02.02.17 Справа № 482/154/17-к
Провадження № 1-кс/482/46/2017
У Х В А Л А
02 лютого 2017 року м. Нова Одеса
Слідчий суддя Новоодеського районного суду Миколаївської області Баранкевич В.О., секретар судових засідань ОСОБА_1, за участю прокурора Новоодеського відділу Вознесенської місцевої прокуратури ОСОБА_2, розглянувши у судовому засіданні в залі суду м.Нова Одеса клопотання прокурора Новоодеського відділу Вознесенської місцевої прокуратури ОСОБА_2 про тимчасовий доступ до речей і документів в кримінальному провадженні, зареєстрованому в ЄРДР за № 42017151190000008 від 26.01.2017 року, -
В С Т А Н О В И В :
Прокурор Новоодеського відділу Вознесенської місцевої прокуратури ОСОБА_2 звернулася до слідчого судді Новоодеського районного суду Миколаївської області з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, в якому вказала, що слідчим відділом Новоодеського відділу поліції ГУНП України в Миколаївській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017151190000008 від 26.01.2017 року, за ознаками ч.1 ст.367 КК України, за фактом службової недбалості посадових осіб КУ Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти за бюджетні кошти здійснено закупівлю товарів низької якості, внаслідок чого завдано шкоди на суму 528 тис. грн.
У ході досудового розслідування встановлено, що 31.10.2016 року між КУ Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти в особі директора ОСОБА_3 та ТОВ Фауна Гранд укладено договір № 883 про закупівлю метало-пластикових вікон в кількості 131 одиниця та підвіконь в кількості 51 одиниця на загальну суму 455 тис. грн.
На підставі договору будівельного підряду № 1267 від 20.12.2016 року на суму 73 тис. грн. ТОВ Фауна Гранд здійснено заміну віконних блоків в Новоодеській ЗОШ № 1 по вул.Центральній 220 м. Нова Одеса та завершено роботи 28.11.2016 року.
За поставлені товари та виконані роботи КУ Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти проведені розрахунки з товариством на загальну суму 528 тис. грн.
Через 14 днів після встановлення нових віконних блоків в Новоодеській ЗОШ № 1 вони почали руйнуватися.
Таким чином, внаслідок службової недбалості посадових осіб КУ Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти за бюджетні кошти здійснено закупівлю товарів неналежної якості, внаслідок чого завдано шкоди на суму 528 тис. грн.
У зв'язку з вищевикладеним в ході розслідування у даному кримінальному провадженні виникла необхідність у призначенні будівельно-технічної експертизи для проведення якої необхідні оригінали документів, пов'язаних з закупівлею товарів за державні кошти у ТОВ Фауна Гранд товару Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові (вікна металопластикові енергозберігаючі, підвіконня, код 22.23.1 ДК 016:2010) вікна, двері та супутні вироби (код 44221000-5 ДК 021:2015) для Новоодеської загальноосвітньої школи № 1, яка розташована за адресою вул. Центральна, № 220 м. Нова Одеса Миколаївської області на підставі договору № 883 від 31.10.2016 року, а також документи пов'язані з виконанням робіт ТОВ Фауна Гранд по поточному ремонту на заміну віконних блоків в Новоодеській загальноосвітній школі № 1 по вул. Центральній, 220 м. Нова Одеса Миколаївської області на підставі договору № 1267 від 20.12.2016 року, а саме: документацію щодо проведення процедури закупівель пов'язаних з закупівлею товарів за державні кошти у ТОВ Фауна Гранд товару Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові (вікна металопластикові енергозберігаючі, підвіконня, код 22.23.1 ДК 016:2010) вікна, двері та супутні вироби (код 44221000-5 ДК 021:2015) для Новоодеської загальноосвітньої школи № 1, яка розташована за адресою вул. Центральна, № 220 в м. Нова Одеса Миколаївської області (положення, розпорядження, інструкції щодо визначення колегіального органу чи посадової особи, відповідальних за здійснення закупівлі, протоколи засідань комітету з конкурсних торгів, протоколи, рішення іншого органу чи посадової особи відповідальної за проведення закупівлі, пропозиції учасників закупівлі з супутньої документацією, звітів, проектів, кошторисів і т.п., протоколи (рішення) щодо визначення переможця закупівлі, безпосередньо підрядника з яким був укладений договір про закупівлю товарів за державні кошти); договір про закупівлю товарів за державні кошти № 883 від 31.10.2016року, додаткові угоди та додатки до нього; платіжні доручення, квитанції про оплату виконаних робіт; накладні що підтверджують придбання будівельних матеріалів; інші документи пов'язані з виконанням замовлених робіт (робочі проекти, записи тощо).
Перелічені документи знаходяться у замовника будівельних робіт - КУ Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти , який знаходиться за адресою: вул. Кухарєва, 42 м. Нова Одеса Новоодеського району Миколаївської області.
За даним фактом 26.01.2017 року розпочато досудове розслідування за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.367 КК України та відомості внесені до ЄРДР за № 42017151190000008.
Посилаючись на те, що в матеріалах кримінального
провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи
мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, які мають доказове
значення у кримінальному провадженні, а тому необхідно отримати тимчасовий
доступ з можливістю вилучити їх оригінали прокурор звернулася до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до оригіналів вищевказаних документів (тобто надати можливість ознайомитися з ними та вилучити їх), які знаходяться у володінні Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти (код 39698022), який знаходиться за адресою: вул.Кухарєва, 42 м. Нова Одеса Новоодеського району Миколаївської області.
02.02.2017 року в судовому засіданні прокурор підтримала клопотання і, посилаючись на те, що в ході досудового розслідування виникла необхідність в отриманні вказаних документів для проведення відповідних експертиз та вказані документи будуть мати значення по вказаному кримінальному провадженню просив суд надати тимчасовий доступ до вказаних документів (тобто можливість ознайомитись із ними та вилучити їх для запобігання їх можливому знищенню).
Прокурором в клопотанні та в судовому засіданні було доведено наявність достатніх підстав вважати, що вищевказані документи, а саме оригінали документів, пов'язаних з виконанням робіт знаходяться за адресою: вул.Кухарєва, 42 м. Нова Одеса Миколаївської області у володінні КУ Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти , а саме оригінали документів, пов'язаних з закупівлею товарів за державні кошти у ТОВ Фауна Гранд товару Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові (вікна металопластикові енергозберігаючі, підвіконня, код 22.23.1 ДК 016:2010) вікна, двері та супутні вироби (код 44221000-5 ДК 021:2015) для Новоодеської загальноосвітньої школи №1, яка розташована за адресою: Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Центральна, 220, на підставі договору №883 від З і. і 0.2016, а також документи пов'язані з виконанням робіт ГОВ Фауна Гранд по поточному ремонту на заміну віконних блоків в Новоодеській загальноосвітній школі № 1 по вул.Центральній, 220 м. Нова Одеса, Миколаївської області на підставі договору № 1267 від 20.12.2016 року:
*документація щодо проведення процедури закупівель пов'язаних з закупівлею товарів за державні кошти у ТОВ Фауна Гранд товару Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові (вікна металопластикові енергозберігаючі, підвіконня, код 22.23.1 ДК 016:2010) вікна, двері та супутні вироби (код 44221000-5 ДК 021:2015) для Новоодеської загальноосвітньої школи № 1, яка розташована за адресою: вул. Центральна, № 220, м. Нова Одеса, Миколаївська область (положення, розпорядження, інструкції щодо визначення колегіального органу чи посадової особи, відповідальних за здійснення закупівлі, протоколи засідань комітету з конкурсних торгів, протоколи, рішення іншого орган ' чи посадової особи відповідальної за проведення закупівлі, пропозиції учасників закупівлі з супутньої документацією, звітів, проектів, кошторисів і т.п., протоколи (рішення) щодо визначення переможця закупівлі, безпосередньо підрядника з яким був укладений договір про закупівлю товарів за державні кошти);
*договір про закупівлю товарів за державні кошти № 883 від 31.10.2016 року, додаткові угоди та додатки до нього;
*платіжні доручення, квитанції про оплату виконаних робіт;
*накладні, що підтверджують придбання будівельних матеріалів;
*інші документи, пов'язані з виконанням замовлених робіт (робочі проекти, записи тощо);
*документація щодо проведення процедури закупівель пов'язаних з виконанням робіт ТОВ Фауна Гранд по поточному ремонту на заміну віконних блоків в Новоодеській загальноосвітній школі № 1 по вул.Центральній, 220, м. Нова Одеса, Миколаївської області (положення, розпорядження, інструкції щодо визначення колегіального органу чи посадової особи, відповідальних за здійснення закупівлі, протоколи засідань комітету з конкурсних торгів, протоколи, рішення іншого органу чи посадової особи відповідальної за проведення закупівлі, пропозиції учасників закупівлі з супутньої документацією, звітів, проектів, кошторисів і т.п., протоколи (рішення) щодо визначення переможця закупівлі, безпосередньо підрядника з яким був укладений договір будівельного підряду);
*договір будівельного підряду № 1267 від 20.12.2016 року, додаткові угоди та додатки до нього;
*проектно-кошторисну документацію;
*акти прийому виконаних ремонтних робіт за 2016 рік (відомості ресурсів до них та іншу супутню документацію);
*акти виконання прихованих робіт; звітні документи по виконанню робіт (довідки про вартість, тощо);
*договори технічного нагляду за ремонтом;
*платіжні доручення, квитанції про оплату виконаних робіт;
*накладні, що підтверджують придбання будівельних матеріалів:
*декларації про початок та завершення ремонтних робіт;
*інші документи пов'язані з виконанням замовлених робіт (робочі проекти, записи тощо) .
В судовому засіданні прокурором було доведено, що відомості, що містять вказані документи можуть бути використані як докази і обставини кримінального провадження не можуть бути доведені в інший спосіб.
Вислухавши пояснення прокурора, вивчивши документи додані до клопотання, оцінивши досліджені у судовому засіданні обставини, що були підставою для клопотання, суд робить висновок, що клопотання необхідно задовольнити.
Виходячи з викладеного, на підставі ст. 159 - 160, 163 КПК України,
П О С Т А Н О В И В:
1. Клопотання прокурора Новоодеського відділу Вознесенської місцевої прокуратури Миколаївської області ОСОБА_2 задовольнити.
2. Надати прокурору Новоодеського відділу Вознесенської місцевої прокуратури ОСОБА_2 та в.о. начальника СВ Новоодеського ВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_4 тимчасовий доступ та можливість здійснити вилучення (виїмку) у КУ Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти (код 39698044, вул. Кухарєва, 42, м. Нова Одеса, Новоодеського району, Миколаївської області) оригіналів документів, пов'язаних з закупівлею товарів за державні кошти у ТОВ Фауна Гранд товару Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові (вікна металопластикові енергозберігаючі, підвіконня, код 22.23.1 ДК 016:2010) вікна, двері та супутні вироби (код 44221000-5 ДК 021:2015) для Новоодеської загальноосвітньої школи № 1, яка розташована за адресою: Миколаївська область, м. Нова Одеса, вул. Центральна, 220, на підставі договору № 883 від 31.10.2016 року, а також документи пов'язані з виконанням робіт ТОВ Фауна Гранд по поточному ремонту на заміну віконних блоків в Новоодеській загальноосвітній школі № 1 по вул.Центральній, 220, м.Нова Одеса, Миколаївської області на підставі договору № 1267 від 20.12.2016 року, а саме:
*документацію щодо проведення процедури закупівель пов'язаних з закупівлею товарів за державні кошти у ТОВ Фауна Гранд товару Вироби пластмасові для будівництва; лінолеум і покриви на підлогу, тверді, не пластикові (вікна металопластикові енергозберігаючі, підвіконня, код 22.23.1 ДК 016:2010) вікна, двері та супутні вироби (код 44221000-5 ДК 021:2015) для Новоодеської загальноосвітньої школи № 1, яка розташована за адресою: вул. Центральна, № 220, м.Нова Одеса, Миколаївська область (положення, розпорядження, інструкції щодо визначення колегіального органу чи посадової особи, відповідальних за здійснення закупівлі, протоколи засідань комітету з конкурсних торгів, протоколи, рішення іншого органу чи посадової особи відповідальної за проведення закупівлі, пропозиції учасників закупівлі з супутньої документацією, звітів, проектів, кошторисів і т.п., протоколи (рішення) щодо визначення переможця закупівлі, безпосередньо підрядника з яким був укладений договір про закупівлю товарів за державні кошти);
*договір про закупівлю товарів за державні кошти № 883 від 31.10.2016 року, додаткові угоди та додатки до нього;
*платіжні доручення, квитанції про оплату виконаних робіт;
*накладні, що підтверджують придбання будівельних матеріалів;
*інші документи, пов'язані з виконанням замовлених робіт (робочі проекти, записи тощо);
*документацію щодо проведення процедури закупівель пов'язаних з виконанням робіт ТОВ Фауна Гранд по поточному ремонту на заміну віконних блоків в Новоодеській загальноосвітній школі №1 по вул. Центральній, 220, м. Нова Одеса, Миколаївської області (положення, розпорядження, інструкції щодо визначення колегіального органу чи посадової особи, відповідальних за здійснення закупівлі, протоколи засідань комітету з конкурсних торгів, протоколи, рішення іншого органу чи посадової особи відповідальної за проведення закупівлі, пропозиції учасників закупівлі з супутньої документацією, звітів, проектів, кошторисів і т.п., протоколи (рішення) щодо визначення переможця закупівлі, безпосередньо підрядника з яким був укладений договір будівельного підряду);
*договір будівельного підряду № 1267 від 20.12.2016 року, додаткові угоди та додатки до нього;
*проектно-кошторисну документацію;
*акти прийому виконаних ремонтних робіт за 2016 рік (відомості ресурсів до них та іншу супутню документацію);
*акти виконання прихованих робіт; звітні документи по виконанню робіт (довідки про вартість, тощо);
*договори технічного нагляду за ремонтом;
*платіжні доручення, квитанції про оплату виконаних робіт;
*накладні, що підтверджують придбання будівельних матеріалів:
*декларації про початок та завершення ремонтних робіт;
*інші документи пов'язані з виконанням замовлених робіт (робочі проекти, записи тощо).
3. Строк дії ухвали до 02 березня 2017 року.
4. У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
5. Ухвала може бути оскаржена протягом п'яти днів з дня її проголошення безпосередньо до апеляційного суду Миколаївської області.
Слідчий суддя Новоодеського районного суду
Миколаївської області ОСОБА_5
Суд | Новоодеський районний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2017 |
Оприлюднено | 30.03.2017 |
Номер документу | 65541012 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Новоодеський районний суд Миколаївської області
Баранкевич В. О.
Кримінальне
Новоодеський районний суд Миколаївської області
Баранкевич В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні