ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА
про заміну способу забезпечення
адміністративного позову
27 березня 2017 року Справа № 813/1241/14
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючий суддя: Грень Н.М.,
секретаря судового засідання Гавірко О.О.,
представник позивача без виклику,
представники відповідачів без виклику,
третя особа без виклику,
розглянув у судовому засіданні клопотання представника позивача про заміну одного способу забезпечення адміністративного позову іншим у справі за позовом ОСОБА_1 до Управління державної реєстрації Львівської міської ради, Державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Управлінням державної реєстрації Львівської міської ради, Центр адміністративних послуг ЛМР, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Товариство з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр Камаз , про зобов'язання вчинити дії,-
в с т а н о в и в :
ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Управління державної реєстрації Львівської міської ради, Управління державної реєстрації Львівської міської ради, Центр адміністративних послуг ЛМР, про зобов'язання відповідачів скасувати реєстраційну дію № 14151100016013332 від 31.03.2010р. про припинення Товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр Камаз , внесення зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо керівника Товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр Камаз та осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності шляхом вчинення реєстраційної дії на підставі поданої ОСОБА_1 реєстраційної картки на внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за формою №4 з протоколом загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр Камаз №2 від 30.06.2007 р. та наказом №3 від 30.06.2007 р. та провести державну реєстрацію (вчинити реєстраційну дію) змін до установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр Камаз щодо зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни складу засновників юридичної особи та інших змін на підставі поданої ОСОБА_1 реєстраційної картки на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи від 14.01.2014 р. за формою №3 з протоколом зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ №2 від 30.06.2007 р. та №3 від 05.05.2008 р.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 02.03.2017 року клопотання ОСОБА_1 про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову задоволено шляхом заборони всім державним реєстраторам юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Управління державної реєстрації Львівської міської ради; Управлінню державної реєстрації Львівської міської ради (79040, м. Львів вул. Городоцька, 299; 79019, м. Львів вул. Весняна, 4 , код ЄДРПОУ 26526811), а також всім державним та приватним нотаріусам Львівського міського нотаріального округу, районних, міських нотаріальних округів Львівської області як державним реєстраторам вчиняти дії щодо проведення будь-яких реєстраційних дій стосовно товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ ( 79493, м. Львів, селище міського типу Рудне, вул. Піскова, 3 код ЄДРПОУ 19330065) до набрання судовим рішенням у справі .№ 813/1241/14 законної сили.
Через канцелярію суду 24..03.2017 року за вх. №6839 надійшло клопотання представника позивача про заміну одного способу забезпечення адміністративного позову іншим в якому просить суд: заборонити всім суб'єктам державної реєстрації, які згідно з Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань становлять в Україні систему органів у сфері державної реєстрації, в тому числі: державним реєстраторам виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, державним і приватним нотаріусам та акредитованим суб'єктам державної реєстрації вчиняти дії щодо проведення будь-яких реєстраційних дій стосовно товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ (код ЄДРПОУ 19330065) до набрання судовим рішенням у справі № 813/1241/14 законної сили.
В обґрунтування заявленого клопотання представник позивача зазначив, що незважаючи, на те, що приватними нотаріусами ОСОБА_3 та ОСОБА_4, як державними реєстраторами скасовані проведені ними реєстраційні дії № 14151050039013332 від 31.01.2017 року щодо внесення змін до установчих документів юридичної особи в частині зміни складу засновників і №14151070040013332 від 31.01.2017 року щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані із змінами в установчих документах в частині зміни керівника юридичної особи та складу підписантів, а також № 14151050041013332 в частині державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, інші зміни, зміни складу або інформації про засновників товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ , однак, за зверненням вищевказаних осіб приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Ростовою Людмилою Олександрівною, як державним реєстратором, 24 лютого 2017року та 27 лютого 2017року проведено реєстраційні дії: №14151050046013332 в частині державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, зміни складу або інформації про засновників товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ , та №14151070047013332 в частині державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що непов'язані зі змінами в установчих документах щодо зміни керівника, зміни складу підписантів товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ .
В подальшому, незважаючи на прийняття Львівським окружним адміністративним судом ухвали про вжиття заходів забезпечення позову від 02.03.2017року, тим же приватним нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Ростовою Людмилою Олександрівною як державним реєстратором проведено інші реєстраційні дії, зокрема: реєстраційну дію № 14151050048013332 від 02.03.2017 року та внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про державну реєстрацію змін до установчих документів товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ , в частині зміни складу або інформації про засновників, та реєстраційну дію № 14151070050013332 від 03.03.2017р. та внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис в частині змін до відомостей про юридичну особу, що непов'язані зі змінами в установчих документах в частині місцезнаходження, зміни керівника юридичної особи, зміни складу підписантів товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ .
За наслідками проведення вищевказаних реєстраційних дій до переліку засновників (учасників) ТзОВ Львівський автоцентр КАМАЗ внесено інформацію про ОСОБА_4 з вказівкою на його місцезнаходження, даних про розмір внеску до статутного капіталу - 566699,00 грн., і відображення його як кінцевого контролера, а також внесено інформацію про зміну місцезнаходження даної юридичної особи (змінено попередню юридичну адресу: 79493, м. Львів, селище міського типу Рудне, вул. Піскова, 3 на нову юридичну адресу: 43023, Волинська область м. Луцьк, вул. Карбишева, 1) та зміни про особу, яка обирається (призначається) до органу управління юридичної особи, уповноваженої представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або особою, яка має право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, тобто новим керівником та підписантом товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ став ОСОБА_7.
Представник позивач вважає, що вчинені вищевказані реєстраційні дії як в частині зміни складу або інформації про засновників, так й в частині зміни місцезнаходження та керівника товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ , направлені на утруднення відновлення законних корпоративних права ОСОБА_1 як учасника вказаного Товариства з часткою в Статутному капіталі в розмірі 84,5 відсотка та директора цього ж Товариства, що підтверджується судовими рішеннями, долученими до матеріалів справи.
Крім того, необхідність зміни способу забезпечення адміністративного позову зумовлено тим, що існує ризик того, що за час розгляду справи третьою особою (ТзОВ Львівський автоцентр КАМАЗ ) можуть бути вчинені інші дії, направлені на подальше відчуження корпоративних прав на користь третіх осіб та у зв'язку з цим проведення відповідних реєстраційних дій, в тому числі і в частині нової зміни місцезнаходження юридичної особи.
Крім того, зазначає ,що одним із учасників вказаного товариства є Регіональне відділення Фонду державного майна України у Львівській області, тому подальше проведення реєстраційних дій щодо державної реєстрації змін до установчих документів товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ в частині зміни складу або інформації про засновників може призвести до порушення прав та законних інтересів держави в особі означеного Регіонального відділення.
Відтак, щоб уникнути настання негативних наслідків для позивача, та враховуючи, що для відновлення прав необхідно буде докласти значних зусиль, представник позивача просить суд змінити спосіб забезпечення адміністративного позову.
Частиною 1 ст.118 КАС України передбачено, що клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.
Відповідно до частини 1 статті 117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
Згідно з частинами третьою та четвертою статті 117 КАС України забезпечення позову в адміністративних справах допускається лише у двох формах: шляхом зупинення дії рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються, або шляхом заборони вчиняти певні дії. Наведений перелік підстав забезпечення позову є вичерпним.
Частиною 2 ст.8 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, та застосовує його з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини.
Згідно ст.17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини", при здійсненні судочинства суди застосовують Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод та практику Європейського суду з прав людини як джерело права.
Відповідно до ст.13 Конвенції кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
Європейський суд з прав людини у рішенні від 29.06.2006 у справі "Пантелеєнко проти України" зазначив, що засіб юридичного захисту має бути ефективним, як на практиці, так і за законом.
Згідно зі ст.1 Протоколу №1 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном.
З огляду на вищенаведена та беручи до уваги, ту обставину, що третя особа - ТзОВ Львівський автоцентр КАМАЗ вже змінювала своє місцезнаходження та існує реальна ймовірність в подальшому нової зміни юридичної адреси, та у зв'язку з цим проведення відповідних реєстраційних дій в інших регіонах України, суд вважає за необхідне змінити попередньо запроваджений ухвалою суду від 02.03.2017р. спосіб забезпечення адміністративного позову в частині заборони вчиняти реєстраційні дії всім суб'єктам державної реєстрації в Україні, які визначені Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань .
За наведених обставин суд вважає, що клопотання про зміну способу забезпечення адміністративного позову належить задовольнити.
Керуючись ст.ст. ст. ст.2,11,117,118,165 Кодексу адміністративного судочинства України, -
у х в а л и в :
1. Клопотання ОСОБА_1 про заміну одного способу забезпечення адміністративного позову іншим задовольнити.
2. Замінити спосіб забезпечення адміністративного позову визначений ухвалою суду від 02.03.2017 року.
3. Забезпечити адміністративний позов шляхом заборони всім суб'єктам державної реєстрації, які згідно з Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань становлять в Україні систему органів у сфері державної реєстрації, в тому числі: державним реєстраторам виконавчих органів сільських, селищних та міських рад, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, державним і приватним нотаріусам та акредитованим суб'єктам державної реєстрації вчиняти дії щодо проведення будь-яких реєстраційних дій стосовно товариства з обмеженою відповідальністю Львівський автоцентр КАМАЗ (код ЄДРПОУ 19330065) до набрання судовим рішенням у справі № 813/1241/14 законної сили.
Ухвала підлягає негайному виконанню.
Ухвалу може бути оскаржено протягом 5 днів з дня її проголошення шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд, згідно ст. 186 КАС України. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з ч. 3 ст. 160 КАС України, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого КАС України, якщо таку скаргу не було подано, згідно ст. 254 КАС України. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Грень Н.М.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2017 |
Оприлюднено | 29.03.2017 |
Номер документу | 65506693 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гулкевич Ірена Зіновіївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Грень Наталія Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні