Ухвала
від 21.03.2017 по справі 592/3175/17
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/3175/17

Провадження № 1-кс/592/1515/17

УХВАЛА

про тимчасовий доступ до речей і документів

21 березня 2017 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми Корольова Г.Ю., за участю секретаря Строколіс В.Г., слідчого СВ Сумського ВП ГУ НП в Сумській області ст. лейтенанта поліції ОСОБА_1 , без фіксації процесуальної дії за допомогою технічних засобів, розглянув клопотання слідчого Доценко К.В. про тимчасовий доступ до документів за матеріалами кримінального провадження № 42016201010000100 від 03.08.2016 , за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку учасника судового провадження -слідчого Доценко К.В. , -

встановив:

Слідчий своє клопотання мотивує тим, що 20.01.2017 до прокуратури Сумської області надійшла заява помічника міського голови ОСОБА_2 з приводу злочинних дій посадових осіб КУ Сумський міський клінічний пологовий будинок Пресвятої ОСОБА_3 в м.Суми, спрямованих на розтрату бюджетних коштів, виділених на капітальний ремонт харчоблоку даної установи. Із заяви ОСОБА_2 вбачається, що документи, які складалися під час виконання умов договору містять недостовірну інформацію та складені з метою заволодіння бюджетними коштами, так як фактично обсяги робіт не відповідають дійсності.

У ході досудового розслідування встановлено, що на підставі укладеного між КУ Сумський міський клінічний пологовий будинок Пресвятої ОСОБА_3 та ПВКП Авангард-Н договору підряду №322 від 08.11.2016 у приміщенні харчоблоку КУ Сумський міський клінічний пологовий будинок Пресвятої ОСОБА_3 в м.Суми за адресою: вул.Троїцька, 20, в м.Суми проводилися роботи по капітальному ремонту.

Під час проведення капітального ремонту харчоблоку підрядником та замовником складалися та підписувалися акти приймання виконаних робіт форми КБ-2в, дефектні акти, договірні ціни тощо, в яких міститься перелік виконаних робіт, їх обсяги та витрати на їх проведення.

Враховуючи вище викладені обставини, задля проведення повного, всебічного та об'єктивного досудового розслідування, перевірки доводів заявника щодо невідповідності обсягів виконаних робіт, вказаних в актах виконаних робіт, а також для підтвердження чи спростування факту привласнення та розтрати бюджетних коштів, виділених на капітальний ремонт приміщення харчоблоку, на даний час перед досудовим розслідування виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до документів, пов'язаних із проведенням капітального ремонту приміщення харчоблоку КУ Сумський міський клінічний пологовий будинок Пресвятої ОСОБА_3 по вул.Троїцька, 20, в м.Суми, а саме: до договору підряду, проектно-кошторисної документації, актів виконаних робіт, платіжних документів та виконавчої документації.

Зазначені вище документи містять саме ті відомості, які є предметом доказування кримінального правопорушення, передбаченого ст.191 КК України, а тому відповідно до ст.98 КПК України містять ознаки речових доказів.

Крім того, для вирішення питань щодо відповідності фактично виконаних будівельних робіт проектній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва; визначення переліку та об'ємів фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об'єктів; визначення вартості фактично виконаних робіт з будівництва об'єктів; визначення відповідності обсягів та вартості фактично виконаних будівельних робіт обсягам та вартості необхідним є призначення судової будівельно-технічної експертизи, а відповідно до п.5.1.3. Наказу №53/5 від 08.10.1998 Про затвердження Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень експерту необхідно надати договірну документацію (договори підряду та додатки до них, додаткові угоди тощо), а також проектно-кошторисну та первинну звітну і виробничу документацію (форми КБ-2в , КБ-3 , відомості списання матеріалів, журнал виконання робіт, акти огляду прихованих робіт, акти випробувань тощо) на виконання будівельних робіт.

За таких обставин, у ході досудового розслідування постала необхідність у отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів, які знаходяться у КУ Сумський міський клінічний пологовий будинок Пресвятої ОСОБА_3 в м.Суми (ЄДРПОУ 02000323, юридична адреса: вул.Троїцька, 20, м.Суми), а саме:

- договір підряду №322 від 08.11.2016 та всі додатки до нього і додаткові угоди; договірна ціна (кошторис) до договору підряду №322 від 08.11.2016 (договірна ціна і локальний кошторис); підсумкові відомості ресурсів; акти виконаних робіт форми КБ-2в; проектно-кошторисна документація; накладні, чеки, платіжні доручення щодо придбання матеріалів, а також у підрядника ПВКП Авангард-Н (ЄДРПОУ 30759920, юридична адреса: вул.Курська, 18, корпус А, м.Суми), а саме: дозвільні документи на виконання будівельних робіт та робіт із підвищеною небезпекою; накладні, чеки, платіжні доручення щодо придбання матеріалів; виконавча документація по проведенню капітального ремонту харчоблоку, а саме: загальний журнал робіт, акти огляду скритих робіт, схеми тощо.

Вище вказані документи містять інформацію, яка має доказове значення для досудового розслідування даного кримінального провадження, а тому вони містять ознаки речових доказів. Крім того, зазначені документи необхідні для подальшого призначення судової будівельно-технічної експертизи та, у разі необхідності, почеркознавчої експертизи.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а тому без їх дослідження неможливе проведення подальшого досудового розслідування, то необхідно отримати тимчасовий доступ до вище вказаних оригіналів документів КУ Сумський міський клінічний пологовий будинок Пресвятої ОСОБА_3 в м.Суми (ЄДРПОУ 02000323, юридична адреса: вул.Троїцька, 20, м.Суми) та ПВКП Авангард-Н (ЄДРПОУ 30759920, юридична адреса: вул.Курська, 18, корпус А, м.Суми) з можливістю їх вилучення.

В судовому засіданні слідчий своє клопотання підтримав в повному обсязі.

Враховуючи, що існує реальна загроза знищення інформації, суд відповідно до вимог ч.2 ст. 163 КПК України вважає за необхідне розглянути клопотання без виклику установи, у володінні якої знаходиться зазначена вище інформація.

Вважаю, що клопотання підлягає задоволенню з тих підстав, що документи до яких заявлено клопотання про надання доступу можуть містити інформацію, необхідну для встановлення обставин скоєння протиправних дій та бути визнані доказами по справі.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 159, 160, 163, 164 КПК України, -

постановив:

1. Надати тимчасовий доступ до документів зазначеній в ухвалі особі та надати їй можливість вилучити зазначені документи для запобігання їх можливому знищенню.

2. Документи, до яких повинен бути наданий тимчасовий доступ:

1)- договір підряду №322 від 08.11.2016 та всі додатки до нього і додаткові угоди;

- договірна ціна (кошторис) до договору підряду №322 від 08.11.2016 (договірна ціна і локальний кошторис);

- підсумкові відомості ресурсів;

- акти виконаних робіт форми КБ-2в;

- проектно-кошторисна документація;

- накладні, чеки, платіжні доручення щодо придбання матеріалів,

2)- дозвільні документи на виконання будівельних робіт та робіт із підвищеною небезпекою;

- накладні, чеки, платіжні доручення щодо придбання матеріалів на виконання умов договору підряду №322 від 08.11.2016;

- виконавча документація по проведенню капітального ремонту харчоблоку, а саме: загальний журнал робіт, акти огляду скритих робіт, схеми тощо, шляхом їх вилучення для дослідження під час проведення досудового розслідування.

Тимчасовий доступ до документів має надати - 1) КУ Сумський міський клінічний пологовий будинок Пресвятої ОСОБА_3 в м.Суми (ЄДРПОУ 02000323, юридична адреса: вул.Троїцька, 20, м.Суми), 2) підрядника ПВКП Авангард-Н (ЄДРПОУ 30759920, юридична адреса: вул.Курська, 18, корпус А, м.Суми)

3. Строк дії ухвали - тридцять днів.

4. Право тимчасового доступу до документів надається старшому слідчому слідчого відділу Сумського ВП ГУ НП в Сумській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_1.

Ухвала слідчого судді не може бути оскаржена.

Відповідно до вимог ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Слідчий суддя Г.Ю. Корольова

Дата ухвалення рішення21.03.2017
Оприлюднено30.03.2017
Номер документу65545125
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до документів за матеріалами кримінального провадження № 42016201010000100 від 03.08.2016 , за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

Судовий реєстр по справі —592/3175/17

Ухвала від 21.03.2017

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Корольова Г. Ю.

Ухвала від 21.03.2017

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Корольова Г. Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні