ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
16.03.2017 Справа № 904/1381/17
За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Сава", м. Дніпро
до Департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради, м. Дніпро
про стягнення 444 740 грн. 61 коп.
Суддя ЗАГИНАЙКО Т.В.
Представники:
від позивача: ОСОБА_1 - представник, дов. від 15.12.2016р. №б/н;
від відповідача: не з'явився, про час і місце судового засідання був повідомлений належним чином.
СУТЬ СПОРУ:
Позивач просить стягнути з відповідача 444 740 грн. 61 коп. - заборгованості за послуги їдалень, надані відповідно до умов договору від 25.08.2016р. №39/16 про закупівлю послуги за державні кошти.
Відповідач відзиву на позов не надав, у листі (вх. №15784/17 від 16.03.2017р.) просить суд розглянути справу за відсутності відповідача та у відповідності до чинного законодавства.
Оригінали документів, оглянуті у судовому засіданні відповідають копіям, залученим до матеріалів справи.
Клопотання про технічну фіксацію судового процесу за допомогою технічних засобів представником позивача заявлено не було.
У судовому засіданні було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представника позивача, господарський суд, -
ВСТАНОВИВ:
25.08.2016р. між - Відділом освіти Шевченківської районної у м. Дніпропетровську ради, як замовником, та позивачем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Сава", як виконавцем, було укладено договір №39/16 про закупівлю послуг за державні кошти (надалі - Договір), відповідно до пункту 1.1 якого виконавець зобов'язується у 2016р. надавати послуги замовникові, зазначені в специфікації, а замовник-прийняти і оплатити послуги-56.29.2 - послуги їдалень (55523100-3-Послуги з організації харчування).
Відповідно до пункту 1.2 Договору найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги): послуги шкільних їдалень згідно дислокація, яка є додатком до цього Договору; кількість товарів (послуг або кількість характеристики виконуваних за цим Договором робіт) згідно специфікації.
Цей Договір діє з дня підписання його сторонами та діє до 31.12.2016р. до повного виконання договірних зобов'язань (пункт 10.1 Договору).
У пункті 3.1 Договору сторони узгодили, що ціна цього Договору становить 4 934 474 грн. 64 коп. без ПДВ.
Місце поставки (надання послуг) - згідно дислокації загальноосвітніх шкіл Шевченківського району м. Дніпропетровська (пункт 5.2 Договору).
Як вбачається, в подальшому між Відділом освіти Шевченківської районної у м. Дніпропетровську ради, позивачем та відповідачем - Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради було укладено додаткову угоду від 29.12.2016р. до Договору, відповідно до умов якої у договорі від 25.08.2016р. №39/16 Відділ освіти Шевченківської районної у м. Дніпрі ради замінено на Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради з 31.12.2016р.; Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради з 31.12.2016р. набуває прав та обов'язків замовника за Договором.
Відповідно до пункту 4 Додаткової угоди від 31.12.2016р. до Договору, укладеної між сторонами, Договір було пролонговано до 31.01.2017р.
Згідно пункту 2 Додаткової угоди від 31.12.2016р. ціна даної Додаткової угоди становить не більше 20%, від остаточної (кінцевої) вартості укладення Договору про закупівлю з урахуванням змін, внесених до нього, а саме 747 153 грн. 07 коп. без ПДВ, але у будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань в повному обсязі.
Пунктом 4.1 Договору передбачено, що розрахунки проводяться шляхом: оплати замовником за актами виконаних робіт; розрахунки за поставлені товари здійснюються на умовах відстрочки платежу на термін 60 календарних днів.
Виконавець зобов'язаний надавати замовнику акти виконаних робіт та рахунки на оплату за надані послуги (пункт 4.2 Договору).
Як вбачається з матеріалів справи позивачем на виконання умов Договору за період з 10.01.2017р. по 20.01.2017р. було надано відповідачу послуги їдалень (послуги шкільних їдалень) на суму 444 740 грн. 61 коп. (без ПДВ), що підтверджується підписаними сторонами без заперечень і зауважень актом від 23.01.2017р. №15 виконаних робіт та актом звірки розрахунків (т.1 а.с. 24, т.2 а.с. 28).
За приписами статті 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Отже, строк оплати за надані послуги є таким, що настав.
На момент розгляду справи доказів погашення заборгованості перед позивачем відповідачем не надано.
Згідно статті 526 Цивільного кодексу України зобов'язання повинні виконуватися належним чином відповідно до вимог договору та вимог Цивільного кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Частинами 1 та 2 статті 193 Господарського кодексу України передбачено, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору; не допускається одностороння відмова від виконання зобов'язань; кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу; порушення зобов'язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.
Згідно статті 610 Цивільного кодексу України порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
З урахуванням викладеного позовні вимоги підлягають задоволенню.
Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати у справі слід покласти на відповідача.
Керуючись статтями 49, 82-85, 116 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити.
Стягнути з Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (49000, проспект Дмитра Яворницького, 75; ідентифікаційний код 40506248) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Сава" (49069, м. Дніпро, вул. Героїв Сталінграда, буд. 7, офіс 43; ідентифікаційний код 30173457) 444 740 (чотириста сорок чотири тисячі сімсот сорок) грн. 61 коп. - заборгованості та 6 671 (шість тисяч шістсот сімдесят одна) грн. 11 коп. - витрат по сплаті судового збору.
Видати наказ.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Рішення суду може бути оскаржене протягом десяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
СУДДЯ Т.В. ЗАГИНАЙКО
Дата підписання рішення,
оформленого відповідно до статті 84 ГПК України,
21.03.2017р.
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 16.03.2017 |
Оприлюднено | 27.03.2017 |
Номер документу | 65467935 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Загинайко Тетяна Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні