Справа № 815/732/17 ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 24 березня 2017 року 12год.45хв. Зала судових засідань №19 Одеський окружний адміністративний суд у складі: Розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до Товариства з обмеженою відповідальністю “Перша Одеська Телерадіокомпанія” про стягнення,- ВСТАНОВИВ: До суду надійшла адміністративна позовна заява Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, в якій позивач просить суд стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Перша Одеська Телерадіокомпанія” на його користь штраф у розмірі 12211 грн.75 коп. за наступними реквізитами: УДКСУ у Шевченківському районі м. Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31115056700011 в ГУДКСУ у м. Києві, МФО 820019. Поле призначення платежу:+;2659;101;;;;;; сплата штрафу згідно з рішенням Національної ради від 03.06.2016 року №1002, без ПДВ. В обґрунтування вимог зазначив, що рішенням Національної ради від 03.06.2016 №1002 встановлено факт неподання Товариством з обмеженою відповідальністю “Перша Одеська Телерадіокомпанія” інформації про структуру власності та зобов'язано у тридцятиденний термін з дня отримання вказаного рішення сплатити штраф у розмірі 12211,75 грн. Проте, відповідачем у добровільному порядку вказана заборгованість погашена не була, у зв'язку із чим позивач звернувся до суду. Відповідач заперечення на позов не надав, у судові засідання не з'явився, незважаючи на те, що про дату, час та місце судового засідання був повідомлений належним чином та завчасно (судова повістка повернулась до суду із відміткою «вибув»), що підтверджується зворотнім повідомленням пошти та роздруківкою з сайту ДП «Укрпошта» від 23.03.2017р. З урахуванням положень частини 11 статті 35 Кодексу адміністративного судочинства України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта, про що у судовому засіданні 23.03.2017р., в яке прибув представник позивача, постановлено ухвалу, занесену до журналу судового засідання. Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд дійшов наступного. Згідно зі частиною першою статті 1 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" Національна рада є конституційним, постійно діючим колегіальним органом, метою діяльності якого є нагляд за дотриманням законів України у сфері телерадіомовлення, а також здійснення регуляторних повноважень, передбачених цими законами. Відповідно до статті 13 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" Національна рада здійснює, зокрема, нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення. Статтею 21 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" встановлено, що Національна рада застосовує санкції до порушників законодавства про телебачення і радіомовлення відповідно до вимог Закону України "Про телебачення і радіомовлення". За визначенням статті 1 Закону України "Про телебачення і радіомовлення", провайдер програмної послуги - суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії, виданої Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення, на договірних засадах надає абонентам можливість перегляду пакетів програм, використовуючи для передавання цих програм ресурси багатоканальних телемереж. Судом встановлено, Товариство з обмеженою відповідальністю «Перша Одеська Телерадіокомпанія» отримало ліцензії на мовлення НР №0524-м, НР №0525-м від 26.03.2008. 03.06.2016 Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення рішенням №1002 "Про накладення штрафу на Товариство з обмеженою відповідальністю «Перша Одеська Телерадіокомпанія» м. Одеса» визнала порушення відповідачем частини четвертої статті 12 (суб'єкт інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення щороку подає Національній раді інформацію про свою структуру власності в порядку та за формою, що встановлюються Національною радою. Неподання, несвоєчасне подання такої інформації або подання інформації, що не відповідає дійсності, є підставою для застосування Національною радою санкцій відповідно до цього Закону); частини другої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (телерадіоорганізація зобов'язана щороку, до 31 березня, подавати до Національної ради звіт за попередній (звітний) рік діяльності про свою структуру) та наклала штраф на ТОВ «Перша Одеська Телерадіокомпанія» у розмірі 12211,75 грн. Згідно зі частиною четвертою статті 12 Закону України "Про телебачення та радіомовлення" структура власності суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення визнається прозорою, якщо інформація, оприлюднена на його офіційному веб-сайті та надана Національній раді, дає змогу визначити всіх осіб, які мають пряму та/або опосередковану істотну участь у юридичній особі чи можливість значного або вирішального впливу на управління та/або діяльність юридичної особи, у тому числі відносини контролю між усіма особами в ланцюгу володіння корпоративними правами щодо цієї юридичної особи, а також визначити кінцевого бенефіціарного власника. Інформація про структуру власності суб'єкта інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення розміщується на його офіційному веб-сайті відповідно до вимог цього Закону. Суб'єкт інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення щороку подає Національній раді інформацію про свою структуру власності в порядку та за формою, що встановлюються Національною радою. Неподання, несвоєчасне подання такої інформації або подання інформації, що не відповідає дійсності, є підставою для застосування Національною радою санкцій відповідно до цього Закону. У разі виявлення технічної помилки в інформації про структуру власності, поданій Національній раді, суб'єкт інформаційної діяльності у сфері телебачення і радіомовлення повинен упродовж двох тижнів її виправити. Відповідно до частини другою статті 59 Закону України "Про телебачення та радіомовлення" Телерадіоорганізація зобов'язана щороку, до 31 березня, подавати до Національної ради звіт за попередній (звітний) рік діяльності про свою структуру власності, в якому зазначаються: відомості про структуру власності станом на 31 грудня звітного року; відомості про зміни у структурі власності, що відбувалися впродовж звітного року; відомості про всіх осіб, які володіють або володіли впродовж звітного року прямою або опосередкованою істотною участю, із зазначенням підстав такого володіння (дата укладення відповідних правочинів або настання інших юридичних фактів), включаючи відомості про осіб, які діяли на підставі відповідних доручень, а також відомості про всіх пов'язаних осіб (для кожної з осіб - прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса). Форма звіту, порядок його складання та розгляду затверджуються Національною радою. Згідно ч.10 ст. 72 Закону України "Про телебачення та радіомовлення" розміри штрафів встановлюються Національною радою за погодженням з Кабінетом Міністрів України відповідно до вимог законодавства. За неподання або несвоєчасне подання інформації, передбаченої частиною другою статті 59 (для телерадіоорганізацій) або частиною дев'ятою статті 40 (для провайдерів програмної послуги) цього Закону, телерадіоорганізація або провайдер програмної послуги сплачує штраф у розмірі 5 відсотків загальної суми ліцензійного збору за всіма ліцензіями, власниками яких єпорушник, відповідно до статті 31 цього Закону. Відповідно до частин третьої, четвертої статті 75 Закону України "Про телебачення та радіомовлення", у разі застосування санкції у вигляді штрафу ліцензіат зобов'язаний сплатити штраф у тридцятиденний термін з дня отримання рішення про накладення штрафу. За кожен день прострочення сплати нараховується пеня у розмірі одного відсотка суми штрафу. У разі відмови ліцензіатом від сплати штрафу штраф стягується за рішенням суду. Вищевказане рішення Національної ради від 03.06.2016 №1002 було розміщене на офіційному сайті Національної ради України. Товариство з обмеженою відповідальністю “Перша Одеська Телерадіокомпанія” заперечення проти позову не надало, доказів оскарження рішення від 03 червня 2016 року № 1002 не надало, як і доказів сплати штрафу в сумі 12211,75 грн., а отже позовні вимоги підлягають задоволенню. Таким чином, враховуючи, що доказів, які б могли свідчити про сплату штрафу у повному обсязі на час розгляду справи відповідачем не надано, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. Керуючись ч.6 ст.128. ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до Товариства з обмеженою відповідальністю “Перша Одеська Телерадіокомпанія” про стягнення задовольнити. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “Перша Одеська Телерадіокомпанія” (код ЄДРПОУ 35357805, 65011, м. Одеса, вул.. Пушкінська, 37) на користь Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення штраф у розмірі 12211(дванадцять тисяч двісті одинадцять)грн.75 коп. за наступними реквізитами: УДКСУ у Шевченківському районі м. Києва, код ЗКПО 37995466, р/р 31115056700011 в ГУДКСУ у м. Києві, МФО 820019. Поле призначення платежу:+;2659;101;;;;;; сплата штрафу згідно з рішенням Національної ради від 03.06.2016 року №1002, без ПДВ. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Суддя М.М. Аракелян
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2017 |
Оприлюднено | 29.03.2017 |
Номер документу | 65506897 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Аракелян М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні