Ухвала
від 27.03.2017 по справі 903/573/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"27" березня 2017 р. справа № 903/573/14

Господарський суд Волинської області в складі:

головуючого судді - Гарбара І.О.,

секретар судового засідання Сердюкова А.О.

за участю представників сторін:

Череватий Л.Б. - ліквідатор

Кушнір Ю.В. - представник Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області (дов. від 06.05.2016р. №43)

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Луцьку у приміщенні господарського суду Волинської області клопотання ліквідатора Череватого Любомира Богдановича про затвердження ліквідаційного звіту та ліквідаційного балансу по справі за заявою ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "Себек" про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Себек"

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Волинської області від 01.07.2014р. порушено провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Себек", введено мораторій на задоволення вимог кредиторів ТОВ "Себек", заборонено товариству та власнику його майна відчужувати основні засоби та предмети застави, зобов'язано голову ліквідаційної комісії ТОВ "Себек" Череватого Л.Б. повідомити органи державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та знаходженням його майна про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів.

15.07.2014р. судом винесено постанову про визнання ТОВ "Себек" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, ліквідатором призначено голову ліквідаційної комісії Череватого Любомира Богдановича, скасовано арешти та інші обмеження, накладені на майно банкрута, припинено повноваження органів управління ТОВ "Себек" щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.

Ухвалою господарського суду Волинської області від 23.02.2016р. (суддя Шум М.С.) звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ТОВ "Себек" затверджено, юридичну особу - ТОВ "Себек" ліквідовано, зобов'язано державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та спрямовані на припинення юридичної особи - ТОВ "Себек", провадження у справі про банкрутство ТОВ "Себек" припинено.

Постановою Рівненського апеляційного господарського суду від 05.04.2016р. апеляційну скаргу ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" задоволено, ухвалу господарського суду Волинської області від 23.02.2016 року у справі № 903/573/14 скасувано, справу направлено для подальшого розгляду до господарського суду Волинської області у порядку, встановленому чинним законодавством України.

Відповідно до довідки про автоматичний розподіл справ між суддями від 18.04.2016р., справу №903/573/14 для подальшого розгляду було призначено судді Гарбару І.О.

Ухвалою суду від 18.04.2016р. справу №903/573/14 прийнято до розгляду суддею Гарбаром І.О., розгляд справи в судовому засіданні призначено на 16.05.2016р.

02.03.2017р. на адресу суду від ліквідатора Череватого Л.Б. надійшло клопотання №01/03-17 від 01.03.2017р. про затвердження ліквідаційного звіту та ліквідаційного балансу ТОВ "Себек".

Ухвалою суду від 03.03.2017р. клопотання про затвердження ліквідаційного балансу та звіту про роботу ліквідатора було призначено до розгляду в судовому засіданні на 27.03.2017р.

Присутній в судовому засіданні ліквідатор, просить суд представлений ліквідаційний баланс та звіт про роботу ліквідатора затвердити, ТОВ "Себек" ліквідувати та припинити у зв'язку з цим провадження у справі.

Присутня в судовому засіданні представник - Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області з приводу затвердження ліквідаційного балансу, звіту про роботу ліквідатора, ліквідацію ТОВ "Себек" та припинити у зв'язку з цим провадження у справі не заперечила.

Заслухавши пояснення ліквідатора та представника Луцької ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області, дослідивши в судовому засіданні матеріалів справи, судом приймається рішення щодо можливості задоволення відповідного клопотання ліквідатора, затвердження наданого суду ліквідаційного звіту та балансу, ліквідацію ТОВ "Себек" та припинення у зв'язку з цим провадження у справі з наступних обставин.

Згідно ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI (далі по тексту Закон про банкрутство) ліквідація - припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.

У ст. 41 Закону про банкрутство визначено, що ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута.

Відповідно до положень ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

На виконання постанови господарського суду від 15.07.2014р. ліквідатором ТОВ "Себек" відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство вчинялись дії на виконання заходів ліквідаційної процедури.

Судом взято до уваги, що ліквідатором було вчинено ряд заходів, спрямованих на прийняття до віддання майна боржника, вжиття заходів по забезпеченню його збереження, встановлення наявних у боржника рахунків в кредитних установах, направлення повідомлень банкам про їх закриття, направлення вимог керівнику товариства-банкрута щодо передачі печаток, штампів, установчих та бухгалтерських документів.

За наслідками розгляду в судовому засіданні звіту ліквідатора Череватого Л.Б. про здійснені в процесі процедури розпорядження майном заходи встановлено, що арбітражним керуючим з'ясовано, що ТОВ "Себек" з кодом ЄДРПОУ 20134872, зареєстроване за адресою: м. Луцьк, вул. Звязківців,1Б, керівником боржника є Семеніхін Олександр Ігорович, основний вид діяльності товариства - 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.

З метою з'ясування інформації про майнові активи боржника ліквідатором було надіслано запити до КП "Волинське обласне бюро технічної інвентаризації", УДАІ УМВС у Волинській області, Луцької ОДПІ, Волинського обласного головного управління земельних ресурсів, ВДАІ м. Луцьк, Управління Держгірпромнагляду у Волинській області, Державної інспекції сільського господарства у Волинській області, ДП "Український інститут промислової власності", Волинської регіональної філії Центру ДЗК, Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, Західного територіального управління НКЦПФР, Державної авіаційної служби України, Департаменту льотної придатності, Інспекції архітектурно-будівельного контролю у Волинській області, Регіонального сервісного центру МВСу Волинській області, Державної служби інтелектуальної власності України, Головного управління статистики у Волинській області, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Управління державної архітектурно-будівельної інспекції.

На подані запити отримано наступні відповіді:

УДАІ УМВС у Волинській області повідомило, що згідно наявних баз даних УДАЇ УМВС України у Волинській області за ТОВ "Себек" транспортних засобі на території Волинської області не зареєстровано (лист № 11/57/14 від 13.10.2014 р.);

Державна інспекція сільського господарства у Волинській області повідомила, що за ТОВ "Себек" трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні, причіпні та начіпні машини не зареєстровані (лист № 01-13/4062 від 13.10.2014р.);

Територіальне управління Держгірпромнагляду у Волинській області повідомило, що за ТОВ "Себек" об'єктів котлонагляду на іншого майна за останні три роки не зареєстровано (лист від 14.10.14 р. № 1102/01-06);

Інспекція архітектурно-будівельного контролю у Волинській області повідомила, що згідно пошукової інформаційної системи декларативних та дозвільних документів в електронній базі даних інспекції не значиться. Відповідно до реєстру виданих ліцензій ліцензії на провадження господарської діяльності ТОВ "Себек" не видавались (лист від 16.10.2014р. №2045/01-10);

Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг" повідомила, що за надання запитуваної інформації щодо наявності об'єктів промислової власності, які належать ТОВ "Себек", необхідно провести патентно-інформаційний пошук, вартість якого становить 720,00 грн. (лист № 06-749 від 03.10.2014р.);

Державна інспекція України з безпеки на морському та річковому транспорті повідомила, що в Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України запис щодо власника чи судновласника ТОВ "Себек" - відсутній (лист № 1956-05/1/1-14 від 16.10.2014р.);

Державна авіаційна служба України повідомила, що у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ "Себек" повітряні судна - відсутні (лист від 30.09.2014 р. № 20ю01.19-10832);

Головне управління держемагенства у Волинській області повідомило, що за ТОВ "Себек" земельні ділянки не зареєстровані ( лист № 4061/2-14 від 02.10.2014 р.);

КП "Волинське обласне бюро технічної інвентаризації" повідомило, що за ТОВ "Себек" право власності на нерухоме майно не зареєстровано (лист № 1327 від 01.10.2014 р.);

Регіональний сервісний центр МВС у Волинській області повідомило, згідно бази даних станом на 20.07.2016 р. інформація щодо фактів реєстрації (зняття з реєстрації) транспортних засобів, які належать ТОВ "Себек", за період з 2013 р. по теперішній час - відсутня (лист від 22.07.2016 р. № 31/3-157);

Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області повідомило, що у банкрута відсутні будь-які дозволи, ліцензії щодо будь-яких будівельних робіт (лист від 08.06.2016 р. № 1003-15/1306-15);

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомила, що ТОВ "Себек" відсутнє серед власників, які володіють загнаними пакетами акцій (10 % статутного капіталу) і більше (лист від 11.07.2016 р. № 09/01/1598);

Головне управління статистики у Волинській області повідомило, що банкрута подавав звітність за 2013, 2014 роки (лист від 06.07.2016 р. № 08-12/118);

Державна служба інтелектуальної власності України повідомила, що за офіційним посиланням в мережі Інтернет - http://sips.gov.ua/ua/registers.html - наявна інформація про об'єкти інтелектуальної власності суб'єкта господарювання. За даними параметрами у ТОВ "Себек" відсутні будь-які об'єкти інтелектуальної власності (лист від 01.07.2016 р. № 1- 12/5301).

Внаслідок проведення інвентаризації майнових активів ТОВ "Себек" встановлено, що у банкрута було виявлено наступні активи: установка компресорна блокова УКБ-3.7/240; дебіторська заборгованість на загальну суму 5758302,05 грн.

На виконання вимог закону ліквідатором поведено конкурс, про що розміщено оголошення в газеті "Україна. Факти та події тижня" № 69 від 15.09.2014 р. , за результатами якого прийнято рішення про визначення організатором аукціону з продажу майна боржника ТОВ "Себек" Першу міжрегіональну товарну біржу.

Із вказаною торгуючою організацією 25.10.2014 р. укладено договір про проведення аукціону.

Оскільки майновим активом банкрута є рухоме майно - установка компресорна блокова УКБ-3.7/240, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1, та перебуває в заставі ФОП ОСОБА_5, ліквідатор в порядку ч. 4 статті 42 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" звертався до останньої щодо отримання дозволу на реалізацію такого майна за початковою вартістю сукупності усіх вимог кредиторів, визнаних ухвалою господарського суду Волинської області від 26.08.2014 р. Переписка із згаданим кредитором тривала від 05.11.2014р. до 29.01.2015р., в результаті якої було погоджено надати дозвіл на реалізацію згаданого майна банкрута за початковою ціною продажу 36172544,78 грн.

Єдиним майновим комплексом банкрута є установка компресорна блокова УКБ- 3.7/240 та дебіторська заборгованість.

Відтак, торгуючою організацією на сайті Вищого господарського суду України та сайті Міністерства юстиції України було розміщено публікації про реалізацію майна банкрута. На виконання вимог ч. 1 ст. 43 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" майно, яке підлягає реалізації у ліквідаційній процедурі, оцінюється ліквідатором. Початковою вартістю цілісного майнового комплексу є сукупність визнаних у встановленому цим Законом порядку вимог кредиторів. Отже, початковою вартістю реалізації майна банкрута була вартість 36172544,78 грн. без ПДВ. Однак, внаслідок відсутності заявок на придбання майна банкрута аукціон не відбувся. Відповідно до ст. 65 Закону України 2Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо інше не встановлено договором, у разі закінчення аукціону без визначення переможця протягом місяця (у разі продажу нерухомого майна - двох місяців) організатор аукціону зобов'язаний провести повторний аукціон. Якщо інше не встановлено договором, у разі закінчення повторного аукціону без визначення переможця протягом місяця організатор аукціону зобов'язаний провести другий повторний аукціон. Якщо інше не встановлено договором, початковою вартістю повторного аукціону, другого повторного аукціону є вартість, зменшена на 20 відсотків щодо початкової вартості відповідно попереднього аукціону, попереднього повторного аукціону. Відтак повторний аукціон було заплановано на 24.06.2015р. за початковою ціною продажу 28 938 035,82 грн. без ПДВ. Заявок на участь в аукціоні знову не поступило. Другий повторний аукціон було заплановано на 20.07.2015р. за початковою ціною продажу 23150 428,66 грн. без ПдВ. Проте, такий знову не відбувся через відсутність бажаючих взяти у ньому участь.

З метою визначення ринкової вартості об'єктів майна банкрута, що підлягали реалізації, ліквідатором було укладено договір на проведення незалежної оцінки № 08/15 від 14.07.2015р. із незалежним оцінювачем ПП "Каштан-ЛВ". Відповідно до висновку про вартість майна - установки компресорної блокової УКБ-3.7/240 ринкова вартість останньої станом на 01.07.2015 р. становила 687000,00 грн., ринкова вартість дебіторської заборгованості згідно висновку про вартість майна банкрута станом на 01.07.2015 р. становила 56000,00 грн.

Черговий аукціон з продажу майна банкрута було заплановано на 01.09.2015 р. за початковою ціною продажу 743000.00 грн. без ПДВ. Однак. Такий не відбувся через відсутність покупців. Повторний аукціон з реалізації майна банкрута було заплановано на 06.10.2015р. за початковою ціною продажу 594400,00 грн. без ПДВ. На вказаному аукціоні оголошено його переможця - Виробничо-комерційну фірму "ВолиньЛАЗавтосервіс" ЛТД. Ціна продажу - 356640,00 грн. без ПДВ. Із переможцем торгів укладено Договір купівлі-продажу майна банкрута на аукціоні від 06.10.2015 р., розрахунки за даним договором проведено повністю.

Розрахунки в ліквідаційній процедурі ТОВ "Себек" відбувалися в наступному порядку. 13.10.2015р. здійснено часткове погашення кредиторських вимог згідно ухвали господарського суду Волинської області про затвердження реєстру вимог кредиторів у справі про банкрутство ТОВ "Себек". Вимоги забезпеченого кредитора, в позачерговому порядку : Фізична особа - підприємець ОСОБА_5 - 278053,30грн. - часткове погашення кредиторських вимог.

Витрати ліквідаційної процедури: 4000,00 грн. - оплата ПП "Каштан - ЛВ" за проведення незалежної оцінки майна банкрута (за рахунок майна банкрута, що перебувало в заставі ФОП ОСОБА_5.); 3000,00 грн. - оплата ПП "Каштан - ЛВ" за проведення фінансового аналізу майна банкрута на предмет доведення до банкрутства, фіктивного банкрутства (за рахунок майна банкрута, що перебувало в заставі ФОП ОСОБА_5.); 35922,70 грн. - оплата послуг ліквідатора за період з 15.07.2014 р. по 31.10.2015р. (здійснена з коштів, отриманих від реалізації дебіторської заборгованості майна банкрута, що пропорційно становить 7,5 відсотка від загальної реалізаційної вартості майна банкрута, в гривневому еквіваленті - 26748,00 грн.; решту коштів в сумі 9174,70 грн. - за рахунок майна банкрута, що перебувало в заставі ФОП ОСОБА_5.); 35664,00 грн. - винагорода біржі в розмірі 10 відсотків від кінцевої ціни реалізації майна банкрута.

Таким чином, ліквідатор здійснював заходи щодо виявлення ліквідаційної маси Банкрута, внаслідок яких виявлено та реалізовано майнові активи Банкрута на загальну суму 356640,00 грн. без ПДВ, погашено кредиторські вимоги на загальну суму 278053,30 грн., винагорода біржі - 35664,00 грн. (десять відсотків від кінцевої ціни реалізації майна банкрута). Інших майнових активів банкрута виявлено не було.

Пропозицій від засновників підприємства та інших осіб стосовно поліпшення фінансового стану підприємства не надходило.

27 січня 2017 року ліквідатором Череватим Л.Б. було ініційовано проведення засідання зборів комітету кредиторів ТОВ "Себек" з наступним порядком денним: 1) Схвалення ліквідаційного звіту ліквідатора про проведену роботу та ліквідаційного балансу ТОВ "Себек".

Відповідними зборами комітету кредиторів ТОВ "Себек", оформленими протоколом №01/17 від 27.01.2017р., вирішили поданий ліквідатором звіт ТОВ "Себек" схвалити та подати звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс для затвердження господарським судом Волинської області.

Станом на 01.03.2017р. банкрут - ТОВ "Себек" не має можливості погасити кредиторську заборгованість у зв'язку з відсутністю майнових активів.

Судом встановлено, що в процедурі банкрутства ТОВ "Себек" через відсутність достатніх коштів (в т.ч. майна для реалізації) остаточні розрахунки з кредиторами не проводились.

Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс

Відповідно до ч. 2 ст. 46 названого Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури; подання звіту здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.

Якщо за результатами ліквідаційного звіту після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію особи - банкрута, органам державної статистики, органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

В процесі розгляду заяви ліквідатора, звітів про його роботу та обґрунтовуючих їх документів судом було встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором було вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора затвердити.

Пунктом 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство передбачено, що суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

У випадках, передбачених п.п. 4-7 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Враховуючи викладене, та беручи до уваги, що за результатами ліквідаційної процедури у товариства-банкрута не було виявлено достатнього майна, а також грошових коштів, за рахунок яких було б можливе остаточне (повне) погашення кредиторських вимог, суд прийшов до висновку, що вимоги кредиторів ТОВ "Себек" слід вважати погашеними, зазначеного суб'єкта господарської діяльності-банкрута необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 37, 41-49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 80, 86, 87 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Представлений суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "Себек" (м.Луцьк, вул. Зв'язківців, 1Б, код ЄДРПОУ 20134872) затвердити.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю "Себек" (м.Луцьк, вул. Зв'язківців, 1Б, код ЄДРПОУ 20134872) ліквідувати.

3. Зобов'язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та спрямовані на припинення державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю "Себек" (м.Луцьк, вул. Зв'язківців, 1Б, код ЄДРПОУ 20134872).

4. Провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Себек" (м.Луцьк, вул. Зв'язківців, 1Б, код ЄДРПОУ 20134872) припинити.

5. Примірник ухвали суду надіслати:

- Луцькій об'єднаній державній податковій інспекції ГУ ДФС у Волинській області (43010, м.Луцьк, Київський майдан, 4,);

- підприємцю ОСОБА_5 (АДРЕСА_2)

- ПАТ "Райффайзен Банк Аваль" (вул. Лєскова, 9, м.Київ);

- сектору з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Волинській області (м. Луцьк, вул. Володимирська, 1);

- відділу Державної виконавчої служби міста Луцька (43001, м.Луцьк, вуд.Винниченка, 27а);

- державному реєстратору відділу реєстрації бізнесу та дозвільних процедур Департаменту "Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку" Луцької міської ради (м.Луцьк, вул. Лесі Українки, 35);

- Головному управлінню статистики у Волинській області (43000, м. Луцьк, вул. Шопена,12)

- ліквідатору Череватому Л. Б. (АДРЕСА_3).

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Рівненського апеляційного господарського суду в порядку ст. 106 ГПК України.

Суддя І. О. Гарбар

Дата ухвалення рішення27.03.2017
Оприлюднено29.03.2017
Номер документу65508337
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/573/14

Ухвала від 27.03.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 03.03.2017

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гарбар Ігор Олексійович

Ухвала від 12.01.2016

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 02.12.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 03.09.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 17.02.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 03.02.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 26.08.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 11.08.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

Ухвала від 21.07.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Шум Микола Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні