєстрації, дані повноваження передані Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області. Вважає, що позовна вимога щодо скасування рішення про державну реєстрацію юридичної особи, є безпідставною та необґрунтованою, оскільки, згідно тверджень позивача, оскаржувана реєстрація зачіпає права позивача виключно в частині визначення юридичної адреси.

В своїх поясненнях відповідач 1 зазначив, що державна реєстрація здійснена державним реєстратором з дотриманням всіх норм та вимог законодавства. Зазначає, що відповідно до п.4 ст. 53 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зі змінами від 30.09.2015 відповідальність за подані документи несе заявник, а саме дана стаття зазначає: Особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, які подаються державному реєстратору, завідомо неправдивих відомостей, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру несуть відповідальність, встановлену законом .

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 25 липня 2016 року відкрито провадження в адміністративній справі №810/1997/16 та призначено справу до судового розгляду.

26 грудня 2016 року від представника позивача через службу діловодства суду надійшло клопотання про розгляд справи без участі представника позивача в порядку письмового провадження.

Представник відповідача 2 проти розгляду справи в порядку письмового провадження не заперечував, про що свідчить підпис представника на клопотанні позивача.

Представник відповідача 1 та представники третіх осіб у судове засідання не з'явилися, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Відповідно ч.1 ст. 41 КАС України суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 на праві приватної власності належить житловий будинок, садибного типу за адресою: АДРЕСА_1 відповідно до Свідоцтва про право власності на нерухоме майно від 06.05.2014 (том 3,а.с. 10).

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама (код ЄДРПОУ 33220703) зареєстровано як юридична особа з 18.10.2004 за адресою: АДРЕСА_1 (том 1, а.с. 9-10)

Відповідно до копії реєстраційної справи Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама державним реєстратором Реєстраційної служби Києво-Святошинського районного управління юстиції Київської області 30.09.2015 проведено реєстраційну дію Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи , а саме змінено місцезнаходження юридичної особи ТОВ Торговий дім Кама на адресу: АДРЕСА_1. Для реєстрація подавались наступні документм: реєстраційна картка встановлено зразка, статут підприємства, протокол загальних зборів №3/2015 від 29.09.2015, копії квитанцій, реєстр осіб, які брали участь в засіданні загальних зборів від 25.09.2015, довіреність на представника від 25.09.2015 (том 1, а.с. 121-146).

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (код ЄДРПОУ 40070141) зареєстровано як юридична особа з 16.10.2005 за адресою: АДРЕСА_1 (том 3, а.с. 12-13).

Відповідно до копії реєстраційної справи Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг державним реєстратором Реєстраційної служби Києво-Святошинського районного управління юстиції Київської області 16.10.2015 проведено реєстраційну дію Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи , а саме зареєстровано юридичну особу ТОВ Агрофірма Золотий Луг за адресою: АДРЕСА_1. Для реєстрація подавались наступні документм: реєстраційна картка встановлено зразка, протокол загальних зборів №1 від 12.10.2015, довіреність на представника, статут підприємства.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (код ЄДРПОУ 40070162) зареєстровано як юридична особа з 16.10.2005 за адресою: АДРЕСА_1 (том 2, а.с. 160-161).

Відповідно до копії реєстраційної справи Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка державним реєстратором Реєстраційної служби Києво-Святошинського районного управління юстиції Київської області 16.10.2015 проведено реєстраційну дію Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи , а саме зареєстровано юридичну особу ТОВ Агрофірма Українська оливка за адресою: АДРЕСА_1. Для реєстрація подавались наступні документм: реєстраційна картка встановлено зразка, протокол загальних зборів №1 від 16.10.2015, довіреність на представника, статут підприємства.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з такого.

Відповідно до ч. 1 і 2 ст. 4 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців №755-IV від 15.05.2003 (у редакції чинної на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон №755-IV) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців це - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру; оформлення і видачу виписки з Єдиного державного реєстру.

Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону №755-IV, державний реєстратор зокрема: проводить державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; проводить державну реєстрацію змін до установчих документів юридичних осіб та державну реєстрацію зміни імені або місця проживання фізичних осіб - підприємців.

Відповідно до ч. 1-3 ст. 8 Закону №755-IV, документи, які відповідно до вимог цього Закону подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору, повинні бути викладені державною мовою. Реєстраційна картка заповнюється машинодруком або від руки друкованими літерами. Якщо документи надсилаються державному реєстратору поштовим відправленням, справжність підпису заявника на реєстраційній картці (заяві, повідомленні) повинна бути нотаріально засвідчена. Підпис особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), на реєстраційній картці та заяві про втрату (заміну) документів повинен бути засвідчений відповідною посадовою особою в установленому порядку. Установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.

Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру (ч.1 ст. 16 Закону №755-IV).

Відповідно до приписів ч. 1 ст. 17 Закону №755-IV відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України. Форми реєстраційних карток затверджуються Міністерством юстиції України.

Частиною 2 статті 17 Закону №755-IV передбачено відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі щодо місцезнаходження юридичної особи.

Крім того, статтею 18 Закону №755-IV встановлено статус відомостей Єдиного державного реєстру, відповідно до якої якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

Таким чином, у зв'язку з вищевикладеним, суд приходить до висновку про те, що Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців передбачений безумовний обов'язок посадових осіб суб'єктів надавати необхідні відомості у повному обсязі та забезпечувати їх достовірність.

Водночас, ч. 4 ст. 19 Закону №755-IV державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, якщо вони не передбачені частинами першою - третьою цієї статті.

Частинами 1, 8-10 статті 24 Закону №755-IV встановлено, що для проведення державної реєстрації юридичної особи засновник (засновники) або уповноважена ними особа повинні особисто подати державному реєстратору (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення або в разі подання електронних документів подати опис, що містить відомості про надіслані електронні документи, в електронній формі) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи, до якої може бути подана як додаток заява щодо обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи у випадках, передбачених законом; два примірники установчих документів (у разі подання електронних документів - один примірник).

Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - сьомою цієї статті.

Якщо документи для проведення державної реєстрації юридичної особи подаються засновником юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являється його паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця.

Якщо документи для проведення державної реєстрації юридичної особи подаються особою, уповноваженою засновником (засновниками) юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являється її паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та надається документ, що засвідчує її повноваження або в разі подання електронних документів документ, що засвідчує повноваження цієї особи, в електронній формі залучається до документів, передбачених частинами першою - сьомою цієї статті.

Документи, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) засновнику або уповноваженій ним особі з відміткою про дату надходження документів.

Дата надходження документів для проведення державної реєстрації юридичної особи вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Матеріалами справи підтверджено, що для реєстрації ТОВ Агрофірма Золотий Луг та ТОВ Агрофірма Українська оливка надано всі необхідні документи.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 29 Закону №755-IV для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або інформація про оприлюднення повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення адміністративного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів, якщо інше не встановлено цим Законом. У разі внесення змін до статуту, які пов'язані із зменшенням статутного капіталу (статутного або складеного капіталу), зміною найменування або місцезнаходження юридичної особи, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається документ, що підтверджує внесення плати за оприлюднення відповідного повідомлення на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Матеріалами справи підтверджено, що для проведення державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ Торговий дім Кама надано всі необхідні документи.

Разом з тим, згідно зі ст. 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами інтелектуальної, творчої діяльності. Право приватної власності набувається в порядку визначеному законом. Ніхто не може бути позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.

У ст. 41 Конституції України не лише проголошено право кожного володіти, користуватися, розпоряджатися своєю власністю, а й зазначено, що воно набувається у встановленому законом порядку.

Відповідно до ч. 1 та ч. 4 ст. 89 ЦК України, юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення.До єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом.

Статтею 93 ЦК України встановлено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Матеріалами підтверджено, що житловий будинок, садибного типу за адресою: АДРЕСА_1 належить на праві власності позивачу та, як зазначає позивач, не передавався третім особам ані у власність, ані у користування. Представниками третіх осіб було зазначено у реєстраційних документах адресу об'єкта, що належить позивачу без відповідного на те дозволу.

Необхідно також враховувати ч. 1 ст. 7 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців №755-IV від 15.05.2003 (у редакції чинної на момент вирішення спору) єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Нормами частин першої та другої статті цього Закону визначено, якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

Таким чином, внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомості про юридичну особу вважаються достовірними та можуть використовуватись у відносинах із третіми особами.

Судом встановлено, що посадовими особами Товариство з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама , Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг , Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка внесені недостовірні відомості щодо місцезнаходження юридичної особи, чим порушено принципи вищезазначених норм закону.

На переконання суду вимоги позивача: визнати недійсною державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама (ідентифікаційний код 33220703), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1; визнати недійсною державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (ідентифікаційний код 40070162), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1; визнати недійсною державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (ідентифікаційний код 40070141), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 не є належним способом захисту порушеного права позивача, а тому в задоволенні даної позовної вимоги слід відмовити.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Щодо позовних вимог позивача в частині зобов'язання Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців реєстраційної служби Києво-Святошинського районного управління юстиції вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама (ідентифікаційний код 33220703), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1; зобов'язання Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації скасувати реєстраційну дію відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка та вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (ідентифікаційний код 40070162) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1; зобов'язання Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області скасувати реєстраційну дію відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка та вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (ідентифікаційний код 40070162) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1; зобов'язання Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації скасувати реєстраційну дію відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг та вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (ідентифікаційний код 40070141) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1; зобов'язання Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Київській області скасувати реєстраційну дію відносно Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг та вилучити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (ідентифікаційний код 40070141) зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1, суд зазначає.

Згідно із ч. 2 ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Зазначені у ч. 2 ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства України способи захисту порушеного права не містять виняткового переліку. У абзаці другому зазначеної статті законодавець вказав, що суд може прийняти іншу постанову, яка б гарантувала дотримання і захист прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

Зміст принципу офіційного з'ясування всіх обставин у справі також зобов'язує адміністративний суд до активної ролі у ході розгляду справи, в тому числі і до уточнення змісту позовних вимог, з наступним обранням відповідного способу захисту порушеного права.

Беручи до уваги викладене вище, суд зазначає, що належним способом захисту порушеного права позивача в межах даної справи є:

- зобов'язати Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис щодо місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама (ідентифікаційний код 33220703) за адресою: АДРЕСА_1;

- зобов'язати Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис щодо місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (ідентифікаційний код 40070162) за адресою: АДРЕСА_1;

- зобов'язати Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис щодо місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (ідентифікаційний код 40070141) за адресою: АДРЕСА_1.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві вимоги позивача є такими, що підлягають задоволенню частково.

Відповідно до частини третьої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Керуючись ст.ст. 69-71, 158-163, 167 КАСУ, суд, -

п о с т а н о в и в:

Адміністративний позов ОСОБА_1 - задовольнити частково.

Зобов'язати Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис щодо місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю Торговий дім Кама (ідентифікаційний код 33220703) за адресою: АДРЕСА_1.

Зобов'язати Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис щодо місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Українська оливка (ідентифікаційний код 40070162) за адресою: АДРЕСА_1;

Зобов'язати Управління з питань надання адміністративних послуг Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис щодо місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю Агрофірма Золотий Луг (ідентифікаційний код 40070141) за адресою: АДРЕСА_1.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний код: - НОМЕР_1) судовий збір у розмірі 1653,60 грн. (одна тисяча шістсот п'ятдесят три гривні 60 копійок) за рахунок бюджетних асигнувань Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області (код ЄДРПОУ - 23570148).

Постанова набирає законної сили відповідно до частини першої статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України.

Суддя Я.В. Горобцова

Дата ухвалення рішення26.12.2016
Оприлюднено27.03.2017
Номер документу65456197
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1997/16

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 26.12.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Постанова від 26.12.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 12.12.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 15.11.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 25.10.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 14.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

Ухвала від 14.09.2016

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Горобцова Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні