Постанова
від 24.11.2011 по справі 2302/11/2170
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 листопада 2011 р. Справа № 2-а-2302/11/2170

Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Василяки Д.К., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом прокурора Голопристанського району Херсонської області в інтересах держави в особі Голопристанського районного центру зайнятості до товариства з обмеженою відповідальністю "Камелот Тур" про стягнення незаконно виплаченої суми забезпечення,

встановив:

Прокурор Голопристанського району Херсонської області звернувся до Херсонського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом в інтересах держави в особі Голопристанського районного центру зайнятості (далі - позивач) до товариства з обмеженою відповідальністю "Камелот Тур" (далі - відповідач), в якому просить стягнути кошти в загальній сумі 1396,37 грн. Позовні вимоги обґрунтовуються тим, що відповідач не надав інформацію до органу служби зайнятості про прийняття на роботу ОСОБА_1, з 01.06.10 р., який перебував на обліку як безробітний у Голопристанському районному центрі зайнятості. У зв'язку з чим йому було незаконно за період із 01.06.10 р. по 09.08.10 р. виплачено суму матеріального забезпечення, яка складає 1396,37 грн.

Від прокурора та представника позивача надійшли заяви про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Відповідач, будучи належним чином повідомленим, в судове засідання не прибув, письмових заперечень на позов не надав, про причини неявки суд не повідомив.

Відповідно до ч. 6 ст. 128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Виходячи з вищевикладеного, суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.

Суд, перевіривши матеріали справи та дослідивши надані докази, прийшов до наступного.

Відповідно до заяви від 23.10.09 р. Голопристанським районним центром зайнятості громадянина ОСОБА_1 було взято на облік та надано статус безробітного. Наказом від 23.10.09р. № НТ091023 ОСОБА_1, було призначено допомогу по безробіттю. 01.06.10 товариством з обмеженою відповідальністю "Камелот Тур" було прийнято на роботу ОСОБА_1 сторожем, який у цей період одночасно перебував на обліку як безробітний у Голопристанському центрі зайнятості з виплатою матеріального забезпечення.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про зайнятість населення» , зайнятість - це діяльність громадян, пов'язана із задоволенням особистих та суспільних потреб і така, що, як правило, приносить їм доход у грошовій або іншій формі. Статтею 2 цього ж Закону встановлено, що безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані у державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи. Безробітними визнаються також інваліди, які не досягли пенсійного віку, не працюють та зареєстровані як такі, що шукають роботу.

У п.1 ст.1 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (далі Закон №1533) зазначено, що загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття - система прав, обов'язків і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення на випадок безробіття з незалежних від застрахованих осіб обставин та надання соціальних послуг за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

Частиною 4 ст. 20 Закону України Про зайнятість населення передбачено подання підприємствами усіх форм власності до органів служби зайнятості адміністративних даних, у тому числі про всіх прийнятих працівників. Форма такого звіту та інструкція по його заповненню затверджені наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19.12.2005 р. № 420. Згідно із п.3 ч. 2 ст. 35 Закону України Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття надання адміністративних даних про прийнятих працівників є обов`язком роботодавця. Порушення порядку надання таких даних тягне за собою відповідальність, передбачену ч. 4 ст. 35 Закону №1533, а саме: із роботодавця утримується незаконно виплачена безробітному сума забезпечення у разі неповідомлення про його прийняття на роботу.

Судом встановлено, що з 01.06.10 р., працюючи за наймом, визнаний безробітним гр. ОСОБА_1, відповідно до ст. 1 Закону України Про зайнятість населення став зайнятою особою і втратив право на статус безробітного та матеріальне забезпечення з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг. Такі обставини виникли 01.06.10 р.

Як вбачається із довідки від 03.03.11 р. про розмір отриманої допомоги по безробіттю за період 01.06.10 р. по 09.08.10 р. гр. ОСОБА_1, отримав 1396,37 грн. матеріального забезпечення.

Оскільки відповідачем не надано доказів спростування доводів позивача, суд вважає позов обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 8, 9, 12, 19,128, 158, 159, 160-163, 167 КАС України, суд -

постановив :

Позов задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Камелот Тур" (ЄДРПОУ 35908167) на користь Голопристанського районного центру зайнятості на р/р37172001000458, код ЄДРПОУ 22737830, банк УДК в м. Херсоні, МФО 852010, суму незаконно сплаченого матеріального забезпечення, яка складає 1396 (одна тисяча триста дев'яносто шість) грн. 37 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Василяка Д.К.

кат. 10.2.3

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.11.2011
Оприлюднено27.03.2017
Номер документу65470838
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2302/11/2170

Постанова від 24.11.2011

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Василяка Д.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні